WIADOMOŚCI
DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
14.10.2007 18:06
0
oby te procenty znalezli
14.10.2007 18:07
0
tylko za rok renault wróci z alonso na czele, chociaz stawiam pół litra ze mclaren w nastepnym sezonie słabo
14.10.2007 18:08
0
oni chca stworzy po prostu idelany spirytus
14.10.2007 18:13
0
powinni znalesc
14.10.2007 18:26
0
Kilka procent? to otwórzcie drinkbar. Autko nie jest tak znowu złe, tylko zawodne. Trzeba popracować poważnie nad niezawodnością i aero w zakrętach. W przyszłym sezonie, bez kontroli trakcji, to będzie miało kolosalne znaczenie i ferrari ma chyba najlepsze w tej dziedzinie.
14.10.2007 18:43
0
Wydaje mi sie, ze teraz dopiero zaczynaja sie schodki dla BMW. W sumie bolid z 2006 byl bolidem Saubera. Tak naprawde dopiero ten sezon odslonil "dziecko" zespolu BMW Sauber... i co prawda nie spisuje sie najgorzej. Lecz latwo jest zrobic krok do przodu, jezeli sie zaczyna (pamietajac o fundamentach wcale nie takiego slabego zespolu jak Sauber.... wraz z doswiadczeniem Ramph'a). Osobiscie wierze w progres przyszlorocznego bolidu. Z takimi pieniedzmi, takim sponsorem jak intel... z maszyna Albert2 maja ogromne szanse na ulepszenie swojego "dziecka". Zycze im tego. Theissen ma leb na karku, wiec napewno nie bedzie gorzej. trzeba jednak pamietac, ze konkurencja nie spi. Ciezki okres przed BMW Sauber... rozbudzili apetyty fanow w Niemczech i w Polsce. No nic... coz nam pozostaje, jak tylko czekac na zimowe testy?? :P Pozdrawiam
14.10.2007 19:09
0
4%? 4% to im brakuje do czołówki, która niewątpliwie zrobi kolejny krok naprzód. Więc jak już nie 4%, a 8% jeżeli chce BMW sie liczyć w stawce.
14.10.2007 19:25
0
może by przestali myśleć o procentach a wzieliby się do roboty bo nigdy nie dogonią czołówki
14.10.2007 19:27
0
BMW musi popracować nad znalezieniem tych 4% i popracować nad niezawodnoścą bo bez tego nie zrobią wyników. Muszą pamiętać że konkurencja też będzie pracować
14.10.2007 19:36
0
Witam Wszystkich Forumowiczów...Jestem nowy i proszę mi wybaczyć jak coś nie tak :) Otóż osobiście uważam, że BMW Sauber powinien wziąć pod uwagę aerodynamikę w poszczególnych sektorach no i oczywiście współpracę mechaników zarówno dla Nicka jak i Roberta. Robert nie powinien być króliczkiem....Co Theissen już " chyba" zauważył. I modlić się tylko żeby nie było sytuacji jak w McLarenie (Alonso i Hamilltona) no i pozostają strategie....Boże pomóż im w dobraniu odpowiednich strategii bo nie mają o tym pojęcia a jak mają...to Bolidy siadają....pozdrawiam Wszystkich..Johnny
14.10.2007 19:58
0
konkurencja nie śpi więc do roboty panowie. Mama nadzieje że znajdą te kilka % i dogonią czołówkę, ale z Ferrari i tak nie wygrają . Czy z McLarenem to sie okaże czy ich dopuszczą do sezonu 2008. Tylko żeby BMW nie zrobiło tak jak Honda w tym roku. Chcięli dogonic czołókę a musieli się ze Spykerami i Torro Rosso ścigac
14.10.2007 20:06
0
Rzeczywiście niezawodność BMW marna ( nie chodzi o rzeke we Francji ) Ciekawi mnie skąd M. T. wie, że jest to 3 - 4 procent? Na mój gust to ok 10. Na prawde do MacLarena BMW ma jeszcze .. dużo.
14.10.2007 20:44
0
Nigdy nie jest tak dobrze , żeby nie było lepiej ! Granica pomiędzy krokiem w przód , a krokiem w tył jest prawie niezauważalna. W zależności kto i w jaki sposób stawia ten pierwszy krok . Coż przyjdzie BMW ze sponsoringu i niesamowitej kasy , jezeli nie zadbają w porę o odpowiednią inżynierię ?? Mieli już fachowców , o których nie potrafili zdecydowanie zadbać ?! Dobry kierowca , wraz ze swoimi bezbłędnymi wskazówkami i, oraz myślący inżynier mogą " wyczarować cuda " z przeciętnego bolidu . A przecież BMW takowym nie jest ! Jednakże , jezeli kierowca kłóci się ze swoim inżynierem o zmianę ustawień , bo po raz n-ty sprawdzają te same - to jakoś nieszczególnie to widzę . Wiadomo przecież nie od dzisiaj , że prawdziwy nauczyciel nie tylko mówi , ale i słucha . Pozdrówka
14.10.2007 21:00
0
Pracujcie ostro, żeby Robert miał porządną i niezawodną maszynę do wygrywania! :)
14.10.2007 21:16
0
Według mnie dość poważnym problemem jest jednostka napędowa BMW wraz ze skrzynią biegów i hydrauliką. Trzeba po pierwsze popracować nad niezawodnością, a po drugie poczynić kroki w kierunku zwiększenia mocy. Jak sam Kubica przyznał, jego bolid jechał wolniej na prostej niż Kovalainena, mimo, że Heikki miał więcej paliwa. Do podobnego wniosku doszedł Heidfeld po ostatniej walce z Liuzzim. Jest wiele roboty przed inżynierami BMW, ale mam nadzieję, że tak, jak na normalnej drodze niemiecka myśl techniczna i niezawodność dadzą awans zespołowi i kierowcom. Wszyscy chcemy zobaczyć Roberta na najwyższym stopniu podium!
14.10.2007 22:53
0
he he, to się nazywa niemiecka precyzja. wiedzą ile procent brakuje im do maksa. Mi to nigdy nie udało się celnie wymanewrować z procentami, zawsze musiałem dołożyć, aby nie brakło ;) Powodzenia w dalszym rozwoju! Doktorze w swoim zespole masz polski Diament, oszlifuj go porządnie aby błyszczał najjaśniej!!!!
15.10.2007 07:09
0
no i niech beemka się rozwija ;) respekt dla mich 3 rok w F1 a już są 3 siłą w F1
15.10.2007 08:32
0
I obi216 i tomek90 mają rację. Nie chcę krakać, ale dlaczego po tylu wpadkach w sezonie 2007 nie miało by ich być w 2008? Mam nadzieję, że będzie ich zdecydowanie mniej. Im bliżej szczytu, tym trudniej. Należy do tego wziąć pod uwagę zwyżkę formy Williamsa i Red Bulla i przezwyciężanie kłopotów przejściowych przez Renault. Będzie ciężko, i życzę im (BMW i Robertowi) powodzenia.
15.10.2007 08:56
0
na ustawienia bolidu narzeka każdy kierowca zarówno przed jak i po gp / z wyjątkiem tych stojących na pudle / . uważam ,że ustawienia bmw w tym sezonie nie były najgorsze a wręcz poprawne . robert / o ile dobrze pamiętam/ nie wypadał z toru w tym sezonie tak jak naprzykład w zeszłym na suzuce / . problem tkwi w niezawodności bolidu i kiepskiej taktyce / początek sezonu roberta / jeżeli policzymy punkty ,które można było zdobyć to zarówno w klasyfikacji konstruktorów jak i kierowców przewaga nad resztą byłaby o wiele większa niż wyniknie to z klasyfikacji końcowej /koval ma duże szanse na minięcie roberta /. kończąc niezawodność bolidu i niecofanie się w rozwoju aerodunamicznym to będzie duży plus w przyszłym sezonie
15.10.2007 12:03
0
a ja powiem tak - dorzucę Ci Mario nawet 40% na stół - byleby Robert mógł zaczać regularnie stanąć na podium. .....
15.10.2007 16:14
0
Dziwne... Wcześniej mówili o "skoku koncepcyjnym" a teraz raczej o ewolucji. Pewnie błędy jakieś w tłumaczeniu, ale nie może mi się to podobać...
15.10.2007 16:31
0
Narazie wystarczy aby poprawili bolid na tyle iż będzie dojeżdżał do mety. Połowy punktów w tym sezonie nie dowieźli.
15.10.2007 16:51
0
atomic: co ty gadasz? szanse KOV na 6. pozycje w generalce sa minimalne. Heikki musialby dojechać minimum na 4. pozycji a Robert nie zdobyć żadnego punktu w GP Brazylii.
15.10.2007 17:44
0
bartek.s a skąd wiesz że bolid Roberta znowu nie zawiedzie? Bo ja już czasami wszystkiego do końca nie jestem pewna... Jestem optymistka i wierzę jednak że Robert w GP Brazylii pokaże coś jeszcze chociaż widać w wywiadach że jest już wyraźnie zmęczony sezonem... Mam nadzieje że zima szybko przeleci, testy będą pozytywne, a bolid wyciagnięty na max swoich możliwości, ale jeszcze jedno... Zmieńcie Robertowi inżyniera!!!!! Debiutant z debiutantem daleko nie zajdzie co pokazał nam ten rok... Wiadomo że nabrali obaj doświadczenia, ale dla Roberta powinien być to jeszcze bardziej doświadczony inżynier... A właśnie a co z tą skrzynią biegów, niby Thissen chciał to sprawdzic co było nie tak, a teraz milczą...
15.10.2007 17:46
0
bartek.s a skąd wiesz że bolid Roberta znowu nie zawiedzie? Bo ja już czasami wszystkiego do końca nie jestem pewna... Jestem optymistka i wierzę jednak że Robert w GP Brazylii pokaże coś jeszcze chociaż widać w wywiadach że jest już wyraźnie zmęczony sezonem... Mam nadzieje że zima szybko przeleci, testy będą pozytywne, a bolid wyciagnięty na max swoich możliwości, ale jeszcze jedno... Zmieńcie Robertowi inżyniera!!!!! Debiutant z debiutantem daleko nie zajdzie co pokazał nam ten rok...
15.10.2007 18:22
0
Ależ kapitalne uwagi o procentach, panowie! (Mam na uwadze również te, które wypowiedziano tu serio) Myślę, że dr Mario jest znacznie lepszym znawcą rzeczy, niż osoby tu komentujące. Bardzo chce się wierzyć, że BMW wreszcie zatriumfuje! Wszędzie, gdzie się pojawiało w sportach motorowych, wygrywało. Np. WTCC, LeMans(i to w klasyfikacji prototypów i w GT).
16.10.2007 08:40
0
bartek.s :chodzi mi właśnie o bolid , który może sprawić nam niemiłą niespodzianke i to co powinno być oczywiste może stać się naszym koszmarem ostatniego gp . bo skoro gdybamy na temat kto zostanie mistrzem f1 , to i scenariusz pisany dla roberta musimy wziąść pod uwagę . redbull też ma szanse skoczyć o jedną pozycje , tak więc walki będzie dużo in brasil
16.10.2007 10:48
0
będzie się działo!
17.10.2007 15:30
0
Któryś z forumowiczów wspomniał już o nowym malowaniu kasku Roberta na GP Brazylii. Poszperałam trochę i znalazłam stronkę, na której są fotki. Niestety, ale nie moge wstawić linka (nawet bez www. i ze spacją). Kto chciałby adres tej stronki, to niech mi napisze na PW.
17.10.2007 15:53
0
Marti,tego forumowicza dzisiaj zbanowano (kask widziałem-malowanie zaskakujące).
17.10.2007 18:28
0
Innowacyjne malowanie :-) bez polskich akcentów. Poza tym kolorystycznie dość podobne do kasku Nicka. Oby nam kibicom na 1-szy rzut oka nie mylili się obaj kierowcy w TV. Z tego co Robert mówił, to ma to być malowanko tylko na jeden wyścig. Zobaczymy.
18.10.2007 01:31
0
Wogóle to zastanawia mnie dlaczego akurat Robert tak eksperymentuje.Jakoś u innych kierowców tego nie widać.Oczywiście nie przeszkadza to ale trochę zaskakuje.(napewno pojawią się zaraz jakieś komentarze w prasie zachodnej-europejskiej)
18.10.2007 14:09
0
Wiesz... kierowcy mają różne "widzi mi się". Mnie to też nie przeszkadza, tylko oby nie było trudności z odróżnieniem kasków podczas transmisji w TV. Zdarza się, że kierowcy eksperymantują z malowaniem kasku na jeden tylko wyścig: Fisico i Trulli przeważnie przed ich domowym wyścigiem (GP Włoch) zmieniają design albo tonację. Michael Schumacher też parę razy eksperymentował pod tym kątem. W Monaco 2006 miał nawet specjalny kombinezon (z dodatkiem jaskrawej żółci), który moim zdaniem wyglądał fatalnie.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się