komentarze
  • 1. lucasdriver22
    • 2021-06-29 12:06:54
    • *.play-internet.pl

    Wychodzi na to że ewentualnie będzie tylko jeden nowy producent bo wątpię jakby z jednego koncernu byłobu dwóch producent.

  • 2. kiwiknick
    • 2021-06-29 12:53:06
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Brakuje Lamborghini i Bentleya.
    ;)

  • 3. goralski
    • 2021-06-29 13:03:35
    • *.

    Dobrze knują - będzie limit 100mln/silnik to Audi zrobi za 100, Porsche za 100 i sprzedadzą vw za 100 wart 200 ;)

  • 4. hubertusss
    • 2021-06-29 13:16:07
    • *.17.172.2

    Ja bym zbyt wiele tu sobie nie obiecywał. Ktoś z Audi i Porsche już nie raz był na takich spotkaniach i nic. W dobie coraz popularniejszej elektryfikacji pojazdów nie jest im f1 do niczego potrzebna.

  • 5. hubos21
    • 2021-06-29 15:03:36
    • *.8.182.156

    @4
    Tak samo można powiedzieć, że dokładanie do produkcji Bugatti też nie jest im do niczego potrzebne a jednak prestiż się liczy

  • 6. XandrasPL
    • 2021-06-29 16:01:48
    • *.play-internet.pl

    a Dietrich na hugo tam? Koleś śledzi F1 tylko jak Marko dzwoni po wyścigu i mówi które miejsca zajęły 4 auta. Szef Hondy powinien lecieć.

  • 7. bazi22
    • 2021-06-29 16:28:28
    • *.

    @6. XandrasPL - Honda to chyba nie jest zainteresowania przepisami silnikowymi od 2025 roku.

  • 8. Krukkk
    • 2021-06-29 18:07:22
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @6 Xandi. To kolejna nieudolna prowokacja z Twojej strony...?

  • 9. Pajol
    • 2021-06-29 19:07:27
    • *.netdrive.pl

    Jak to się ma , bo jeśli Red Bull tworzy własny dział silnikowy, oraz podwędza Mercedesowi fachowców tego działu to znaczy że chcą tworzyć własne silniki od 2025 roku ?

  • 10. jogi2
    • 2021-06-29 21:25:01
    • *.

    @9
    Sami to oni sobie mogą pomachać palcem w bucie. Muszą mieć zaplecze w postaci producenta silników. Krótko mówiąc kogoś kto na tym się zna i potrafi oraz ma możliwość budowy od podstaw

  • 11. Grellenort
    • 2021-06-29 22:03:41
    • *.146.128.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @10 - nie do końca, mając odpowiednie zasoby są w stanie stworzyć odpowiednie zaplecze i zatrudnić odpowiednich ludzi. Nie trzeba produkować samochodów żeby budować dobre silniki - patrz Cosworth, Mecachrome, MAHLE (tutaj bardziej komponenty, ale mieli epizod z kompletnymi jednostkami).
    Podstawy i know how dostali, a właściwie kupili od Hondy, teraz pozostało to już tylko wykorzystać.
    W sumie od dawna ludzie z koncernu VW (VW, Porsche, Lamborghini, Audi...) pojawiają się na tych spotkaniach, ale nic z tego nie wynika. Porsche powiedziało już kiedyś wprost, że jak długo jest MGU-H to nie są zainteresowani bo nie mają tej technologii i nie opłaca się jej tworzyć.
    @5 i właśnie chodzą plotki, że koncern VW chce się marki Bugatii pozbyć, bo paliwa kompane są be prawdopodobnie kupi ją Rimac...

  • 12. jmformates
    • 2021-06-29 22:11:58
    • *.dynamic.mm.pl

    Lord Marko powiedział w wywiadzie kilka dni temu, że Honda będzie ich jeszcze wspierać w dużym stopniu przez sezon 2022 i 2023, a od 2024 roku będą w stanie samodzielnie produkować silniki, także to też nie jest tak że Honda kompletnie się zmywa.

  • 13. XandrasPL
    • 2021-06-30 13:25:59
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @Kruk

    Tak

  • 14. XandrasPL
    • 2021-06-30 13:59:10
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Niech wbije coś od VW. Porsche i Audi jeżdżące na tym samym silniku. Diesel-gate in coming

  • 15. XandrasPL
    • 2021-06-30 13:59:24
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tylko niech nie dają puszkom

  • 16. hubertusss
    • 2021-06-30 15:02:27
    • *.17.172.2

    @11 jak porsche nie ma mhu h. Oczywiście, że to mieli w ostatnich autach jakie wystawiali w WEC z silnikami v4. Ten samochód odzyskiwał zarówno energię kinetyczną z przednich kół, którą zamieniał na elektryczną. Jak i odzyskiwał energię ze spalin przez właśnie mgu - h. Porsche ogólnie nie opłaca się wchodzić do f1. Bo wydatki duże a korzyści? No cóż. Lepiej im wystawiać 911 w różnych wyścigach i pokazywać klientowi, że może sobie kupić prawie to samo w salonie. Niż budować kosmiczne auta i silniki, które i tak przełożenia na nic nie mają. Porsche bardziej interesuje się elektryfikacją na dziś. I bardziej przyda im się forumła e niż f1.

  • 17. hubertusss
    • 2021-06-30 15:03:19
    • *.17.172.2

    @4 dokładanie do produkcji Bugatti to pikuś z tym co trzeba dołożyć do f1.

  • 18. hubertusss
    • 2021-06-30 15:07:12
    • *.17.172.2

    @9 @10 gra toczy się cały czas o zainteresowanie tym co dostaną od Hondy którejś z marek grupy vag. Porsche lub Audi dały by logo i know how i miały by być zachęcone tym,, że nie muszą niczego budować od zera. A więc dla nich było by taniej. Ale dla tych marek to może być za słaba zachęta. Bo ciągły rozwój i utrzymanie konkurencyjności wymaga dużych zasobów. Nikt nie zagwarantuje, że silnik będzie na topie. A doświadczenia z silnikami spalinowymi czy hybrydami są im średnio potrzebne. Bo oni je mają i szukają bardziej doświadczeń na polu pełnej elektryfikacji.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo