WYNIKI Paul Ricard [ 14 maja 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton McLaren 1:05.600 84
2 K.Raikkonen Ferrari 1:06.098 103
3 R.Kubica BMW Sauber 1:06.177 124
4 M.Webber Red Bull 1:06.348 93
5 S.Vettel Toro Rosso 1:06.372 91
6 N.Rosberg Williams 1:06.571 154
7 A.Wurz Honda 1:06.681 131
8 T.Glock Toyota 1:06.936 93
9 V.Liuzzi Force India 1:07.346 106
10 L. di Grassi Renault 1:07.430 146

komentarze
  • 13. troyanin
    • 2008-05-14 19:46:43
    • *.50.235.174

    W czasie zimowych testów takie pożary to była norma

  • 14. arcykarol
    • 2008-05-14 20:07:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    układ sił bez zmian

  • 15. Yoozeck
    • 2008-05-14 20:17:05
    • *.ds10.univ.gda.pl

    Bemki tez coś nowego wprowadzili, jeżeli nie mylę się. Widać to na foto: http://www.f1today.nl/foto/2653/

  • 16. alonsorenault
    • 2008-05-14 20:21:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie przecież to tylko testy kto najlepiej się przygotuje do GP Monako zobaczymy dopiero podczas kwalifikacji

  • 17. Marti
    • 2008-05-14 20:33:13
    • *.160.25.2

    Zaszalał dziś Hamilton, zaszalał... z racji, że dawno tutaj nic nie pisałam, pozdrawiam serdecznie moje osobiste perły oraz perełki tego forum.. "gwiazdy" też :-)

  • 18. Raczej27
    • 2008-05-14 20:53:07
    • *.acn.waw.pl

    yoozeck - to fotka z poprzednich testów w barcelonie:)

  • 19. Dagmara_W
    • 2008-05-14 20:57:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to zobaczymy jak to będzie. ale tak naprawde testy nic nie mówia.. oni sobie robią co tam zaplanowali a czasami się nie przejmują. Pozdrawiam:)

  • 20. dragomirov
    • 2008-05-14 21:02:44
    • *.171.36.210.crowley.pl

    Hamilton, chce pokazać że jest na fali i że to drugie miejsce to nie przypadek. Faktycznie przypadek to nie był, ale zapewne bolid jechał na granicy awarii tak jak Alonzo w Hiszpanii, który chciał błysnąć wynikiem dla swoich fanów a skończyło się na blamażu. Oby McLaren nie poszedł w tym kierunku, bo Monte Carlo jest gorące i dla silników i dla hamulców, nie mówiąc o zdzieraniu opon.

  • 21. Master666
    • 2008-05-14 21:11:57
    • *.dolsat.pl

    dragomirov: jeśli chodzi o niezawodność, to akurat silnik Mercedesa jest najbardziej niezawodny w całej stawce.

  • 22. SoL Crusader
    • 2008-05-14 21:14:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A Vettel jeździł już w STR3? Mam nadzieję że zmiana bolidu pomoże Toro Rosso powalczyć jeszcze o jakieś pojedyncze punkty do końca sezonu, bo w Australii zaczęło się ładnie a teraz kupa:/ Chociaż w Turcji Vettel przynajmniej dojechał:P

  • 23. dragomirov
    • 2008-05-14 21:24:37
    • *.171.36.210.crowley.pl

    silnik to nie wszystko. W bolidzie każdy element, jak wiesz jest "wykręcony" do maksimum a stąd do awarii tylko mały krok.

  • 24. Master666
    • 2008-05-14 21:32:54
    • *.dolsat.pl

    To prawda, ale sam wiesz, że bolidy McLarena liderują w ostatnich wyścigach jeśli chodzi o niezawodność.

  • 25. dragomirov
    • 2008-05-14 21:42:32
    • *.171.36.210.crowley.pl

    Ferrari i BMW jakoś też dojeżdżają bez awarii a McLareny zdzierają za mocno opony, może dlatego zdecydowali się na 3 pity w Turcji.

  • 26. Kazik
    • 2008-05-14 21:48:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To które to są te perełki (tudzież gwiazdy),że tak powiem Marti.

  • 27. Master666
    • 2008-05-14 21:50:39
    • *.dolsat.pl

    Jeśli wziąć po uwagę tylko aktualny sezon to Ferrari, jak pamiętasz miało awarię. Ja brałem pod uwagę wyścigi od sezonu 07, więc dlatego tak powiedziałem. Co do BMW to muszę przyznać, że w tym sezonie rozwiązali kwestię niezawodności, choć do końca sezonu jeszcze daleko...

  • 28. dragomirov
    • 2008-05-14 22:00:04
    • *.171.36.210.crowley.pl

    może myślała o tobie Kazik...

  • 29. Kazik
    • 2008-05-14 22:02:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    napewno.....chłe,chłe.

  • 30. dragomirov
    • 2008-05-14 22:05:47
    • *.171.36.210.crowley.pl

    wiem Master666, że taki team jak Ferrari darzy się szczególną estymą i praktycznie są ikoną tego sportu, ale inni nie zasypują gruszek w popiele. McLaren już od kilku lat nawiązuje rywalizację z Ferrari, czasem skutecznie a czasem nie, ale tym razem widać że BMW chce na stałe zagościć na szczycie. Prędzej czy później dopadną Ferrari i ich zdetronizują. Może to iść w kratkę, ale z pewnością BMW to, nie będzie jednoroczna gwiazda.

  • 31. asurbanipal_77
    • 2008-05-14 22:11:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A gdzie jest Nick Heidfeld?

  • 32. solek
    • 2008-05-14 22:46:22
    • *.ip.netia.com.pl

    O której są jutro testy?? Można je oglądać na ITV w internecie?? Pozdrawiam

  • 33. Marti
    • 2008-05-14 22:53:03
    • *.160.25.2

    Heidfeld jeszcze nie bieże udziału w testach, prawdopodobnie w piątek zasiądzie za kółkiem. @ Kazik - napewno. Naprawdę.

  • 34. Master666
    • 2008-05-14 23:20:04
    • *.dolsat.pl

    dragomirov: pożyjemy, zobaczymy :-) Pozdrawiam

  • 35. Hade
    • 2008-05-15 08:25:29
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Voight i yantar - przyjrzyjcie się uważnie. dodatkowe (trzecie) skrzydło tylnego pakietu. Mniej więcej w połowie między silnikiem a spojlerem tylnym. Ale... mając na uwadze mnogość innych zmian ostatnio (uszy, lotki, pletwa, wsporniki w ML i odwrócony ząb, dziury w nosie F) nic mnie już nie zdziwi. Może w BMW zastosują dodatkowe uszy na wysokości faktycznych uszu kierowcy? tam jeszcze jest trochę wolnego miejsca.

  • 36. Voight
    • 2008-05-15 09:38:18
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Hade skrzydło to służy do kierowania spalin i wytwarzania sił dociskających, jeżeli dobrze sie przyjrzeć to wiele teamów to stosuje np. ferrari. Ciężko ocenić z takiej perspektywy. dzisiaj bedą testy i zdjecia pewnie też. Ale thx za uwage. No cóż od tego są inżynierowie żeby kombinować. w przeszłości były takie rozwiązania że mózg staje. Tyrrell P34 albo Brabham "fan car" Bt46B. to jest dopiero coś!

  • 37. atomic
    • 2008-05-15 12:03:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fisico do domu

  • 38. Raven89
    • 2008-05-15 13:16:23
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Nie wiem,czy dobrze widziałem,ale wydaje mi się,że BMW nie ma na testach "rogów" na nosie,a zamiast nich,tak jak Ferrari,umieściło otwór aerodynamiczny na tej części nadwozia.

  • 39. sokoloko2
    • 2008-05-15 13:58:22
    • *.ust.tke.pl

    Tak, też zauważyłem ten wlot powietrza! Ale rogi też są obecne, wczoraj ich nie bylo. Te wloty są troszeczke wyżej ustawione niż Ferrari, przynajmniej tak mi się wydaje.

  • 40. lakik
    • 2008-05-15 15:30:45
    • *.160.182.160

    NO rogów faktycznie zabrakło ale może w Monako rogi poprostu nie są potrzebne albo nawet przeszkadzają na tym krętym toże a więc je po prostu zdjeli jest jeszcze taka opcja że Robert testował coś na przyszły sezon a co do wynkiów tutaj tak jak w chiszpani przynajmniej czołówka będzie blisko .

  • 41. renault f1
    • 2008-05-15 16:11:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-05-14 20:21:02 alonsorenault zgadzam sie a po pierwsz kto by się wysilał tak na testach?

  • 42. renault f1
    • 2008-05-15 16:14:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zna ktoś strony z fajnymi fotkami z f1
    ???????

  • 43. emilka2606
    • 2008-05-18 10:34:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton to cienias:(!!! Ma niezłą taktykę ale jest beznadziejny


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo