komentarze
  • 2. Ocato
    • 2020-07-30 21:36:18
    • *.22.5.198.ipv4.supernova.orange.pl

    Do przewidzenia było, że prędzej, czy później ktoś z padoku znów będzie zakażony. Szkoda?

    Kto wie, czy to również nie będzie miało wpływu na potencjalne zastąpienie go Vettelem.

  • 3. jaromlody
    • 2020-07-30 21:43:27
    • *.master.pl

    @2 to kto zastąpi Vettela??? Antonio Giovinazzi???

  • 4. bakt3ria
    • 2020-07-30 21:43:45
    • *.

    Na 100% Lawrence Stroll zlecił zakażenie Pereza, aby Vettela szybciej ściągnąć i żeby już zaczął przyciągać sponsorów. Sprytna zagrywka.

  • 5. iceneon
    • 2020-07-30 21:48:01
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    Kto wie czy nie zobaczymy Hulka. Ale by były jaja jak by na podium stanął.

  • 6. greyhow
    • 2020-07-30 21:55:08
    • *.adsl.inetia.pl

    @5 wątpliwe, skoro na miejscu mają Vandoorne'a i Gutierreza

  • 7. Mayhem
    • 2020-07-30 21:57:53
    • *.184.54.148.ipv4.supernova.orange.pl

    Niech się Toto Wolff wtrąci i wsadzi Russella, byłaby to ogromna szansa na sprawdzenie młodego. W Williamsie mają Aitkena który może pojechać (superlicence ma)

  • 8. Del_Piero
    • 2020-07-30 22:00:16
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Vandoorne wydaje się oczywistym wyborem z tej dwójki. Bo Gutierrez to 4 lata się nie ścigał. Zresztą Vandoorne w jakimkolwiek sezonie zdobył więcej punktów niż Gutierrez przez całą karierę. Może to szansa dla Belga na reaktywację?

  • 9. berko
    • 2020-07-30 22:07:42
    • *.centertel.pl

    @ 5 i 7
    Od razu niech wezmą kogoś z ulicy, pojedzie za darmo, a może się nie zabije.

    Jaki Hulk, jaki Russell? Nie można wsadzić jakiegokolwiek kierowcy do każdego zespołu. Russell jest zawodnikiem Williama, a Hulka nie ma już w F1. Od takich zastępstw są właśnie kierowcy rezerwowi.

  • 10. berko
    • 2020-07-30 22:08:48
    • *.centertel.pl

    BTW szkoda mi Checo, ucieknął mu dwa wyścigi, w których RP będzie mocne. Ale zdrowie jest najważniejsze.

  • 11. Raptor202
    • 2020-07-30 22:11:32
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @8 Vandoorne startuje w Formule E, która wznowi rywalizację za kilka dni i nie wydaje mi się, żeby przyjechał na Silverstone razem z resztą ekipy F1. Oczywiście jest sto razy lepszym kierowcą od Gutierreza (swoją drogą trudno w obecnej dekadzie znaleźć choćby jednego gorszego kierowcę F1 od Gutierreza), ale mało prawdopodobne mi się wydaje, żeby specjalnie ściągali Belga na ten jeden wyścig, skoro jakieś tam zastępstwo za Pereza mają.

    @9 Z Hulkiem pewnie by nie było problemu, gdyby jakimś cudem znajdował się w padoku, ale w to szczerze mówiąc wątpię.

  • 12. Mayhem
    • 2020-07-30 22:13:26
    • *.184.54.148.ipv4.supernova.orange.pl

    @7 Racing Point ma tych samych rezerwowych co Mercedes - Gutiérreza i Vandoorna ale wszyscy wiemy, że w RP Toto ma chody, a Russell jest dość blisko z Mercedesem wiec także poniekąd z RP. A Hulk to dobra opcja, jeździł niedawno, ma spore doświadczenie, jakiś czas temu jeździł w Force India (także nie będzie miał problemu)

  • 13. Mayhem
    • 2020-07-30 22:13:58
    • *.184.54.148.ipv4.supernova.orange.pl

    * do @9 oczywiście.

  • 14. Artur fan
    • 2020-07-30 22:18:25
    • *.sokola.pl

    i się zaczęło Bardzo złe wieści.

  • 15. Heytham1
    • 2020-07-30 22:38:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Wydaje mi się, że mogą sięgnąć po Russela.
    To ma być kierowca na minimum dwa wyścigi bo izolacja Pereza potrwa minimum dwa tygodnie.
    Na miejscu jest na pewno Gutierrez ale on miał długą przerwę od ścigania. RP chcę walczyć o podia więc taki ruch jest bardzo ryzykowny.
    Hulkenberg to dobra opcja, ale nie ma go na miejscu i nie wiadomo czy taki kierowca z zewnątrz może sobie wejść do tej bańki F1.
    Może być tak, że Toto przesadzi Russela do RP a Williamsowi da Gutierreza.

  • 16. iceneon
    • 2020-07-30 22:46:34
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    @9. berko
    Żebyś się nie zdziwił.

    Za f1wm
    "Autosport informuje, że Nico Hulkenberg jest faworytem do zastąpienia Sergio Pereza w Racing Point podczas wyścigów na Silverstone."

  • 17. Pan5er
    • 2020-07-30 23:11:40
    • *.241.196.91

    Jedno jest pewne - ten sezon nie będzie nudny!!!

  • 18. Fanvettel
    • 2020-07-30 23:24:11
    • *.219.73.246

    Szlak by to trafił ! Dlaczego akurat Perez ?!
    Z takim Gutierrezem RP podwójnych punktów nie zdobędzie....to już o wiele lepiej byłoby wziąć Hulka .

  • 19. devious
    • 2020-07-31 00:03:36
    • *.134.70.206

    @9. berko

    "Jaki Hulk, jaki Russell? Nie można wsadzić jakiegokolwiek kierowcy do każdego zespołu. Russell jest zawodnikiem Williama, a Hulka nie ma już w F1. Od takich zastępstw są właśnie kierowcy rezerwowi."

    Eee tam, nie takie rzeczy się w F1 już działy :) Wypożyczanie kierowców z innych ekip albo po prostu ruchy w trakcie sezonu to był kiedyś standard, weź sobie popatrz na tabele sezonów sprzed np. 30 lat, jakim tam był misz-masz, po 40 sklasyfikowanych kierowców, niektórzy potrafili 3 różne zespoły zaliczyć. A taki Mansell np. pojawiał się i znikał w Williamsie i McLarenie w 94 i 95 roku.

    Tutaj jedynym problemem jest czas tj. jutro już ruszają treningi więc muszą bardzo szybko znaleźć zastępcę. Mnie nie zdziwiłoby nawet "wypożyczenie" z Alfy Kubicy, bo Stroll przecież mocno się starał o Roberta przed sezonem, biedy Rob oczywiście źle wybrał bo Alfę - a w RP miałby teraz 2 lub raczej 3 (wg. mnie Perez prawie na pewno nie pojedzie też w GP Hiszpanii) pewne wyścigi w 2/3 najsilniejszym w stawce bolidzie... Taka szansa, a Rob znowu w złym miejscu i czasie jest - co za pechowiec :)

    Vandoorne jest naturalnym pierwszym wyborem ale on jest kierowcą Merca w FE i tam ma walczyć w tym roku o tytuł - odpuszczenie juz na starcie FE trochę słabe będzie... To juz decyzja Merca jak to rozegrać.

    Guttierez niby jest rezerwowym ale on nie siedział w bolidzie F1 całe wieki. Do tego on nic nigdy w F1 nie pokazał, w sumie nawet nie wiem czemu jest rezerwowym - to ponoć znakomity tester w symulatorze, ale to nie to samo co kierowca rezerwowy... Nie znam dokładnei jego sytuacji, jak miałbym zgadywać to pewnie wnosi jakąś kasę od sponsora i sobie po prostu "wykupił" fotel rezerowy. Co nie znaczy, że pojedzie :) Bo wydaje mi się, że żeby mieć aktywną super licencję trzeba choćby kilkuletnim bolidem mieć wyjeżdżone jakieś kilometry a on chyba nic, null, zero w ostatnich latach, żadnych testów oficjalnych i nieoficjalnych?

    Jak mówiłem problem to czas - jakby był tydzień, to pewnie wzięliby Guttiereza, dali mu 3-letni bolid i by sobie pojeździł 2 dni i sztos, jedzie nastęny weekend wyścigowy. Ale teraz to chyba nie ma sensu by jechał - o ile w ogóle może jechać, bo jest wlaśnie kwestia superlicencji?

    Hulk wydaje się dobrą opcją, mega doświadczony, bardzo szybki, dostępny :) Dziwi mnie w sumie, że to on nie jest rezerwowym Merca/RP - nie dość, że Niemiec, to chyba najlepszy z tych, co nie jeżdżą i nie ma żadnych zobowiązań w innych seriach. Pytanie tylko, czy Hulk trenował ostatnio i jest gotowy fizycznie? Czy jego szyja jest gotowa? Bo jeżeli ostatnie kilka miesięcy nie trenował, to po prostu nie da rady teraz tak z miejsca pojechać i to na Silverstone, gdzie szyja dostaje konkretnego łupnia od przeciążeń. Dlatego właśnie on powinien mieć kontrakt rezerowego kierowcy i mieć płacone, za bycie gotowym... Ale może to przewidział i trenował, licząc na taką właśnie szansę :> Może nie chciał wiązać się z żadnym zespołem, by móc wskoczyć gdziekolwiek "z miejsca" - taki super-rezerwowy :D

    Inne opcje też są możliwe, choć mało realne ze względu na brak czasu - Williams raczej nie odda nagle Russella, takie negocjacje ($$$) na linii Williams-RP-Merc pewnie chwilę by potrwały... Choć noc jest długa :) Williams potrzebuje kasy, choć też potrzebują dobrego kierowcy, tutaj każdy punkt Russella w Williamsie może być na wagę złota, bo Haas i Alfa mogą nie zdobyć już punktów do końca sezonu...
    Kubica to pewnie jedna z dalszych opcji, jako jeden z nielicznych akurat faktycznie jeździł aktualnym bolidem F1 niedawno, tylko tutaj znowu są negocjacje wymagane - ale nie takie rzeczy w F1 grali.

    Zbyt wielu kierowców z superlicencją nie ma, jest też kilku młodych gości z F2 spełniających wymagania, ale jakoś wątpię, by wzięli absolutnego debiutanta i "rzucili na głęboką wodę" tak od razu... To będzie bardzo ciekawe kilkanaście godzin, tj. rano pewnie już będzie wiadomo. Albo nawet zaraz :)

  • 20. devious
    • 2020-07-31 00:14:04
    • *.134.70.206

    Ooo i się potwierdza:

    "[Luis Manuel López ] Information from Silverstone. Racing Point is preparing Nico Hülkenberg's seat to test RP 20 tomorrow. Esteban Gutierrez reported with Mercedes but the lack of recent activity requires a 300 km test to reactivate his super license."

    Hulk ma mieć juz szykowany fotel a Guti po prostu nie ma wyjeżdżonych kilometrów, by odnowić superlicencję - jeżeli to prawda, to trochę wstyd, bo co to za rezerwowy kierowca, który nie ma aktywnej superlicencji? Nie było kiedy zorganizować mu testu by pojeździł cały dzień starym bolidem? Superprofesjonalny Merc ma 2 rezerwowych i żaden nie może jechać? I Merc wychodzi na amatorów? Dziwne...

    Ale ponoć Guttierez też ma być na torze - sam to ogłosił właśnie, że ma obowiązki zw. z Mercem na Silverstone. Najwyraźniej jest opcją "w razie W" jako "drugi rezerwowy" - może jednak może jechać? Nie do końca jasne są te przepisy o superlicencji i jej ważności, dużo teorii w necie, mało oficjalnych informacji... W końcu coś może pójść nie tak w piątek z jednym z kierowców Merca też, i co wtedy? Musi być jakaś opcja, że taki Guti jednak dostaje warunkową zgodę FIA na start czy coś...


    Wracając do Hulka - super wiadomość, jakby jednak Hulk pojechał - a jeszcze lepiej jakby te podium wyjeździł w końcu. Każdy chyba czeka na Hulka na tym podium? Miał już wypaść z F1 a tu wielki powrót i w końcu ma porządne auto? I czy tym razem też go jakaś klątwa spotka? :)

    Jako fan Hulka będę mega szczęśliwy, jak faktycznie wybiorą jego - wg. mnie najlepszy wybór. Guttierez to nie ta półka zupełnie. A kogoś innego raczej nie ma szans, za mało czasu... Dużego wyboru też nie ma wbrew pozorom.

  • 21. adamo4242

    jedno wielkie oszustwo !!!

  • 22. skilder3000
    • 2020-07-31 02:30:49
    • *.opera-mini.net

    Jaki Kubica??? Bawara się sama nie poprowadzi.

  • 23. TomPo
    • 2020-07-31 07:30:52
    • *.dynamic.chello.pl

    PYtanie kto Go zastapi.
    Pytanie czy pozwola RP pojechac w ten weekend, bo tam pewnie gatkami trzesa, zeby z tego jakas medialna mega ftopa nie powstala.

  • 24. Hawaii Hawajski
    • 2020-07-31 07:46:40
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Co za sytuacja... Masakryczny niefart. Akurat na tym torze gdzie by pewnie walczył o podium Myślę , że zastąpi go Gutierez.

  • 25. Mayhem
    • 2020-07-31 08:15:52
    • *.

    @23 Druga strona garażu bez problemu może działać z resztą tak samo jak Pereza strona (tylko u niego wyszedł pozytywny wynik), a zastąpić go ma prawdopodobnie Hulk, niedługo powinna być jakaś oficjalna informacja.

  • 26. berko
    • 2020-07-31 10:28:07
    • *.

    W F1 widzę jednak wszystko jest możliwe. Jakby chcieli i dobrze zapłacili to pewnie i Maxa z RedBulla mogliby wsadzić do RP. Nie powinno tak być wg mnie ale nie ja ustalam zasady. Chyba po to każdy zespół ma rezerwowego żeby to on jechał w razie 'w'.
    Jak Hulk pojedzie to będzie naprawdę dobra informacja ;) a jeszcze jakby stanął na podium... Hoho :D

  • 27. AMG44
    • 2020-07-31 10:48:51
    • *.wieszowanet.pl

    @21 dokładnie! Szkoda, że jest tak mało ludzi jak ty...

  • 28. Ram_zes39
    • 2020-07-31 11:20:06
    • *.8-4.cable.virginm.net

    @19 Superlicencja jest na zawsze i nic nie trzeba odnawiać. Martin Brundle ze SkyF1 ma superlicencje i nawet w zeszłym roku chyba na cota śmiał se do Toto żeby jego wziął do Merca.

    Nie mogą wziąśc kogoś innego kto nie był poddany testom na COVID jakie im robią co 5 dni. Więc tylko Vandore lub Guttierez. Choć to F1 i nie takie cuda były jak np. Fishichela do Ferrari za Massę w 2008???

  • 29. Ram_zes39
    • 2020-07-31 11:53:17
    • *.8-4.cable.virginm.net

    Hulkenberg w paddoku czekają na wyniki testu na Covid i tylko tyle dzieli go od startu :)
    A jednak....

  • 30. Mayhem
    • 2020-07-31 12:03:19
    • *.

    @29 już potwierdzony, a superlicencje można stracić, Guttierez musiałby przejechać 300km starszym bolidem żeby móc zastąpić Pereza.

  • 31. Krzepki
    • 2020-07-31 16:48:40
    • *.static.korbank.pl

    No to Perez nie błysnął z tą Sardynią... widać że mam już wywalone na R.Point. Ciekawe czy wypowiedzą mu dzisiaj umowę.

    A Hulk znowu w cuglach. Oby nie wjechał znowu w bandę z tej szczęśliwości jak np 3 w stawce podczas wyścigu będzie :D

    Jakiś ten sezon dziwny...

  • 32. dominof1
    • 2020-07-31 19:32:18
    • *.dynamic-4-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    Ojojoj, trochę za wcześnie wytypowałem wyniki :|
    Tak, wiem, że typuje się po kwalach, ale moja analiza kwali i tak nigdy nic nie dała ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo