komentarze
  • 1. marcin_114
    • 2011-10-12 15:50:38
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Teoretycznie są tu 3 miejsca do wyprzedzania.
    Fajna mapa.

  • 2. Haziaj
    • 2011-10-12 15:54:43
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    Kempa dzięki za grafikę. Teraz to inna bajka <piwo> ;-)

  • 3. robert893
    • 2011-10-12 15:55:35
    • Blokada
    • *.200.206.123

    Nie podoba mi sie ten tor ;/
    Jak grałem w f1 2010 to co chwilę wylatywałem poza tor :D

  • 4. czmiel_t
    • 2011-10-12 15:55:51
    • *.ip.netia.com.pl

    Tylko teoretycznie bo w praktyce na pozostałych dwóch prostych nie dało by się optymalnie wykorzystać DRS, są zbyt krótkie. Ja się zastanawiam jedynie dlaczego akurat 516m za zakrętem 2, lepiej byłoby 514 albo 514,5m ;)

  • 5. norbertinho
    • 2011-10-12 16:08:49
    • *.xdsl.centertel.pl

    Jaki jest sens ustawiania DRS na długiej prostej ?? znowu bedzie omijanie, zero walki na hamowaniu. DRS powinien byc uzywan6y na prostej pomiedzy 3 i 4 zakrętem, oba są dość wolne i smiało można tam wyprzedzac i wg mnie tam bedzie wiecej PRAWDZIWYCH MANEWRÓW wyprzedzania

  • 6. Zirdiel
    • 2011-10-12 16:08:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czmiel_t
    Tak im się wymierzyło ;D Nie wydaje mi się, żeby to były liczby przypadku ^^

  • 7. blackbirdf1
    • 2011-10-12 16:15:39
    • *.subscribers.sferia.net

    Nie wiem, ale to mi wygląda na porażkę.Kiedyś już pisałem że DRS działa tak jak powinien gdy strefa jego użycia następuje po wolnym zakręcie i na długiej prostej(dobitnie pokazały to inne wyścigi).Więc po KIEGO GRZYBA dopiero po ponad 500 metrach!!!!!!!!!!W tym momencie DRS nic nie da.Strefa pomiaru ujdzie(chociaż wydaje mi się że lepiej by było gdyby znajdowała się na prostej startowej),ale strefa użycia powinna znajdować się tuż za zakrętem 2.Cóż pożywiom-uwidziom:-/

  • 8. blackbirdf1
    • 2011-10-12 16:18:51
    • *.subscribers.sferia.net

    5.norbertinho

    Słusznie prawisz,o tym nie pomyślałem ale i FIA też nie.

  • 9. athelas
    • 2011-10-12 16:56:30
    • *.strong-pc.com

    7. Ale właśnie chyba o to chodzi, żeby DRS nie dawał dużo. Wtedy jest za łatwo i ściganie się traci sens, tak jak w Turcji. I DRS nie daje dużo po 500 metrach? Ciekawe czemu? Właśnie przy prędkościach maksymalnych DRS działa lepiej, dając te 10-15 km/h. Gdyby strefa byłą od razu po zakręcie, to mielibyśmy powtórkę z Turcji, a ja za takie coś dziękuje.

  • 10. blackbirdf1
    • 2011-10-12 19:10:06
    • *.subscribers.sferia.net

    9.No i przecież FIA oraz władzom F1 o to chodziło żeby było jak w Turcji.Czy to się komuś podoba czy nie to kwestia gustu a o tym się podobno nie dyskutuje;-) Masz rację że przy prędkościach maksymalnych DRS dużo daje ale gdy poprzedza prostą wolny zakręt,nie zaś taki jak nr.2 w Korei.Dlatego norbertinho słusznie zauważył że lepiej by było gdyby strefa była po zakręcie trzecim.W tym przypadku ustanowionym przez FIA będzie jak w Hiszpanii na Circuit de Catalunia gdzie strefę poprzedzał szybki ostatni zakręt a jeśli się nie mylę prosta startowa-strefa DRS jest dłuższa niż 500m,a tam DRS niewiele dawał.Jeśli się mylę to będzie mi niezmiernie miło;-D

  • 11. fanAlonso=pziom
    • 2011-10-12 19:49:15
    • *.230.88.67.rzeszow.mm.pl

    10 w barceloni masz dosc szybką sekwencję pierwszych zakrętów dlatego drs nic nie dawał a tutaj będzie można dochamowac i wyprzedzic w wolnym zakręcie nr 3
    będzie wyprzedzanie tyle że dla mnie nie prawdziwe ale taka polityka w F1 teraz

  • 12. Qbus81
    • 2011-10-12 22:15:21
    • *.ssp.dialog.net.pl

    dzięki za mapkę kempa007 :) masz u mnie zupę chmielową :)

  • 13. hat0r
    • 2011-10-12 22:20:34
    • *.dynamic.chello.pl

    @11 słyszałeś kiedyś o czymś takim jak słownik ? Myślisz, że tekst Ci się podkreśla na czerwono z jakiego powodu ? Bo lubisz ferrari ?

    Ja pierd..le :/

  • 14. blackbirdf1
    • 2011-10-12 23:04:39
    • *.subscribers.sferia.net

    11 Owszem,opóznić hamowanie można,zauważ tylko że:primo zakręt 3 ma grubo ponad 90 stopni więc jest BARDZO wolny,secundo jeśli nie poprawiono tarek które były bardzo wysokie w poprzednim sezonie to każde jej ścięcie będzie się kończyć minimum obróceniem bolidu.Zakręt ten ze względu na swój kształt nie pozwala na obranie kilku linii jazdy,jest to bardzo ograniczone co kłóci się z ogólną koncepcją wyprzedzania w zakręcie z użyciem opóznienia hamowania(na marginesie kierowcy jak i całe zespoły bardzo skarżyły się na za wysokie tarki więc może to zostało poprawione-nie wiem,zobaczymy).Życzę wszystkim ogromu wrażeń i emocji.

  • 15. fanAlonso=pziom
    • 2011-10-12 23:18:44
    • *.230.88.67.rzeszow.mm.pl

    13 gon się leszczu to nie jest ogolnopolskie dyktando a piszę szybko i jestem człowiekiem ktory jak każdy popełnia błedy ale nie chce mi sie cały czas sprawdzac czy napisałem dobrze czy źle
    a jak tak cie to razi w oczy to pomin mój komentarz i tyle!

  • 16. fanAlonso=pziom
    • 2011-10-12 23:21:39
    • *.230.88.67.rzeszow.mm.pl

    sorry za takie zwroty ale po prostu jak ktoś się czapia byle czego to mnie to lekko mowiąc wkurza

  • 17. czmiel_t
    • 2011-10-13 08:22:05
    • *.ip.netia.com.pl

    Oczywiście z tymi 516m żartowałem. Wiadomo, że jest to wyliczane wg. jakichś algorytmów. Biorąc pod uwagę, że cały tor jest głównie 4-6 biegowy i skrzynia jest ustawiana bardziej pod sektor 2 i 3 a ta prosta jest baaardzo długa ustawiając punkt aktywacji DRS zaraz po zakręcie nr 2 to drugą połowę tej prostej (ok. 500m) bolid pokonywał by na odcięciu stąd też DRS będzie uruchamiany później.

  • 18. hat0r
    • 2011-10-13 08:23:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @15 i 16 To, że Ci się śpieszy nie oznacza, że przez to masz walić błędy jak jakiś niedorozwój .
    Jak Ci się śpieszy i idziesz coś zjeść to też wpier**lasz jak wieprz czy jednak starasz się sprawiać pozory, że jesteś wychowany ?

  • 19. fanAlonso=pziom
    • 2011-10-13 09:40:00
    • *.rzeszow.mm.pl

    18 a kim ty jesteś mały że mnie mozesz osadzac ? idź sobie pokop pilke albo poskacz na skakance

  • 20. ryjkens
    • 2011-10-13 15:32:44
    • *.cluster-e.websense.net

    @fanAlonso:
    Tylko bez nerwow ;] Niestety ludzie ktorzy sie czepiaja poziomu ortografii wsrod obecnej mlodziezy (i nie tylko) maja w tym bardzo duzo racji. Mamy jezyk jaki mamy, do latwych on nie nalezy, ale bez wzgledu na to czy sie czlowiek spieszy czy nie, powinien pisac poprawnie w swoim jakby nie patrzyl rodzimym jezyku.

    A co do samej F1, jako ze wszystkie karty zostaly rozdane i emocjonowac za bardzo juz sie nie ma jedyne co mnie zmusi do wstania rano w weekend to zabawa z kumplami w obstawianie wynikow - krata browara sama sie nie wygra ;)

  • 21. ryjkens
    • 2011-10-13 15:33:52
    • *.cluster-e.websense.net

    Nie ma czym sie emocjonowac oczywiscie ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo