komentarze
  • 1. Tom66
    • 2021-11-18 19:35:11
    • *.centertel.pl

    Boi się Red Bulla że, nie dowiozą mistrzostwa Verstappena do końca. Boją się i to bardzo.

  • 2. giovanni paolo
    • 2021-11-18 19:38:31
    • *.6.214.178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście że tak. Nawet Hamilton by nie dostrzegł, że DRS uchyla się w jednym miejscu o 0.2mm ponad limit. Brak przejścia testów mógł być całkowicie przypadkowy. Newey nie bez powodu chodził do technicznych podczas weekendu w Brazylii i 0.2mm szczeliny nie były tego powodem. zarekwirowanie tylnego skrzydła z bolidy hamiltona może zrobić dużą przysługę dla "puszek".

  • 3. jmp64f1
    • 2021-11-18 19:53:28
    • *.184.199.185.ipv4.supernova.orange.pl

    Puszki nic nie zdziałają, PRZEGRAJĄ.

  • 4. ekwador15
    • 2021-11-18 19:57:14
    • *.legionowodom.pl

    nie przeszli testu, bo skrzydlo zostalo uszkodzone. sam mercedes mówi, ze w fabryce testują z trzy razy większym naciskiem na dolny płat niż robi to FIA i przechodza ten test.

    skoro testy przechodzi tylne skrzydlo mercedesa, to red bull nic nie wskóra. mogą tylko wymusić kolejną dyrektywę techniczną, która doprecyzuje i być może ukróci proceder na przyszłość. wątpliwe jednak aby w tym sezonie miało to jeszcze miejsce bo zostało juz mało wyścigów a zawsze zespoly musza miec czas do dostosowanie się

  • 5. weres
    • 2021-11-18 20:17:43
    • *.net.pulawy.pl

    jeśli rb uważa, że jazda z elastycznym tylnym skrzydłem jest nielegalna to powinni zaproponować, żeby fia odebrała red bullowi punkty za wszystkie wyścigi w których jeździli z nielegalnym tylnym skrzydłem i te w których ich elastyczne skrzydło nie wytrzymywało i musiało być ,,utwardzane'' podcza parc ferme. To jest kuriozum i szczyt hipokryzji, żeby samu mieć tylne skrzydło które nie wytrzymuje podczas kwalifikacji, a samemu drzeć się że inni mają bardziej elastyczne.

  • 6. Skoczek130
    • 2021-11-18 20:45:14
    • *.toya.net.pl

    Niech w końcu oprotestują, a nie ciągle tylko narzekania i "podejrzenia". Niestety Merc punktuje ich na każdym kroku. Przykro kibicować takiej ekipie...

  • 7. greg32
    • 2021-11-18 20:56:11
    • *.10.83.103.ipv4.supernova.orange.pl

    No i nic dziwnego, że się odkształciło i brakło 0,2 mm, skoro non stop pracuje jako elastyczne i tworzy mniejszy lub większy mini DRS. Pewnie RB ma już kopię na wypadek gdyby nie było bana dla rozwiązania Merca, które ewidentnie łamie ducha poprzedniej dyrektywy w kwestii tylnego skrzydła.

  • 8. Rn09
    • 2021-11-18 21:01:24
    • *.

    Weres
    Ale na pewno hipokryzją już nie jest to, że najpierw Mercedes uderzył w RB w związku z tym elastycznym skrzydłem (gdzie sam w tym samym czasie stosował elastyczne przednie), a teraz prawdopodobnie sam stosuje elastyczne tylne:)

  • 9. MarPOL_82
    • 2021-11-18 21:13:11
    • *.dynamic-3-poz-k-1-3-0.vectranet.pl

    Widzę, że sami inżynierowie i specjaliści od aerodynamiki :DDD

  • 10. weres
    • 2021-11-18 22:48:01
    • *.net.pulawy.pl

    8
    skoro rb musiał zmienić swoje tylne skrzydło, a także rb nie wysłał formalnego zażalenia odnośnie tylnego skrzydła mercedesa, tzn. że red bull zbudował skrzydło sprzeczne z regulaminem, a mercedes takie które spełnia wszystkie wymagania.ja tu hipokryzji nie widzę...

  • 11. Andrzej369
    • 2021-11-18 23:45:21
    • *.mt.pl

    @9 Tak się składa, że będę robił inżynierkę, a obecnie szkolę się z zakresu aerodynamiki :)

  • 12. sliwa007
    • 2021-11-19 07:44:14
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    8. Rn09
    Tylko różnica jest taka, że Mercedes potrafił udowodnić uginanie się skrzydła w bolidzie Red Bulla, natomiast Red Bull nie potrafi tego zrobić. To, że Marko co tydzień wymyśla inne historyjki o nielegalnych częściach w bolidzie Mercedesa nie oznacza, że one faktycznie są nielegalne.
    Jesteś typowym odbiorcą paplaniny Helmuta Marko, łykasz wszystko w ciemno co ten dziad mówi a tu trzeba jeszcze ruszyć trochę głową i oddzielić fakty od plotek.

  • 13. jan_ka
    • 2021-11-19 07:59:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Każde nowe rozwiązanie, nie zakazane w regulaminie to "sztuczka". Bez takich "sztuczek" nie istniał by postęp techniczny.

  • 14. zgf1
    • 2021-11-19 09:26:48
    • *.telico.pl

    @sliwa007
    Zarowno dawne skrzydlo RB jak i obencne Merca jest legalne. Przechodza testy jakie maja przechodzic i koniec kropka. Sprawa dotyczy zmian w testach, skoro FIA zmienila metodyke testow aby ubic RB to ciekawe czy teraz to samo z Mercem zrobia.

  • 15. hubertusss
    • 2021-11-19 09:35:16
    • *.30.19.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ostatni akapit jest bardzo ciekawy. Skarżyli na RB za uginanie skrzydła a teraz nie wiadomo czy sami czegoś nie kombinują. Można powiedzieć, że ta wpadka z tą szczeliną była przy okazji.

  • 16. hubertusss
    • 2021-11-19 09:52:48
    • *.30.19.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A jeśli to prawda i prawda to to, że powiedział to zwolniony pracownik to robią to od dłuższego czasu. Poskarżyli więc na RB sami robiąc to samo. To tylko pokazuje, że tu nie ma świętych i nikt nie przebiera w środkach i nikt nie stroni od hipokryzji. Tytuły najważniejsze.

  • 17. Andrzej369
    • 2021-11-19 10:25:12
    • *.188.200.184

    @14 Miałem to samo napisać. Fajnie że konkurują technicznie w szarej strefie regulaminu, ale czemu jeden zespół może pisać dyrektywy pod siebie, a drugi nie? Inna sprawa, Red Bull pewnie nie zdążyłby dobrze określić gdzie powinny uderzyć testy ze zwiększeniem siły, aby to zabolało Mercedesa i ile na tym zyskują.

  • 18. hubertusss
    • 2021-11-19 10:32:52
    • *.30.19.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @17 no przecież ilustracje pokazują co trzeba mierzyć i gdzie. Pytanie czy to prawda i jak fia na to zareaguje. RB dostał jakiś czas na zmianę skrzydeł. Danie czasu Mercedesowi to oznacza dojechanie na tym do końca sezonu. Pytanie też jak fia zmieniła regulamin po tym jak wykazano ugięcie skrzydeł RB w połowie sezonu? Czy na podstawie zmian takie uginanie nie może teraz oznaczać DSQ? Aby tego uniknąć Mercedes będzie musiał od razu założyć inne skrzydło które się nie ugina. Zespoły kombinują w szarej trefie tak jak Ferrari w 2019. I potem takie rzeczy z tego wychodzą.

  • 19. berko
    • 2021-11-19 11:13:52
    • *.

    Red Bull podejrzewa, Red Bull domyśla się, Red Bull jest prawie pewny, ale nie ma dowodów. Czyli nic nie mają, ale ujadają, typowe dla tego zespołu.

  • 20. Andrzej369
    • 2021-11-19 11:48:55
    • *.188.200.168

    @18 Nie wydaje mi się żeby to było nielegalne. Mercedes podszeptał FIA na pocz. sezonu jak i gdzie skrzydło RBR się ugina i jak zaostrzyć testy by to ukrócić (skończyło się chyba na zwiększeniu siły przy której ma się uginać w podanych granicach. A więc Mercedes wie na ile mogli sobie pozwolić z tym ugięciem. Kolejnym pytaniem może być od kiedy to mają?

  • 21. sliwa007
    • 2021-11-19 11:52:26
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    14. zgf1
    Za krótki jesteś w tym temacie, tak samo jak i ja, i reszta tutaj piszących. Gdyby to było takie oczywiste, to Red Bull składałby protest jeden za drugim a jak widzisz wszystko kończy się na medialnych aferach bo poza płaczem w mediach nic na Mercedesa nie mają.
    Być może Red Bull nie naciska na zmianę sposobu testowania bo sami na tym mogą więcej stracić niż zyskać.

  • 22. zgf1
    • 2021-11-19 12:14:29
    • *.telico.pl

    @sliwa007
    Dlatego pisze, skoro przechodzi testy to jest legalnie. Jesli zaostrza (czego nie powinni robic w trakcie sezonu) i cos bedzie nie tak trzeba bedzie zmienic. Na razie mozna spekulowac ale wszystko jest oki. Czy ja napisalem, ze cos na Mercedesa maja? Gdyby mieli sprawa wygladalaby inaczej pewnie.

  • 23. Rn09
    • 2021-11-19 17:27:34
    • *.

    12. sliwa007
    sliwa007
    A czy ja gdzieś napisałem, że Mercedes stosował nielegalne skrzydło? Mówię tylko, że stosuje te same sztuczki co RB. I zgadzam się z tym co napisał zgf1.
    Nie trzeba słuchać co powie Marko, żeby mieć swój pogląd na pewne sprawy. Ponadto nazywasz Chłopa dziadem, który wymyśla jakieś historyjki. To jak nazwać Wolfa i Hamiltona? Jeden twierdził, że Max uszkodził im skrzydło, a drugi mówi, że jeździ z luzami w kolumnie kierownicy...
    A co do łykania tego co ktoś powie, to jeśli ktoś coś łyka, to chyba Ty łykasz każdą propagandę z obozu Mercedesa. Więc Tobie radzę oddzielić przesadny fanatyzm od obiektywizmu.

  • 24. Glorafindel
    • 2021-11-20 12:40:39
    • *.icpnet.pl

    23. Rn09
    A jak nazwać Verstappena czy Horner?
    Jeden wydaguje kłamstwa że nie mógł wcześniej skręcać bo by się obrócił kompletnie pomijając fakt że umyślnie przestrzelił hamowanie, a drugi zarzucał Hamiltonowi i Mercowi że ten przy 300 km na godzinę umyślne i z premedytacją tracił Maxa by ten walnął w ścianę i doszukiwał się teorii spiskowych?

    Wszyscy są takimi damymi kłamcami ihipokrytami. Jednym kłamcom wierzysz, a innym nie? Jednym zawierzasz na słowo, a drugich masz za kłamców?

    Sam łykasz wszystkie brednie i zarzucasz je innym. Niczym się nie różnisz więc od Toto i Hamiltona których obrażasz. Żałosne.

  • 25. Rn09
    • 2021-11-20 14:02:55
    • *.

    Glorafindel
    Trochę wyluzuj. Nigdzie nie napisałem, że RB jest święty. Tylko jak widzę komentarze, w których niektórzy próbują wykreować Mercedesa na jedyną uczciwą ekipę, to po prostu śmiać mi się chce. Wszyscy kombinują i wszyscy mają za uszami, między innymi na tym ta walka polega.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2021 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo