WIADOMOŚCI

Polska wódka została oficjalnym partnerem F1
Polska wódka została oficjalnym partnerem F1

Formuła 1 dzięki współpracy z LVMH w sezonie 2025 będzie miała partnera z polskimi korzeniami.

baner_rbr_v3.jpg

Władze F1 ogłosiły pierwszą w historii partnerską współpracę z producentem wódki. Marka Belvedere, która obecnie należy do koncernu LVMH, jest produkowana w Żyrardowie.

Królowa sportów motorowych w październiku 2024 roku ogłosiła 10-letnią umowę z gigantem dóbr luksusowych, która ma być warta okrągły miliard dolarów.

Nowe partnerstwo szybko zaowocowało szeregiem zmian, a firmy z portfolio LVMH kolejno zostają nowymi partnerami F1. Na podium po latach korzystania z wina musującego powróci szampan od Moet & Chandon, Louis Vitton został partnerem tytularnym Grand Prix Australii, a oficjalnym czasomierzem F1 w tym roku będzie Tag Heuer.

Teraz z portfolio LVMH oficjalnym partnerem została marka Belvedere, dla której będzie to pierwsze zaangażowanie na globalnej arenie sportowej.

"Formuła 1 od zawsze była symbolem prestiżu, adrenaliny i widowiska, dlatego z ogromną radością witamy Belvedere jako naszego pierwszego Oficjalnego Partnera Wódki" powiedział Stefano Domenicali, CEO F1.

"Łączy nas to samo zaangażowanie w najwyższą jakość oraz dążenie do tworzenia wyjątkowych chwil."

"To ogłoszenie po raz kolejny potwierdza silną więź z LVMH, umocnioną wieloletnim partnerstwem."

"Ich gotowość do pełnego uchwycenia ducha Formuły 1 ekscytuje nas i sprawia, że jesteśmy dumni z tej współpracy."

Marka Belvedere będzie gospodarzem oficjalnego "after party" po wyścigu otwierającym sezon w Melbourne, a sama wódka będzie serwowana gościom na zapleczu gościnnym w trakcie trwania całych mistrzostw.

"Jestem ogromnie dumny z partnerstwa pomiędzy Belvedere a Formułą 1" powiedział Francois-Xavier Desplancke, CEO Belvedere.

"Nasze wspólne zaangażowanie w innowacje, wiedzę ekspercką i precyzję naturalnie łączy nasze marki, tworząc naprawdę wyjątkowy sojusz."

"W pełnym adrenaliny świecie Formuły 1, gdzie milisekundy tworzą legendy, a silniki ryczą nieokiełznaną energią, Belvedere Vodka pojawia się nie tylko jako partner, lecz jako uosobienie celebracji i rozrywki."

"Formuła 1 to nie tylko prędkość - to spektakl. A tam, gdzie jest wyścig, zawsze znajdzie się powód, by uczcić emocje tego sportu - zarówno poza torem, jak i daleko poza nim."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

8 KOMENTARZY
avatar
Rextrex

05.03.2025 12:58

0

Ona chyba już taka Polska jak Wedel.


avatar
tytus83

05.03.2025 13:49

0

Teraz na podium będą walić gorzoła.


avatar
MomoR

05.03.2025 14:02

0

Taka ona polska jak Opel Astra i Fiat 500 montowane u nas w kraju.


avatar
Frytek

05.03.2025 14:27

0

Nosz kurde, Bociana mogli im dać, dopiero byśmy zobaczyli jak celebryci radzą sobie, po paru głębszych z odkręcaniem tego z......go koreczka ,którego nie ma jak chwycić a tym bardziej rozpakować. Hehe. No chyba że dali by w pakiecie z naszymi Polskimi ,pięknymi kelnerkami


avatar
johan24

07.03.2025 07:42

0

Ciekawe, używek nie można reklamować na bolidach, ale wódka może być "Oficjalnym Partnerem". Ciekawe czyim. Kierowców? Kibiców? Ekip? ;)


avatar
johan24

07.03.2025 07:43

0

@4 Musieliby opracować w F1 specjalny klucz do odkręcania tak jak pistolet do kół :D


avatar
johan24

07.03.2025 07:45

0

@ Chyba tylko Kimi gdyby jeździł :)


avatar
Faustus

09.03.2025 23:35 zmodyfikowany

0

Papierosów z reklam się pozbyli, a partnerem zostaje gorzała... O tempora, o mores!

Jak dobrze, że nareszcie dodano możliwość edycji.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu