Bernie Ecclestone przy okazji podpisywania nowego kontraktu z marką Johnnie Walker przyznał, że pomysł ograniczenia komunikacji radiowej zrodził się w jego głowie i zasugerował kolejne zmiany w tym zakresie.
„To ja to wszystko zapoczątkowałem” mówił Ecclestone. „Myślę, że żaden z kierowców nie chciał tego radia. Wszyscy są zadowoleni, że zostało to ograniczone.”„To kierowcy prowadzą bolidy i powinni wiedzieć co jest dobre a co złe. Nie potrzebują nikogo, kto by mówił im z pit wall co mają robić.”
Ecclestone dopytywany o dalsze restrykcje w tym zakresie, zasugerował zniesienie wykorzystania telemetrii w bolidach F1.
„Obecnie mamy regulamin, który nakazuje kierowcom jeździć bez pomocy, ale oni byli i nadal są wspomagani.”
„Nawet jeżeli uda nam się dopłynąć tym statkiem do brzegu, jak ja to nazywam, nadal mamy wiele wspomagaczy, z których kierowcy nie powinni korzystać.”
18.09.2014 14:15
0
wspomagacze to też asfaltowe pobocza więc zrób coś z tym i wywal tego zabójcę klasycznych torów herr tilke
18.09.2014 14:23
0
Ja sugeruję aby Pan Ecclestone poszedł już na emeryturę i przestał burzyć Formułę 1.
18.09.2014 14:54
0
Ja sugeruję co by data wyścigu następnego się zmieniła nie żeby było 7 Wrzesień
18.09.2014 14:55
0
F1 ma wykorzystywać nową technologie a nie cofać się w rozwoju
18.09.2014 15:09
0
@1 fanAlonso=pziom Zgadzam się z tobą, gdyby nie było tych wyasfaltowanych poboczy to była by większa dramaturgia. Co do Pana B.E Skromnością dziadek nie grzeszy ale akurat ten pomysł z komunikatami radiowymi był fajny oby był należycie respektowany i oby nie było żadnych wypaczeń wyników przez złamanie jakiegoś punktu regulaminu.
18.09.2014 15:23
0
Rosberg już zaciera ręce w monako 2015 :D
18.09.2014 16:21
0
@fanAlonso=pziom - co ty chcesz od Tilke?? Przecież on tylko wypełnia polecenia FIA. To tam podejmowane są decyzje m.in. co do tworzenia szerokich i asfaltowych poboczy... ;)
18.09.2014 16:43
0
Niech pan Ecclestone zakaże używania systemu DRS, bo zamiast wyprzedzania i nadrabiania czasu w zakrętach, gdzie kierowca może pokazać swoją klasę, to wystarczy mieć dobry bolid i tak będzie w czołówce albo na pudle. A tak, jak ktoś jest ciota to i tak będzie jechał za plecami lepszego.
18.09.2014 16:49
0
Pierwszy raz dziadek mówi do rzeczy, kierowca dostaje auto przygotowuje do wyścigu, i sam decyduje o wszystkim, jakim tempem ma jechać,kiedy zmienić opony itd.
18.09.2014 18:15
0
Ja proponuje zeby zamienić benzynę na diesla a najlepiej na podtlenek LPG. No i oczywiście 8 poduszek w standardzie i autopilot.
18.09.2014 19:36
0
7. wiesz z tego co wiem to berni stoi za tym że każdy nowy tor projektuje tilke a gość nagrabił sobie tym że zrujnował fajne tory lub sekwencję zakrętów, fakt że FIA wyasfaltowuje pobocza ale nazwisko tilke z reguły źle mi się kojarzy
19.09.2014 00:49
0
@11 Tilke zaczynał projektując zjazdy z wielopoziomowych parkingów w niemieckich marketach i to w człowieku zostaje już do końca.
19.09.2014 08:54
0
@fanAlonso=pziom - Tilke nie jest niczemu winien. Po prostu takie dostaje wytyczne. Największym problemem dla każdego są szerokie pobocza. Gdyby tak wprowadzić je do tzw. "Tilkodromów", z pewnością zdanie o nich byłoby inne. To, że źle się kojarzy, jest winą FIA, bo tak nakazuje mu projektować. Przyjdzie inny i wiele się nie zmieni. ;) To tak jakby architektowi kazać zaprojektować dom na małej działce i kazać go zrobić dużych rozmiarów. ;) Przynajmniej takie jest moje zdanie. Tilke odpowiada m.in. za Sepang - bardzo ciekawy tor, który został oddany do użytku w 1999 roku - w czasach, kiedy nie było asfaltowych poboczy. :)
19.09.2014 08:54
0
wprowadzić ---> chodziło o słowo "usunąć". ;)
20.09.2014 08:02
0
@ 10 do tego klima , szyberdach , bezdotykowe wycieraczki na tylnej szybie, dobry sprzęt stereo i bagażnik na rowery.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się