DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
01.02.2008 12:47
0
Wygląda futurystycznie, ale przy silnych bocznych podmuchach wiatru może sprawiać problemy.
01.02.2008 12:53
0
wątpię, żeby RedBull wyjechał z tym czymś na jakiekolwiek GP.
01.02.2008 12:55
0
może przy bocznym wietrze ten "kil" będzie za żagiel;):):):)heheheh
01.02.2008 12:56
0
będzie robił za zagiel, przepraszam miałem mało sycące śniadanko:)
01.02.2008 13:05
0
Żaglówka Red BULL
01.02.2008 14:11
0
musieli dodać ten żagiel bo ogon byka się nie zmieścił.
01.02.2008 14:20
0
Albo to co spod tego ogona wylatuj się nie mieściło. A poważnie rzecz biorąc to może być to problem na otwartych torach jak Sakir czy Sepang czy Turcja, ale już w takim Monako może istotnie poprawić stabilność jazdy tam wiatr raczej nie przeszkadza
01.02.2008 14:56
0
hmm... przypomina mi się powiedzonko z beczką piwa.
01.02.2008 15:00
0
na 1 zdjęciu wygląda jak kombi :_-)
01.02.2008 15:15
0
na www.f1today.nl pokazali zdjecia z dziszejszych testów i na zdjęciach było widać jak renault i mclaren mieli na czubkach bolidu jakieś anteny, czy to jekiś nowy pomysł FIA.
01.02.2008 15:17
0
czy moze urządenie które daje więcej parametrów w czasie jazdy?
01.02.2008 15:33
0
Nie, to daje im bezprzewodowy telewizor i internet. A na poważnie. Jeśli zrobili to zmyślą o poprawie aerodynamiki, to musieliby pogłówkować nad tylnym skrzydłem. Ta pokrywa i spojler do siebie nie pasują pod względem aero. Tak mi się wydaje. A jeśli mieliby co innego na celu, to z drugiej strony popsuło by aero. Jak sądzicie?
01.02.2008 15:45
0
Ten maszt na Makówkach i Renówkach jest przygotowywany żeby założyć żagle, bo F1 zmierza w kierunku ekologii.
01.02.2008 16:26
0
fajne te kolorki w F1 w tym 2008 roczku...;-)
01.02.2008 17:14
0
McLaren już dawno stosował przedłużony grzbiet, który poprawiał aerodynamikę. Ale żeby aż tak? Prawdopodobnie skończy się tak samo jak ze słynnym nosem w Williamsie-BMW
01.02.2008 22:32
0
ten grzbiet moze byc tez po to aby bolid miał lepsza stabilnosc "w jakims programie to slyszalem" ^^ "o#==o..
01.02.2008 22:49
0
hmm... fakt wygląda jak kombi, na pierwszy rzut oka wydaje się nie współpracować z tylnym skrzydłem, ale pewnie poprzedzili wprowadzenie tego "czegoś" wieloma badaniami, więc jakiś sens może mieć. Może pomagać przy stabilności bolidu w zakrętach itd, ale może się nie sprawzić na otwartych torach(o czym wspominali przedmówcy). By może im to pomoże albo ani razu z tym nie wystartują i dlatego teraz testują - tak myśle. Zobaczymy na pierwszych GP
01.02.2008 23:25
0
Kombi-Kabriolet :P
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się