DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
20.09.2010 16:43
0
Ataru jest to tor, który najmniej wymaga od silnika( bodajże 48% wg merca) i odegra to marginalną rolę w tym GP. Problemy może mieć właśnie McL, choć to moja subiektywna opinia( no może kilka też podobnie sądzi) opierająca się na GP Monako( nie mówię, że będzie dokładnie jak w Monako, ale wyniki nie są bez znaczenia). Na przodzie jednak powinien być RB za nimi Ferrari potem grupka McLaren+Kubica i następnie reszta stawki. I ewentualne niespodzianki czy też przesunięcia w wyżej wymienionych grupach.
Przejdź do wpisu Kubica: najtrudniejsze wyścigi przed nami
30.08.2010 11:12
0
RentonB też sam się zastanawiałem nad tym zdaniem. Jednak dziwi mnie Singapur. Skrzydła chyba nie będą dość płasko ustawione więc jest co wygaszać. Co prawda nie ma szybkich zakrętów, ale w kanadzie jest jeszcze gorzej, a f-duct się przydał(niby), może zysk nie jest duży ale 0,1-0,2 s może się przydać.
Przejdź do wpisu Renault także rozważa zrezygnowanie z F-duct
26.06.2010 12:31
0
Pamiętajmy, że montreal to był wyjątek("opono żerna" nawierzchnia, "zielony" tor, możliwość deszczu, niskie temperatury- to się złożyło na tą taktykę, która nie wypaliła) ten weekend jest zupełnie inny i będzie po staremu( kubica zawsze startował w Q3 z miększej mieszanki w tym sezonie(nie licząc oczywiście malezji))
Przejdź do wpisu Vettel najszybszy, Kubica drugi
11.02.2010 17:35
0
@kaaarol z Torro Rosso to nieco przesadziłeś;) Póki co Renault, nie ma awarii, a to dobry znak.
Przejdź do wpisu Kobayashi dyktuje tempo w Jerez
11.02.2010 17:30
0
może, by lepiej zobrazować wam to podam przykład: jadą dwa samochody jeden przez miasto drugi obwodnicą, pierwszy jedzie dłużej mniej kilometrów, a drugi pomimo, że jedzie dłuższą drogą będzie szybciej po drugiej stronie miasta. Co do samej konfiguracji, byłaby świetna gdyby zamieniono zakręt farm na prostą.
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
04.02.2010 09:49
0
42. feels3 chyba miałeś na myśli ilość kg, nie litrów, w tym co napisałeś, trzeba by bardzo przymrużyć to oko;)
Przejdź do wpisu Mercedes pozostaje z tyłu?
03.02.2010 10:40
0
Przecież Virgin jedzie na silnikach marussii ;P dla niewtajemniczonych podobno marussia zapłaciła kasę dla coswortha i virgin by silnik CA2010 ukrył się pod nazwą marussii.
Przejdź do wpisu Dzisiaj prezentacja Virgin Racing
26.01.2010 19:40
0
Teorytycznie ten przepis da się obejść. Przypuśćmy, ze ktoś zrobi swój czas w okolicach 1:50 przed końcem i wtedy zjedzie do boksu po świeże opony i po tym przejedzie 1 kółko, by znów zjechać do boksu. Zyskuje: świeże opony na starcie i wykorzystanie opon na maksa na pomiarowym kółku. Straci: nie zrobi czasu podczas gdy jest najwięcej gumy na torze i ew. brak czasu gdy będą czerwone lub żółte flagi. Jeszcze zostaje paliwo, ale ewentualna strata(nie wiem jak jest z dotankowywaniem w trakcie sesji) to byłoby jedno okr. więc to przynosiło by dość duże zyski.
Przejdź do wpisu Grupa Robocza zatwierdziła kolejne zmiany
19.01.2010 22:31
0
Rozumiem twoje myslenie i masz sporo racji, ale zauwaz ze przednie opony beda wezsze i latwiej bedzie zbalansowac auto, renault nie przeszlo crashtestu przedniej czesci wiec eksperymentuja by komponenty byly jak najlzejsze i zdaje mi sie ze przeceniasz nieco te kilka kg roznicy(no moze dochodzic nieco pow 10 kg) imo straty beda bardzo niewielkie( wieksze mial w tym sezonie, szczegolnie w bahrajnie) a korzysc z lzejszego bolidu jest zdecydowanie wieksza. Wiekszym problem bedzie waga roberta, na f1.com cos na ten temat podawali
Przejdź do wpisu Czego możemy się spodziewać po zakazie tankowania
19.01.2010 16:54
0
27. już myślałem, że ludzie nauczyli się, że minimalna waga(620 kg) zawiera już wagę kierowcy, a z tego wniosek taki, ze będzie miał mniej balastu niż inni do rozłożenia, a na starcie będzie miał lżejszy bolid(wg. tych expertów). Oczywiście będzie się liczyło aero i kierwca ale to nie żadna nowość.
Przejdź do wpisu Czego możemy się spodziewać po zakazie tankowania
11.01.2010 18:14
0
Co do testowania na f1today.nl jest napisane(częsciowo) kto i gdzie będzie prowadził bolid. Z tych informacji wynika że Robert(R30) będzie jeździł przez 3 dni, a także Senna(CM01). Alonso(281?) i Button(MP4-25) Barrichello(FW32) Glock(VR1) przez pierwsze 2 dni po czym zastąpią ich kolejno Massa, Hamilton, Hülkenberg i di Grassi. Rosberg(RB1) będzie jeździł pierwszego i trzeciego dnia, a Schumacher drugiego. To tyle jeśli chodzi o Jerez.
Przejdź do wpisu USF1 będzie testowało więcej
31.10.2009 10:44
0
@shad2pl bardziej chodziło o to, że Senna bardzo pózno zaczął jeździć(ok. 18 lat) w kartingu, gdyż jego matkamiała obawy po wypadku motocyklowym jej meża i śmierci Ayrtona. Sądze, że wykorzysta tą szansę od losu i powtierdzi słowa swojego wuja o ogromnym potencjale.
Przejdź do wpisu Senna zadebiutuje z Campos Meta 1
18.10.2009 09:22
0
No może nie do końca, ale w niektórych bolidach...
Przejdź do wpisu BMW po kwalifikacjach
18.10.2009 09:11
0
Może przypomnę, że w zeszłym roku(monza) Vettel wygrał wyścig jeżdżąc na "suchym" setupie. Być może jest jakaś analogia.
Przejdź do wpisu BMW po kwalifikacjach
31.07.2009 12:55
0
14. BMW miało baterie "schowane" w osłonach chłodnic, a Fer i McL mają(prawdopodobnie) je umieszczone z przodu bolidu, które służą jako balast. Poza tym chodziło mi o różnicę w balansie pomiędzy bolidami posiadającymi KERS elektryczny a tymi co posiadają mechaniczny.
Przejdź do wpisu Williams nie wyklucza stosowania KERS
31.07.2009 08:56
0
9. Ale KERS oparty na bateriach (Ferrari, McLaren) ma jedną zaletę baterie są/mogą być użyte jak balast i ich samochody mają lepszy balans przód-tył, a wersja z kołem zamachowym(Williams) może być(chyba) tylko wykorzystywana z tyłu bolidu(za lub pod kierowcą) a to ma kluczowe znaczenie w dzisiejszych bolidach f1.
Przejdź do wpisu Williams nie wyklucza stosowania KERS
29.07.2009 10:21
0
Ta decyzja była już pewnie przygotowywana od dawna, pewnie chodziło o to aby zdążyc przed podpiseniem porozumienia Concorde.
Przejdź do wpisu BMW Sauber wycofuje się z Formuły 1
12.03.2008 12:15
0
Wolałbym zobaczyć go w niedzielę i żeby jako pierwszy zaczynał udzielać wywiadu
Przejdź do wpisu Konferencje prasowe podczas weekendu w Melbourne
12.03.2008 12:12
0
Praca jak marzenie....
Przejdź do wpisu Ferrari - warto tam pracować!
08.03.2008 20:25
0
pomarzyć można.....
Przejdź do wpisu Glock: Toyota może być w pierwszej trójce
08.03.2008 20:24
0
Przyszedł Fin- McLaren będzie awaryjny
Przejdź do wpisu Kierowcy McLarena przed Grand Prix Australii
06.03.2008 15:19
0
atomic i dragomirow kierowcy f1 to nie bez myślne osoby. Gdybyście nie mieli świateł w samochodzie(albo nie działające), to byście jechali? Kiedy przypadkiem zgasną światła kierowcy będa cisneli hamulec i nic się nie stanie, bądź będą bolidy z mniejszą(dużo mniejszą) prędkością niż kubica w kanadzie walić w ścianę
Przejdź do wpisu Nie będzie nocnych testów w Europie
06.03.2008 11:49
0
Na temat: dziś heidfeld mówi, że "odrobiliśmy stratę", a także "tracimy ok. 0,2 sekundu do Ferrari i McLarena" Źródło f1-live.com
Przejdź do wpisu Heidfeld: "Czasami trzeba podjąć ryzyko"
05.03.2008 11:58
0
A gdyby nikt nie wyjechał na tor podczas kwalifikacj( to recepta na ostatnie-pierwsze miejsce) i to co, wszyscy startowaliby z tego samego pola strtowego?
Przejdź do wpisu Sposób na uatrakcyjnienie F1 według Flavio
29.02.2008 21:52
0
Podobno w bahrajnie lepiej spisywały się miększe mieszanki(średnia), więc wybrano miękką zamiast twardej.
Przejdź do wpisu Mieszanki opon na pierwszą połowę sezonu wybrane
29.02.2008 14:47
0
Jestem ciekawy czy BMW się maskuje tylko po to aby FIA nie zabrała im rogów. Pewnie znają ich moc. Może tylko dlatego jeżdżą z pełnym bakiem. Gdyby wykazali pełen potencjał kto wie czy fia by zatwierzdziła, że te rogi są nielegalne.
Przejdź do wpisu Wywiad z kierowcami BMW Sauber
28.02.2008 17:44
0
Czyli Rosberg wie, że BMW będzie trzecie.
Przejdź do wpisu Nico Rosberg: powalczyć z Renault i Red Bullem
28.02.2008 17:41
0
Trochę żartem: "Nikt ci nie powie jakie emocje wyzwoli stłuczka(czy jakos tam)" no i syn posłuchał się ojca.Na serio, jak zwykle zawiniła głupota ludzka (Maćka i drogowców). Najgorsze jest to, że niedość to on spowodował wypadek(będzie się z tym czuł fatalnie), to jeszcze wsadzą go do więzienia. Podobny przypadek do Otylii Jędrzejczak.
Przejdź do wpisu Spłonęło Ferrari - Maciej Zientarski walczy o życie
26.02.2008 14:28
0
a makówki też dwa razy zatrzymały się na torze zakręt nr 1
Przejdź do wpisu #1 dzień testów - Hamilton najszybszy
26.02.2008 14:18
0
Bo ALO i RAI jako jedyni ze staki wywalczyli mistrza, więc wiedzą co mówią. Schumi nie widział Roberta w akcji.
Przejdź do wpisu Schumacher: sezon 2008 będzie walką dwóch teamów
18.02.2008 17:12
0
BMW nadal bedzie trzecie, renault(4.) przed williamsem(5), Roger Benoit nie docenia toyoty(6.), następnie Redbull(7.), Torro Rosso(8.), rywalizacja między Force India a Hondą(9.-10.), ostatnie Super Aguri(11.) W czołówce zmienią się tylko straty czasowe.
Przejdź do wpisu Kovalainen najszybszy w ostatnim dniu testów
18.02.2008 16:58
0
Te skrzydło być może także dawało świetne efekty w tunelu a na torze nic może nie dać
Przejdź do wpisu Marc Gene: Renault lepsze niż wskazują testy
01.02.2008 15:17
0
czy moze urządenie które daje więcej parametrów w czasie jazdy?
Przejdź do wpisu Red Bull testuje innowacyjną pokrywę silnika
01.02.2008 15:15
0
na www.f1today.nl pokazali zdjecia z dziszejszych testów i na zdjęciach było widać jak renault i mclaren mieli na czubkach bolidu jakieś anteny, czy to jekiś nowy pomysł FIA.
Przejdź do wpisu Red Bull testuje innowacyjną pokrywę silnika
15.01.2008 11:16
0
Damian czy myślisz że będą go cały czas dublować(nr4 bez kropki sie pisze)
Przejdź do wpisu Briatore chce zmian w formacie weekendu F1
15.01.2008 11:14
0
nos troche o podobnej dugości do maca
Przejdź do wpisu Haug: "W naszym zespole nie ma numeru 1"
08.01.2008 17:49
0
chyba zdjecie rozciągneli
Przejdź do wpisu Frank Williams:Bardzo żałuję, że nie jeździ z nami
16.12.2007 14:12
0
jedyny sposób aby ściagnąć ten film to wykorzystanie Naevius Youtube Converter zanim FIA nie zablokuje tego filmu
Przejdź do wpisu
09.11.2007 14:44
0
Według mnie pojżane są jeszcze zespoły:Red Bull, Torro Rosso, Spyker, Honda. FIA dlaczego oni mieli dobrą końcówkę sezonu. (Ironia)
Przejdź do wpisu Renault podejrzane o szpiegostwo
08.08.2007 14:40
0
Gdyby szumi zamieniłby się z Massą bym miał 53pkt. , a tak blisko........
Przejdź do wpisu Typowanie: wynik konkursu po GP Węgier
17.07.2007 17:59
0
Kto słucha Bildu ten daleko zajdzie
Przejdź do wpisu Kolles dementuje plotki na temat składu Spykera
12.07.2007 19:36
0
Mogą anulować punkty zespołowi, ale kierowcom prawdopodobnie nie, gdyż nic nie zawinili.
Przejdź do wpisu FIA wzywa McLarena
09.07.2007 10:37
0
Najlepszą taktykę miało ferrari, choć powinni po pierwszym wyjeżdzie z boksu założyć twarde opony, a po drugim średnie
Przejdź do wpisu GP Wielkiej Brytanii - strategie doboru opon