komentarze
  • 1. f1fan23
    • 2010-07-27 10:56:40
    • *.greenbird.pl

    Racja, sytuacja z A1-Ring była dopiero bezczelna.

  • 2. arecki__
    • 2010-07-27 11:02:48
    • *.adsl.inetia.pl

    Wypowiedź Briatore z ostatniego akapitu mówi wszystko..... Z drugiej strony, Jean Todt ma szansę pokazać charakter. Zobaczymy.
    Ktoś z Was orientuje się, czy regulamin przewiduje konkretną karę za Team Order, czy też leży to w gestii FIA?

  • 3. kempa007
    • 2010-07-27 11:05:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie ma konkretnej kary...

  • 4. orinocoPL
    • 2010-07-27 11:21:22
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    3. kempa007
    Acha, czyli moga wlepic ile fabryka dala albo poglaskac po glówce. Sprytne.

  • 5. redux
    • 2010-07-27 11:27:50
    • *.robnet.pl

    Fajnie ale czy tylko mnie mierzi, że facio który kazał się rozbić jednemu kierowcy by drugi wygrał wyścig jest pytany o kwestie regulaminowe i etyczne?

  • 6. orinocoPL
    • 2010-07-27 11:31:27
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    5. redux
    Gorzej, facet jest przymiezany do fotela po Bernie'm, to dopiero beda jaja.

  • 7. Antoni
    • 2010-07-27 12:23:47
    • *.adsl.inetia.pl

    Zapytali go dla jaj, a on odpowiedział poważnie. ;-)

  • 8. Ravfaaaaa
    • 2010-07-27 12:32:11
    • *.218.146.194.generacja.pl

    Briatore jest za zniesieniem team orders bo sam je stosował w Renault. Singapur '08 to w pewnym sensie też był team orders.

  • 9. f1fan23
    • 2010-07-27 12:37:10
    • *.greenbird.pl

    Głupie by nie było zniesienie team orders bo każdy wie że nadal obowiązują i każdy z nich korzysta jak mu się to opłaca więc to taki trochę zakaz na pokaz w który wierzyć mogą osoby oglądające "Kubicę" a nie Formułę 1.

  • 10. pawel3012
    • 2010-07-27 12:47:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Team Order były, są i będą. Kiedy nie będą zakazane to zespoły nie będą musiały kombinować. Teraz przecież każdy wie że są, tylko zespoły nie mówią "przepuść Alonso". Zamiast tego mamy coś w stylu "powiedzmy mu [Massie] że jest wolniejszy, może inni się nie zorientują"... Coraz głupsze mamy przepisy w F1..

  • 11. mc2000
    • 2010-07-27 17:52:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    wiele szumu o nic, a raczej o to co wszyscu robia tylko bardziej skrycie

  • 12. norman42
    • 2010-07-27 18:39:22
    • *.a.glogowek.net

    W Singapurze Flavio zrobił to bardzo finezyjnie,nie jakieś TO-to prawdziwy artysta,szkoda ,że już nie,, pracuje''.

  • 13. karlito
    • 2010-07-27 19:06:29
    • *.adsl.inetia.pl

    Dostaną karę w zawieszeniu. tak jak w przypadku McŁorena.
    Fani Massy muszą czuć się "świetnie" po takiej zagrywce Ferrari.

  • 14. jacenat
    • 2010-07-28 09:13:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Ferrari zrobiło bardzo dobrze. Dokładnie to nie ferrari tylko Massa i Jego inżynier. Zamiast chować team order po dywan zrobili to tak ostentacyjnie, ze przynajmniej rozpoczęła sie dyskusja. Jeśli team order będzie zgodne z regulaminami to będziemy przynajmniej miec jasne zasady, obecnie co wyścig miliony widzów są robione w balona przez różne: brak paliwa, zmiejsz obroty, oszczędzaj asfalt na torze. Poza wszystkim coraz mniej lubię Alonso. Ten gość jest zawsze w białych rękawiczkach, o niczym nie wie, głupio pyta co z Massą bo chyba miał kłopoty. Powiem wręcz, że zrewidowałem swój pogląd na temat wspólnych występów Alonso z Hamiltonem. Może tam też Alonso miał być czysty i święty tylko się Hamilton zbuntował i team nie miał zamiaru promować Alonso.

  • 15. Voight
    • 2010-07-28 09:52:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ale co innego jak Team Orders zabraniają wyprzedzenia żeby się obydwoje wzajemnie nie wyeliminowali a co innego jak zmusza się kierowcę do oddania zwycięstwa. W pierwszym przypadku można to jakoś usprawiedliwić a w drugim to zwykła chciwość i upokarzanie kierowcy.

  • 16. PrzemyslawZ
    • 2010-07-28 17:56:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeśli prowadzi się punktację kierowców i zespołów to team orders nie może mieć miejsca. Natomiast jeśli ktoś jest aby ten zapis wykreślić to niech prowadzą tylko punktację zespołową, wtedy kierowcy są pionkami i pracują na punkty zespołu grając na torze tak, by jak najwięcej ugrać. W innym przypadku jest to robienie z kierowców idiotów ( w tym przypadku Massy)

  • 17. sopsi
    • 2010-07-29 15:21:29
    • *.metrolink.pl

    Ogladam F1 od niedawna, ale wydaje mi sie, ze za team orders powinny byc bardzo wysokie kary. Gdyby Massa nie przepuscil Alonso i tym samym do przyblokowal (bo faktycznie byl wolniejszy) byc moze Vettel by ich dogonil i wyscig skonczylby sie dla Ferrari o wiele gorzej. W kazdym innym sporcie takie kombinowanie byloby surowo ukarane...

  • 18. pompka13
    • 2010-07-30 16:32:30
    • *.9.160.3

    Kary, zaostrzanie przepisów - to nie ma sensu, oni zawsze znajdą sposób na wydawanie kierowcom poleceń, team orders nie znikną, najbardziej w tym wszystkim martwi mnie to że czarno na białym widać że w f1 rządzą układy, panowie na wyższych stanowiskach, a jeszcze bardziej to że dla tych panów Alonso godzi się na pomoc teamu w wygrywaniu a Massa odbiera sobie dobrowolnie szansę na osiągnięcie czegoś

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo