komentarze
  • 1. wobz
    • 2015-10-29 14:10:09
    • *.ssp.dialog.net.pl

    a ja wierzę w trójce przenajświętszą

  • 2. Vicente
    • 2015-10-29 14:30:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trzeba się modlić o cud.

  • 3. Del_Piero
    • 2015-10-29 15:26:26
    • *.ms-net.eu

    A ja wierzę, że Elvis żyje.

  • 4. Kalor666
    • 2015-10-29 16:36:55
    • *.197.120.96.threembb.co.uk

    Jakbym dostał tyle kasy co Alonso mógłbym wierzyć we wszystko; -) Nawet w te 2.5 sekundy :-))

  • 5. Skoczek130
    • 2015-10-29 17:44:09
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Pytanie, ile inni przyspieszą. ;) McLaren ma gdzie się poprawiać i z pewnością nadrobią straty - mają największy margines do poprawy.

  • 6. Nowicjusz
    • 2015-10-29 18:21:14
    • *.204.251.8

    Powiadam wam, Honda zrobi w przyszłym roku najlepszy silnik. Będzie pojedynek Hamilton vs Button o majstra i Alonso vs Britney o 3 miejsce :)

  • 7. pjc
    • 2015-10-29 19:33:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Pamiętacie karierę Buttona w BAR a potem juz w samej Hondzie? Na sam koniec koncow zdobyl tytul z Brawnem. To byl dlugofalowy projekt obliczony na sukces w koncowej fazie. Tutaj jest inna historia ale projekt Mclarena i Hondy troche przypomina tamtą sytuację. Obaj kierowcy znaja strukture zespołu, maja doświadczenie i doskonałą kadrę inżynierów. To w pewnym momencie przyniesie sukces. Brakuje tylko kogoś takiego jak Brawn czy Newey, kogoś kto pokierowalby tym wszystkim wraz z Ronem. Moim zdaniem m. in.Boullier powinien być zamieniony na kogoś innego, kogoś bardziej charyzmatycznego. Potrzebne sa pewne roszady. Takie jest moje zdanie. W Mercedesie czy Williamsie takie zmiany przyniosły wiele dobrego.

  • 8. belzebub
    • 2015-10-29 20:44:24
    • *.centertel.pl

    No 2,5 sekundy, no i co z tego? A Merc z Ferrari o sekundę i dalej będą mogli zapomnieć o wygrywaniu. Alonso zapomina, że te dwa zespoły przez zimę nie będą stały w miejscu, na pewno zrobią postępy. Zresztą, na razie nawet powrót do ścisłej czołówki to mrzonki. Przez cały sezon nie byli w stanie zbliżyć się do niej, cały czas tracąc ok te 2,5 sekundy do czołówki, to nagle przez dwa miesiące im się uda i jeszcze dokładając to co uzyska Scuderia i Mercedes - mało realne. Może w 2017, w 2016 może uda im się zbić stratę to 1,5 no 1,2 sekundy.

  • 9. mwhakowscy
    • 2015-10-29 21:02:52
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Pełen wątpliwości życzę im tego, jednak bardziej wygląda mi to na chciejstwo.i

  • 10. Greek
    • 2015-10-29 21:30:41
    • *.gemini.net.pl

    @7. pjc
    Generalnie piszesz do rzeczy, a tu takie bzdury! Długofalowy projekt, obliczony na końcowy sukces? To ciekawe dlaczego Honda właśnie chciała się tego projektu pozbyć tuż przed tym sukcesem.
    Wynik tego zespołu to w dużej mierze przypadek, wynikający z połączenia wielu okoliczności, wynikające ze zmiany przepisów. Brawn dzięki genialnemu pomysłowi zbudował wielki handicap na starcie. Zespół wcale dobrze nie funkcjonował, bo rozwoju nie było. Ostatecznie udało się wygrać dzięki temu, że ci którzy mieli potencjał, byli najbardziej pogubieni na początku sezonu.

  • 11. St Devote
    • 2015-10-30 00:23:42
    • *.static.korbank.pl

    Jak wierzyć, to w wysokiego konia. Ja tam wierzę w 5 sekund i permanentne 1-2 McLarena w 2016.

  • 12. pjc
    • 2015-10-30 09:43:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10 Greek ok, przyjmuję Twoje słowa ale przecież projekt samego bolidu BGP001 - to był projekt stworzony przez Hondę, prawda? Dodatkowo działał tam od dłuższego czasu Brawn i spółka, prawda? Kierowcy pozostali Ci sami, tak? Czyli moim zdaniem, Honda wycofując się z powodu kryzysu - zostawiła Ross'owi wszystko i on genialnie to wykorzystał włącznie m.in.z projektem i wykorzystaniem podwójnego dyfuzora, który dał im przewagę w pierwszej połowie mistrzostw.

  • 13. Skoczek130
    • 2015-10-30 12:08:44
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Honda padła ofiarą swoich decyzji - odeszli po prostu przedwcześnie - przed sukcesem, jaki był na wyciągnięcie ręki. Najlepsze jest to, że śmietankę spił Ross Brawn. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo