komentarze
  • 1. Luzak564
    • 2020-05-29 12:13:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Uff, kamień z serca mi spadł, teraz tylko wystarczy pracować nad poprawą bolidu i będzie dobrze

  • 2. Grzesiu10
    • 2020-05-29 12:42:36
    • *.eaw.com.pl

    @1
    Najpierw to muszą wymienić szefa zespołu.

  • 3. XandrasPL
    • 2020-05-29 15:07:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja widziałem, że zostaną. Szczerze nie opłacalne byłoby wychodzenie teraz i ogólnie bo nikt by zespołu by im nie odsprzedał potem a budowanie się od zera za kilka, kilkanaście lat nie miałoby sensu.

    Tylko teraz czy ich stać na Alonso. On bierze 5 milionów za mierzenie fotela. 30 baniek to jest minimum podobno. Tak było w McLarenie. 15 od McL i 15 od Hondy.

  • 4. TomPo
    • 2020-05-29 15:53:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Nikt nie chce ich silnikow.
    Przegrywaja z teamem ktoremu dostarczaja jednostki.
    Nie maja kierowcy.
    Szef to przyklad niekompetencji.
    Generalnie od strony PR-u to F1 ciagnie ich na dno.
    Te kase lepiej byloby chyba zainwestowac w ratowanie aut 'cywilnych', bo niedlugo moga calkiem zniknac z rynku.

  • 5. Kruk
    • 2020-05-29 15:59:11
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    No przeciez ktos musi robic za tlo dla czolowych ekip.

  • 6. HUMOREK
    • 2020-05-29 20:31:12
    • *.play-internet.pl

    Będą jaja jak wezmą Alonso za grube miliony, a 15 tys ludzi zostanie bez pracy.

  • 7. devious
    • 2020-05-30 02:39:22
    • *.134.70.206

    @4 TomPo
    "Generalnie od strony PR-u to F1 ciagnie ich na dno."

    Prawda. Ale wystarczy, że wezmą Alonso i nagle będą na ustach wszystkich przez długi czas... I im się zwróci z nawiązką.

    "Te kase lepiej byloby chyba zainwestowac w ratowanie aut 'cywilnych',"

    Ale jaką kasę? Kilkadziesiąt mln rocznie? Bo tyle będą dokładać mniej wiecej? Budżety będą ograniczone, wpływy do kasy za bycie w środku stawki nie są najgorsze, mają też sponsorów a zapewne przybycie takiej gwiazdy jak Alonso jeszcze wpływy od sponsorów spotęguje (czyt. pokryje jego pensję).

    To jest korporacja, oni mają swoją pokręconą logikę ale jednak od strony księgowej i PRowej z reguły wiedzą, co robią. Tam już wszystko zostało przeliczone i policzone 10 razy, skoro zostają w dobie kryzysu to im się to opłaci.

    Poza tym najwidoczniej poprzednia "ucieczka" w 2009 roku nie wyszła im PR-owo za dobrze (z czym się zgadzam w pełni) i nie chcą drugi raz się tak ośmieszać. Wyjść z F1 to można po wygraniu czegoś a nie jak Toyota, Honda i BMW - z podwiniętym ogonem...

  • 8. devious
    • 2020-05-30 02:45:01
    • *.134.70.206

    Nie dokończyłem myśli - te kilkadziesiąt mln Euro rocznie w niczym nie pomoże "cywilnym autom" Renault bo to żadne pieniądze. Tam się operuje miliardami, a 50 mln Euro nie zrobi różnicy.

    Natomiast pod względem marketingu nie ma lepszej platformy niż F1 - zwłaszcza w dobie Internetu, gdzie F1 coraz śmielej wchodzi do YouTube. Renault wykładając kilkadziesiąt mln rocznie i ew. zatrudniając Alonso mają gigantyczną reklamę przez cały rok w TV, Internecie, prasie. Oczywiście ryzykują "totalna klęskę" w razie, jakby bolid nie domagał a Alonso się z tego nabijał w stylu "GP2 Engine Again!" itd. Ale tam raczej mają ambicje by jednak coś w tej F1 pokazać. Kilka wizyt na podium - z Alonso to możliwe - i ich obraz diametralnie się odmieni.

    A co jak co ale Renault potrzebuje "prestiżu" jak tlenu. Wszystkie marki teraz próbują być "premium" więc każdy sposób jest dobry by się wyróżnić - Renault może to zrobić przez F1. Mało którego producenta na to stać...

  • 9. Luzak564
    • 2020-05-30 13:34:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8,, A co jak co ale Renault potrzebuje "prestiżu" jak tlenu. Wszystkie marki teraz próbują być "premium" więc każdy sposób jest dobry by się wyróżnić - Renault może to zrobić przez F1. Mało którego producenta na to stać'' i tu mogę się podpisać obiema rekami, nic dodać nic ująć, Renault potrzebuje teraz ogromnej reklamy i F1 im to zapewni za stosunkowo nieduże pieniądze

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo