Wiele uwagi podczas minionych testów przyciągnęły stosunkowo dobre czasy bolidów Saubera. Zrodziło to wiele pytań o ilość paliwa na pokładzie aut Kobayashiego i de la Rosy.
Według hiszpańskiego kierowcy, C29 najprawdopodobniej nie będzie w stanie dojeżdżać do mety w pierwszej trójce: „Będziemy próbować, ale nie wydaje mi się, żeby to było możliwe”.„Musimy być realistami. Naszym celem jest zdobycie możliwie jak największej ilości punktów, a nie wygrywanie wyścigów”.
„Niewielkie znaczenie ma fakt, że Ferrari pozostaje przed nami, bo to nie oni są naszym głównym rywalem” - przyznał de la Rosa.
Podczas wszystkich trzech dni testów w Walencji, kierowcy Saubera notowali równe czasy na poziomie 1 minuty 12 sekund, uzyskując tym samym drugi najlepszy czas.
04.02.2010 12:43
0
czyli ta informacja z ilośćią paliwa jaką mieli w bolidzie podczas testów była wyssana z palca ?? :P hehe
04.02.2010 12:47
0
pewnie wypowiedz nie była autoryzowana i musieli z tego komentarza szybko wycofać - temu tez zniknęła poprzednia wiadomość tutaj
04.02.2010 12:47
0
Nie chca sobie robic nadziei po prostu.
04.02.2010 12:51
0
Zgadza się, mój błąd. Potraktowałem jedno zdanie źle i zrobiłem z niego cytat z de la Rosy. Jak już zdążyłem zauważyć pisanie pod presją nie jest jednak takie proste ;)
04.02.2010 13:29
0
4. Black: spoko, tutaj jak w rodzinie wszystko się wybacza ;-)
04.02.2010 13:31
0
A ten bolid Saubera wygląda jak jakiś noname. Zamiast jednokolorowych boków mogliby zamontować panel LCD i w trakcie wyścigu można by było wysyłać SMSy z życzeniami i oglądać je na przejeżdzającym bolidzie.
04.02.2010 13:31
0
Usunięty
04.02.2010 13:32
0
Jakiś automat powinien uniemożliwiać wysłanie takich dubletów, które nawet nie wiem jak się zrobiły, bo klyknąłem tylko raz!
04.02.2010 13:42
0
Czyli byly Brawn GP jednak slabszy po fuzji z NIEMIECKIM producentem... Tak jak bmw... Choc moze za bardzo sie czepiam niemieckich producentów.
04.02.2010 14:16
0
Cóż liczymy na dobry występ Kamui,a w przyszłym roku.
04.02.2010 14:28
0
na oparach...
04.02.2010 14:39
0
Sądzę, że Sauberki mogą zrobić niezłe zamieszanie, pomimo tego, że to tylko testy, to fakt bycia szybszym od Mercedesa i McLarena już daje nam jakąś wiedzę. Ponadto zarówno Kobayashi jak i Pedro de la Rosa odstawili w czasówce te dwa zespoły co oznacza, że nie był to przypadek. Przyznaję - galeria zdjęć świeżego BMW Sauber nie powala na kolana, ale faktycznie nieźle się zapowiadają. Może właśnie ten niekonwencjonalny wygląd ich bolidu daje im jakąś przewagę. Tak samo jak teraz większość zespołów kopiuje kształt monokoku Red Bulla z 2009 roku, być może w 2011 konstruktorzy będą się wzorować na Sauberze. Kto wie. I niech nikt nie mówi, że te czasy to żadne odzwierciedlenie konkurencyjności bolidu, bo jestem niemal pewny, że każdy zespół chce sprawdzić możliwości swojego dzieła i przekonać się czy idą właściwą drogą rozwoju. 80 okrążeń do 127 to dwukrotność normalnego wyścigu. Więc niech ktoś mi powie jak przejechać 80 okrążen na pustym lub pełnum baku, kiedy maksymalnie z 60 sa w stanie przejechać ( nie wiem jaką długość ma ten tor ). Chodzi właśnie o to, aby sprawdzić bezawaryjność podzespołów, więc kółka są kręcone maksymalnie długo jak tylko mogą pozostać na torze. Jedynie można się zastanawiać nad charakterystyką danego toru, bo nie od dzisiaj wiadomo, że jedne tory pasują danemu zespołowi bardziej, drugie mniej. Pozdr.
04.02.2010 14:46
0
Pozatym śmieszne jest to tłumaczenie Pedro "ja tylko pociągnął... (sami swoi)" I niechcący ..."kierowcy Saubera notowali równe czasy na poziomie 1 minuty 12 sekund, uzyskując tym samym drugi najlepszy czas" A ten drugi czas to zwykły przypadek...po prostu wiatr zawiał w plecy ot co.
04.02.2010 14:53
0
Widać są powściągliwi w wypowiedziach, lepiej być mile zaskoczonym niż rozczarowanym. Osobiście trzymam za nich kciuki, bo Sauber to swój chłop, który przeżył gehennę przy rozstaniu z BMW i kierowcy też są w dechę :)
04.02.2010 15:08
0
12. patrolek23 100% racji!!!! pozdr.
04.02.2010 16:57
0
12 >patrolek23. Cieszy sprawna i szybka jazda bolidu Saubera. Jednakowoż przyczyn może być wiele. Wynik podany po zakończeniu testów jest niezły, ale jakie były w międzyczasie inne wyniki? Mniej więcej na poziomie 1,14 do 1,15 - to już wyglada nieco mniej optymistycznie. To jest poziom zatankowanego na full Renault. Dalsze czasy Saubera są piękne - tylko ile paliwa było na pokładzie? Ile razy tankowali w trakcie przejazdu? Ma ktoś takie dane? Pozdr.
04.02.2010 17:09
0
ja myślę, że jednak jak mówi, że nie są aż tak konkurencyjni , to raczej nie są. Choć nie są tacy źli, ale przed nimi , oprócz Ferrari, raczej mogą być i Mercedes , i Mc Laren (Robert wyrażał się pozytywnie o nim), a i zapewne RB. W sumie , być może 5 miejsce- tak, ale wydaje mi się, że i tak co najwyżej. No i jest jeszcze Robert w Renault ! A ponieważ jedne zespoły mogły w pierwszej 3 dniówce nie pobijać rekordów ( na pustych bakach), a inne tak - to tak na prawdę jeszcze niewiele wiadomo o rzeczywistej formie zespołów( owszem , kiedyś będą żyłować czasy do Q, ale przecież niekoniecznie w pierwszych testach). Dopiero pod koniec wszystkich testów będzie można dużo więcej powiedzieć. Poza tym trzeba słuchać co mówią kierowcy , bo z tonu ich wypowiedzi można się wiele dowiedzieć. Robcio na ten przykład jest z Reno zadowolony. To może jednak coś znaczy?
04.02.2010 17:12
0
No chyba, że de la Rosa blefuje? Ale nie sądzę, raczej studzi zbyt optymistyczne nastroje.
04.02.2010 18:25
0
Już mnie to słabi, jak czytam, że Reanult jeździło cały test zatankowane do pełna, a inni robili czasy na oparach. To jak? Reanult opanowało technikę tankowania "w locie" czy ma silnik, który nie zużywa paliwa?
04.02.2010 18:43
0
moga byc w czolowce - przy obecnej stawce 13 zepolow czolowka to troche wiecej niz 3 pierwsze teamy ;) zycze im jak najlepiej w kazdym badz razie bo kobayashi jest jedenym z lepszych debiutantow ostatnich lat, a takie zespoly jak sauber stanowia o sile tego sportu ;)
04.02.2010 18:43
0
Moze jednak pare razy zahacząo podium Ale wazne zeby KUB na tym podium stawal.
04.02.2010 19:52
0
Ja myślę, że zespół Saubera może być czarnym koniem tego sezonu. Wiele osób przekreśla ten zespół, ale jest w podobnej sytuacji co Honda. Oni nie zaprzestali prac nad samochodem a końcówkę sezonu mieli mocniejszą i widać było, że znaleźli kierunek rozwoju.
04.02.2010 23:27
0
znaleźli punkt g. jaki to punkt, sami sobie dopowiedzcie. Sauber w życiu nie wejdzie do 10 ki.
05.02.2010 08:59
0
@patrolek23 co ty pitolisz ?? 80 okrążen ?? chyba nie myślisz że na jednym baku, pewnie w tym czasie w pitach z 40 razy byli :D Sauber szuka sponsorów to musi być na początku żeby o nim pisać. po testach to możemy sobie tylko dywagować i zgadywać - te pozycje nie znaczą prawie nic
05.02.2010 09:00
0
a mnie się zdaje, że nie bardzo ich stać w tej chwili na szybki rozwój - pewnie o to chodziło, ale życzę i walki o pkty.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się