Harmonogram GP Kanady 
13.06
PIĄTEK
14.06
SOBOTA
15.06
NIEDZIELA
Wyniki
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Red Bull | 1:13.193 | 28 |
S
|
|
| 2 | Williams | 1:13.232 | 28 |
S
|
|
| 3 | Williams | 1:13.275 | 31 |
S
|
|
| 4 | Mercedes | 1:13.535 | 29 |
S
|
|
| 5 | Ferrari | 1:13.620 | 30 |
S
|
|
| 6 | Racing Bulls | 1:13.631 | 31 |
S
|
|
| 7 | McLaren | 1:13.651 | 30 |
S
|
|
| 8 | Racing Bulls | 1:13.737 | 30 |
S
|
|
| 9 | Alpine | 1:13.817 | 29 |
S
|
|
| 10 | Ferrari | 1:13.885 | 9 |
S
|
|
| 11 | Red Bull | 1:13.927 | 27 |
S
|
|
| 12 | Aston Martin | 1:13.972 | 25 |
S
|
|
| 13 | Mercedes | 1:14.002 | 30 |
S
|
|
| 14 | McLaren | 1:14.198 | 28 |
S
|
|
| 15 | Aston Martin | 1:14.203 | 25 |
S
|
|
| 16 | Sauber | 1:14.324 | 30 |
S
|
|
| 17 | Haas | 1:14.520 | 30 |
S
|
|
| 18 | Haas | 1:14.605 | 23 |
S
|
|
| 19 | Alpine | 1:14.645 | 29 |
S
|
|
| 20 | Sauber | 1:14.821 | 28 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Mercedes | 1:12.123 | 32 |
M
|
|
| 2 | McLaren | 1:12.151 | 31 |
S
|
|
| 3 | Mercedes | 1:12.411 | 32 |
S
|
|
| 4 | Williams | 1:12.445 | 36 |
M
|
|
| 5 | Aston Martin | 1:12.458 | 30 |
S
|
|
| 6 | McLaren | 1:12.562 | 31 |
S
|
|
| 7 | Williams | 1:12.631 | 36 |
S
|
|
| 8 | Ferrari | 1:12.653 | 33 |
S
|
|
| 9 | Red Bull | 1:12.666 | 30 |
M
|
|
| 10 | Racing Bulls | 1:12.751 | 29 |
S
|
|
| 11 | Racing Bulls | 1:12.799 | 30 |
S
|
|
| 12 | Alpine | 1:12.874 | 33 |
S
|
|
| 13 | Sauber | 1:12.896 | 31 |
S
|
|
| 14 | Sauber | 1:12.914 | 32 |
S
|
|
| 15 | Red Bull | 1:12.939 | 34 |
S
|
|
| 16 | Haas | 1:13.080 | 35 |
S
|
|
| 17 | Haas | 1:13.175 | 33 |
S
|
|
| 18 | Alpine | 1:13.898 | 33 |
S
|
|
| 19 | Aston Martin | -:--.--- | 1 |
S
|
|
| 20 | Ferrari | -:--.--- |
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:11.799 | 24 |
S
|
|
| 2 | Ferrari | 1:11.877 | 29 |
S
|
|
| 3 | Mercedes | 1:11.950 | 20 |
S
|
|
| 4 | Ferrari | 1:12.050 | 26 |
S
|
|
| 5 | Red Bull | 1:12.072 | 20 |
S
|
|
| 6 | Aston Martin | 1:12.247 | 21 |
S
|
|
| 7 | Mercedes | 1:12.348 | 21 |
S
|
|
| 8 | McLaren | 1:12.519 | 18 |
S
|
|
| 9 | Williams | 1:12.519 | 22 |
S
|
|
| 10 | Williams | 1:12.573 | 22 |
S
|
|
| 11 | Racing Bulls | 1:12.651 | 22 |
S
|
|
| 12 | Alpine | 1:12.684 | 27 |
S
|
|
| 13 | Racing Bulls | 1:12.791 | 27 |
S
|
|
| 14 | Aston Martin | 1:12.794 | 28 |
S
|
|
| 15 | Haas | 1:12.825 | 27 |
S
|
|
| 16 | Haas | 1:12.827 | 22 |
S
|
|
| 17 | Alpine | 1:13.060 | 27 |
S
|
|
| 18 | Sauber | 1:13.072 | 19 |
S
|
|
| 19 | Sauber | 1:13.172 | 22 |
S
|
|
| 20 | Red Bull | 1:13.573 | 14 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
|---|---|---|---|---|
| 1 | McLaren | 1:11.826 |
S
|
|
| 2 | McLaren | 1:11.939 |
S
|
|
| 3 | Ferrari | 1:11.952 |
S
|
|
| 4 | Ferrari | 1:12.038 |
S
|
|
| 5 | Red Bull | 1:12.054 |
S
|
|
| 6 | Aston Martin | 1:12.073 |
M
|
|
| 7 | Mercedes | 1:12.075 |
S
|
|
| 8 | Williams | 1:12.090 |
S
|
|
| 9 | Racing Bulls | 1:12.211 |
S
|
|
| 10 | Alpine | 1:12.234 |
S
|
|
| 11 | Mercedes | 1:12.279 |
S
|
|
| 12 | Haas | 1:12.306 |
S
|
|
| 13 | Sauber | 1:12.323 |
S
|
|
| 14 | Red Bull | 1:12.334 |
S
|
|
| 15 | Haas | 1:12.378 |
S
|
|
| 16 | Sauber | 1:12.385 |
S
|
|
| 17 | Williams | 1:12.398 |
S
|
|
| 18 | Aston Martin | 1:12.517 |
S
|
|
| 19 | Racing Bulls | 1:12.525 |
S
|
|
| 20 | Alpine | 1:12.667 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Mercedes | 1:11.570 |
M
|
|
| 2 | McLaren | 1:11.599 |
S
|
|
| 3 | Ferrari | 1:11.626 |
S
|
|
| 4 | Red Bull | 1:11.638 |
S
|
|
| 5 | McLaren | 1:11.715 |
S
|
|
| 6 | Aston Martin | 1:11.805 |
M
|
|
| 7 | Ferrari | 1:11.885 |
S
|
|
| 8 | Williams | 1:11.892 |
M
|
|
| 9 | Mercedes | 1:11.974 |
M
|
|
| 10 | Racing Bulls | 1:12.003 |
S
|
|
| 11 | Red Bull | 1:12:102 |
S
|
|
| 12 | Alpine | 1:12.142 |
M
|
|
| 13 | Sauber | 1:12.183 |
S
|
|
| 14 | Haas | 1:12.340 |
S
|
|
| 15 | Haas | 1:12.634 |
S
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Mercedes | 1:10.899 |
M
|
|
| 2 | Red Bull | 1:11.059 |
M
|
|
| 3 | McLaren | 1:11.120 |
S
|
|
| 4 | Ferrari | 1:11.391 |
S
|
|
| 5 | Aston Martin | 1:11.526 |
M
|
|
| 6 | Mercedes | 1:11.586 |
S
|
|
| 7 | McLaren | 1:11.625 |
S
|
|
| 8 | Ferrari | 1:11.682 |
S
|
|
| 9 | Racing Bulls | 1:11.867 |
S
|
|
| 10 | Williams | 1:11.907 |
M
|
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Mercedes | 1:10.899 | 21 | |
| 2 | Red Bull | 1:11.059 | 20 | |
| 3 | McLaren | 1:11.120 | 23 | |
| 4 | Ferrari | 1:11.391 | 21 | |
| 5 | Aston Martin | 1:11.526 | 27 | |
| 6 | Mercedes | 1:11.586 | 27 | |
| 7 | McLaren | 1:11.625 | 22 | |
| 8 | Ferrari | 1:11.682 | 27 | |
| 9 | Racing Bulls | 1:11.867 | 21 | |
| 10 | Williams | 1:11.907 | 30 | |
| 11 | Red Bull | 1:12.102 | 15 | |
| 12 | Alpine | 1:12.142 | 20 | |
| 13 | Sauber | 1:12.183 | 18 | |
| 14 | Haas | 1:12.340 | 19 | |
| 15 | Haas | 1:12.634 | 21 | |
| 16 | Sauber | 1:12.385 | 11 | |
| 17 | Williams | 1:12.398 | 13 | |
| 18 | Aston Martin | 1:12.517 | 12 | |
| 19 | Racing Bulls | 1:12.525 | 10 | |
| 20 | Alpine | 1:12.667 | 12 |
13.
14.
16.
start z pitlane po naruszeniu reguł parku zamkniętego
20.
start z pitlane po naruszeniu reguł parku zamkniętego
| Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Punkty |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Mercedes | 1:31:52.688 | 25 | |
| 2 | Red Bull | +0.228 | 18 | |
| 3 | Mercedes | +1.014 | 15 | |
| 4 | McLaren | +2.109 | 12 | |
| 5 | Ferrari | +3.442 | 10 | |
| 6 | Ferrari | +10.713 | 8 | |
| 7 | Aston Martin | +10.972 | 6 | |
| 8 | Sauber | +15.364 | 4 | |
| 9 | Haas | +1 okr. | 2 | |
| 10 | Williams | +1 okr. | 1 | |
| 11 | Haas | +1 okr. | ||
| 12 | Red Bull | +1 okr. | ||
| 13 | Alpine | +1 okr. | ||
| 14 | Sauber | +1 okr. | ||
| 15 | Alpine | +1 okr. | ||
| 16 | Racing Bulls | +1 okr. | ||
| 17 | Aston Martin | +1 okr. | ||
| 18 | McLaren | + 4 okr. | ||
| 19 | Racing Bulls | DNF | ||
| 20 | Williams | DNF |
DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata
