Vicente
Ostatnia aktywność
avatar
Vicente

23.08.2025 14:07

0

Proponuję przydzwonić jeszcze do Tony'ego Fernandesa i Gerarda Lopeza. Będziemy mieli wtedy wesołe trio: kuwejcki Caterham, malezyjski Lotus i luksemburski Lotus.

avatar
Vicente

21.08.2025 17:58

3

Alpine w przypadku problemów kadrowych zawsze może sięgnąć po Roberta Kubicę.

avatar
Vicente

21.08.2025 09:18

0

@Malmedy19  dziękuję za tę garść historii, która potwierdza moje twierdzenie, że pesel odgrywa tu niebagatelną rolę. Trofea wygrane w przeszłości nie mają wpływu na aktualne wyniki, ale to chyba wiesz, bo opisywałem tu bezpośrednie pojedynki na przestrzeni sezonu, a nie porównywanie całościowych karier.

avatar
Vicente

21.08.2025 09:13

0

@Malmedy19  przy samograju strategia ma mniejsze znaczenie w kontekście innych zespołów, bo zwyczajnie ci nie zagrażają. Tutaj wchodziłyby jedynie TO. Hamiltona PESEL już nadgryzał w Mercu z Russellem, a już całkowicie brutalnie weryfikuje z Leclerkiem. Twoja ślepa wiara w Lewisa przysłania ci logiczne spojrzenie jak funkcjonuje ludzki organizm, przez co nie dopuszczasz do siebie takich myśli i wysnuwasz nie tyle argumenty na jego obronę, co zwykłe myślenie życzeniowe. Aby w takim wieku wygrywać ze swoim partnerem kilkanaście lat młodszym, to trzeba mieć za niego beztalencie typu Stroll, bo taki Alonso przy Oconie sobie nie poszalał. 

avatar
Vicente

20.08.2025 20:39

1

@Lulu  Kubica zbierał baty od Russella w każdym GP, a skończył w generalce przed nim. Dziwne, że nie dostał angażu w Mercedesie, co nie?

Leclerc regularnie walczy o podia, Hamilton z kolei wypełnia próżnię pomiędzy pierwszą piątką, a resztą stawki. 151 vs 109 w punktach i 10 vs 4 w Q. Co najmniej śmieszne jest tłumaczyć, że klasyfikacja generalna nie zawsze prawidłowo oddaje rzeczywistość.

avatar
Vicente

20.08.2025 11:59

2

Przerażające jest, że takie beztalencie niedługo przekroczy 200 występów w GP.

avatar
Vicente

20.08.2025 11:57

0

Hamilton nie przychodził tu budować atmosferę i integrować się z grupą. On miał wnieść wartość marketingową i wyniki. Pierwsze owszem spełnia, natomiast drugie lepiej przemilczeć. Leclerc robi z nim to, co Rosberg z Schumacherem.

avatar
Vicente

20.08.2025 11:53

0

@Malmedy19  Pesel jest problemem - pytanie tylko jak dużo trzeba robić, aby go tuszować / niwelować i czy zawsze będzie się udawało to zrobić. Gdyby Ferrari zbudowało samograja, to pewnie w pojedynczych wyścigach Lewis by błyszczał, ale na dystansie całego sezonu nie miałby szans z Charlesem.

avatar
Vicente

20.08.2025 00:08

0

@Malmedy19  Lewis ma taki problem, że pesel nie jest już jego sprzymierzeńcem. I przejawiało się to w rywalizacji z Russellem.

avatar
Vicente

18.08.2025 23:05

3

Całkiem fajny tor, mimo że Tilkodrom. Brakuje mi go w kalendarzu. Na pewno lepszy niż jakieś Maiami czy inna Arabia.

avatar
Vicente

18.08.2025 23:03

0

Jak bolid Ferrari będzie gwarantował bycie w ścisłej czołówce + za partnera dadzą mu jakąś nosiwodę, to szanse są, bo Leclerc to talent czystej wody, ale aby zdobyć tytuł sam talent nie wystarczy.

avatar
Vicente

18.08.2025 23:01

0

Te zmiany techniczne odnośnie aerodynamiki mają służyć czemuś konkretnemu czy to jest zmiana dla samej zmiany? Co jest "nie tak" z obecnymi bolidami?

avatar
Vicente

18.08.2025 22:58

0

@bezblub  Nierealne. Wiek już robi swoje plus za partnera ma Leclerca, a nie żadnego nosiwodę typu Bottas czy Barrichello..

avatar
Vicente

15.08.2025 18:31

0

@Danielson92  Massa też prowadził, po trzech GP był pierwszy w generalce :D Czyli łącznie było sześciu liderów w przeciągu sezonu.

avatar
Vicente

14.08.2025 20:43

0

@goralski  jeszcze w 2010 miałeś Vettela i Webbera.

avatar
Vicente

13.08.2025 23:37

2

@kiwiknick  Tylko że takie coś będzie jakkolwiek miarodajne dopiero gdzieś od połowy sezonu, bo dopiero wtedy pozycje mniej więcej zaczynają odpowiadać faktycznemu układowi sił. W przeciwnym razie na początku sezonu mogą być wygrane/podia z du*y, typu gość szybkim bolidem startuje z pierwszego rzędu tylko dlatego, że np. w trzech pierwszych GP nie zdobył punktów przez sytuacje od siebie niezależne (awarie/wypadki/pech itp.). I zanim ci najmocniejsi z tyłu przebiją się naprzód, to on już wszystkim odjedzie za horyzont, mając autostradę do wygranej.

avatar
Vicente

13.08.2025 14:17

0

Niech zaczną jeszcze w losowych momentach polewać tor wodą, wtedy to dopiero się zwiększy atrakcyjność.

Te sprinty są w całości do wywalenia. Poroniony pomysł.

avatar
Vicente

11.08.2025 20:26

1

"Nikt nie chce podejmować ryzyka w przypadku kierowców." 

No to trzeba zlikwidować całą F1. Jazda nawet w teorii hiper bezpiecznym bolidem na suchej nawierzchni, ale przy prędkościach ponad 300 km/h, to też ryzyko. Najlepiej w ogóle nic nie robić i siedzieć w domu.

Przestać produkować opony WET i INTER i skończyć z tą całą szopką przy warunkach deszczowych. Pada = wyścigu nie ma. A tak mamy wiecznie z tym cyrk.

avatar
Vicente

03.08.2025 22:15

0

Renault (Alpine) w swojej historii startów w F1 nigdy nie zakończyło sezonu na ostatnim miejscu w klasyfikacji konstruktorów. Teraz są na dobrej drodze, by to osiągnąć.

Przejdź do wpisu Bezbarwny wyścig w Alpine

avatar
Vicente

03.08.2025 22:01

0

@Supersonic  Tsunoda zdobył 10. Trzeba pamiętać jeszcze o tych nieszczęsnych sprintach. W Miami wpadły mu 3 pkt. za to.

avatar
Vicente

03.08.2025 21:59

1

Lawson po degradacji z RBR: średnia lokata w wyścigach: 11,11. Punktów: 20.

Tsunoda po awansie do RBR: średnia lokata w wyścigach: 13,09. Punktów: 10.

avatar
Vicente

03.08.2025 21:26

0

Sam tor nie sprzyja walce i wyprzedzaniu, a jak dodać do tego, że obecne bolidy rozmiarami przypominają stodoły na kółkach, to takie wymuszane uatrakcyjnianie będzie postępować. Teraz dwa pit-stopy, zaraz wymóg trzech rodzajów opon, potem polewanie toru wodą i może jeszcze odwrócony grid na starcie względem generalki. Czymś trzeba tuszować te procesje.

avatar
Vicente

28.07.2025 19:45

0

Dziwne, że Albon tak ostro złomuje Sainza. Przed sezonem spodziewałem się, że to będzie wyrównana para ze wskazaniem na Carlosa, a tutaj duże zaskoczenie.

avatar
Vicente

28.07.2025 19:42

0

Lawson ma pewnie jeszcze większą frajdę z patrzenia na wyniki jakie osiąga jego następca w Red Bullu.

avatar
Vicente

28.07.2025 17:42

3

Dobrze, że wywalili tego cieniasa Lawsona i teraz mają kierowcę, który regularnie dowozi solidne punkty... a nie, czekaj...

avatar
Vicente

28.07.2025 17:29

4

Przy obecnej polityce FIA wobec warunków deszczowych, opony typu Wet nie mają racji bytu. Po co nadal je się projektuje i produkuje, skoro starty przeciągane są tak długo, że cała stawka zaczyna na Interach, które i tak po kilku okrążeniach zmienia?

avatar
Vicente

05.08.2024 01:39

0

Może i notował, ale to już nie ma znaczenia. Decyzja została podjęta. Zresztą, ten cały powrót Renault w 2016 okazał się klapą. Chaos organizacyjny, polegający głównie na żonglowaniu osobami zarządzającymi.

avatar
Vicente

29.07.2022 17:14

0

A nie Kubicę? No kto by pomyślau. Poza tym, to Vettel z tą fryzurą wygląda jak jakiś menel i nie warto słuchać co ma do powiedzenia.

avatar
Vicente

28.07.2022 18:44

0

Hungaro nigdy Kubicy nie leżało, nawet przed wypadkiem. Jak nie skończy ostatni to będzie sukces.

avatar
Vicente

28.07.2022 14:12

0

Czyli Robert Haubica w Astonie. To niemal pewne. Zna Papę Strolla, Aramco się mizia z Orlenem. To nie może nie wyjść.

avatar
Vicente

12.09.2021 23:07

0

Co za bajki... KUB będzie miał szczęście, jeśli w 2022 będzie rezerwowym gdziekolwiek.

avatar
Vicente

12.09.2021 23:03

0

Kubica miał lepsze tempo jedynie od Haasów. Owszem, po SC trzymał za sobą VET i GIO, ale gdy go wyprzedzili, to szybko odstawili na kilka sekund.

avatar
Vicente

24.08.2018 10:27

0

"Zobaczymy co zdecyduje mój ojciec. To miły facet. Liczę, że zaangażuje mnie u siebie." Ta wypowiedź przekracza wszelkie granice dobrego smaku. Szkoda, że w F1 jeździ taki rozwydrzony smarkacz...

avatar
Vicente

07.07.2018 09:49

0

Obecny system wprowadzono, gdy do F1 dołączyły nowe zespoły i stawka rozszerzyła się do 24 kierowców (2010 rok). Wtedy rzeczywiście 8 punktowanych miejsc byłoby trochę małą ilością, ale teraz, gdy znów mamy 20 bolidów powinni wrócić do 10-8-6-5-4-3-2-1. Punktujące 50% stawki do za dużo.

avatar
Vicente

23.06.2018 17:44

0

McLaren p16 i p18 - "Now we can fight!" Prawda jest taka, że praktycznie wszystkie tegoroczne zdobycze punktowe McL były zdobywane w szczęśliwych zbiegach okoliczności. Alonso to niech stamtąd zwija manatki jak najszybciej i najlepiej na końcówkę kariery do Renault wróci. Mimo że trzeciego tytułu z nimi nie wywalczy, to przynajmniej nie będzie się męczył szmelcowatym bolidem.

avatar
Vicente

13.06.2018 11:54

0

2. TomPo, w Soczi w 3. sektorze to i nawet na DRS jest się trudno załapać :D Aero do gruntownych zmian się nadaje. Tak się zastanawiam czy ludzie co o nim decydują wprowadzają te zmiany na oślep, nie zastanawiając się nad konsekwencjami? Wprowadzili DRS, bo schrzanili aero, przez które nie dało się podążać blisko jeden z drugim.

avatar
Vicente

13.06.2018 11:49

0

Wycofanie się z obecnego loga nie wchodzi w grę, dla Liberty byłaby to wizerunkowa katastrofa. Zapewne dogadają się ($$$) bezpośrednio z tą firmą od majtek i na tym się skończy.

avatar
Vicente

24.05.2018 17:41

0

McLaren i to jego mityczne świetne podwozie...

avatar
Vicente

23.05.2018 15:50

0

Jednym słowem: przekombinowali.

avatar
Vicente

15.05.2018 12:05

0

2. Jero, ciekawe spostrzeżenie. Rzeczywiście może być coś na rzeczy.

avatar
Vicente

30.04.2018 11:24

0

Łatwo było gadać na prawo i lewo jakie to mają super-hiper nadwozie w przeciągu tamtych lat, gdy jeździli na Hondzie, bo nijak nie można było zweryfikować prawdziwości tych słów. Teraz wszystkie karty są odkryte i wymówki im się skończyły... Widać, że to bolid jest do kitu.

avatar
Vicente

16.12.2017 00:52

0

54. ahaed, rozwaliłeś tym komentarzem :D Dodajmy jeszcze Pietrowa na rezerwę :)

avatar
Vicente

12.12.2017 21:33

0

Dla Toro Rosso wielkim osiągnięciem będzie skończyć sezon 2018 na innym niż ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

avatar
Vicente

07.12.2017 12:43

0

5. axelmatt i bolidy o napędzie nożnym (wiadomo, ekologia :] ).

avatar
Vicente

25.11.2017 22:40

0

1. Artur fan, no co? :) Dobrze, że tytuł nie brzmi "Alonso chce wykorzystać na starcie świeże gumy" :D Nawet jak przeskoczy te 1-2 pozycje na początku, to co to da? Z Hondą i jej vmaxem za wiele nie wskóra. Wymowne bardzo były Meksyk i Brazylia, gdzie w strefach DRS nawet nie widać było, że McLaren zbliża się do bolidu przed nim :)

avatar
Vicente

25.11.2017 20:16

0

"jeździliśmy bolidem z sezonu 2014 i nie było żadnych problemów" To zdanie uspokaja najbardziej ;) Jazda bolidem z 2017 to tylko kwestia przyzwyczajenia się i nic więcej.

avatar
Vicente

21.11.2017 23:44

0

Pewnie ruscy sypnęli kasą i stąd ten test, bo przecież wcześniej żadnych, nawet najmniejszych plotek o Sirotkinie nie było, a w Williamsie każdy grosz się liczy. Smutno trochę tak patrzeć, jak legendarny i niegdyś potężny zespół stał się żebrakiem przez chory podział kasy i chore koszty prowadzenia zespołu w F1...

avatar
Vicente

16.11.2017 20:43

0

Aby zlikwidować DRS, to trzeba by było gruntownie zmienić przepisy dot. aerodynamiki bolidów. Obecne aero generuje tyle 'brudnego' powietrza, że DRS zwyczajnie jest niezbędny, aby cokolwiek mogło się w wyścigu dziać. Jeśli wprowadzą takie rozwiązania, aby jeden bolid mógł siedzieć "na zderzaku" drugiemu bolidowi (szczególnie w krętych sekcjach), to wtedy DRS stanie się zbędny, bo nie będzie tego utrudnienia w postaci powietrznych turbulencji, a wyprzedzanie stanie się naturalne.

avatar
Vicente

16.11.2017 20:36

0

Bo to $troll i tyle w temacie.

avatar
Vicente

13.11.2017 22:48

0

2. ipkuser, w pośpiechu źle przeczytałem tytuł - "Vettel zadedykował zwycięstwo przeciwnikom zespołu".

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.