komentarze
  • 1. TomPo
    • 2021-12-15 23:17:22
    • *.datapacket.com

    No i to jest pierwszy krok w dobrym kierunku.
    Teraz zeby tak jeszcze to bolidy przetaly byc autobusami...

  • 2. fistaszeq
    • 2021-12-16 07:24:34
    • *.toya.net.pl

    chyba założę nowy team. Zgred bull chyba pasuje

  • 3. Aeromis
    • 2021-12-16 08:18:48
    • *.adsl.inetia.pl

    @2. fistaszeq
    Fistaas proponuję. :P

  • 4. sliwa007
    • 2021-12-16 09:01:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Piękne założenia, piękna technologia, wyścig zespołów a na końcu i tak FIA wypaczy wyniki rywalizacji.

  • 5. mariok77
    • 2021-12-16 10:25:16
    • *.

    Wzrost energii ze 120 kW na 350 kW i to wszystko ma się naładować z MGU-K ?
    Nie ma informacji o ilości gromadzonej energii, ale wygląda na to, że będzie to " strzał" jak w dawnym KERS, tyle że dużo mocniejszy . Być może planują zastąpić tym DRS. Tak czy inaczej energia w całości będzie pochodzić z tylnej osi. Czy będą tam jeszcze potrzebne hamulce?

  • 6. Skoczek130
    • 2021-12-16 11:39:20
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @sliwa007 - oj widzę, że dalej cię piecze. Polecam maść na hemoroidy. :P

  • 7. Harman1997
    • 2021-12-16 12:16:29
    • *.

    @4 sliwa007
    Mowisz o wypaczeniu wynikow ?
    Ok. A dlaczego jestes subiektywny i nie oburzasz się na decyzje sedziów dotycząca tego ze nawet niepodjeli śledztwa sytuacji w ktorej hamilton bardzo niebezpiecznie zablokowal mazepina na pomiarowym kolku w abu zabi, wszyscy sie dziwili dlaczego s3dziowie nie dali lewisowi 3 reptymendy ktora oznaczala by cofnięcie o 10 miejsc na starcie.
    Jak sie do tego odniesiesz ??
    Pewnie wgl sie nieodniesiesz bk jestes subiektywny i niewidzisz faworyzowania meraca i lewisa

  • 8. hubertusss
    • 2021-12-16 12:48:24
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ludzie jeśli macie zamiar jęczeć i się użalać nad ostatnim wyścigiem poszukajcie sobie teamów o tym i tam wyjcie dalej. Po co męczycie tymi jękami innych?

    Co do rezygnacji z mgu h to ciekawe skąd będą brać tę energię? Samo zbieranie jej z tylnej osi podczas hamowania może nie wystarczyć.
    F E aby zbierać więcej energii kinetycznej już przymierza się do napędu elektrycznego także przedniej osi aby i z niej zbierać energię podczas hamowania.
    @1 obawiam się, że auta będą jednak autobusami aby wygenerować te 350 kw i więcej podczas wyścigu używać energii elektrycznej trzeba większej niż teraz baterii.

  • 9. berko
    • 2021-12-16 14:23:23
    • *.centertel.pl

    @7. Harman1997
    A ty jak się odniesiesz do braku kary dla VER w GP Holandii za podwójne żółte flagi?
    Pewnie się nie odniesiesz bo nie widzisz faworyzowania RB i VER.

    A tak na poważnie, można by się nawzajem przerzucać takimi sytuacjami bez końca.

  • 10. berko
    • 2021-12-16 14:24:37
    • *.centertel.pl

    @5. mariok77
    Znika MGU-H.
    MGU-K zostaje.

    Wszystko jest opisane w artykule.

  • 11. Harman1997
    • 2021-12-16 17:03:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 Berko,
    Wystarczy ze sedziowie zaczna uczciwie sedziowac bez wzgledu na to ile ma sie tytulow, i czy sie walczy o mistrzostwo. Ale chyba nigdy tak niebedzie bo sedzia tez ma "swój typ" ktoremu kibicuje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo