WYNIKI Walencja [ 01 lutego 2011 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | S.Vettel | Red Bull | 1:13.769 | 93 |
2 | N.Hulkenberg | Force India | 1:13.938 | 71 |
3 | G.Paffett | McLaren | 1:14.292 | 91 |
4 | P. di Resta | Force India | 1:14.461 | 28 |
5 | F.Alonso | Ferrari | 1:14.553 | 97 |
6 | K.Kobayashi | Sauber | 1:15.553 | 68 |
7 | J.D'Ambrosio | Virgin Racing | 1:16.003 | 71 |
8 | W.Pietrow | Renault | 1:16.351 | 28 |
9 | M.Schumacher | Mercedes | 1:16.450 | 15 |
10 | J.Alguersuari | Toro Rosso | 1:17.214 | 19 |
11 | R.Barrichello | Williams | 1:17.335 | 77 |
12 | N.Karthikeyan | HRT | 1:18.020 | 45 |
13 | N.Rosberg | Mercedes | 1:19.930 | 9 |
RB7 najszybszy w Walencji
Punktualnie o godzinie 10:00, zaraz po prezentacjach nowych bolidów kolejnych czterech ekip, tor Ricardo Tormo pod Walencją został otwarty dla testów. Formuła 1 weszła w ważną fazę przedsezonowych testów.Trzeba jednak pamiętać, że w tym roku zespoły nie mogą korzystać z podwójnego dyfuzora, a system F-duct został zastąpiony przez innowacyjny system ruchomego tylnego skrzydła (jego górnego płata). Do tego wszystkiego dodać trzeba, że spory wpływ, o ile nie największy, na osiągi nowych bolidów będą miały nowe opony, dostarczane tym razem przez włoską firmę Pirelli.
Drugi czas wykręcił Nico Hulkenberg, który rano pojawił się za kierownicą VJM-03- ubiegłorocznej wersji bolidu Force India. Niemiec stracił do swojego rodaka w nowszym aucie niespełna 0,2 sekundy, po czy po południu przekazał kierownicę Paulowi di Resta.
Z trzecim czasem pierwszy dzień testów w Walencji zakończył Gary Paffett, tester McLarena, który dzisiaj jeździł przejściową wersją MP4-25. Paul di Resta, zasiadający w przejściowej wersji VJM-03, dzień zakończył z czwartym wynikiem.
Fernando Alonso, który koncentrował się dzisiaj na sprawdzeniu aerodynamiki F150 oraz opon Pirelli z czasem 1:14,553 dzień zakończył z 5 czasem.
Na kolejnych pozycjach w tabeli z czasami po pierwszym dniu testów znaleźli się: Kamui Kobayashi (nowy Sauber C30), Jarome D’Ambrosio (przejściowy Virgin Racing VR-01) oraz Witalij Pietrow (nowy Renault R31).
Rosjanin, którego R31 wyposażone jest w innowacyjny system wydechowy, aby poprawić pracę dyfuzora ulokowany w bocznych profilach bolidu, rano wykonał jedynie kilka okrążeni instalacyjnych, po czym długi czas spędził w garażu, a właściwe sprawdzanie nowego R31 rozpoczął po południu, na najlepszym okrążeniu ustanawiając czas 1:16,351.
Za Pietrowem sesję ukończył Michael Schumacher, który zasiadł w W02 dopiero pod koniec sesji. Wcześniej nową konstrukcję Mercedesa sprawdzał Nico Rosberg, jednak awaria hydrauliki ograniczyła jego przejazdy do zaledwie 9 okrążeń, z których najszybsze było pokonane w czasie 1:19,930. Niemiec ostatecznie zamykał tabelę z czasami i był sprawcą jednej z dwóch czerwonych flag wywieszonych dzisiaj na torze. Sprawcą drugiej pod sam koniec sesji był Fernando Alonso.
Między kierowcami Mercedesa dzień zakończyli: Jaime Alguersuari (nowy Toro Rosso STR6), Rubens Barrichello (nowy Williams FW33) oraz Narain Karthikeyan („przejściowy” HRT F110).
Podczas dzisiejszej sesji testowej swoje auta sprawdzało 11 ekip, z których 7 używało nowych konstrukcji na sezon 2011, pozostałe cztery korzystały z przejściowych specyfikacji aut z 2010 roku. Na torze nie jeździli kierowcy Team Lotus, którzy do swoich kolegów po fachu dołączą dopiero jutro. Ekipa Tonego Fernandesa zdecydowała się opóźnić swoje testy o jeden dzień, chcąc w piątek pozostać na torze samodzielnie.
Jutro drugi dzień testów pod Walencją. Za kierownicą R31 tym razem zasiądzie Robert Kubica.
Zdjęcia:
komentarze
1. kokon510
ciekawe czy reno było zatankowane pod korek bo ponad 2 sekundy to duża strata
2. Renault R30 F1
RB7 wygląda na bardzo mocne:)
3. RentonB
1. R31 mialo troche problemow
4. Renault R30 F1
nie pod korek ale te czasu nie wiele można wywnioskować. w Bahrajnie zobaczymy kto jest najlepszy:)
5. Robinek09
Jest jeszcze inny czynnik jeżeli chodzi o renault "Pietrov"
6. kokon510
no właśnie trzeba poczekac co jutro Robert pokaże
7. Renault R30 F1
Robson byłby o 0.5s szybszy od pietrowa
8. mpstir
Nie martwił bym się stratą do najlepszych. Gorzej coś chyba z ustawieniami, bo Petrov przejechał dużo mniej okrążeń od czołówki. Być może jest to efekt zastosowania tych innowacyjnych rozwiązań, nie pracujących jeszcze dobrze, lub jakieś drobne problemy techniczne. Jednak te 28 okążeń pozwoliły prawdopodobnie na zebranie odpowiednich danych. Zobaczymy co pokaże jutro Robert i ile przejedzie okrązeń.
9. Robinek09
Usunięty
10. Robinek09
Usunięty
11. f1maniakpolska
W tych testach nie jeżdzi sie na wykrecanie najlepszych czasów, tylko na optymalne przetestowanie wszystkich elementow nowego bolidu i sprawdzenie wytrzymalosci i ustawien...
12. rbej
Robionek
Skąd Ty się chłopie urwałeś??
13. Robinek09
Szukaj a znajdziesz
14. f1maniakpolska
Robionek, pewnie brales wyniki czastkowe z f1ultra....
15. PrzemoS1993
pewnie z choinki
16. Renault R30 F1
12.rbej
z choinki:)
17. frg1pl
Do redakcji; Przydałby się znów krótki tytuł w dniu testów, przed rozpoczęciem bo się bajzel w komentarzach robi :)
18. ygor
jak widać przejściowe wersje bolidów spisują się znacznie lepiej. czy to znaczy że do rekordów poszczególnych torów trzeba będzie teraz dodawać 1-2 sek aby przewidzieć najlepszy czas w kwalifikacjach ?
19. essien15
17. frg1pl popieram tak było chyba rok temu i wtedy wiadomo gdzie dzielić się poglądami nt. testów :)
20. radzix
zaś ten red bull ... na zdjęciu :)
21. patrolek23
Virgin Marussia 2,250 s za RBR WOW !!! To sie nayzwa postep. Ciekawe czy to sie tak utrzyma.
22. szynszyn
spokojnie panowie i paie przecierz to tylko testy czayli tka jakby trening a nie zaden wyscig wierzycie w to aby Paffett byl lepszy od alonso?? albo ze forece india lepsze od ferrari ???? eeeeeeee chiba nie
23. Pietrek721
19. essien15 zgadzam sie:)
24. kokon510
21.na mnie też to zrobiło niemałe wrażenie i to przejściowy bolid
25. Leito100
nie zapominajcie o tym, że bolidy przejściowe posiadają podwójny dyfuzor, który w tym roku jest zabroniony
26. fanVETTELA
BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!
SEB SWIETNIE! zdeklasowal rywali pokazujac kto bedzie rzadzil w sezonie 2011!
od poczatku ruszyl do boju MOJE GRATULACJE! szkoda ze Barrichello slabo, ale i tak VET najlepszy!
27. kempa007
25. Leito100 tego nie wiesz, w przejsciowce mogli wstawic co sie im zywnie podoba :-)
28. kubikafan
Maja pojedynczy dyfuzor...
29. Makazaur
Panowie odnosząc się do Force India oni mieli oficjalną prezentacje(?), bo w naszej tabelce "Prezentacje 2011" nie ma ani newsów nie umiem znaleźć.
30. piotrek74
@fanVETTELA zapomniałeś pochwalić zespół tuż za nimi
łooooooo będą razem rządzić w tym sezonie ....
31. athelas
A zauważyliście, że ekipy bez nowych konstrukcji jeżdżą bardzo dobrze? FI, McLaren, Virgin. No i RBR i tak przed nimi. Nie mówię tu o RB7, ale czy na pewno wymontowali podwójne dyfuzory z zeszłorocznych konstrukcji? Bo wygląda to, jakby nie :P
32. elin
29. Makazaur - Force India na tych testach jeździ zeszłorocznym bolidem. Nowy zostanie zaprezentowany 10 lutego w Jerez.
33. wariat133
nowy wydech LRGP (bez spacji) http://www. racecar-engineering.com/ articles/f1/renaults -radical-r31-exhaust-system/ woow z przodu jak rozumie szanownych seniorów tak?
34. karlito
Do czasu wyścigu w Bahrainie jeszcze się będą zmieniali faworyci więc nie ma się co podniecać jak niektóre dzieci tutaj. Pozdro dla Jaro75 :)
35. kempa007
29. Makazaur napisali, ze autio pokaza przed druga tura testow w Jerez, pewnie 10 lutego
36. Don Sallieri
bali się że jak dadzą Pietrowovi dłużej pojeździć to się rozbije już pierwszego dnia więc woleli nie ryzykować ;}
37. labugabu
prezentacja F-India 10.02.2011, a HRT 3.03
38. sharpi
zrozumcie w końcu, że testy są dla zespołów. wykorzystują ten czas do testowania różnych ustawień. w piątek przed gp bahrajnu wszyscy wyciągną asy z rękawa i stawka, a przynajmniej jej początek, mocno się zmieni. zespołom nie zależy na tym, żeby teraz się popisywać i pokazywać jaki świetny bolid stworzyli. a wy co roku te same kretyńskie pytania typu "czy renault było zatankowane pod korek?"!!! no błagam... nikt, oprócz kilku członków zespołu, nie wie ile paliwa miał vitalij.
39. noke54
Po tym dniu testów mogę powiedzieć jedno, Lotus Renault dobrze zrobił, że dał pojeździć Petrovowi jako pierwszemu. Facet sprawdził, co miał posprawdzać, więc jutro nie powinno być już problemów technicznych. Większość osób tutaj piszących mówiło, że to "skandal", że Witek będzie jeździł, jako pierwszy, a gdyby dzisiaj Robert przejechał tylko te 28 kółek, to narzekania pewnie byłby większe.
40. jeffhardywwe
@33
A więc jednak - ciekawie to wygląda...
41. Konik_mekr
Właśnie o dziwno stare bolidy nie są takie złe. Ciekawe, co z tym fantem zrobią ekipy. Ale w sumie mówienie czegokolwiek po 1. dniu testów jest tyle warte, co przed tym dniem.
42. probolans
podejrzewam ze nawet witalij nie wiedzial ile ma paliwa na pokladzie.
43. fan od dawna
fanko hehe dziewczyno z czego się cieszysz?? ze wentyl jest pierwszy w testach? pamiętasz jak Rosberg jeszcze za czasów williamsa wygrywał każdy trening? a kval i wyścig jechał do "dupy".
to ze redbull (vet) prowadzi dzisiaj wcale nie oznacza że będzie tak jutro i w reszcie sezonu. Wiem ze masz dreszcze na samą myśl o ventylku ale po co są te zaczepki?? nie umiesz poradzić sobie z hormonami ?? wejdź na jakąś erotyczną str i rozładuj napięcie kobieto i nie wkurzaj prawdziwych powtarzam PRAWDZIWYCH fanów Królowej Sportów Motorowych.
I jeszcze jedno mam prośbę, nie odpisuj mi oki?! nie mam chęci dyskutować z kimś takim jak Ty..
pozdropozdro
44. GoQu
Ludzie ogarnijcie -.- Każdy(prawie) sprawdzał ustawienia ja widzę to yniki bo widzę ale jakoś się tym nie przejmuję...Dopiero podczas treningów przed GP Bahrajnu wszytsko się wyjawni
45. hubertus
Lotus bo już chyba nie Reno faktycznie dobrze zrobił dając szanse na dokręcenie kilku śrubek Witkowi - po co profesjonaliści maja tracić czas na regulacje :) jutro w czarnym bolidzie będzie profesjonalny kierowca który oceni właściwie bolid - wspomni co i jak mu ustawić aby było mu wygodnie a potem na podstawie tych danych ustawią bolid na dzień następny, gdzie znów profesjonalista zacznie jeździć z pełnym zbiornikiem (aby nie był za szybki) i zacznie kręcić czasy w trójce najlepszych, Skoro Witia zapłacił za jazdę bolidem to dali mu szanse się nim pobawić :). Gratuluje iż swoim sposobem nie zepsuł bolidu choć już był moment gdzie nawalił wydech - pewnie Witia zahaczył o krawężnik :)
46. Hubi10
A ja myśle że warto docenić vetela i alonso. Zrobić ponad 90 a nawet prawie 100 kółek to jakie przemęczenie dla organizmu musi być, podziwiam.
47. Majo17
lotus ma dlatego tak slaby czas bo powiedzieli Witkowi żeby jechał bardzo powoli i ostrożnie żeby go nie rozwalił ;)
48. FAster92
Można było się spodziewać - z większości komentarzy można wywnioskować kto zostanie MŚ 2011 ŁAŁ ... A co do testów widać, że zespołom doskwiera ich brak i nadrabiają jak tylko mogą 97 okrążeń ALO mówi samo za siebie, że chcą pokazać się z jak najlepszej strony przed nadchodzącym sezonem . Tego im jak i ALO i MAS życzę z całego serca !
49. SilverX
McLaren będzie miał ten nowy wydech, a Mercedes już pracuje też nad nim.
50. lotus_reno
zobaczymy ;D jutro kubica obstawiam 4
51. Master666
43. fan od dawna - rozbawił mnie Twój post... A tak na marginesie, przeczytaj jeszcze raz wszystkie komentarze od początku...
52. frg1pl
51 Master 666 wlasnie chciałem zauważyć...lol
53. saint77
Dobrze że Mercedes ostatni bo wszyscy by już sobie ułożyli kolejność na koniec sezonu:))
Nawet po następnych dwóch dniach testów niewiele będziemy mogli powiedzieć o konkurencyjności - bo zespoły już teraz mają pewnie przygotowane nowe komponenty w różnych wariantach. Które z nich zastosują sami pewnie nie wiedzą.
Ta tabela może się jeszcze odwrócić:)))
54. Zgred Zen
38. sharpi Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania,jeżeli zespołom nie zależy ,żeby się popisywać na testachm,, tz.,ze RBR też nie zależy .tylko co będzie gdy wyciągnie swe wszystkie asy.Podejrzewam ,ze totalna masaklra,,no bo jak teraz im niezależy .... to Nadzieja w tym,że RBR trafił narazie najlepiej z ustawieniami bolidu na samym początku.,a niektóre ekipy miały jeszcze problemy techniczne jak LRGP czy Mercedes i w najbkliższym czasie mnimo bolidu zatankowanego "pod korek" nie dadzą się wyprzedzić Virgin,bo to naprawdę deprymujące.
55. kedar9315
fance widzę że już sie udziela ;)
pragnę tylko przypomnieć ze testy rządzą się swoimi prawami i całkiem inaczej może być w bahrajnie ;)
56. frg1pl
Rok temu po pierwszym dniu Robert tez byl osmy...:)
57. lotus_reno
ey a wiecie moze ile okolo zyskuje
sie na okrążeniu z tym przednim wydechem .
58. Rafał137
jak na moje oko zyskuje sie 1.508 sekundy na okrazeniu... majac jeszcze kers i regulowane skrzydlo moze to byc nawet 3.426 sekundy na okrazeniu... jakie jeszcze dane statystyczne mam podac??
59. zelik76
Niepokoi mnie trochę liczba okrążeń Pietrowa, coś musiało być nie tak, mieli trochę problemów technicznych czy coś? Miejmy nadzieję że bolid będzie bezawaryjny jak w ubiegłym sezonie, bo nie ma nic gorszego jak odpaść w trakcie wyścigu przez usterkę techniczną. Niepokoi mnie też ten RBR na czele, zazwyczaj teamy skrywają nowinki na ostatni moment przed sezonem, a tu taki goły bolid znowu odjechał wyraźnie reszcie. Co będzie jak mu zaaplikują nowostki? Strach pomyśleć... Nokaut i emocje w walce o trzecie miejsce. Mają kupę kasy z tych RedBuli, mam nadzieję że Ecclestone odłożył co nieco na panienki i nie potrzebuje wsparcia finansowego... Takie moje pitolenie, muszę jakoś rozładować emocje - w końcu bolidy się pojawiły na asfalcie co nie? Olać RedBula - pijmy N-Gine i Tigera!
60. kubikafan
Ja was nie rozumiem... tyle wam powiem... czy słowo testy jest az tak trudno zrozumiec?
61. Blaz
NO widzę ,że zdanie już co niektórzy maja wyrobione. To świetnie.
Testy są po to aby sprawdzić działanie poszczególnych komponentów. O ile dobrze pamiętam RBR też w tamtym roku sie popisywało czasami i pierwsze parę wyścigów to jakoś sie sypały te RedBulle.
Ciekawi mnie czy Mclaren ma taki wydech jak Renault bo 2 zespoły przecież nie mogły się pomylić w projektowaniu i obliczeniach CFG oraz tunelu aerodynamicznym.
Wreszcie TESTY
62. Blaz
CFD ;P
63. lc1
A czy przejściowe bolidy maja zamontowany KERS, bo jeśli nie tzn. że są bardziej lekkie od nowych konstrukcji
64. mago
rety! testy, testy, testy! a wy już oczywiście wszystko wiecie.... nawet jeśli RBR będzie szybki to co z tego jak będą się najczęściej psuć pfff...
65. garden104
Usunięty
66. wariat133
@61. nie wiedziałem że mclaren też coś takiego kombinuje z tym wydechem. Jeśli miały by to 2 zespoły to znaczy że daje to sporą przewagę, jednak patrząc na stratę starego bolidu reni ok. 0,5 do czołówki to LRGP ma więcej do nadrobienia niż inne zespoły np. mclaren by się liczyć(nigdy nie jest tak że nowy bolid jest od zera robiony ale opiera się na starej konstrukcji po części), jest też dokładna analiza tego wydechu w necie- google nie gryzie :). I tak trzymam kciuk za nich...
p.s skończcie te głupie wymiany komentarzy pomiędzy fanka vettela kontra reszta bo zalatuje wiadomo jakimi portalami...
67. CRX
Wierzę w Roberta:) testy jak testy ale znowu z tym baranem u boku...
68. CRX
59. Pozdro dla wychowawcy::)
69. antos05
26. fanVETTELA
prowokacja niczym fanka Vettela.................
a może to jedna ta sama osoba?
Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień tak naprawdę nic nie pokazał...
Mądrzejsi będziemy o 15.00 12 marca
70. lc1
Pietrow miał problemy z hamulcami, awaria nie została usunięta w stu procentach więc nie jeździł zbyt szybko aby wylądować na bandzie
71. lechu55
O formie bolidó nie bede sie wypowiadał, bo po pierwszych testach nie jest to wręćz możliwe. Zobaczymy jak będzie jutro. Mam nadzieję, ze Robert sobie pojeździ sporo :D
72. GoQu
I co ci wszyscy mówili że Petrov będzie na bandzie?;]
73. GoQu
I gdzie ci wszyscy*
74. ris
Teraz czas na Robusia. byle bez problemów :-)
75. grzegorz0812
puścili pietrka z wciśniętym przyciskiem ograniczającym prędkość i chłop bezpiecznie przejeździł testy :)
76. MariuszWRC
testy dla czarno złotych zaczną się jutro:D nie wiecie czy można obejżec je na żywo gdzies w internecie albo tv?:D
77. michalde
poprawki w bolidzie Renault: będzie to pewne wynosiło 2 s w górę, przy czym Robert jest od Pietrka szybszy na okrążeniu 0,5 s, Robert powinien osiągnąć czas 1:13:5, kwestią tez jest ilość paliwa i rodzaj ogumienia, zależy też jakie poprawki wniosą inne teamy
78. polert
wniskowac bedzie mozna dopiero po testach w bahrainie, bo na dzien dzisiejszy to nic nie daje :d
79. Moralez
Ciekawe pytanie pojawiło się na formula1.com - czy Kubica powróci w 2011 roku do wygrywania? :-)
Na razie userzy głosują na Tak
80. rafekf1
Ręce opadają normalnie jak się czyta co niektóre wpisy ;( Na szczęście już się poźno zrobiło i większość "dzieciofanów" słodko sobie śpi. Niestety jutro znów testy, dzieci wrócą ze szkoły i zaśmiecanie forum nieprawdopodobnymi teoriami, głupimi pytaniami i marnymi prowokacjami rozkwitnie znów na dobre ;(
81. tricity
Dokładnie tak! TESTY zrozumcie to w końcu! Co do mistrzów świata , zrozumiałe jest że wentyl dostał rozkaz "ciśnij młody zobaczysz znowu napiszą na forach "o! red bull oni znowu mają super wóz" Spokojnie , f1 jest szybka ale cierpliwość popłaca w każdej dziedzinie.
82. nekos
a mówcie sobie co chcecie... ze to tylko testy itd... ale czuje ze znow RB bedzie klasa sam dla siebie... ferrari drugie a force india bedzie o podium walczyc... niestety... zobaczymy co dzis bo trzeba liczyc ze pietrowski jest wolniejszy o 2-3sek od kubka
83. kubikafan
82 co ty gadasz... sam chyba nie wierzysz w to co napisales...to jakis absurd
84. black_fox
dzis tez o 10 sa testy ?
85. robtusiek
80. rafekf1 hehe:) dobre, ja dałem sobie na luz i nawet nie komentuję tego co sie tutaj dzieje...pozdrawiam fanów trzeźwo myślących.
P.s. Na marginesie brakuje mi tu wpisów starych forumowiczów których obiektywizm i realizm karmił moje oczy ;)
86. polert
czuje ze Robek zejdzie dziś poniżej 1:14
87. polert
czas Roberta 1:15:361
88. nirv
Rob z czasem 1:14.832 na 5. miejscu
89. cyk
Kubica leci do Krakowa (wiadomośc z ostatniej chwili)
Mam nadzieję że wóci jeszcze na testy
90. polert
Kubica wyjechal na TOR :d
91. polert
RK - 1:14.412
92. andy_chow
O testach się nie rozmawia tylko przyjmuje do wiadomości czasy.Z testami jest jak z piątkowymi treningami tylko kierowcy wiedzą co w trawie piszczy
93. 21focus
niby sie nie sugeruje testami ale mowcie co chcecie RBR nadal bardzo silny! robert narazie z czwartym czasem.
94. bojas1
gdzie livetiming?
95. manx
Zauważyliście, że bolid kubicy na niektórych zdjeciach jest umazany zieloną farbą? Chyba sprawdzają, jak struga powietrza przepływa przez samochód
96. maxi900
@95.manx - albo potrącił predatora ;)
97. Artefact
hej piszę i piszę i próbuję coś napisać, ms free ta grecka strona na live timing, w ubiegłym roku przyjemnie chodziła, w tym coś mi szwankuje, sprawdzaliście może ?
98. shaqr
1. Vettel (Red Bull Racing RB7) 1:13.614; 43 okrążeń
2. di Resta (Force India VJM-03) + 0.230; 37 okrążeń
3. Alonso (Ferrari F150) + 0.497; 42 okrążenia
4. Kubica (Lotus Renault GP) R31 + 0.798; 32 okrążenia
5. Hamilton (McLaren MP4-25) + 1.087; 35 okrążeń
6. Rosberg (Mercedes GP W02) + 1.769; 36 okrążeń
7. Alguersuari (Toro Rosso STR6) + 2.860; 64 okrążenia
8. Perez (Sauber C30) + 3.405; 25 okrążeń
9. Glock (Virgin Racing VR-01) + 3.674; 15 okrążeń
10. Barrichello (Williams FW33) + 3.730; 39 okrążeń
11. Karthikeyan (HRT F1 Team F110) + 4.209; 24 okrążenia
99. shaqr
ALO jest juz pierwszy - 1:13.469
100. shaqr
Barrichello 1:16.023
101. nolte
aktualnie:
1 F.Alonso Ferrari 1:13.307
2 S.Vettel Red Bull 1:13.614
3 P.Di Resta Force India 1:13.844
4 R.Kubica Lotus Renault 1:14.412
5 L.Hamilton McLaren 1:14.701
6 N.Rosberg Mercedes 1:15.383
7 T.Glock Virgin F1 1:15.408
8 R.Barrichello Williams 1:16.023
9 S.Perez Sauber 1:16.198
10 J.Alguersuari Toro Rosso 1:16.474
11 N.Karthikeyan Hrt F1 1:17.823
12 H.Kovalainen Team Lotus 1:20.649
102. Zgred Zen
Panowie czy ktoś wie co jest grane z Webberem.na mojej stronie,gdzie mam aktualne wyniki testu,Vettel ma od dość dawna 44 kólka a Webber dalej 0 a tu już prawie koniec testów..Jak ktoś ma prawdziwe info na ten temat to proszę o wpis.
103. f1maniakpolska
http: //www.msfree.gr/ms.php?id=18694
104. polert
Alonso z najlepszym czasem - 1:13.307
Hamilton wyprzedził kubice
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz