komentarze
  • 1. sylwekdm
    • 2010-10-12 10:21:49
    • *.swidnica.mm.pl

    Peter wiedział co robi zatrzymując Kobajasziego.

  • 2. zyghom
    • 2010-10-12 10:29:35
    • *.chello.pl

    na dodatek gosc pokazal, ze umi ;-)

  • 3. zelik76
    • 2010-10-12 10:30:37
    • *.gorzow.mm.pl

    I co panie Boulier? Można inaczej? Ano można, jak się tylko trochę pomyśli, a nie zatrudnia się wielkie beztalencie i liczy na cud że sponsorzy będą walić do was drzwiami i oknami. Gdzie jest wielki Gazprom, czy inne potęgi finansowe? A Łada? Przed wejściem w F1 wiadome było że współpracuje z Renault. ta współpraca polega pewnie na tym że to Renault inwestuje w Ładę, a nie odwrotnie? I kto tu jest sponsorem ja się pytam? Sponsorujecie samych siebie? Jak narazie Pietrow w swoim kraju jest obiektem drwin, i takim poziomem sportowym jaki prezentuje raczej odpycha potencjalnie zainteresowanych inwestorów. Wódka to jest pikuś ( w dodatku współpracuje z wami tylko do końca sezonu ) w porównaniu z tym ile przyniósłby inny solidny kierowca do kasy zespołu. Taki Panasonic włoży duużo kasy więcej w F1 niż wszystkie wasze inwestycje ze wschodu. Porócz Łady nie macie żadnej, żadnej długoterminowej umowy sponsorskie z jakimś dużym koncernem a już pierniczycie głupoty o mistrzostwie za rok i majaczycie że będziecie bardzo konkurencyjni i będziecie "walczyć" o podium w pozostałych wyścigach tego sezonu. Ja się pytam kto będzie walczył skoro mówicie w liczbie mnogiej? Bo jak narazie to tylko Kubica robi co może by uratować wam tyłki a wy tylko gadacie, o Pietrowie nie wspomnę - on i podium? Widać że za przeproszeniem gó..no pan wie panie Boulier o F1, nie ma pan ani jaj, ani odpowiedniej wiedzy by doprowadzić zespół do mistrzostwa. To całe gadanie o niby wielkich sponsorach jak Mastercard, czy o zainteresowaniu Raikonena tylko dopełnia sprawę. Nie będzie wyniku - nie będzie sponsorów! Koniec, kropka! Przed sezonem powiedziałeś że będziecie walczyć o zwycięstwa pod koniec sezonu, a daliście sobie spokój z rozbudową bolidu i niby szykujecie super auto na następny sezon. Z takim budżetem to będziecie raczej tyłki Saubera oglądać i można to sobie śmiało powiedzieć. Bo jak narazie jesteście największym pośmiewiskiem sezonu pod względem głupich wpadek jak ta z wekkendu i z najgorszym kierowcą w stawce. Strasznie mi szkoda Roberta, kolejny raz zespół mydli mu oczy, charuje jak wół, sam testuje nowe części, próbuje ratować swój zespół a oni ciągną go na dół swoimi tępymi decyzjami. Musiałem to wprost napisać, ale taka niestety prawda. Za rok będzie ciężko o jakiekolwiek punkty. Nie kumam, czemu Orlen daje taką kasę Polsatowi na reklamy skoro mógłby ją spokojnie w F1 zainwestować - tak mnie naniosło to pytanie?

  • 4. BLOO
    • 2010-10-12 10:51:35
    • *.zicom.pl

    Skoro twoim zdaniem Renault jest kiepską stajnia i sie uwstecznia zobacz sobie prosze na początek sezonu i na różnice pomiędzy Force India i Renault i zobacz sobie w którym miejscu znajduja sie oba zespoły obecnie . Wpadki zdarzają sie wszystkim nie tylko Renault a ocenianie całego kierownika zespołu oraz całego zarzadu i wszystkich tam pracujacych inżynierów na podstawie jednej nakrętki jest głupota. Winny wpadki na pewno zostanie ukarany, ale na pewno nie zostanie publicznie spalony na stosie . Cały poprzedni sezon i połowe obecnego Sauber był obiektem kpin , nagle kiedy udało im sie zrobic postęp staja sie wzorem cnót wszelakich

  • 5. arthi
    • 2010-10-12 10:56:28
    • *.adsl.inetia.pl

    3. zelik76 równie dobrze, można zapytać, gdzie sa sponsorzy z Poiski?! Kolejny sezon Polaka w F1, a jak do tej pory śmieszne N-gine,Lotto i Xtb u mclarena. Może w końcu ktoś zainteresowałby się naszym rodakiem? Orlen co rusz sponsoruje różnych pupilków, przydupasów. Czemu nie zainteresują się Robertem, pieniędzy mają w brud.

  • 6. pjc
    • 2010-10-12 10:59:26
    • *.244.91.2

    @zelik76 powiem najkrócej jak tylko można.
    Kobayashi notuje dobre występy to i przyciąga sponsorów.
    Poza tym Japończyk ma podpisany już kontrakt na przyszły sezon więc sponsorzy mają pewność,że mogą zainwestować w F1 z jego udziałem.

    Z kolei w Renault VP nie przyciąga uwagi sponsorów bo jeździ po prostu za słabo.
    Umowy sponsorskie krótkoterminowe? Może to wskazywać na jedno - Rosjanin jest już na wylocie.

    Natomiast o sponsorów dla Renault bym się na zapas nie martwił.
    Wydaje mi się,że z uwagi na występy Roberta już walą drzwiami i oknami tylko my nie wiemy póki co, co to za firmy.
    Trochę cierpliwości.

    Aha, padło jeszcze hasło Gazprom.
    A po co im Formuła 1 z jakimś miernym kierowcą?
    Mają taką pozycję na rynku,że spokojnie obejdą się bez tego sportu.

  • 7. zelik76
    • 2010-10-12 12:30:25
    • *.gorzow.mm.pl

    4.BLOO nie oceniam zespołu na podstawie nakrętki, ale na podstawie całego sezonu. Każdy zespół od początku poczynił jakieś postępy, nie tylko Renault, każdy się rozwija, poza tym nikt z Saubera nie kpił. Gość uratował zespół przed wycofaniem i z budżetem nieporównywalnie mniejszym potrafił wszystko w nim poukładać i powoli widać efekty dobrego myślenia. Renault zaczęło rewelacyjnie, ale z tego co widać w padoku panuje wielki chaos, a i polityka prowadzenia idzie w złą stronę. Im bliżej sezonu tym coraz gorzej. Nawet w ten wekkend trzymali Kubicę w Q1 do samego końca wypuszczając go na tor gdy było zaledwie mniej niż 5min. do końca kwalifikacji - i to na torze gdzie najmniejszy błąd może skończyć się na poboczu czy bandzie. Wystarczył by jeden wypadek na torze czy awaria np. HRT i mogła być czerwona flaga a co za tym idzie cała praca Kubka poszła by się walić. To pokazuje profesjonalizm tego zespołu...

  • 8. Tutankhamun
    • 2010-10-12 13:02:33
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    7. zelik76 czerwona flaga w ''Q'' wiaze sie z zatrzymaniem zegara, to po pierwsze,
    po drugie Sauber pod wladaniem bmw siedzial jak mysz pod miotla bo dla bmw ''chewbaka'' byl namber one, olali Roberta totalnie, a teraz Chewbaka jest nikim w porownaniu do Kubka

  • 9. przemasb
    • 2010-10-12 14:39:08
    • *.147.73.98.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @zelik76

    Pamietaj zelik76, ze Renault w tym sezonie byl wyciagany z wielkiego bagna w jakim sie znalazl po crashgate. Myslisz, ze jakis powazny sponsor mial na uwadze ten zespol po tym co zrobili na torze w Singapurze?

    Ten sezon byl na przetrwanie. I byc moze to przetrwanie zapewnila kasa od sponsorow Petrova a sam wynik sportowy byl na drugim planie. Petrov okazal sie slabym zawodnikiem jednak jesli Renault jakims cudem wyprzedziloby Mercedesa (a przeciez jest to jeszcze realne) to sezon spokojnie mozna uznac za udany. Pare razy na podium i 4 miejsce. Moim zdaniem absolutny szczyt mozliwosci tego zespolu w tym sezonie. I wlasciwie przede wszystkim dzieki Robertowi.

    Ten sezon na pewno poprawi notowania Kubicy, znowu sie o nim duzo mowi i w samych superlatywach. Zatem nie panikowalbym, ekipa Renaulta dala pare razy ciala, ale moglo byc znacznie gorzej.

  • 10. Blaz
    • 2010-10-12 14:40:40
    • *.sileman.net.pl

    Wcale mnie to nie dziwi. Kobayashi zrobił wszystko w tym wyścigu aby się pokazać z jak najlepszej strony. I pokazał !! Zresztą wiedział, że jak zrobi show to coś na tym ugra i może to się udało.
    Pytanie co może to przynieść. W przyszłym roku Sauber będzie miał bardzo dużego sponsora z Meksyku. Jak jazda Kamui przyniosła efekt będą mieć drugiego mocnego z Japonii.
    Przypominam ,że Sauber to nie HRT ,Virgin czy Lotus ,maja ogromne zaplecze po BMW bardzo mocny komputer do symulacji CFD i obliczeń z tunelu aero. Sauber może w przyszłym roku być takim Teamem na poziomie mocnego średniaka. Na co liczę.

  • 11. cyk
    • 2010-10-12 17:00:34
    • *.tktelekom.pl

    7. zelik76 Tak Pan Sauber uratował swoj zespoł, zgadza sie i za to należa mu sie brawa ale o tym ze Pan Lopez uratował Renault w F1 nikt nie pamieta tylko każdy narzekać umie. Mam przypomniec ze prace w renault staneły, zespoł był spakowany ??? Jednak Renault zostało i sa największym zaskoczeniem sezonu, oczywiście pozytywnym zaskoczeniem. Nikt sie nie spodziewał takiej formy od Renault przed sezonem kazdy był pewien ze bedą okupować tyły jednak teraz sa 4/5 siła w F1 a gdy mają nagły zwrost formy(dobry tor) moga byc 3 lub nawet drugą
    Co do Saubera teraz będzie tam chyba w ch** kasy w porownaniu z tym sezonem. Pan Slim i Panasonic to grube miliony :)

  • 12. lukasz1
    • 2010-10-12 18:13:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Wszystko wskazuje na to że Kobayashi jest na prawde dobrym kierowcom. Na początku szło mu dobrze, później miał jeden bardzo dobry wyścig (w tamtym sezonie chyba), po czym znowu jeździł umiarkowanie, już myślałem że wtedy mu sie trafiło, ale nie. Kilka ostatnich wyścigów pokazuje że jest na prawde dobry i godny zainteresowania. Tyle dobrych wyścgów to nie może byc przypadek. Nie popełnia tylu błędów, w porównaniu z debiutantami i rutyniarzami. Moim zdaniem jest najlepszym debiutantem aktualnego sezonu. Jeśli tylko będzie miał dobry bolid, spokojnie może walczyc o mistrzostwo. Kto wie może nawet z Sauberem, bo na razie idą ostro do przodu i jak zdobędą dobrych sponsorów mogą byc na prawde dobrzy. Nie zdziwie się jeśli Sauber w 2011 roku będzie miał bolid pełen sponsorów, bo w białym im "nie do twarzy".

    Tak na marginesie przypomniał mi sie poprzedni sezon, a zwłaszcza zwycięski bolid Brawn GP, szkoda że teraz jest to Mercedes. Próbowałem go polubic ale sie nie da. Szkoda mi Rosberga bo to dobry kierowca, pokazał to na GP Monako w kwalifikacjach. Tak sobie myślę. Jak by Brawn został już pewnie nie miał by takiej przewagi (która prawdopodobnie wynikała z bardzo dobrego bolidu Hondy), ale gdyby pozyskał sponsorów. Virgin już sie interesował tym by byc głównym sponsorem, szkoda że to nie wypaliło, ale będę ich pamiętał, tą 100% skutecznośc w mistrzostwach kierowców i konstruktorów w statystykach. Jest to troche naciągane, ale tak jest. To był team, chciałbym żeby w kolejnym sezonie było coś podobnego, podobny team. Ale mnie wzięło:))

  • 13. zelik76
    • 2010-10-12 23:10:19
    • *.gorzow.mm.pl

    Mam nadzieję że macie wszyscy rację i ten sezon był tylko przejściowym. Może i trochę się zagalopowałem. Boję się jednak o to co będzie za rok, bo aby walczyć o najwyższe cele trzeba rozpocząć pracę już teraz by nie zostać w tyle. Testy i konstruowanie nowego bolidu to kupa kasy która jest potrzebna już teraz, do tego dochodzą nowe części dobierane w trakcie sezonu. Pieniądze są potrzebne przed jego rozpoczęciem, a nie w trakcie trwania - budżet powinien być zamknięty, aby czołówka nie odjeżdżała w trakcie sezonu. Mam nadzieję że wiedzą co robią i mają jakieś niespodzianki. Jeszcze jedno - podobało mi się dzisiaj jak James Allison powiedział parę ciepłych słów na temat Roberta - że tworzy dobrą atmosferę w teamie. Widać że ich zabolało to niepowodzenie na Suzuce.

  • 14. grinchi
    • 2010-10-13 01:33:33
    • *.174.58.24

    A ja chciałbym stanąć w obronie Orlenu. Jako jedyna firma w Polsce pakują duże pieniądze w sporty motorowe (Dakar i pokrewne, Porsche Cup). To, że akurat nie po drodze im z F1 to nie powód, żeby po nich jechać. Jako kraj nie jesteśmy potęgą gospodarczą i nie mamy rozpoznawalnych na świecie marek, które miałyby jakikolwiek interes w promowaniu się poprzez sponsoring F1 - jedynie Orlen jako tako istnieje w światowym sporcie motoryzacyjnym. No i może jeszcze Cyfra+, która sponsoruje Kowalską w F2.
    Można by się zastanowić gdzie jest Polsat, bo majątek Solorza-Żaka szacują na ponad 6,5 mld złotych - tak naprawdę mógłby zainwestować w sponsoring. Ale woli nam serwować transmisje z miernym komentarzem z równie miernego studia.

  • 15. pjc
    • 2010-10-13 09:59:23
    • *.244.91.2

    Taka ciekawostka.
    Kiedyś logo SOKOŁA zagościło na tylnym spojlerze ekipy Forti.
    Pamiętam moje zdziwienie jak to zobaczyłem.
    http: //www.f1technical. net/f1db /cars/ 785

  • 16. dafxf
    • 2010-10-16 16:06:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moim zdaniem gdyby Kobi jezdzil razem z Kubkiem to sponsorzy pchali by sie drzwiami i oknami razem z NASZYM Orlenem ktory teraz zachowuje sie jak tchorz...............i wyczekuje na PEWNIAKA

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo