Miłe wspomnienia z Hungaroringu
Obaj kierowcy McLarena mają dobre wspomnienia z Hungaroringu i liczą, że pakiet dający duży docisk będzie spisywał się na tym torze zdecydowanie lepiej.„Wygrałem swoje pierwsze Grand Prix na Węgrzech- i nadal pamiętam ten wyścig jakby był wczoraj. Właściwie to co najlepiej pamiętam to wydarzenia po wyścigu, gdy w końcu zdałem sobie sprawę, że to prawda i zobaczyłem reakcje wszystkich dookoła mnie. To był wspaniały moment w mojej karierze, którym nadal się delektuję.”
„Jeżeli chodzi o tor, to dobry obiekt- to miejsce, gdzie trzeba jechać z dużą kontrolą, jeżeli chce się uzyskać dobry czas. Niektóre krawężniki są dość wysokie, więc trzeba precyzji na szybkich zakrętach. Na szczęście, to tor wymagający dużego docisku, więc zazwyczaj jest tam sporo przyczepności- lub przynajmniej jest ona w niedzielę, ponieważ zawsze jest tam sporo kurzu na początku weekendu.”
„Po Hockenheim, sądzę, że jedziemy do Budapesztu z większym optymizmem co do naszego tempa- zespół tradycyjnie dobrze wypada na tym torze, a my sądzimy, że mamy pakiet z dużym dociskiem, który będzie dobrze pasował do toru. Coraz więcej uczymy się na temat nowego dyfuzora wspomaganego wydechem i sądzę, że po niedzielnym wyścigu w Niemczech zyskaliśmy sporo użytecznych danych.”
„Teraz chodzi o maksymalizację naszego pakietu, i miejmy nadzieję, zdobycie dobrego wyniku przed przerwą wakacyjną- to byłoby bardzo pozytywne dla każdego członka zespołu.”
Lewis Hamilton
„Uwielbiam ścigać się na Węgrzech. Budapeszt jest fantastycznym, pięknym miastem, gdzie lubię wychodzić i poznawać je jednego dnia, a tor jest dość unikalnym miejscem- ma reputację wolnego toru, gdzie niemożliwe jest wyprzedzanie, ale nie zgadzam się z tym.”
„Przede wszystkim, tor ma kilka szybkich zakrętów- w szczególności ślepy, lewy zakręt numer 4 i prawy numer 11, a od czasu zmiany pierwszego zakrętu, to miejsce gdzie wyprzedzanie jest z pewnością możliwe, mimo że nie jest łatwe.”
„To tor, który naprawdę wymaga od ciebie poskładania wszystkiego- podobnie jak Monako, nie ma tu miejsce na odpoczynek, ponieważ jeden zakręt od razu prowadzi do następnego, a ty ciągle krzątasz się w bolidzie. Gdy ma się dobry bolid to świetna zabawa.”
„Zawsze dobrze tam wypadałem- wygrałem w sezonie 2007, a wygrana w ubiegłym roku była jednym z najlepszych wyścigów w mojej karierze jeżeli chodzi o czystą satysfakcję. Cały zespół był zachwycony z wyniku, ponieważ zanotowaliśmy jedną z największych przemian w sporcie, przedzierając się z końca stawki na początku sezonu do zwycięstwa.”
komentarze
1. LubięSutila
"jeżeli chodzi o czystą satysfakcję" to można po zwycięstwie nie mieć czystej satysfakcjii ?
2. yonix
Można mieć brudną satysfakcję
3. GregoryHouse
Kolejny tor, który jest uwielbiany przez kierowców ;-)
Czy oni jakiegoś toru nie lubią?
4. Orlo
Nie sądzę żeby byli tak tak szybcy jak im się to wydaje. To najwolniejszy tor obok Monako, a wiadomo jak tam się spisywali. Z drugiej strony wiadomo też że od tamtej pory wprowadzili sporo poprawek do bolidu. W sumie to ciężko powiedzieć. Myślę jednak że będą za RBR i Ferrari.
5. Nuhtylupik
4. Na Ferrari bym nie liczył ... jedna jaskółka wiosny nie czyni ... nadal są za RBR i za MCL
6. fotoman
@1 - można, np. Alonso ostatnio
7. LubięSutila
no, ale mówię również o czystej walce, bo w tym sezonie jakiegoś TO dla Hama nie było - tu do pana nr 6 :)
8. karlito
Jeżeli to podobna charakterystyka jak w Monako to liczę na wysokie miejsce Roberta :) i dalekie nimców :)
9. Senna_olk
"...ma reputację wolnego toru, gdzie niemożliwe jest wyprzedzanie, ale nie zgadzam się z tym.”
Właśnie za to go lubię.
Myślę, że powalczą z RBR o zwycięstwo.
10. Gwyn_Bleidd
ferrari bedzie wysoko, monako im odpowiadalo, teraz jeszcze maja poprawki. red bull w zasiegu, mclaren- ciezko stwierdzic. Renault? Mysle, ze to bedzie ich drugi najlepszy wyscig zaraz po monako. Bo: wys. temp., relatywnie wolne zakrety, brak dlugiej prostej a co za tym idzie koniecznosci zbyt duzego kompromisu w dobieraniu docisku, istniejace dosc znaczne nierownosci podloza oraz znalezienie idealnego balansu bardziej istotne jezeli chodzi o tempo i plynnosc bolidu, a jak wiadomo renault dobrze sie ustawia (nie liczac 3 ostatnich wyscigow, ale to wedlug mnie bylo podyktowane szukaniem troche na sile kompromisu i predkosci na prostej). Robert 4 miejsce obstawiam, Pietek - who the fuck knows
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz