BMW Sauber po pierwszym dniu testów w Barcelonie
Podczas pierwszego dnia testów w Barcelonie temperatura toru i powietrza wahała się od 14°C do 18°C. Rano tor był mokry, jednak później wysechł, dzięki czemu kierowcy mogli testować na oponach przystosowanych do suchej nawierzchni.Jutro drugi dzień testów, w którym udział wezmą Nick Heidfeld i Robert Kubica.
komentarze
1. dziarmol
no i gdzie te awarie BMW?
2. mario761
na innych stronach jest opisana awaria nicka-czarny dym a na GPUpdate.net zdjcie bolidu na lawecie
3. Qbus81
No właśnie! Za F 1.08 zadyma jak za czołgiem na poligonie. Później lawetą go zbierali.
Należałoby się chyba jakieś słówko wyjaśnienia.
4. del
BMW nic o tym nie napisało w informacji o testach, czyli w tym co tutaj jest napisane. O awarii jest natomiast wspomniane w newsie ogólnym o dzisiejszych testach.
5. Tanis
Co to jest ??
Jeśli to ma być komunikat z testów, po dwóch pożarach i stopie w trakcie jazdy na 3 zakręcie to niech ich kaczka kopnie. To jest przecież normalny bełkot, nic nie podający !!!
6. arek.jan
Wiadomości czerpać z kilku źródeł, to recepta by być w miarę poinformowanym.
7. sydemon
Kto wam nakazuje czytac ten serwis?? Nie podoba sie to do konkurencji
8. arek.jan
A Ty co? relax
9. walerus
nie ma to jak króliczki playboya na E! w głowie zero ale na klacie stereo...;-)
10. Jarek F1
a zastanawialiście sie dlaczego F108 testowany jest bez nakładek w kołach. to już chyba 3 testy bez tzw. kołpaków , może się nie zgrały z całą resztą. co myślicie?
11. Zako
Wiecie coś na tematprywatnych testów BMW w Menorca na tym lotnisku 29 lutego i 1 marca? Podobno ma tam tylko jeździc tylko Christian Klien ? Czy jest to prawda ?
12. Marti
Też czytałam, że BMW ma tam przeprowadzić testy, lecz z Heidfeldem. Nie znalazłam jednak tej informacj ina żadnym z oficjalnych serwisów.
13. reikorp
Wiem tyle samo, czyli wielkie joł. Zresztą informacje z takich testów są bardziej niż skąpe, nic nad czym należałoby się pochylać, przynajmniej w moim przekonaniu.
14. obi216
I o co idzie ten spór -właściwie ?
15. dsu1
Marti- wysłałem Ci na gg swój e-mail bo w poprzednim poście prosiłaś. Poza tym zalogowałem się na F1 Forum tak więc tam też zajdziesz moje namiary. Co do testów na Manorce to popularny serwis holenderski podaje że testować będzie Klien i chyba tak będzie. Musimy zadać sobie pytanie co można testować na lotnisku a odpowiedź nasunie się sama. Dysponując długą prostą można skupić się jedynie na porównaniu symulacji i wyników z tunelu danego pakietu aero w rzeczywistych warunkach i oczywiście popracować jeszcze nad zminimalizowaniem oporów co przekłada sie na lepsze przyspieszenie i większą prędkością na prostej. Nie przychodzi mi nic więcej do głowy co można testować na lotnisku. Nic tylko szukają potwierdzenia w praktyce czy symulacje i dane z tunelu sprawdzają sie w rzeczywistych warunkach. Myślę też że do tego typu testów nie potrzebni są podstawowi kierowcy oni też muszą odpocząć i naładować baterie a testowi kierowcy bez problemów powinni sobie poradzić bo po to oni są - pozdrawiam
16. zet075
Daj i nam swojego e-maila...??? :):):) a nie tylko Marti...
17. dsu1
He i co musiałbym się z pracy zwolnić żeby tylko odpisywać- mamy forum i wystarczy a Marti miała jakąś sprawę- pozdrawiam
18. djmarquss
Fargmen z jednej z witryn:
"Pierwszego dnia prób Robert Kubica miał wolne. Ten fakt zdaje się potwierdzać ostatnie spostrzeżenia byłego mistrza świata Fernando Alonso, który powiedział, że zespół BMW Sauber poczynił w ostatnich tygodniach ogromne postępy. Na początku przygotowań, kiedy najnowszy model F1.08 sprawiał duże problemy, to właśnie Polak najczęściej zasiadał za jego kierownicą. Teraz autem Kubicy jeździ kierowca rezerwowy Christian Klien, co może oznaczać, że kryzys w ekipie zażegnano."
19. walerus
Kubica ma się skupiać na testowaniu całości a nie jakiś drobnych elementów jak testowy. Zresztą widać doskonale na co testowi są też po ich wynikach na testach...
20. f one
kubik ma duzo pracy jego bolid nie jes w najlepszej dyspozycji
21. yaneq
dzisiaj na testach z tego co widze robert dwa razy bolid zatrzymal. widac nie sa takie niezawodne jak sie wydawalo.
22. hot dog
dsu1- masz racje co mozliwosci testow na lotnisku nalezy jednak pamietac ze na takich wielkich powierzchniach najczesciej mocno wieje tak wiec owe warunki moga przeszkadzac.pozdrawiam
23. fezuj
Jeżeli był dym to może również oznaczać że to też był element testów- może silniki które zadymiły były "żyłowane" do upadłego ( stąd ten brak zdenerwowania wśród ekipy serwisowej ) i to od początku sezonu testowego aby zobaczyć ile są w stanie wytrzymać w warunkach prawie wyścigowych.
24. yaneq
nie bronicie zbyt bardzo bmw?
25. detest
Mozna gdzies ogladac testy team'ow?
Pozdro.
26. Kibic26
uważam że testują poszczególne części do typowych gp gdzie jest potrzebny specificzny pakiet aero
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz