komentarze
  • 1. giovanni paolo
    • 2022-10-18 11:19:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli Pan Ecclestone coś powiedział, to należy zrobić całkowicie odwrotnie ponieważ starszy pan z demencją przyjaciel cara ze wschodu (nie tego, tego dalszego o jedną granicę) zawsze się myli i ma niedorzeczne pomysły. Musimy zrobić kompletnie inaczej by nie przyznać mu racji, nie możemy dopuścić by przyznano mu rację. On jest cancelled.

  • 2. Iron Man

    W F1 oszukuje tylko RBR a w SF i w Mercu pracują same osły nie naginające żadnej literki regulaminu. A ten silnik SF który podpadł FIA w 2020 roku pewnie im RBR podrzucił.

    No dobra teraz na serio - muszę wszystkich zmartwić. NIE BĘDZIE ŻADNEJ KARY!

    Jak się okaże że to np. 1 - 2 mln to zupełnie sprawa marginalna bo RBR powie że to dodatkowy koszt jaki poniósł przez zniszczenia wywołane przez kierowców Merca. I trudno będzie z tym polemizować. Wymówka pierwsza klasa! RBR to uczciwy zespół i dodatkowej forsy nie wydali by zyskać osiągi ale by naprawić szkody wyrządzone przez konkurencję.

    Ewentualnie dostaną obniżenie budżetu w roku 2022 o przekroczoną kwotę i jakąś grzywnę oraz reprymendę.

    I mam jeszcze gorszą wiadomość - 2023 zapowiada się różowo dla RBR. Tytuł mieli w garści po błędach Ferrari w połowie sezonu. Cały impet od momentu wprowadzenia nowych regulacji podłóg i ich wysokości już idzie na 2023. Więc SF na pewno w 2023 nie będzie miało łatwiej niż w tym roku bo nie zaczną pracy wcześniej niż RBR i Mercedes.

  • 3. xandi_F1
    • 2022-10-18 13:40:47
    • *.datapacket.com

    Powiedział typ, który faworyzował RB kiedy Ci zaczeli coś znaczyć w F1.

  • 4. Krukkk
    • 2022-10-18 13:52:22
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Zdelegalizowac Byki! Nie moze byc tak, ze skladak Red Bull-Honda osmiesza bolidy takich Wielkich Legend jak Mercedes czy Scuderia Ferrari. :D

  • 5. hubertusss
    • 2022-10-18 14:28:42
    • *.146.134.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Śmiechem żartem pod naciskiem innych ekip FIA być może będzie musiała jakąś karę wymierzyć. Być może będzie to zamiana w tabeli konstruktorów. Wątpię by odebrali tytuł Maxowi. Ale jednak jakaś kara powinna być złamali przepisy.

  • 6. Manik999
    • 2022-10-18 16:38:08
    • *.toya.net.pl

    Spadek w klasyfikacji konstruktorów i oddanie różnicy, którą dostali za drugie miejsce. Najbardziej słuszna i zarazem najmniej kontrowersyjna.

  • 7. TomPo
    • 2022-10-18 16:55:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Kara sprawiedliwa:
    wykasowanie RBR i ich kierowcom punktow za ubiegly sezon, oraz za obecny, bo mieli wiecej pieniedzy na zeszly bolid, wiec i wiecej na tegoroczny.
    Wiadomo, ze to sie nie stanie, bo to bylaby najwieksza afera w F1, gdzie kierowca stracilby w jednym momencie dwa tytuly swiata.

    Kara realna:
    wykasowanie punktow zespolu za ubiegly sezon, a wiec i brak kasy. Jesli kasa zostala juz rozdana, no to wykasowanie punktow i brak kasy za sezon obecny.

    Kara nalozona:
    odebranie paru punktow, by spadli za Ferrari i Merca w obecnym sezonie, ale by wciaz mieli szanse zgarnac tytul konstruktorow, oraz zmiany w przepisach, ktore jeszcze bardziej skomplikuja srpawe

  • 8. CrazyYoda
    • 2022-10-18 18:14:58
    • *.fibreo.pl

    Ale wy tu naiwni jesteście z tymi karami. Szkoda tylko ze i tak nikt was nie słucha, a kary i tak nei będzie żadnej dotkliwej. Raczej po zapowiedziach RB spodziewam się dalszej batalii sądowej w tej sprawie. Nic więcej. Nie będzie żandego odjęcia pkt, żadnej degradacji nic. I tyle w temacie :)

  • 9. jan_ka
    • 2022-10-18 20:33:02
    • *.184.48.37.ipv4.supernova.orange.pl

    F1 to nie wyscigi uliczne. To poważny bussines i nikt nie może sobie pozwolić na przegraną w wyniku drobnego oszustwa. Koncerny Mercedes, Stellantis, Renault inwestują za duzo żeby teraz udawać że nic się nie stało. F1 to dla nich inwestycja która przekłada się na sprzedaż samochodów. Nie odpuszczą i słusznie!

  • 10. Radziu87x
    • 2022-10-19 00:38:00
    • *.play-internet.pl

    Niech przez kolejne 5 sezonów mają o tyle mniejszy budżet o ile przekroczyli go w tym roku... Idealna kara 5razy większą niż ich przewinienie... Niech wtedy udowodnią zw są mistrzami

  • 11. hubos21
    • 2022-10-19 01:47:59
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Naiwnii to są Ci co myślą że ta sprawa zakończy się w ten weekend

  • 12. Cadanowa

    Tu nie ważne o ile przekroczyli limit. Nie ma co bronić zespołu, jak przekroczysz prędkość to ponosisz karę, proste i na temat. Zyskali przewagę i tyle. Jak nie potrafili pokonać rywala w uczciwej walce, to słabi są i tyle.
    W tam tym roku co chwile coś przywozili z poprawek.

  • 13. hubos21
    • 2022-10-19 21:07:57
    • *.8.182.156

    @12
    Przekroczenia dotyczą kwestii zatrudnienia, jak się okażę, że przekroczyli o 2mln to włącz myślenie i pomyśl co można za to wyprodukować 4 przednie skrzydła, albo odbudować bolid po jednym wypadku ale lepiej słuchać dalej Cioci Wolfa i jego panienki i powtarzać, że zyskali przewagę na następne lata, po raz kolejny zmiany regulaminu gdzie każdy miał tyle samo czasu i każdy ogarnął tylko nie Mercedes

  • 14. Danielson92
    • 2022-10-20 08:58:22
    • *.147.0.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @13
    Heh. Kolejny zaślepiony i wszystko wiedzący fanboy Red Bulla do którego nic nie dociera i który o wszystko co złe na świecie oskarża Wolffa.

  • 15. rowers
    • 2022-10-20 15:47:12
    • *.darnet.pl

    @13, Ty uważasz, że oni idą do takiego sklepu gdzie są skrzydła do bolidów F1, wybierają, płacą i wychodzą? Ciężko niektórym pojąć o co chodzi z tym budżetem stricte na rozwój.

  • 16. hubos21
    • 2022-10-20 17:18:29
    • *.8.182.156

    @15
    No i dokładnie sam widzisz, że muszą poświęcić jeszcze środków żeby je zaprojektować, przetestować a pisałem tylko o kosztach finalnych jakie podają zespoły jeśli chodzi o samą produkcje ale HAM twierdzi, że byłyby mistrzem za 300 000 usd

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo