borgolot
Ostatnia aktywność
avatar
borgolot

01.12.2009 21:47

0

kuchnia, chwile mnie w kraju nie było, a tu sezon ogórkowy w najlepsze.

Przejdź do wpisu Renault zostało sprzedane?

avatar
borgolot

15.10.2009 14:14

0

ludzie! ważne, że wreszcie się zmienia. Dajmy chłopu trochę popracować to będziemy krytykować. Został jeszcze Berni do wykopania. Todt przynajmniej wie czym są wyścigi i nie będzie miał poronionych pomysłów z urawniłowką wszystkiego w bolidach.

avatar
borgolot

21.09.2009 15:07

0

dobra... upiekło się renault. Ale skoro wyścig był ustawiony przez tych panów to co teraz z punktacją za sam wyścig i za cały zeszły sezon?

avatar
borgolot

18.09.2009 08:51

0

I tu pojawia się pytanie... Zobaczymy Roberta w przyszłym sezonie w Formule1?

avatar
borgolot

01.09.2009 08:20

0

A ja myślę, że Raikonen jest dobrym kierowcą tylko strasznie himerycznym. Raz jedzie super, a raz jak by miał wszystko w d... I nie ma to nic wspólnego z Massą, ani jego pozycją w teamie.

avatar
borgolot

26.08.2009 06:40

0

eee...tam. Srały muchy do pieluchy będzie wiosna.

avatar
borgolot

24.08.2009 11:00

0

Nick jak zwykle kombinuje, gdzie by tu się urwać.

Przejdź do wpisu Kierowcy BMW przed GP Belgii

avatar
borgolot

06.08.2009 13:05

0

Żal mi było kiedy odchodził Ford, teraz jakoś mniej bo o Kubicę się nie boje. Promocja dla koncernów jest kiedy ich fabryczne teamy odnoszą sukcesy, kiedy nie jest wręcz odwrotnie koncerny tracą tak jak traciła honda. Ale BMW narobiło bydła z terminem ogłoszenia decyzji. Teraz sprzedadzą team za wszy, a nowy właściciel i tak będzie miał kolosalne trudności, żeby wystartować w nowym sezonie. Strata dla BMW, potęcjalnych kupców i dla formuły1. Mogli to lepiej zrobić

avatar
borgolot

04.08.2009 21:16

0

... i jeszcze jedno @sivshy. Nie rozśmieszaj mnie z tym Orlenem. Niech lepiej zaczną płacić przyzwoicie swoim szeregowym pracownikom i zmniejszą marże na swoich stacjach. Bez tego nawet Orlenf1 team nie poprawi im w Polsce wizerunku.

avatar
borgolot

04.08.2009 21:04

0

@sivshy tak się składa, że nie wierzę żeby dla teamów narodowość miała znaczenie, ale sponsorzy wykładają kasę nie tylko z dobrego serca, chcą też się wypromować i oczywiście zarobić. Robert ma masę wiernych kibiców w Polsce, w Czechach i na Węgrzech, więcej niż jaki kolwiek inny kierowca w stawce. To są rynki dla Renault i ING niezwykle ważne, a poza nim nie ma w stawce żadnego kierowcy z krajów wschodzących dających możliwość rozwoju obu firm. W starej Europie obie firmy mają swoją wyrobioną pozycje i raczej nie wielkie szanse na taki wzrost obrotów jaki zanotowało BMW w Polsce od kiedy jest tam Kubica. A w biznesie kto się nie rozwija ten się cofa. Ale co będzie dalej z Nelsonem i Robertem tego nikt z nas nie wie i całe to paplanie jest o kant d... rozbić. Pozdro...

avatar
borgolot

04.08.2009 14:42

0

No właśnie @sivshy :prestiż, sponsorzy i kasa. Coś słyczałem w zeszłym roku, że ING chce sięwycofać ze sponsorowania f1. Jeśli nadal jest to aktualne to renault f1 będzie potrzebować kierowcy, który zapewni jako takie utrzymanie finansowania zespołu. A jeśli ING zostanie, to Robert będzie im pasował właśnie. Znają go (u nich zaczynał przygodę z f1 po wygraniu formuły renault2000), jest dobry i ma talent, Czuje auto nie gorzej (albo lepiej) od Alonso, a przede wszystkim bo jest Polakiem i za nim stoi kupa potencjalnych klientów Renaulta i ING i to ciągle jeszcze rynek wschodzący. Czekam na dalsze info w temacie. A Nelsona mi wcale nie żal. Do f1 dostał się bo Flavio potrzebował głośnego nazwiska i już wie, że więcej na tym tracą niż zyskują, a od Nelsona nie wymagali, żeby wygrywał, tylko żeby nazywał się Piquet i od czasu do czasu pokazał się w czołówce. Jeśli nie domyślił się tego od razu to nie tylko jest słabym kierowcą, ale w ogóle jest coś przytrzymany. Pozdro wszystkim

avatar
borgolot

18.07.2009 09:41

0

...a prawnicy zawsze podpowiadają "dąż do procesu" ,z tego przecież żyją, a któraś strona zawsze zapłaci im ih honorarium.

avatar
borgolot

10.07.2009 16:46

0

to jaka w/g FOTA powiina być minimalna waga bolidów? Wie ktoś, bo teraz to już nie wiem w kogo inwektywani rzucać

avatar
borgolot

19.06.2009 08:57

0

brawo, no nzreszcie... Toro Rosso na sprzedaż, a Redbull i ferrari zrobią podwójne teamy i bedzie git.

avatar
borgolot

24.05.2009 17:49

0

Problemy z hamulcami? Prędzej silnika było szkoda.

avatar
borgolot

15.05.2009 19:05

0

Splułem sobie telewizor jak zabaczyłem tą gębe Ecclestone. Nie dość, że wygląda jak pajac to jeszcze opowiada debilizmy. Te usprawnienia są cholernie drogie i jak zespół ma się zmieścić jeszcze w 40mln, testy też są za darmo? będą przekręty z tymi limitami jak diabli...jeżeli będzie jeszcze co oglądać.

Przejdź do wpisu FIA-FOTA: Nie ma porozumienia

avatar
borgolot

13.05.2009 18:08

0

kurde, że też nie ma komu ogłosić alternatywnej serii wyścigowej i zaprosić wszystkie teamy, To byłby dopiero kubeł zimnej wody na zakute pały berniego i maxia.

avatar
borgolot

07.05.2009 13:25

0

@jar188,; poszukaj sobie jak i dla czego z F1 zniknął beneton ford. A zaczęło się właśnie od standaryzacji silników w celu obniżenia kosztów. Po za tym nikt nie ma prawa zaglądać mi do kieszeni, a zwłaszcza działaczyny sportowe..., które z resztą z tego żyją. .. a najlepiej zainwestować to znaczy: zainwestować w projekt, który da najlepsze efekty dokładnie tyle ile trzeba, choćby to były dziesiątki mln. a niskobudżetowe to mogą być panienki z dyskoteki, a nie bolid f1

avatar
borgolot

07.05.2009 13:14

0

@grzybo co ty bierzesz, że masz takie piękne sny?

avatar
borgolot

07.05.2009 12:50

0

@jar188,; To ty sobie oblądaj niskobudrzetowe filmy i co tam chcesz. Ja i chyba większośc z nas, jednak wolę piłkę nożną od cymbergaja, sprinty na bieżni od relacji z "Cała Polska Biega" i Wyścigi najbardziej prestiżowej serii od maluch race. F1 to przede wszystkim wyścigi technologii, wygrywa ten team, który najlepiej zainwestował (w kierowców i technikę), a to wymaga kasy... i o to chodzi Jak ci się to nie podoba - szachy są tańsze. pozdrawiam

avatar
borgolot

05.05.2009 16:42

0

Zaczynam przyłączać się do tych co namawiali Roberta do zmiana teamu. W zeszłym sezonie myślałem że będzie dobrze mimo krytyki BMW, ale w ten sezon to katastrofa. Te punkty są jeszcze do odrobienia, ale wszyscy muszą tego chcieć. Piąty wyścig sezonu, a im sie już nie chce nawet chcieć.,,

avatar
borgolot

29.04.2009 15:03

0

trzy wyścigi na zawiasach za poświadczenie nieprawdy?! MCL niczego się nie nauczył i nie nauczy co rok nowa afera z nimi. Ale po co ma się uczyć jak takie śmieszne kary dostają.

avatar
borgolot

22.04.2009 23:08

0

popieram kilku poprzedników - wprowadzić wolną konkurencję - koszty spadną, dojdzie atrakcja do widowiska i spekulacje, która opona lepsza. W Brigestone od razu maszyny urosną do właściwych rozmiarów.

avatar
borgolot

22.04.2009 22:59

0

myślę, że takie zapowiedzi to tylko sposób na przypomnienie o swojej firmie. Coś w rodzaju softmarketingu kierowanego do ludzi zainteresowanych motoryzacją na najwyższym poziomie.

avatar
borgolot

15.04.2009 08:21

0

he, he... srały muchy do pieluchy bedzie wiosna... Coś nie wierze, że tłumacze zachodnich pism nie potrafią zrozumieć z angielskiego. Ciekawe jak Flavio zażartował sobie z Piqeta po tym wywiadzie.

avatar
borgolot

26.03.2009 10:48

0

Wreszcie ktoś głośno i wyraźnie powiedział co wszyscy o tych poronionych pomysłach myślą. Dzięki Felipe.

avatar
borgolot

26.03.2009 10:44

0

Bernie Ecclestone naprawdę myśli, że jeszcze tyle pożyje? Jak w tym sezonie okaże się, że wpływy z formuły 1 spadną radykalnie (a spadną na pewno) to będzie miał niewiele do powiedzenia w sezonie 2010.

avatar
borgolot

11.03.2009 18:34

0

koguty stroszą pióra, to znaczy że sezon blisko...

avatar
borgolot

05.03.2009 16:20

0

wszystko OK tylko poco skracać wyścig? (może jeszcze wprowadzić przerwe reklamową) i ten punkt za pit stop to też głupota.

Przejdź do wpisu Postulaty z konferencji FOTA

avatar
borgolot

27.02.2009 17:31

0

Szkoda tych "prawdopodbnie". Ważne żeby wystartowali, Super Aguri też do końca kozaczyli i zapewniali, że pojadą, nawet sprzęt wysłali. I lipa...

avatar
borgolot

17.02.2009 22:57

0

...das ist skeptcannen...jak mawiał mój znajomy bawarczyk (kiedy coś było nienormalne)

avatar
borgolot

12.02.2009 13:08

0

a tak się Sebastian bał...

avatar
borgolot

05.02.2009 18:38

0

ale czy to będzie lepiej dla Roberta, czy gorzej?

avatar
borgolot

30.12.2008 09:02

0

Wszyscy bardzo chcą sprzedać Hondę, tylko nie bardzo ma kto kupić

Przejdź do wpisu Slim nie kupuje Hondy

avatar
borgolot

18.12.2008 09:26

0

i super. Trzeba jeszcze jakiegoś sponsora.

Przejdź do wpisu Richards powalczy o Hondę

avatar
borgolot

16.12.2008 15:58

0

Wiliamsowi też bida wyziera z portfela, tylko gdzie wy panowie robotę znajdziecie, jak we wszyskich teamach cięcia?

avatar
borgolot

13.12.2008 14:51

0

pytanie czy max i bernie zdechnąś wcześniej niż f1

avatar
borgolot

06.12.2008 00:02

0

O ja Cię...

Przejdź do wpisu Honda odchodzi z F1

avatar
borgolot

29.11.2008 22:35

0

Pojedzie na Trynidad do Prosta, odpocznie..., przeczeka Ecclestonea i wróci.

Przejdź do wpisu Berger może wrócić do F1

avatar
borgolot

29.11.2008 22:30

0

Skończy się to pernamentnymi strajkami kierowców, albo stworzeniem nowej serii wyścigów bez tego starego pierdziela. Nie po to firmy samochodowe pakują kasę w teamy f1, żeby jeździć na jakichś ilmorach. Cholera zaczęło się od jednakowych opon, a już silniki szmalcownik chce wprowadzić jednakowe. A ja wam to mówie, że ecclestone jest na tyle pazerny i głupi, że to zrobi.

avatar
borgolot

05.11.2008 18:13

0

coraz mniej zespołów, coraz mniej kierowców, coraz mniej wyścigów tylko Bernie coraz bardziej pazerny.

avatar
borgolot

05.11.2008 08:45

0

Czytałem ten tekst w orginale i zwątpiłem w swój angielski, teraz czytam po polsku i dalej nic nie rozumiem. Albo Mario chce jak najszybciej zapomnieć o tym sezonie, albo wmawia wszystkim: ja to nie ja..., ale w przyszłym sezonie to będziemy dopiero... I co, znowu do połowy sezonu? Coś ten Albert3 wolny musi być, już od lipca pracował nad F1.09, a na F1.08 brakło ramu? Jakoś przestałem ufać temu gościowi. Robert trzymaj się i pilnuj kasy.

avatar
borgolot

03.11.2008 05:47

0

O święty Antonii... Dlaczego ?!!!!...

avatar
borgolot

19.10.2008 22:08

0

morek150- to, że Robert jest najlepszy to ja wiem, ale to że BMW wcale nie jest takie dobre jak go malują to wiedzą wszyscy, którzy trochę ten sport oglądają. Wygrywa Kierowca+bolid+zespół. Wszystko musi być najlepsze

avatar
borgolot

19.10.2008 12:46

0

Gratulacje dla BMW. Zwłaszcza za czystą jazdę obu kierowców, bo to co zrobiło ferrari trochę mnie zniesmaczyło. Szansa na tytuł jest w każdym następnym sezonie. Gdyby pół roku temu ktoś mi powiedział, że Robert będzie miał szansę na podium to bym go wyśmiał. Bardzo dobry wyścig w wykonaniu BMW i cały sezon też. Jak dla mnie jest OK.

avatar
borgolot

16.10.2008 22:54

0

Ja tam jutro daje na mszę. Proboszcz ma chody w federacji formula blue, a jak podziele się wygraną od bukmacherów to załatwi co trzeba i Robert wygra ten sezon.

avatar
borgolot

09.10.2008 00:51

0

eeee tam..... ten kalendarz to jakaś lipa. Nawet Bernie musi wywiązywać się z podpisanych umów.

avatar
borgolot

29.09.2008 19:19

0

...albo zabronić grzebać przy samochodach wszystkim po kwalifikacjach, nie tylko tym z Q3. pozdro.

avatar
borgolot

29.09.2008 19:12

0

Pozwolić tankować wszystkim! Przepis o zamknięciu pitlane w neutralizacji jest głupi. Poco kierowcy mają się starać w sobotę? wystarczy zakwalifikować się do Q2 i nalać przed wyścigiem do pełna, po tem w odpowiednim momencie wysłać jednego na bandę i sukces zespołu jest. Nie twierdze, że tak było tym razem, ale... Obecny przepis faworyzuje słabsze zespoły, które liczą na fuksa, rezultat w wyścigu to efekt ciężkiej pracy technologii, talentu i zainwestowanych pieniędzy, trzeba wykluczyć jak się tylko da wszystkie elementy loteryjne. Argument, że słabsze zespoły mogą zapunktować do mnie nie trafia, sorry ale wyścig f1 to akcja harytatywna.

avatar
borgolot

22.09.2008 23:44

0

A ja myślę, że RedBull chce mieć swój tor i siedzibę w Austrii. Zorganizowanie GP F1 to bardzo duży wydatek, a kasztany ledwie wyściubały na remont toru... Swoją drogą wnerwiają mnie wypowiedzi Ecclestona, stary, nienażarty pierdziel. Na szczęscie długo już nie będzie mieszał (z racji metryki chociażby). F1 pozostanie w Europie, to na naszym kontynencie siedziby mają chyba wszystkie teamy, a transport sprzętu to koszt ogromny i trudny logistycznie. Jestem pewien, że FOTA w końcu zacznie bronić euroGP, właśnie z racji tego.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu