komentarze
  • 1. t_wnor
    • 2018-06-21 09:08:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajny tor :) zakręt nr 11 podobny do zakrętu nr 1 na Torze Poznań :)

  • 2. lucasdriver22
    • 2018-06-21 09:33:37
    • *.play-internet.pl

    1.
    Niby nitka toru jest ciekawa ale wszędzie są pobocza z asfaltu jak kierowca popełni błąd to konsekwencje są małe.

  • 3. Fanvettel
    • 2018-06-21 09:47:31
    • *.230.122.84

    To juz od jutra startuje elegancja Francja ! Ciekawe kto zostanie tym pierwszym zwycięzcą po tylu latach . Może Groszek sie odkuje i zapunktuje przed własną publicznością.

  • 4. ds1976
    • 2018-06-21 12:54:04
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Nie jarałbym się, w ostatnich latach (w innych seriach) to kolorowe - niebieskie lotnisko nie pomagało stworzyć wielkiego widowiska, choć pewnie strefy DRS trochę uratują sytuację.

  • 5. reticulan
    • 2018-06-21 13:56:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja bym sięę tak nie cieszył tą Francją elegancją. Tor jest nudny jak flaki z olejem, wszędzie szybkie zakręty, gdzie będzie się trudno zbliżyć do poprzedzającego pojazdu na mniej niż 1,5 sec a to oznacza że na prostej nie będzie się dało tak dużej straty nadrobić. Skutkiem tego będzie procesja. Tor jest fatalny, same szybkie zakręty i zero dochamowań. Więc kwalifikacje i od razu prakycznie w ciemno taki sam wynik całego wyścigu, przynajmniej pierwsza 6-tka

  • 6. TomPo
    • 2018-06-21 14:57:06
    • *.emea.ibm.com

    Przy obecnym aero... niech wprowadza DRS na zasadzie; "a uzywaj go sobie kiedy chcesz i jak chcesz".
    Niewiele to zmieni, skoro nie mozesz sie zblizyc na mniej niz 0.8s do rywala, bo bolid przestaje dzialac.
    Tzn docisku nie ma wiec bolid lata jak szmata, opony przez to sie koncza, do tego przegrzewaja sie hamulce i przegrzewa sie silnik.
    Obym byl zlym prorokiem, ale raczej bedzie to nudniejszy wyscig, niz ciekawszy.

  • 7. Reseller
    • 2018-06-21 18:39:50
    • *.dynamic.chello.pl

    Zakładam, że ten tor będzie łaskawszy dla Mercedesów niż Ferrari.

  • 8. michalde
    • 2018-06-21 22:00:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Tor Paul Ricard zawiera dużo długich prostych, dlatego Merce będą miały pole do popisu. W Bahrajnie i w Montrealu było widać, kto jest szybszy na prostych, a kto szybszy na łukach. Mercedesy nie mają jakieś specjalnej szybkości na wirażach, jak Ferrari czy Red Bulle, ale potrafią sporo odrobić na nieco dłuższych odcinkach. Podejrzewam, że jak zawsze będzie ciężko wyprzedzać, ale to już raczej od toru raczej nie zależy - po prostu bolidy są za szerokie w tym sezonie.

  • 9. reticulan
    • 2018-06-22 10:14:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szersze no i dodatkowo ten pakiet aerodynamiczny z przodu samochodu zbyt rozwinięty i przy braku docisku lata, jak to kolega powyżej określił jak szmata. Tegoroczne bolidy są doskonałe do jazdy w "czystym" powietrzu, do bicia rekordów na pojedyńczych okrążeniach. Do jazdy jeden za drugim niestety się nie nadają, strasznie zwalniają, bo się przegrzewają i nie mają docisku, dlatego jak ktoś pierwszy wystartuje to praktycznie nie da się go wyprzedzić bo nie dość ze jadący na pierwszym miejscu ma lepsze chłodzenie to jeszcze przyczepność. Dlatego kwalifikacje są niezwykle ważne w tym sezonie.

  • 10. pz0
    • 2018-06-22 16:03:42
    • *.free.aero2.net.pl

    Niewiele pamiętam bo było to dawno, ale tor był nudny. Człowiek się cieszył jak przeszli na Magny Cours ale szybko się okazało że też jest beznadziejny. Od kiedy pamiętam GP Francji było badziewne.

  • 11. ds1976
    • 2018-06-23 08:24:21
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Krótka wypowiedź RK na temat toru, i taki niestety będzie wyścig :-(

    "Myślę, że to nudny tor. Myślę, że wszyscy znają go z testów czy innych serii, ale nie ścigali się tu autami Formuły 1" - mówi Robert Kubica o torze Paul Ricard.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo