tytus83
Ostatnia aktywność
avatar
tytus83

28.03.2026 10:17

0

@TomPo  100% racji. Włodarze chcieli zbić stawkę, ułatwić wyprzedzanie, a póki co to tą stawkę jeszcze bardziej rozciągają. Kiedy ostatnio były takie różnice czasowe? Wyprzedzania są i wyglądają efektownie, ale jak człowiek zda sobie sprawę, z czego one wynikają to już przestaje być efektowne. Także póki co ten motorsport jest zabijany, a nie rozwijany.

avatar
tytus83

28.03.2026 09:54

0

@Dominik 123  I dalej pokazujesz, że ocena innych ci nie wychodzi.

avatar
tytus83

28.03.2026 08:26

2

@Dominik 123  Tym jednym komentarzem opisałeś samego siebie.

avatar
tytus83

18.03.2026 11:20

1

Nieźle mają nawalone w głowach w tej Argentynie.

avatar
tytus83

16.03.2026 19:55

0

@Antek 77  Człowieku, ja pamiętam Senne jak jeździł. Także tego. Nie powiem jednak, że non stop oglądałem wszystkie sezony. Jak nie rozumiesz o co mi chodzi to nic na to nie poradzę. 

avatar
tytus83

16.03.2026 07:10

2

@RiskyF1Fan  Zapomnieliście już o sezonie 2021 lub zeszłorocznym? Przytoczyłeś dwa sezony i to ma być porównanie? Powiem Ci szczerze, że Verstappen nawet w tych 2022 czy 2023 czerpał frajdę bo wygrywał swoimi umiejętnościami przełożonymi na bardzo dobry bolid, a nie guzikiem mocy. Inni byli niezadowoleni bo nie potrafili go dogonić, ale czy teraz jest inaczej? Na chwilę obecną nikt nie ma podjazdu do Mercedesa na dystansie całego wyścigu. Guzik mocy sprawił tylko to, że na początku mamy złudne poczucie rywalizacji, które po chwili i tak wraca do normy, czyli najlepszy bolid jedzie z przodu. Ewentualne wyjazdy SC powodują, że ta "rywalizacja" wraca na chwilę. I on o tym mówi. Nigdy za Maxem nie przepadałem, ale z tym co na ten temat mówi zgadzam się w 100%. Mi osobiście nie podoba się też to, że czterech kierowców nie może wystartować z powodu awarii, a trzech kolejnych nie dojeżdża z powodu awarii. Łącznie 1/3 stawki ma awarie. W zeszłym sezonie walczyły 4 ekipy na czele stawki. Teraz mamy jedną. Złudnie Ferrari niby walczy, ale tak naprawdę jest drugie. Potem McLaren samotny, a Red Bull spadł póki co do środka stawki. Co ma powiedzieć taki Williams, który fajnie szedł do przodu rozwijając się po trudnym okresie i nagle zmieniają wszystko i dostaje liścia w twarz i spada z powrotem na dno. Także Verstappen ma rację twierdząc, że jak komuś się to podoba to nie zna się na wyścigach. Prawdziwa F1 polegała zawsze na walce konstruktorów ze sobą, ale do tej walki potrzebowali najlepszych kierowców, którzy ten potencjał bolidu pokażą na torze. A co poniektórzy uważają, że kierowca nie ma znaczenia. Czyli Senna, Prost, Schumacher, Hamilton, Alonso, Verstappen to są takie same szofery jak De Vries, Latifi itp.? Bez komentarza. 

avatar
tytus83

15.03.2026 13:23

1

Dobrze, że jest możliwość blokowania użytkowników, bo niektórzy to powinni się do psychiatry udać, a nie zabierać głos w komentarzach. 

avatar
tytus83

15.03.2026 13:19

2

@Fan Russell  Na dzień dzisiejszy nie ma opcji, żeby się odbyły. Do tych wyścigów jeszcze daleko i liczą pewnie, że sytuacja się uspokoi. Osobiście wątpię, że się uspokoi. Jeszcze mnie Azerbejdżan zastanawia bo też był zaatakowany. 

avatar
tytus83

15.03.2026 13:10

1

Wyścig na pewno ciekawszy niż w Australii. Największy minus to to, że czterech kierowców w ogóle nie staje na starcie z powodu awarii i to, że kilku kolejnych nie dojeżdża do mety z powodu awarii. I nie piszcie, że awarie się zdarzają bo to chyba wszyscy wiedzą. Chodzi mi o taką skalę jaką mamy teraz i licząc od testów jest to póki co normalka. I to jest właśnie wielki minus obecnych bolidów. Pewnie z czasem ekipy sobie z tym poradzą. Jak dla mnie to za dużo tych technologicznych wymysłów. Ja wolę jak to kierowcy swoimi umiejętnościami pokazują siłę bolidu. I jeszcze jedno. Proponuję co poniektórym więcej luzu i przede wszystkim szacunku do innych.

avatar
tytus83

14.03.2026 22:44

0

@EnderWiggin  A czy gdzieś napisałem, że DRS był lepszy? Odniosłem się tylko do tego sprintu. Dla laika jest to fajne bo widzi dużo wyprzedzania, ale nie ma pojęcia skąd się one biorą. Do tego to tragiczne tracenie mocy na końcu prostych no i starty. Chociaż starty są przez to ciekawe dla kibica, ale mimo wszystko zakrawają parodią. Formuła E już istnieje. Nie potrzebujemy drugiej. Nie zdziwiłbym się jakby po sezonie kilku czołowych kierowców chciało odejść z F1. 

avatar
tytus83

14.03.2026 19:53

3

@AntyFanMclaren  Idź dzieciaku się pouczyć na poniedziałek, żebyś chociaż tą szkołę skończył.

avatar
tytus83

14.03.2026 09:40

4

@mailtog  Dlaczego tak twierdzisz? Jeżeli porównujesz restarty za SC do startu z pól to jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Ferrari ma przewagę na starcie z pól, czyli od 0 km/h, a nie za SC, gdzie jadą ponad 50 km/h i nie ma już turbodziury.

avatar
tytus83

14.03.2026 09:35

3

@Litwak  Jak na razie to start jest najciekawszą częścią wyścigu. 

avatar
tytus83

14.03.2026 09:33

4

@carrera 2013  Co się działo? Sztuczne wyprzedzanie na początku i po chwili nudna jazda? Naprawdę to było ciekawe? 

avatar
tytus83

14.03.2026 09:30

2

Ten gość co komentował z Mikołajem Sokołem to nieźle odleciał. Na finałowych przejazdach po dwóch sektorach Kimi miał 0,04 lepszy czas od siebie samego. Inni mieli niewielkie straty, ale do jego pierwszego czasu. Do tego było wiadomo, że Merc dowala wszystkim w trzecim sektorze, a koleś robi podnietę i gada głupoty, że "Co tu się będzie działo?" Parsknąłem wtedy śmiechem i mówię do żony, że nic się nie będzie działo. Kimi będzie pierwszy, ewentualnie Russell z nim powalczy, a dalej będzie tak jak do tej pory. 

avatar
tytus83

13.03.2026 22:38

0

Ktoś liczył, że się jednak odbędą? Możecie jeszcze wykreślić Azerbejdżan, Katar i Abu Dhabi. 

avatar
tytus83

12.03.2026 14:01

1

To jest artykuł o wyścigach formuły 1 czy o lotach w kosmos? A Russell niech lepiej się nie odzywa bo jakby to Mercedes miał takie rozwiązanie jak Ferrari to by jego narracja była oo 180° inna. Ogólnie do niego nic nie mam, ale po pierwszym wyścigu chodzi dumny jak paw. Ogólnie cwaniakuje. A jest takie powiedzenie, że jedna jaskółka wiosny nie czyni.

avatar
tytus83

09.03.2026 08:06

1

@EnderWiggin  Chyba nie zrozumiałeś tego o czym mówią.

avatar
tytus83

08.03.2026 12:45

2

Szkoda tej kraksy bo Oscar pokazałby w tym wyścigu na czym stoi McLaren. Lando miał słaby weekend. 

avatar
tytus83

07.03.2026 18:28

1

@B_O_N_K  Tak jak piszesz. Trzeba odpalić PO WYŚCIGU i tam jest reszta. Mimo wszystko jest to głupio rozwiązane bo w zeszłym roku miałem sytuację, że nie mogłem znaleźć reszty bo nie wiedziałem co było później. Już nie pamiętam czy to dotyczyło F1, czy czegoś innego, ale chyba F1. Któryś wyścig się tak przedłużył, że końcówka wykroczyła po za studio po wyścigu.

avatar
tytus83

05.03.2026 20:10

2

To ma być F1? Kogoś, kto to wymyślił to nieźle odkleiło.

avatar
tytus83

05.03.2026 15:12

3

@WinKolekcja  Przez wojnę i nowe bolidy.

avatar
tytus83

02.03.2026 20:06

1

Koleś myśli, że za miesiąc czy 1,5 miesiąca będzie tak jakby nic się nie wydarzyło? Głupi czy naiwny? On niech lepiej na prędko załatwia zastępcze tory.

avatar
tytus83

01.03.2026 10:13

1

@TomPo  Dobrze napisałeś, że nie ogarniasz.

avatar
tytus83

28.02.2026 09:32

0

@LuckyFindet  A czytałeś artykuł? 

avatar
tytus83

26.02.2026 18:16

0

Jednym słowem otworzyli PEC.

avatar
tytus83

22.02.2026 11:32

0

@ojciec3d  Na 12 lat dałeś cztery przykłady.

avatar
tytus83

21.02.2026 17:41

1

Naprawdę typujecie kolejność na podstawie testów? Poczekalibyście chociaż do pierwszych kwalifikacji, a najlepiej wyścigu (co i tak jest bez sens).

avatar
tytus83

21.02.2026 17:17

0

@ojciec3d  Przesadziłeś ze stwierdzeniem, że każdy zapowiadał. Jakbyś napisał wielu to by było idealnie. Jak narazie wychodzi na to, że Cadillac nie będzie ostatni.

avatar
tytus83

20.02.2026 14:57

0

No rzeczywiście mocno, a nawet ekstremalnie mocno ograniczyli w piątek jazdy Strollowi. Ciekawe jak teraz się będą tłumaczyć?

avatar
tytus83

20.02.2026 14:50

0

@Vendeur  Tak. Kierowca bolidu wsiada do niego, zamyka drzwi, przekręca kluczyk w stacyjce i rusza. 

avatar
tytus83

20.02.2026 09:33

4

@Gumek73  Nic dodać, nic ująć. 

avatar
tytus83

19.02.2026 18:31

2

Ma rację. Od samego początku F1 polega m.in. na prześciganiu się w rozwiązaniach technicznych. 

avatar
tytus83

19.02.2026 18:25

1

Lando ma z tym problem to krzyczą, że to niebezpieczne i trzeba to zmienić. Swoją drogą dziwnie te starty wyglądają. Nie rozumiem dlaczego nie można korzystać z MGU-K? Po to to jest w tym samochodzie, żeby z tego korzystać, a tak zrobili taką parodię. Ale z drugiej strony trzeba też przyznać, że Lewisowi wychodzi to perfekcyjnie. 

avatar
tytus83

18.02.2026 13:53

0

Totalna porażka Tsunody. 

avatar
tytus83

15.02.2026 11:02

1

Czyli zapowiada się, że Australia to będzie parodia.

avatar
tytus83

15.02.2026 10:50

1

@FanFerrari16  Zapomniałeś, że nie ma już  tym zespole dwóch największych wariatów. 

avatar
tytus83

11.02.2026 18:31

2

Mam nadzieję, że GP Australii nie okaże się parodią.

avatar
tytus83

09.02.2026 18:24

0

Malyrza to mają kiepskiego.

avatar
tytus83

07.02.2026 10:01

4

Czyli Red Bull nie protestował do czasu kiedy przekonał się, że nie potrafi tego skopiować? Żałosne

avatar
tytus83

29.01.2026 07:58

3

@devious  Dokładnie. Trzy dni testów, a niektórzy już mistrzostwa na kilka najbliższych lat rozpisują. Śmiechu warte. 

avatar
tytus83

22.01.2026 22:22

1

A co myślicie ogólnie o wyglądzie nowych bolidów? Początkowo byłem sceptyczny, ale jak teraz na nie patrzę to bardziej mi pasują niż poprzednie. Bardziej mi przypominają stare bolidy (np. z czasów Kubicy w BMW) i dają wrażenie dużo mniejszych od poprzednich.

Przejdź do wpisu Mercedes pokazał bolid W17

avatar
tytus83

22.01.2026 22:19

2

@jogi2  Audi do najpiękniejszych nie należy, ale jest czymś innym niż wszyscy i będzie się przynajmniej odróżniać. I to mi się w tym podoba. Pamiętacie jak czasami w TV ciężko było odróżnić np. Merca od Astona?

Przejdź do wpisu Mercedes pokazał bolid W17

avatar
tytus83

21.01.2026 22:03

0

Spoko bo coś innego w stawce. Mi osobiście nie zatyka dechu w piersi, ale fajnie, że taki projekt będzie w stawce.

avatar
tytus83

16.01.2026 19:48

1

@RiskyF1Fan  Te to nigdzie nie pojadą:)

avatar
tytus83

15.01.2026 18:52

2

@banani  Polecam oglądać F2 i F3. Więcej się tam dzieje niż w F1. 

avatar
tytus83

15.01.2026 18:48

1

Jak dziewczyna nie ma na imię Ella to nie ma szans na angaż.

avatar
tytus83

12.01.2026 14:19

0

@mm27m  Dokładnie. Niech od razu zrobią je na zdalny ster i w pełni elektryczne.

avatar
tytus83

11.01.2026 17:52

0

@skilder3000  Też nie mam, a widzę.

avatar
tytus83

09.01.2026 17:35

1

Łapy ucinać i tyle w temacie.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.