komentarze
  • 1. PiotrasLc
    • 2019-06-12 11:47:35
    • *.centertel.pl

    Historia podobna jak z czasów panowania Ferrari że Bridgestone dostarczał im inne opony

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2019-06-12 12:04:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mercedes wiele razy miał problemy z oponami. Nie siedział bezczynnie tylko miał ludzi do tego problemu. Może dzięki temu lepiej reagują. Poza tym wydaje dużo więcej niż Ferrari i mają lepszy przepływ, rozwój. Nie wykluczam również faworyzowania. Co nie miało by sensu. Tylko dwie ekipy stoją na równym poziomie, Ferrari i Merc. Reno się, nie liczy bo nie potrafi zbudować silnika. Cała reszta posklejana z dostawców i to nie działa. Pamiętam wypowiedzi Allisona przed 2014 rokiem. Tylko producenci silników będą się liczyć. I tak jest.

  • 3. Vendeur
    • 2019-06-12 12:45:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Widzę, że Marko jedyne co potrafi na starość, to pieprzyć od rzeczy...

  • 4. sliwa007
    • 2019-06-12 13:19:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Stary frustrat zaczyna przesadzać. Mercedes ich miażdży i jak widać nikt nie ma pomysłu jak to zmienić, więc zaczyna się tworzenie teorii spiskowych.

  • 5. giovanni paolo
    • 2019-06-12 13:33:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    haha patrzcie, starszy pan a jakie głupoty gada, haha wierzy w jakieś teorie spiskowe haha chyba mu słońce zaszkodziło haha albo mu coś na głowę siadło, niech już odejdzie i przestanie się kompromitować haha

    Mercedes zawsze nieszanował opon, w zeszłym roku bolidy miały bardzo duży docisk, największy problem z oponami miał właśnie Mercedes
    ogólnie opony miały tendencję do tworzenia "pęcherzy", u różnych zespołów, zmiany w grubości bierznika można jeszcze z czystym sumieniem wytłumaczyć, bo to kwestie bezpieczeństwa
    pojawiły się zmiany w przepisach odnośnie aerodynamiki, nic dziwnego, w końcu zmieniają się bardzo często
    no właśnie, czy aby napewno? nie wiemy wielu rzeczy, a dziwnym trafem zarówno zmiany w oponach jak i zmiany odnośnie aero idealnie przypasowały jednemu zespołowi
    mogli szczęśliwie trafić z koncepcją w punkt, może genialni inżynierowie wiedzieli jaka koncepcja będzie najbardziej wydajna, w końcu mają minimum sześć lat doświadczenia z "szanowaniem" opon, a może pomogli sobie w inny sposób niż w fabryce przy "desce kreślarskiej" (forsując takie a nie inne zmiany)
    to co widzimy od początku sezonu to wypadkowa wielu czynników
    pamiętam, że w wyścigu w Abu Zabi wykorzystali jakiś mały czujnik przy przednich oponach, czujnik który był nieprzydatny przez cały sezon ale pozwalał legalnie zbierać dane przez przerwę zimową

  • 6. TomPo
    • 2019-06-12 14:21:56
    • *.dynamic.chello.pl

    Fakt ze przesadza ale popatrzmy jak wyglada obecna F1.
    Albo jestes producentem silnikow (bo to jedyne co mozna rozwijac) i masz zespol satelicki (lub kilka) jako kroliki doswiadczalne - albo nie masz czego szukac w F1.
    Tak wiec z zalozenia obecnie, tylko Merc i Ferrari moga o cokolwiek powalczyc.
    Satelity to zapchajdziury, ktore z gory sa skazane na srodek stawki.
    Niezalezni typu Williams sa skazani na porazke.
    Zaden nowy dostawca jednostek sie nie pojawi.
    Totalnie zastopowano wyscig technologiczny (oprocz jednostek), bo wszystko jest uregulowane do ostatniej srubki, zeby juz taki RBR czy Brawn GP nie mogl wymyslec czegos genialnego.

    Tak wiec owszem przesadza, ale w pelni Go tez rozumiem i nie zdziwie sie jak niedlugo nastepujace zespoly znikna z F1:
    RBR, TR, Williams, McL, Renault
    Wtedy to dopiero bedzie F1 - martwa F1, ale Ci najwieksi do konca beda bronic swoich interesow, az nie obudza sie z reka w nocniku, ze seria upadla, bo nikt juz tego nie oglada i sponsorzy uciekaja, bo nie ma transmisji.

  • 7. ekwador15
    • 2019-06-12 15:36:02
    • *.244.58.133

    Co za żal. Zawsze od wieków budowa bolidu kierowała się jedną zasadą, ma generować najwiecej docisku ile tylko się da. nagle zaskoczeni, że Mercedes generuje odpowiedni docisk, to jest taka filozofia ktora zawsze obowiazywała, im wiecej docisku tym lepiej, czasy okrazen robi sie w zakretach, kazdy to powie i zawsze tak było. Sami w red bullu w latach dominacji mieli bolid z najwiekszym dociskiem i najnizsza predkoscia maksymalna. teraz nagle mowi o jakis koncepcjach niskiego docisku, kto ma taka konepcje poza Alfa Romeo i Ferrari?

  • 8. Orlo
    • 2019-06-12 18:29:23
    • *.13-3.cable.virginm.net

    @Vendeur
    Patrząc na skutki jego polityki kadrowej, czyt. "projekt Max", to może i lepiej by ograniczył się do gadania głupot...

  • 9. Sasilton
    • 2019-06-12 18:58:45
    • *.unknown.vectranet.pl

    Ja tam widzę jak przepisy są zmieniane co chwila, tylko po to by coś się zmieniło.
    Problem w tym, że Mercedes ciągle się przystosowuje. Tu im zabiorą, to poprawią się gdzie indziej.

    Niej est tka jak z RB, gdzie zbanowanie jakiegoś rozwiązania zrówna stawkę.

  • 10. zenobi29
    • 2019-06-12 21:46:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. TomPo - Niezależni typu Williams sa skazani na porażkę.
    Czy aby naprawdę niezależni?
    Dałbym sobie ,,paznokcie przystrzyc", że mają silniki Mercedesa...Chyba, że się mylę;)

  • 11. TomPo
    • 2019-06-12 22:13:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @10
    tak ale nie sa jeszcze totalnie satelicka zapchajdziura jak inne zespoly, przez co sa czerwona latarnia.

  • 12. slawusdominus
    • 2019-06-12 23:06:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Za dużo polityki w F1. Walka toczy się nawet poza torem.

  • 13. Soto
    • 2019-06-15 08:47:09
    • *.147.44.20.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie ma co zwracać uwagi na to co wygaduje ten człowiek. Przypomnę, że po incydencie Maxa z Oconem w poprzednim sezonie, Marko mówił, że OCO zrobił to umyślnie, aby wygrał Lewis i tym samym chciał sobie zapewnić miejsce w Mercedesie na sezon 2020. Było jeszcze kilka innych ciekawych wypowiedzi tego człowieka. Generalnie, chyba na stare lata mu odbija.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo