komentarze
  • 1. BigBen
    • 2022-06-23 17:04:11
    • *.centertel.pl

    Za Hondą to ciężko nadążyć.Odchodza, wracają,znowu odchodzą i tak w kółko.Sami nie wiedzą czego chcą.I tu należałoby zadać pytanie Krukkkkowi,bo on na pewno wie lepiej od gości z Hondy.
    Krukkk pomożesz?

  • 2. Krukkk
    • 2022-06-23 17:54:33
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @1. Oczywiscie, ze pomoge: Nie ogladaj F1.

    Dziekuje, nastepny pacjent spod znaku Srebrnej Gwiazdy albo "obiektywny" poprosze.

  • 3. LeadwonLJ
    • 2022-06-23 17:56:54
    • *.techmedia.com.pl

    @1 @2 to już nawet nie jest śmieszne tylko żenujące

  • 4. Krukkk
    • 2022-06-23 18:01:49
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @1. Zgadzam sie z kolega LeadwonLj, a Ty co o tym sadzisz?

  • 5. BigBen
    • 2022-06-23 18:21:57
    • *.centertel.pl

    @4
    Sądzę, że im więcej producentów tym lepiej. Przydałoby się jeszcze kilku producentów opon i może byłoby ciekawiej.

  • 6. Power_Driver
    • 2022-06-23 18:33:07
    • *.5.244.242.ipv4.supernova.orange.pl

    Chciałbym żeby dołączył nowy produnect opon,natomianst co do producentów silników to mamy ich w sam raz

  • 7. Krukkk
    • 2022-06-23 19:15:25
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @5. Moje pytanie dotyczylo komentrza nr 3, ale najwazniejsze, ze zrozumiales swoj kicz i zaczales pisac na temat.
    Masza racje, FIA powinna skonczyc z TOP 3 oraz Pirelli i postarac sie o to, zeby F1 ponownie stala sie Krolowa Motorsportu.

  • 8. Grzesiek 12.
    • 2022-06-23 19:21:51
    • *.

    Ale Honda to faktycznie prowadzi dziwną politykę. Najpierw 3 lata się bujali w środku stawki. Wywalili kupę hajsu zrobili mistrzowski bolid i odeszli a złotą rybkę za free oddali Brawnowi... Później kilka lat lania z McLarenem. Transwer do Red Bulla i historia się powtarza....

  • 9. TomPo
    • 2022-06-23 19:31:50
    • *.180.61.221

    Tylko pytanie po co?
    Przeciez psychopaci globalisci razem z eco-terrorystami juz przeglosowali, ze od 2035 bedzie zakaz sprzedazy samochodow z silnikami spalinowymi.
    To dla kogo beda rozwijac te technologie?
    Watpie by producent silnikow, ktory chcac nie chcac bedzie sie musial przestawic na produkcje pseudo-ekologicznych elektrykow, bedzie ladowal kase w rozwoj silnika spalinowego, ktorego nigdzie nie wsadzi.

    Mamy Formule Electric, moze czas na Formule Hydrogen?

  • 10. fistaszeq
    • 2022-06-23 19:54:32
    • *.toya.net.pl

    @TemPy od 2026 do 2035 jest 9 lat

  • 11. hubos21
    • 2022-06-23 19:59:33
    • *.8.182.156

    @9
    Nie wiem kto i gdzie przegłosował, chyba jakieś nagłówki na Kundelku tylko przeglądasz, na razie to z wielkiej chmury mały deszcz

  • 12. TomPo
    • 2022-06-23 20:42:24
    • *.180.61.221

    @10 tempych poszukaj w rodzinie, zaczynaac od patrzenia w lustro - ignor

  • 13. yaiba83
    • 2022-06-24 06:58:12
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    To że Honda zmienia nazwę na RBR Power Train i z powrotem na Honda ma swój cel. Własności intelektualne nie przepadną a będą traktowani jak nowy producent, a nowi producenci mają przez 2 lata większy limit na rozwój jednostek by dogonić "starych". Patrząc na to jakie z tego tytułu zaczynają się robić szopki nie powinno być żadnych preferencji.

  • 14. fistaszeq
    • 2022-06-24 07:06:28
    • *.toya.net.pl

    @12 nikt u mnie nie kibicuje hamiltonowi :/

  • 15. hubertusss
    • 2022-06-24 12:53:35
    • *.146.204.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To są wszystko plotki nie potwierdzone przez nikogo. Honda w obecnej sytuacji może faktycznie chcieć zostać w f1 czy tam wrócić. Ale czy to prawda.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo