komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2022-06-20 17:09:52
    • *.legionowodom.pl

    limity budżetowe, nowe bolidy, ciągle zmieniane przepisy i w sumie w F1 nic się nie zmieniło. dalej nikt spoza wielkiej trojki nie ma szans walczyc o wygrane. zmienilo się tylko to że zamiast LH teraz Max będzie regularnie wygrywać. gdzie jest te marzenie, że nowe bolidy poprawia wyprzedzanie? przeciez bez drs to jesr gorzej niż w poprzednich bolidach. no i gdzie są zapewnienia, ze dzieki nowemu regulaminowi, w walce o wygrane beda liczyc sie 3-4 zespoly? nikt spoza wielkiej trojki nie moze nawet marzyc o wygraniu wyscigu.

    są wielkie projekty typu Aston Martin, Alipne, McLaren, którzy dzieki nowemu regulaminowi mieli włączać się do walki bo wczesniej nie mieli szans z 2x mniejszymi budżetami niz wielka trojka. nadal nic się w tej kwestii nie zmienilo. diagnoza co do F1 moze byla dobra, ale kuracja się nie udała

  • 2. Aeromis
    • 2022-06-20 18:13:49
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    @1. ekwador15
    Zmieniło się bardzo dużo, przypomnę, że w zeszłym sezonie atak trał zwykle ze 2-3 okrążenia a potem do szeregu i gęsiego do mety. Nowe bolidy miały ulepszyć to, co w F1 jest najpiękniejsze - WALKĘ i taka była choćby w ostatnim wyścigu. Wyprzedzanie to inna sprawa, nie myl tego. Bogate zespoły są napędzone poprzednimi latami, mają znacznie lepszą infrastrukturę ect, minie parę lat zanim limity budżetowe zaczną odnosić sukcesy. Ale zaczną.
    Miałeś błędne wyobrażenie o 2022. Poza tym - z pewnością przepisy będą ewoluowały, trudno aby wprowadzić wszystko na raz - wyszedł by bajzel i ucierpieliby pewnie wszyscy.

  • 3. TomPo
    • 2022-06-20 18:17:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Stroll to ma problem ale ze swoim synem.
    Z biznesowego punktu widzenia, tego kierowcy juz dawno w F1 nie powinno byc.
    Majac tam kogos lepszego, inacej wygladalby rozwoj bolidu i inaczej wygladaloby zbieranie punktow.

    Drugi problem to przepisy F1. Gdzie te czasy, ze dobry zespol inzynierow potrafil wywrocic stawke do gory nogami, dzieki innowacyjnosci?
    No ale teraz rzadza ksiegowi, a wyniki corpo zawsze sie musza zgadzac.

  • 4. lucasdriver22
    • 2022-06-20 18:55:52
    • *.play-internet.pl

    Jednym z problemów Aston Martina są kierowcy. Vettelowi nie jest w głowie ściganie a Stroll nigdy nie będzie nawet solidnym skrzydłowym

  • 5. Manik999
    • 2022-06-22 11:05:17
    • *.centertel.pl

    Stroll nie jest pierwszym u zapewne nie ostatnim biznesmenem, którego F1 sprowadziła do parteru.

  • 6. Frytek
    • 2022-06-22 12:09:32
    • *.147.65.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Bo pieniądze to nie wszystko.
    Przejął naprawdę bardzo dobry team który wyniki miał lepsze niż budżet. Wystarczyło zapewnić im odpowiedni budżet i z pewnością byłyby tego efekty. Wprowadził swoje zasady, wygonił dobrych ludzi i ma tego efekty. Ale może chodziło mu tylko o kasę właśnie, jeśli teraz sprzeda team to pewnie nieźle na tym zarobi. Chętnych nie brakuje a biorąc pod uwagę wpisowe dla nowego kolejnego teamu to lepiej odkupić od niego

  • 7. Slazak
    • 2022-06-22 22:42:29
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    zmiany przepisów i ograniczenia budżetowe ewidentnie wspierają zespoły, ktore maja swoje drużyny satelickie: RB, Ferrari, maja przez to dwa razie iecej kasy na badania. Wejście do F1 Porsche vel. Audi jeszcze bardziej zepsuje widowisko. Wg mnie powrót donstarych zasad sky No limit przywroci konkurencyjność. Poza tym dzisiaj jest o wiele wiecej firm, ktore traktują F1 jako mega platformę reklamawą, byc moze taka sama jak w czasach gdy kasa płynęła od sponsorów tytoniowych

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo