Honda, która w 2015 roku ma powrócić do Formuły 1 w roli dostawcy jednostek napędowych V6 turbo dla McLarena, poszła w ślady swoich konkurentów i udostępniła pierwsze nagranie audio nowej jednostki napędowej.
Kilka miesięcy temu podobne nagrania udostępniły także firmy Renault oraz Mercedes.Poniżej prezentujemy udostępnione przez japońskiego producenta nagranie audio przedstawiające dźwięk nowych jednostek V6 turbo dla Formuły 1.
18.10.2013 11:54
0
Brzmi najlepiej ze wszystkich v6t
18.10.2013 12:03
0
Za względów technologicznych jest to cholernie ciekawy silnik, ciśnienie wtrysku mówi samo za siebie;)
18.10.2013 12:58
0
Skoro Honda ma wejść w 2015, to co w 2014 ma mieć McLaren? Pedały?
18.10.2013 13:04
0
brzmi jak mikser:)
18.10.2013 13:05
0
Nie przemawia ani trochę do mnie ten dźwięk. Wiem ,że to wszytko będzie brzmiało 100% inaczej niż tutaj ale to co usłyszałem nie podoba mi się.
18.10.2013 13:09
0
@3 no przeciez ma umowe z Mercem do konca 2014
18.10.2013 13:13
0
@5 Znam lekarstwo na to Abyś się przekonał. Wizyta na torze w 2015r.
18.10.2013 13:21
0
@5. A co Ty chciałes usłyszeć przez "pierdzace" mini głośniczki chińskiej jakość w laptopie?
18.10.2013 13:22
0
@1 Brzmi najmniej tragicznie ale nadal tragicznie... Od 2014 sąsiedzi zaczną się zastanawiać dlaczego koszę dywany w niedzielę ;/
18.10.2013 13:51
0
F1 2014 wyścigi Pirusów o brzmieniu miksera lub odkurzacza. V8 były niezłe, ale najlepsze było V10 :)
18.10.2013 13:55
0
Wszystko zmierza ku oszczędnościom. V6 to pójście w przyszłość. Po kilku GP zapomnimy o obecnych rozterkach. Filozofia wyścigów nie zmieni się przecież - najlepszy i tak wjedzie na metę pierwszy. :)
18.10.2013 14:26
0
8@ melo - mam monitory ( jeżeli wiesz o co chodzi ) podpięte pod ASUS XONAR D2/PM i kupione oddzielne okablowanie wiec sorry ale głośniki w laptopie to możesz ty mieć mistrzu. 7@pjc - z ogromną przyjemnością skorzystałbym z tego lekarstwa gdybym mógł.
18.10.2013 14:27
0
Syrena pożarowa... ale pamiętajmy, że to nagrywane było na hamowni, w rzeczywistych warunkach może trochę inaczej brzmieć choć i tak to już nie będzie to samo.
18.10.2013 15:03
0
Krytykujecie dźwięk hondy która wróci do f1 w 2015 roku, a ciekawe co słychać w Maranello. 2 warianty albo są mistrzami pokera albo są w głębokiej .......
18.10.2013 15:21
0
To na końcu to redukcja?? Jak tak to mnie trzymajcie... A tak wgl. to mam pytanie: Czy te silniki będą miały 2 turbo sprężarki?
18.10.2013 16:16
0
rzeczywiście najlepiej brzmi spośród zaprezentowanych silników choć dla mnie forever V10
19.10.2013 03:42
0
@12. MarTum Szacun;) A to mój arsenał. Pasywne monitory studyjne bliskiego pola Tannoy Reveal, wzmacniacz audiolab 8000A (Magazyn HiFi używał takiego do testów i recenzjonowania kolumn głośnikowych czołowych producentów HiFi oraz Hi End) Interfejs Audio 6 Native Instruments +odpowiedzie oprogramowanie, Kable- Interconect Hord Crimson Plus, kable głośnikowe Monster Cable, to tylko to co podłączone pod laptop , reszty nie wymieniam. A gdy słucham w zaciszu, na głowę zakładam słuchawki Sennheiser hd25-1 II lub Technics RP DJ1210;) Nie lubię się chwalić, ale jak chciałeś sie policytować to proszę:)
19.10.2013 08:53
0
v2 w vtxie brzmi stanowczo lepiej ;) dopoki nie wejdziesz na tor nie bedziesz wiedzial czy scigają się superbike czy niby najwaznejsza w sportach motorowych f1..
19.10.2013 08:57
0
17@ o litra sie zaloze ze tego nie masz...i przestan czytac te gazety, a zacznij sluchac,,, po c mieć takie klocki "podłaczone" ....pd laptopa.... usmialem sie na wskros...
19.10.2013 14:41
0
@19. To jesteś litr w plecy;) Jakie klocki? z klocków to wymieniłem tylko audiolaba 8000A reszta to akceroria. Dobre audio "podłączone" pod laptop to nic niezwykłego, ale musi być odpowiedni interfejs plus oprogramowanie, a nie kabelek jack 2x chich za 5 zł z tesco. Teraz komputerów się używa do produkcji muzyki , więc nawet nie masz pojęcia jki drogi sprzęt może być podłączony pod komputer. Widać że nie masz kompletnie pojęcia o tematyce audio.
19.10.2013 18:53
0
Nie wiedziałem, że jestem na audiopedofile.dziel-pasje .pl
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się