RowerKibica
Ostatnia aktywność
avatar
RowerKibica

20.09.2010 16:43

0

Ataru jest to tor, który najmniej wymaga od silnika( bodajże 48% wg merca) i odegra to marginalną rolę w tym GP. Problemy może mieć właśnie McL, choć to moja subiektywna opinia( no może kilka też podobnie sądzi) opierająca się na GP Monako( nie mówię, że będzie dokładnie jak w Monako, ale wyniki nie są bez znaczenia). Na przodzie jednak powinien być RB za nimi Ferrari potem grupka McLaren+Kubica i następnie reszta stawki. I ewentualne niespodzianki czy też przesunięcia w wyżej wymienionych grupach.

avatar
RowerKibica

30.08.2010 11:12

0

RentonB też sam się zastanawiałem nad tym zdaniem. Jednak dziwi mnie Singapur. Skrzydła chyba nie będą dość płasko ustawione więc jest co wygaszać. Co prawda nie ma szybkich zakrętów, ale w kanadzie jest jeszcze gorzej, a f-duct się przydał(niby), może zysk nie jest duży ale 0,1-0,2 s może się przydać.

avatar
RowerKibica

26.06.2010 12:31

0

Pamiętajmy, że montreal to był wyjątek("opono żerna" nawierzchnia, "zielony" tor, możliwość deszczu, niskie temperatury- to się złożyło na tą taktykę, która nie wypaliła) ten weekend jest zupełnie inny i będzie po staremu( kubica zawsze startował w Q3 z miększej mieszanki w tym sezonie(nie licząc oczywiście malezji))

avatar
RowerKibica

11.02.2010 17:35

0

@kaaarol z Torro Rosso to nieco przesadziłeś;) Póki co Renault, nie ma awarii, a to dobry znak.

avatar
RowerKibica

11.02.2010 17:30

0

może, by lepiej zobrazować wam to podam przykład: jadą dwa samochody jeden przez miasto drugi obwodnicą, pierwszy jedzie dłużej mniej kilometrów, a drugi pomimo, że jedzie dłuższą drogą będzie szybciej po drugiej stronie miasta. Co do samej konfiguracji, byłaby świetna gdyby zamieniono zakręt farm na prostą.

avatar
RowerKibica

04.02.2010 09:49

0

42. feels3 chyba miałeś na myśli ilość kg, nie litrów, w tym co napisałeś, trzeba by bardzo przymrużyć to oko;)

Przejdź do wpisu Mercedes pozostaje z tyłu?

avatar
RowerKibica

03.02.2010 10:40

0

Przecież Virgin jedzie na silnikach marussii ;P dla niewtajemniczonych podobno marussia zapłaciła kasę dla coswortha i virgin by silnik CA2010 ukrył się pod nazwą marussii.

avatar
RowerKibica

26.01.2010 19:40

0

Teorytycznie ten przepis da się obejść. Przypuśćmy, ze ktoś zrobi swój czas w okolicach 1:50 przed końcem i wtedy zjedzie do boksu po świeże opony i po tym przejedzie 1 kółko, by znów zjechać do boksu. Zyskuje: świeże opony na starcie i wykorzystanie opon na maksa na pomiarowym kółku. Straci: nie zrobi czasu podczas gdy jest najwięcej gumy na torze i ew. brak czasu gdy będą czerwone lub żółte flagi. Jeszcze zostaje paliwo, ale ewentualna strata(nie wiem jak jest z dotankowywaniem w trakcie sesji) to byłoby jedno okr. więc to przynosiło by dość duże zyski.

avatar
RowerKibica

19.01.2010 22:31

0

Rozumiem twoje myslenie i masz sporo racji, ale zauwaz ze przednie opony beda wezsze i latwiej bedzie zbalansowac auto, renault nie przeszlo crashtestu przedniej czesci wiec eksperymentuja by komponenty byly jak najlzejsze i zdaje mi sie ze przeceniasz nieco te kilka kg roznicy(no moze dochodzic nieco pow 10 kg) imo straty beda bardzo niewielkie( wieksze mial w tym sezonie, szczegolnie w bahrajnie) a korzysc z lzejszego bolidu jest zdecydowanie wieksza. Wiekszym problem bedzie waga roberta, na f1.com cos na ten temat podawali

avatar
RowerKibica

19.01.2010 16:54

0

27. już myślałem, że ludzie nauczyli się, że minimalna waga(620 kg) zawiera już wagę kierowcy, a z tego wniosek taki, ze będzie miał mniej balastu niż inni do rozłożenia, a na starcie będzie miał lżejszy bolid(wg. tych expertów). Oczywiście będzie się liczyło aero i kierwca ale to nie żadna nowość.

avatar
RowerKibica

11.01.2010 18:14

0

Co do testowania na f1today.nl jest napisane(częsciowo) kto i gdzie będzie prowadził bolid. Z tych informacji wynika że Robert(R30) będzie jeździł przez 3 dni, a także Senna(CM01). Alonso(281?) i Button(MP4-25) Barrichello(FW32) Glock(VR1) przez pierwsze 2 dni po czym zastąpią ich kolejno Massa, Hamilton, Hülkenberg i di Grassi. Rosberg(RB1) będzie jeździł pierwszego i trzeciego dnia, a Schumacher drugiego. To tyle jeśli chodzi o Jerez.

avatar
RowerKibica

31.10.2009 10:44

0

@shad2pl bardziej chodziło o to, że Senna bardzo pózno zaczął jeździć(ok. 18 lat) w kartingu, gdyż jego matkamiała obawy po wypadku motocyklowym jej meża i śmierci Ayrtona. Sądze, że wykorzysta tą szansę od losu i powtierdzi słowa swojego wuja o ogromnym potencjale.

avatar
RowerKibica

18.10.2009 09:22

0

No może nie do końca, ale w niektórych bolidach...

Przejdź do wpisu BMW po kwalifikacjach

avatar
RowerKibica

18.10.2009 09:11

0

Może przypomnę, że w zeszłym roku(monza) Vettel wygrał wyścig jeżdżąc na "suchym" setupie. Być może jest jakaś analogia.

Przejdź do wpisu BMW po kwalifikacjach

avatar
RowerKibica

31.07.2009 12:55

0

14. BMW miało baterie "schowane" w osłonach chłodnic, a Fer i McL mają(prawdopodobnie) je umieszczone z przodu bolidu, które służą jako balast. Poza tym chodziło mi o różnicę w balansie pomiędzy bolidami posiadającymi KERS elektryczny a tymi co posiadają mechaniczny.

avatar
RowerKibica

31.07.2009 08:56

0

9. Ale KERS oparty na bateriach (Ferrari, McLaren) ma jedną zaletę baterie są/mogą być użyte jak balast i ich samochody mają lepszy balans przód-tył, a wersja z kołem zamachowym(Williams) może być(chyba) tylko wykorzystywana z tyłu bolidu(za lub pod kierowcą) a to ma kluczowe znaczenie w dzisiejszych bolidach f1.

avatar
RowerKibica

29.07.2009 10:21

0

Ta decyzja była już pewnie przygotowywana od dawna, pewnie chodziło o to aby zdążyc przed podpiseniem porozumienia Concorde.

avatar
RowerKibica

12.03.2008 12:15

0

Wolałbym zobaczyć go w niedzielę i żeby jako pierwszy zaczynał udzielać wywiadu

avatar
RowerKibica

12.03.2008 12:12

0

Praca jak marzenie....

Przejdź do wpisu Ferrari - warto tam pracować!

avatar
RowerKibica

08.03.2008 20:25

0

pomarzyć można.....

avatar
RowerKibica

08.03.2008 20:24

0

Przyszedł Fin- McLaren będzie awaryjny

avatar
RowerKibica

06.03.2008 15:19

0

atomic i dragomirow kierowcy f1 to nie bez myślne osoby. Gdybyście nie mieli świateł w samochodzie(albo nie działające), to byście jechali? Kiedy przypadkiem zgasną światła kierowcy będa cisneli hamulec i nic się nie stanie, bądź będą bolidy z mniejszą(dużo mniejszą) prędkością niż kubica w kanadzie walić w ścianę

avatar
RowerKibica

06.03.2008 11:49

0

Na temat: dziś heidfeld mówi, że "odrobiliśmy stratę", a także "tracimy ok. 0,2 sekundu do Ferrari i McLarena" Źródło f1-live.com

avatar
RowerKibica

05.03.2008 11:58

0

A gdyby nikt nie wyjechał na tor podczas kwalifikacj( to recepta na ostatnie-pierwsze miejsce) i to co, wszyscy startowaliby z tego samego pola strtowego?

avatar
RowerKibica

29.02.2008 21:52

0

Podobno w bahrajnie lepiej spisywały się miększe mieszanki(średnia), więc wybrano miękką zamiast twardej.

avatar
RowerKibica

29.02.2008 14:47

0

Jestem ciekawy czy BMW się maskuje tylko po to aby FIA nie zabrała im rogów. Pewnie znają ich moc. Może tylko dlatego jeżdżą z pełnym bakiem. Gdyby wykazali pełen potencjał kto wie czy fia by zatwierzdziła, że te rogi są nielegalne.

Przejdź do wpisu Wywiad z kierowcami BMW Sauber

avatar
RowerKibica

28.02.2008 17:44

0

Czyli Rosberg wie, że BMW będzie trzecie.

avatar
RowerKibica

28.02.2008 17:41

0

Trochę żartem: "Nikt ci nie powie jakie emocje wyzwoli stłuczka(czy jakos tam)" no i syn posłuchał się ojca.Na serio, jak zwykle zawiniła głupota ludzka (Maćka i drogowców). Najgorsze jest to, że niedość to on spowodował wypadek(będzie się z tym czuł fatalnie), to jeszcze wsadzą go do więzienia. Podobny przypadek do Otylii Jędrzejczak.

avatar
RowerKibica

26.02.2008 14:28

0

a makówki też dwa razy zatrzymały się na torze zakręt nr 1

avatar
RowerKibica

26.02.2008 14:18

0

Bo ALO i RAI jako jedyni ze staki wywalczyli mistrza, więc wiedzą co mówią. Schumi nie widział Roberta w akcji.

avatar
RowerKibica

18.02.2008 17:12

0

BMW nadal bedzie trzecie, renault(4.) przed williamsem(5), Roger Benoit nie docenia toyoty(6.), następnie Redbull(7.), Torro Rosso(8.), rywalizacja między Force India a Hondą(9.-10.), ostatnie Super Aguri(11.) W czołówce zmienią się tylko straty czasowe.

avatar
RowerKibica

18.02.2008 16:58

0

Te skrzydło być może także dawało świetne efekty w tunelu a na torze nic może nie dać

avatar
RowerKibica

01.02.2008 15:17

0

czy moze urządenie które daje więcej parametrów w czasie jazdy?

avatar
RowerKibica

01.02.2008 15:15

0

na www.f1today.nl pokazali zdjecia z dziszejszych testów i na zdjęciach było widać jak renault i mclaren mieli na czubkach bolidu jakieś anteny, czy to jekiś nowy pomysł FIA.

avatar
RowerKibica

15.01.2008 11:16

0

Damian czy myślisz że będą go cały czas dublować(nr4 bez kropki sie pisze)

avatar
RowerKibica

15.01.2008 11:14

0

nos troche o podobnej dugości do maca

avatar
RowerKibica

08.01.2008 17:49

0

chyba zdjecie rozciągneli

avatar
RowerKibica

16.12.2007 14:12

0

jedyny sposób aby ściagnąć ten film to wykorzystanie Naevius Youtube Converter zanim FIA nie zablokuje tego filmu

Przejdź do wpisu

avatar
RowerKibica

09.11.2007 14:44

0

Według mnie pojżane są jeszcze zespoły:Red Bull, Torro Rosso, Spyker, Honda. FIA dlaczego oni mieli dobrą końcówkę sezonu. (Ironia)

avatar
RowerKibica

08.08.2007 14:40

0

Gdyby szumi zamieniłby się z Massą bym miał 53pkt. , a tak blisko........

avatar
RowerKibica

17.07.2007 17:59

0

Kto słucha Bildu ten daleko zajdzie

avatar
RowerKibica

12.07.2007 19:36

0

Mogą anulować punkty zespołowi, ale kierowcom prawdopodobnie nie, gdyż nic nie zawinili.

Przejdź do wpisu FIA wzywa McLarena

avatar
RowerKibica

09.07.2007 10:37

0

Najlepszą taktykę miało ferrari, choć powinni po pierwszym wyjeżdzie z boksu założyć twarde opony, a po drugim średnie

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu