komentarze
  • 1. dziarmol
    • 2008-02-25 19:59:31
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i gdzie te awarie BMW?

  • 2. mario761
    • 2008-02-25 20:39:20
    • *.ptvk.pl

    na innych stronach jest opisana awaria nicka-czarny dym a na GPUpdate.net zdjcie bolidu na lawecie

  • 3. Qbus81
    • 2008-02-25 20:40:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No właśnie! Za F 1.08 zadyma jak za czołgiem na poligonie. Później lawetą go zbierali.
    Należałoby się chyba jakieś słówko wyjaśnienia.

  • 4. del
    • 2008-02-25 21:00:26
    • *.centertel.pl

    BMW nic o tym nie napisało w informacji o testach, czyli w tym co tutaj jest napisane. O awarii jest natomiast wspomniane w newsie ogólnym o dzisiejszych testach.

  • 5. Tanis
    • 2008-02-25 21:25:39
    • *.153.241.203

    Co to jest ??
    Jeśli to ma być komunikat z testów, po dwóch pożarach i stopie w trakcie jazdy na 3 zakręcie to niech ich kaczka kopnie. To jest przecież normalny bełkot, nic nie podający !!!

  • 6. arek.jan
    • 2008-02-25 21:31:34
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiadomości czerpać z kilku źródeł, to recepta by być w miarę poinformowanym.

  • 7. sydemon
    • 2008-02-25 21:35:06
    • *.tarnow.mm.pl

    Kto wam nakazuje czytac ten serwis?? Nie podoba sie to do konkurencji

  • 8. arek.jan
    • 2008-02-25 21:37:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A Ty co? relax

  • 9. walerus
    • 2008-02-25 22:02:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie ma to jak króliczki playboya na E! w głowie zero ale na klacie stereo...;-)

  • 10. Jarek F1
    • 2008-02-25 22:25:40
    • *.gprs.plus.pl

    a zastanawialiście sie dlaczego F108 testowany jest bez nakładek w kołach. to już chyba 3 testy bez tzw. kołpaków , może się nie zgrały z całą resztą. co myślicie?

  • 11. Zako
    • 2008-02-25 22:34:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiecie coś na tematprywatnych testów BMW w Menorca na tym lotnisku 29 lutego i 1 marca? Podobno ma tam tylko jeździc tylko Christian Klien ? Czy jest to prawda ?

  • 12. Marti
    • 2008-02-25 22:54:52
    • *.160.25.2

    Też czytałam, że BMW ma tam przeprowadzić testy, lecz z Heidfeldem. Nie znalazłam jednak tej informacj ina żadnym z oficjalnych serwisów.

  • 13. reikorp
    • 2008-02-26 00:26:25
    • *.gprs.plus.pl

    Wiem tyle samo, czyli wielkie joł. Zresztą informacje z takich testów są bardziej niż skąpe, nic nad czym należałoby się pochylać, przynajmniej w moim przekonaniu.

  • 14. obi216
    • 2008-02-26 01:52:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I o co idzie ten spór -właściwie ?

  • 15. dsu1
    • 2008-02-26 07:26:27
    • *.CNet2.Gawex.PL

    Marti- wysłałem Ci na gg swój e-mail bo w poprzednim poście prosiłaś. Poza tym zalogowałem się na F1 Forum tak więc tam też zajdziesz moje namiary. Co do testów na Manorce to popularny serwis holenderski podaje że testować będzie Klien i chyba tak będzie. Musimy zadać sobie pytanie co można testować na lotnisku a odpowiedź nasunie się sama. Dysponując długą prostą można skupić się jedynie na porównaniu symulacji i wyników z tunelu danego pakietu aero w rzeczywistych warunkach i oczywiście popracować jeszcze nad zminimalizowaniem oporów co przekłada sie na lepsze przyspieszenie i większą prędkością na prostej. Nie przychodzi mi nic więcej do głowy co można testować na lotnisku. Nic tylko szukają potwierdzenia w praktyce czy symulacje i dane z tunelu sprawdzają sie w rzeczywistych warunkach. Myślę też że do tego typu testów nie potrzebni są podstawowi kierowcy oni też muszą odpocząć i naładować baterie a testowi kierowcy bez problemów powinni sobie poradzić bo po to oni są - pozdrawiam

  • 16. zet075
    • 2008-02-26 07:46:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Daj i nam swojego e-maila...??? :):):) a nie tylko Marti...

  • 17. dsu1
    • 2008-02-26 08:22:19
    • *.CNet2.Gawex.PL

    He i co musiałbym się z pracy zwolnić żeby tylko odpisywać- mamy forum i wystarczy a Marti miała jakąś sprawę- pozdrawiam

  • 18. djmarquss
    • 2008-02-26 09:00:03
    • *.ksknet.pl

    Fargmen z jednej z witryn:
    "Pierwszego dnia prób Robert Kubica miał wolne. Ten fakt zdaje się potwierdzać ostatnie spostrzeżenia byłego mistrza świata Fernando Alonso, który powiedział, że zespół BMW Sauber poczynił w ostatnich tygodniach ogromne postępy. Na początku przygotowań, kiedy najnowszy model F1.08 sprawiał duże problemy, to właśnie Polak najczęściej zasiadał za jego kierownicą. Teraz autem Kubicy jeździ kierowca rezerwowy Christian Klien, co może oznaczać, że kryzys w ekipie zażegnano."

  • 19. walerus
    • 2008-02-26 09:28:03
    • *.klingspor.pl

    Kubica ma się skupiać na testowaniu całości a nie jakiś drobnych elementów jak testowy. Zresztą widać doskonale na co testowi są też po ich wynikach na testach...

  • 20. f one
    • 2008-02-26 10:39:50
    • *.range86-133.btcentralplus.com

    kubik ma duzo pracy jego bolid nie jes w najlepszej dyspozycji

  • 21. yaneq
    • 2008-02-26 10:51:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dzisiaj na testach z tego co widze robert dwa razy bolid zatrzymal. widac nie sa takie niezawodne jak sie wydawalo.

  • 22. hot dog
    • 2008-02-26 12:19:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dsu1- masz racje co mozliwosci testow na lotnisku nalezy jednak pamietac ze na takich wielkich powierzchniach najczesciej mocno wieje tak wiec owe warunki moga przeszkadzac.pozdrawiam

  • 23. fezuj
    • 2008-02-26 12:48:12
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Jeżeli był dym to może również oznaczać że to też był element testów- może silniki które zadymiły były "żyłowane" do upadłego ( stąd ten brak zdenerwowania wśród ekipy serwisowej ) i to od początku sezonu testowego aby zobaczyć ile są w stanie wytrzymać w warunkach prawie wyścigowych.

  • 24. yaneq
    • 2008-02-26 14:02:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie bronicie zbyt bardzo bmw?

  • 25. detest
    • 2008-02-26 14:54:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mozna gdzies ogladac testy team'ow?
    Pozdro.

  • 26. Kibic26
    • 2008-02-26 15:00:06
    • *.telpol.net.pl

    uważam że testują poszczególne części do typowych gp gdzie jest potrzebny specificzny pakiet aero

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo