Reseller
Ostatnia aktywność
avatar
Reseller

12.07.2021 09:30

0

Może i dobrze, że są inni zainteresowani wejściem do F1. Skoro Alfa Romeo rozważa wyjście ze sponsorowania tytularnego Saubera, to może na tym co zostało z Saubera powstanie nowy Team? Audi - Sauber F1 Team, albo w "tytularkę" pobawią się chłopcy ze Stuttgart-Zuffenhausen? Chyba bliżej jest Porsche w końcu namieszali trochę w LMP1 ze swoim 919 Hybrid. Myślę, że to niezła baza do zbudowania dobrego silnika F1.

avatar
Reseller

14.06.2021 08:40

0

@4 jak wszystko dobrze pójdzie to myślę, że HAM zostanie lekko oskubany z piórek przez RUS. No oczywiście jak Papa Wolf pozwoli ;-)

avatar
Reseller

14.06.2021 08:36

0

A jest tylny "nos"?

avatar
Reseller

09.06.2021 08:45

0

A może to sposób na "honorowe" wycofanie synka z F1 przez papę Mazepina?

avatar
Reseller

23.04.2021 11:08

0

@11 - zabiorą bolid BOT'kowi dadzą HAM'kowi ;-)

avatar
Reseller

09.03.2021 11:16

0

Kolejny sezon, kolejna wtopa. Jak widać nawet zmiana właścicieli nie dała rady. Szkoda, że ten team już się skończył na dobre :-(

Przejdź do wpisu Williams zaprezentował FW43B

avatar
Reseller

24.02.2021 09:06

0

@2 - Fernando nie musi mówić? Qrde, to F1 zrobi się nudna bez jego "rozmów z inżynierem" :-)

avatar
Reseller

08.01.2021 10:17

0

Co się dobrze zaczyna źle się kończy a co się źle zaczyna kończy się jeszcze gorzej! Myślę, że Mazepin z dużym hukiem wyleci z F1

avatar
Reseller

04.01.2021 14:45

0

@6 - Włodarze by chcieli show a w obecnej F1 90% to biznes

avatar
Reseller

01.12.2020 19:14

0

A ja to bym chciał, żeby Toto Wolf wywalczył z Williamsem start Russela w Mercu na ten wyścig :-) Jeśli by objechał Valtka to kto wie jak będzie wyglądał skład Merca w przyszłym sezonie :-)

avatar
Reseller

14.10.2020 14:12

0

@15 - myśle, że Hamilton bardziej niż na kasę patrzy na sławę. Jak przestanie wygrywać to żadna kasa w F1 go nie zatrzyma. Co nie znaczy, że wciąż najlepszym bolidem mógłby jeździć "za miskę ryżu"

avatar
Reseller

09.09.2020 14:10

0

@4 No w zasadzie to Mercedes wygrywa na torze, bo wcześniej wygrali na deskach kreślarskich w biurze projektowym. No ale to raczej normalne.

avatar
Reseller

08.07.2020 13:59

0

Rewelacyjna informacja... Nikt inny jak Nando potrafił dojechać do boksu na dwóch kołach i skończyć w solidnych punktach :-)

avatar
Reseller

26.06.2020 23:05

0

No nie róbmy jaj. Hamilton - czy ktoś go traktuje przez kolor skóry czy przez to jakim jest kierowcą. Za chwilę będziemy mieli "kierowców o odmiennym kolorze skóry" tylko dla parytetów a nie ich umiejętności. Po(...)e to wszytko - jakie ma znaczenie kolor skóry? Qrwa, wszyscy bez wyjątku jesteśmy ludźmi - rasizm jest głupi i zły. Jakie ma znaczenie czy Chińczyk, Taj, amerykański, brytyjski Afroamerykanin, Francuz, Polak, zostanie Mistrzem Świata.

avatar
Reseller

26.06.2020 20:08

0

Zdecydowanie ładniejsze malowanie.

avatar
Reseller

04.06.2020 20:20

0

A może Toto zna decyzję Hamiltona, który będzie chciał się wycofać po sezonie 2020?

avatar
Reseller

03.06.2020 12:40

0

@9 - mojej optyki ten odcinek nie zmienił. Przez ostatnie lata roztrwonili historyczny dorobek doskonałego zespołu F1.

avatar
Reseller

01.06.2020 13:05

0

Zostawić nazwę i płacić rodzinie Williams za jej wykorzystywanie?

avatar
Reseller

26.05.2020 23:31

0

Weźcie pod uwagę, że ma zniknąć cały koncern Renault. Pewnie dalej będą kooperować z Nissanem i budować auta cywilne pod innymi markami. Jeśli do tego dojdzie to na 100% F1 Renault zniknie. Czy Panthera Team Asia będzie w stanie (finansowo) przejąć Renault F1 - wątpię. Po raz kolejny odejdzie z F1 Zespół z dobrą historią. Szkoda.

avatar
Reseller

20.05.2020 20:08

0

Analogicznie, powrót Kubicy do F1 z zespołem Williamsa też był błędem? Ale dobra, bo zaraz zjedzą mnie za porównywanie Alonso i Kubicy i okoliczności w jakich jeden i drugi opuścili F1 i w jakich okolicznościach wrócili albo wracają. Ale pomijając te kwestie, pamiętając, że Alonso nie całkiem dobrze pracował z zespołami, w których był zatrudniony to chyba jest dobrą opcją dla Renault przy budowaniu nowego bolidu po zmianie przepisów. Alonso jest dobrą opcją dla Renault, ale czy Renault jest dobrą opcją dla Fernando? To chyba ważniejsze. Jeśli faktyczne Fernando chciał wrócić do F1 to była (jest) ostatnia chwila i ostatnia możliwość. Jak nie Renault to kto? Top 3 - drzwi zamknięte. Renault, nawet gdyby opuściło F1 to pewnie ktoś ich kupi - po co budować nowy zespół od zera, jak lepiej kupić "gotowca", nawet nie najlepiej działającego i spróbować to naprawić. Według mnie jeśli Alonso wróci do F1 z Renault to należy tylko się cieszyć.

avatar
Reseller

14.05.2020 12:34

0

Po cichu liczyłem, że jak Carlos pójdzie do Ferrari to Kimi trafi do McLarena ;-) Ale Daniel też jest dobrym rozwiązaniem do tego zespołu. Może nie jest to najsilniejszy, ale na 100% najbardziej "rozrywkowy" zestaw kierowców ;-) Myślę, że Hamilton nigdzie nie pójdzie do czasu jak Merc będzie zapewniał mu najlepszy bolid i pozwoli pobić wszystkie rekordy Schumachera.

avatar
Reseller

12.05.2020 19:31

0

Czas na emeryturę przyjdzie po zdobyciu 8-go tytułu.

avatar
Reseller

12.05.2020 19:27

0

No to by znaczyło, że zwolni się fotel w Renault. Jakieś pomysły, kto by mógł go zająć? Pierwsze skojarzenie - Kubica, ale nie realne ze względu na powiązania Orlenu z Alfa Romeo. Drugie i nie wiem czy nie bardziej prawdopodobne to powrót Fernando.

avatar
Reseller

12.05.2020 19:25

0

Jeszcze zaczną "na linki" przywiązywać przednie skrzydła ;-)

avatar
Reseller

26.04.2020 00:17

0

A może podpiąć te "profesjonalne" symulatory do wirtualnej rozgrywki i wytypować po jednym zawodniku z regularnego zespołu, żeby ścigał się jak w warunkach "naturalnych"? Wiadomo, wtedy dwie ligi - zawodowcy i reszta - ale może to jest sposób?

avatar
Reseller

26.04.2020 00:14

0

@28 - Lando... jest dobry, ale musi się jeszcze trochę "otrzaskać" w mniej tytułowanych, co nie znaczy gorszych zespołach. Fakt, Ferrari wyraźnie wskazało na swój "numer jeden" z czego akurat jestem bardzo zadowolony. Jeśli Ferrari dostarczy dobry bolid to i tak widzę Charlesa na "tronie" nie wiem dlaczego ale wydaje mi się, że Sebastian stracił pewność i "pazur", który pokazywał jeszcze w RBR. Osiadł na laurach? - nie sądzę. Może po prostu przestało mu już zależeć. Kimi mówi w prost - mam wszystko gdzieś - jazda w F1 jeszcze mnie bawi to jeżdżę dalej. Karuzela transferowa będzie się kręciła. Mimo wszystko wierzę, że po sezonie 2021 Seba już nie zobaczymy w F1 a jego fotel, mam nadzieję zajmie Carlos.

avatar
Reseller

26.04.2020 00:05

0

Lubię Daniela, ale Carlos jest bardziej rozwojowy :-) Czemu nie przeprowadzić małej rotacji - Carlos do Ferrari -> Daniel do McLarena -> Sebastian na zasłużoną emeryturę.

avatar
Reseller

11.03.2020 22:19

0

@7 tylko, że wtedy nikt nie miał podstaw do protestów przeciwko RBR. Mieli świetny bolid i Vettel też chyba nie był ten sam ;-)

avatar
Reseller

10.03.2020 21:01

0

Żartowniś z tego Latifiego :-) Pasuje do szefowej

avatar
Reseller

05.03.2020 21:57

0

@12 rozumiem Twój tok rozumowania, ale się z nim nie zgadzam. Masz rację - inna koncepcja aero - nikt tak naprawdę nie znał mocy poszczególnych jednostek napędowych - szacowali je na podstawie tego jakie czasy wykręcają. Przecież w pełni uprawnione jest twierdzenie, że Merc miał równie mocny (albo nawet mocniejszy) silnik tylko aero nie pozwalało na rozwinięcie wyższych prędkości. No i kolejna sprawa, dlaczego zespoły klienckie tak nie szokowały na prostych z tym samym "nielegalnym" silnikiem? Przecież FIA sprawdza, czy producent i klient dostają ten sam silnik.

avatar
Reseller

05.03.2020 21:48

0

@2 dokładnie tak samo do tego podchodzę. Do zakończenia spekulacji w tej sprawie podeszli w sposób systemowy - zgodnie z regulaminem i zakończyli sprawę.

avatar
Reseller

28.02.2020 09:20

0

@10 - trudno, żeby Merc się pienił skoro BYĆ MOŻE "sprzedali/udostępnili" projekt swojego bolidu. Ze zdjęć to by co najwyżej mogli skopiować to co widać. Jeśli ktoś z FIA zajrzy "pod machę" i okaże się, że są bliźniaczo podobne to albo mamy kolejną "aferę szpiegowską" albo nielegalne porozumienie zespołów Mercedesa i Racing Point. To, że Toro Rosso miało części od RedBulla, to, że Haas ma kupę części od Ferrari - ok, ale w ramach obowiązujących przepisów.

avatar
Reseller

19.02.2020 10:08

0

@4 - dokładnie na to samo zwróciłem uwagę

avatar
Reseller

12.02.2020 11:22

0

"które często otrzymywała w przypadkowy sposób" - często?! Albo czegoś nie wiem, albo zdobyli tylko 1 punkt.

avatar
Reseller

11.02.2020 23:53

0

No i były sugestie, że będzie w połysku ;-) Byle był na tyle szybki, żeby Charles mógł powalczyć z Hamiltonem.

avatar
Reseller

29.01.2020 11:02

0

Odbiegając od pyskówki. Nawet jeśli dzisiaj zatrudnią samego Neweya czy Allisona to na sezon 2020 jest zdecydowanie za późno. W ciągu sezonu 2019 nawet jak dostawali instrukcje (wg słów Roberta Kubicy) co i jak mają zmienić w bolidzie, żeby było lepiej to zrealizowali około 10% tych zaleceń. Dlaczego Williams nie potwierdził jeszcze terminu prezentacji bolidu na sezon 2020? Czyżby znowu nie mieli co zaprezentować? Prośba do Adminów - przy prezentacjach zespołów na rok 2020 - poprawcie nazwę zespołu. Przecież nie będzie Toro Rosso.

avatar
Reseller

24.01.2020 23:16

0

@1 - no nie bardzo się z tym zgodzę. Ferrari przez wiele lat "ciągnęło" F1 - bez nich to by nie była ta sama formuła. Czy powinni mieć zagwarantowane ekstra pieniądze - może. Czy pięć lat "bez kasy z zysków" z całą pewnością NIE. Może tylko plotki a może faktycznie zespół fabryczny Mercedesa chce się sprzedać - wypada Mercedes jako zespół fabryczny; zostają jako dostawca silników. Podobno marketing- swoje maszyny hybrydowe wypromowali i wystarczy. Wyobraź sobie sytuację, że wypada Mercedes, wypada Ferrari z tego co czytamy Williams może wypaść bo... Kto zostanie? Nowy chiński albo jakiś team z Emiratów?

avatar
Reseller

19.01.2020 22:23

0

@5 - dobre!

avatar
Reseller

19.01.2020 22:20

0

@12 - przeczytałeś to co napisałeś zanim nacisnąłeś "dodaj komentarz"? Obrażasz siebie i nas.

avatar
Reseller

15.01.2020 08:50

0

@1 - Tak, maszyny CNC :-D

avatar
Reseller

27.12.2019 23:02

0

Pewnie po raz kolejny okażę się niepoprawnym optymistą - ale podobno tylko tacy wierzyli w powrót Kubicy do F1 - faktem jest, że Kubica wrócił. Przez kliku fachowców jego powrót został oceniony jako spektakularny, chociaż związanie z Williamsem - obiektywnie najgorszym zespołem w stawce - nie pokazało potencjału Kubicy. To co już napisałem - w obecnej sytuacji, moim zdaniem i największą szansą na fotel w sezonie 2021 Kubica ma w Haas. Chyba, że nie wiemy jakie plany ma Kimi. Może po sezonie 2020 zechce odejść i zwolnić miejsce w bolidzie? Jeśli tak, to pewnie dla Kubicy będzie to lepsze miejsce niż w Haas, który rozważa wycofanie z F1. Szkółka Ferrari i ewentualne zajęcia miejsca po Kimim jest dla mnie mało racjonalne. Mają już w zespole młodego - teraz trzeba im tego "technicznego" który pomoże zespół podciągnąć w stawce.

avatar
Reseller

26.12.2019 18:14

0

Według mojej wiedzy największe szanse na regularne starty w sezonie 2021 Kubica miałby w Haas - może szybciej niż się spodziewamy Gunther Steiner straci cierpliwość do Groszka. Racing Point szanse praktycznie zerowe na starty i stałe miejsce w kokpicie. Alfa? Hmmmm, chyba, że Kimiemu znudzi się już zabawa w F1, chociaż z jego ostatnich wypowiedzi wynika raczej, że F1 wciąż go bawi i mimo, że więcej czasu chce poświęcać rodzinie, nawet nie licząc na żadne spektakularne wyniki wciąż chce jeździć. Czy pomysł z Alfa Romeo jest dobrym pomysłem trudno wyczuć. No i jeszcze pogłoski dotyczące udziałów Kimiego w Alfie za przejście z Ferrari. OK, temat rozwojowy - z całą pewnością Kubica i jego doradcy wiedzą co robią. Czy Robert już zupełnie porzucił plan na regularne starty i stały fotel w F1? Ale uważam, że im bliżej padoku tym lepiej dla Roberta.

avatar
Reseller

27.11.2019 21:21

0

Oglądałem dzisiaj wyścig FE - jestem pod wrażeniem - tam jest ściganie, tam są strategie tam jak ktoś kogoś potrąci albo wypchnie z toru to nie ma płaczu - tam jest walka. Zaczyna mi się to podobać!

avatar
Reseller

27.11.2019 21:11

0

@2 Może masz rację - Mercedes do bardzo dobrze naoliwiona maszynka do wygrywania. Ja jednak mam nadzieję, że ludzie w Ferrari się wreszcie ogarną. Bolid mają bardzo dobry - może nawet lepszy od Mercedesa, ale strategia i zarządzanie zespołem leży plackiem. Może jak wreszcie postawią na młodszego w zespole to im się nieco poprawi. Max - Mad Max też w stawce może namieszać, Honda zrobiła bardzo dobry silnik a ich aero może być wzorem do naśladowania. Mam nadzieję, że do "świętej trójcy" dołączy McLaren i też pokażą, że potrafią powalczyć o najwyższe pozycje.

avatar
Reseller

22.09.2019 23:15

0

@5 a nie widzisz, że tam już jest konflikt? Charles chce i potrafi wygrywać z Sebastianem. Tylko dzięki decyzji zespołu dzisiaj Sebastian wygrał. OK, strategia, która pozwoliła podciąć Mercedesa i przy okazji Charlesa okazała się skuteczna. Czy Binotto nie powinien jednak wydać polecenia zamiany miejsc swoich kierowców? Chłopaki z Eleven ładnie to podsumowali - każda decyzja będzie błędna. Tu nie było dobrego, dla obydwóch kierowców rozwiązania. Myślę, że Charles poradzi sobie w następnych wyścigach z Sebastianem bez decyzji z pitlane. Ot takie czasy, młode wilki zaczynają rządzić watahą ;-)

avatar
Reseller

21.09.2019 23:57

0

@2 absolutnie racja. Verstappen jest (już teraz) świetnym kierowcą, Vettelowi czegoś zaczyna brakować, może bolid nie jest skrojony pod niego? a może po prostu pojawiają się lepsi od niego? Hamilton jest kierowcą kompletnym, świetnym ale Charles jest kierowcą doskonałym - jest geniuszem, który jeszcze popełni drobne błędy ale nie takie które powodują kręcenie bączków w domowym wyścigu. Jeśli najlepszym kierowcą w historii F1 był Schumacher to ma godnego rywala, który może go pokonać.

avatar
Reseller

16.09.2019 13:42

0

@5 ;-) Dobre!

avatar
Reseller

06.09.2019 13:25

0

Myślę, że jak Hamilton odejdzie z Mercedesa to na emeryturę a nie do innego teamu.

avatar
Reseller

04.09.2019 13:38

0

"Dla mnie on nie może zakończyć kariery bez wygrania jeszcze jednego mistrzostwa świata." właśnie dlatego nie zobaczymy Ferdka w przyszłym sezonie za kierownicą bolidu F1 - brak fotela o odpowiedniej jakości (bardzo ładne sformułowanie) ;-)

avatar
Reseller

26.08.2019 11:29

0

@2 solidny kierowca, raczej bym napisał, że solidny rzemieślnik. Dla zespołu pewnie ważniejsze jest to, że nie konkuruje bezpośrednio z Hamiltonem a solidne punkty do klasyfikacji konstruktorów przywozi.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu