Optymizm w Renault
Steve Nielsen, dyrektor sportowy Renault F1 Team liczy, że w kolejnym wyścigu sezonu, GP Europy, rozgrywanym na ulicznym torze w Walencji jego ekipa spisze się dużo lepiej niż w Kanadzie i Turcji.„W Kanadzie ponownie nauczyliśmy się tego samego o wyścigach w sezonie 2010: wszystko zależy od tego gdzie się zakwalifikuje, wykonania dobrego startu i pit stopów. Nie wycisnęliśmy wszystkiego z bolidu podczas kwalifikacji, a to sprawia, że ma się jeszcze bardziej pod górkę niż gdybyśmy pojechali normalnie.”
Robert był jednym z trzech kierowców w czołowej dziesiątce, którzy zakwalifikowali się na twardej mieszance, licząc na to, że będzie to przewagą w warunkach wyścigowych. Nie było tak jednak…
„Większość zespołów miała problemy z zarządzaniem oponami w pewnym momencie wyścigu, ale nasi rywale lepiej dbali o opony. Ostatecznie wiemy, że bolid jest szybki i że cały czas się poprawia. Po wyścigach takich jak w Kanadzie, po prostu chce się kolejny wyścig jak najszybciej, aby zapomnieć o poprzednim.”
Zespół rozpędził się mocno od początku roku. Czy może to być utrzymane?
„Kanady była ósmym wyścigiem, a my dobrze rozpędziliśmy się, więc jeden wyścig nie stwarza dla nas problemu. Oczywiste jest, że zmierzamy w dobrym kierunku, a bolid jest zarówno szybki, jak i niezawodny. Nie udało nam się wycisnąć wszystkiego z niego w ten weekend, ale nadal mamy 11 wyścigów do przejechania, a bolid cały czas jest poprawiany. Jestem pewny, że w Walencji pokażmy lepszy wynik.”
Innym pocieszeniem musi być , że Mercedesowi nie udało się umocnić pozycji w mistrzostwach?
„Byliśmy szybsi od obydwu Mercedesów w kwalifikacjach po raz drugi w trzech ostatnich wyścigach i mimo, że mieliśmy trudne popołudnie w niedzielę, im udało się zyskać jedynie dwa punkty, co zbytnio nas nie ukarało. Strata wynosi teraz 29 punktów, a z 11 wyścigami i nową skalą punktów, nadal możemy być optymistycznie nastawieni na redukcję straty. W Walencji będziemy mieli kolejne nowe poprawki, które mamy nadzieję pozwolą nam z nimi walczyć.”
Jak dużym wyzwaniem logistycznym jest przewiezienie bolidów pomiędzy Kanadą i Walencją?
„Będąc szczerym, trudnością było dostanie się do Kanady zaraz po Turcji. Mimo że przepakowanie rzeczy z frachtu lotniczego na drogowy jest zawsze ciężkie, nadchodzący tydzień powinien być łatwiejszy niż miniony ponieważ będziemy mieli trzy czy cztery dni na odbudowanie aut w fabryce- a przed Kanadą zrobiliśmy to w dwa dni. To dobrze wypróbowana procedura dla zespołu, więc powinno być dobrze.”
I ostatnie pytanie, jakie są oczekiwania zespołu przed Walencją?
„Jesteśmy pełni optymizmu przed Walencją i następnymi wyścigami. Robert kontynuuje świetną formę i wyciska każdy gram osiągów z bolidu. Jeżeli chodzi o Witalija, wyścig w Kanadzie można dopisać do jego doświadczenia, pełny kar, pit stopów i niebieskich flag. W Turcji widzieliśmy, że może być bardzo konkurencyjny w odpowiednich warunkach i mimo, że tak nie było dzisiaj, nawet taki wyścig jak w Kanadzie może okazać się przydatny dla jego doświadczenia i procentować w przyszłości.”
komentarze
1. mac7
Przed Kanadą też byli optymistami.
2. sandacz303
Ale gdyby nie dobor opon, walczyl by nawet o zwyciestwo ;] i teraz juz chyba takiego ryzyka podejmowac nie beda ;]
3. sandacz303
Wiec moga byc znow nastawieni optymistycznie :]
4. chmura
Oby ich optymizm znalazł przełożenie na osiągi. I mam nadzieję, że tak będzie!
5. Orlo
Sam nie wiem. Niby Robert tracił w Q2 ok 0,2 sekundy do najlepszych, z drugiej strony Witalij... ileż można się uczyć. Był wolniejszy od Kubicy o ok 1 sek... Ciekawe że taki Hulkenberg potrafi w Q utrzymać poziom Barichello(w Kanadzie był wolniejszy o...0,004 sek...)...
6. Kojag
4. Osiągi są bardzo dobre, gdyby nie taktyka, to Robert mógłby te osiągi zaprezentować.
5. Bo Hulk i Barichello mają takie same bolidy, a Robert i Piecia, już nie. Zaczynali z takimi samymi, ale wszystkie modyfikacje dostaje jedynie Kubica. Fundusze Reni nie pozwalają na inwestowanie w kogoś, kto i tak nie bdzie liczył się w walce. A to wszystko doskonale pokazuje pracę, jaką wykonały zespoły. Lotus zapewne w końcówce dogoni Renault, chyba że Renia zainwestuje w nowe części także dla Pieci...
7. matidj
renia zdrowo sie podciągneła q2 to pokazało 3 czas niewiele gorszy od 1 i jako jeden z trzech poniżej 1,16
8. Cinkciarz
@6 Człowieku co ty trujesz...gdzie było napisane że Kubica dostaje poprawki a Petrov nie? każdy zespół chce by 2 zawodnicy mieli lepsze bolidy bo i Witalij ma szanse na punkty. Co do poprawek jak było z przednim skrzydłem ? W Turcji w 1 treningu Robert sprawdził je a w nastepnym już Pietrow je miał wiec nie rozumiem o co ci chodzi.
9. roberttc
@6 Brawo za spostrzegawczość. Otworzyłeś mi oczy..mi tak wiele ucieka. To jasne że Kubica i Pietrow mają inne bolidy..RK ma Reno a WP Ładę, a Lotus to Renówkę ma na miękko...już za parę wyścigów. Przecież trzepią punkty w każdym GP
10. przemoziom99
6 chodzi o różnicę klas i umiejętności która w przypadku KUB i pietrowa jest większa niż w przypadku BAR i hulkenberga
11. Kukiss
@6 Pleciesz głupoty. Koncern Renault obraca takimi pieniędzmi że na pewno nie robi im różnicy zakup jednego nowego skrzydła więcej czy pakietu aero :)
12. RoyalFlesh F1
Szef ekipy zapowiadał przed sezonem że robią bolid na Kanade i jakoś tego nie dosłyszałem. Powinni pomyśleć nad innym driverem. Może Raikonen by się skusił bo niby gdzie bedzie jeździł w przyszłym roku??? Wszystko zajęte. A w F1 wiecej zarobi a przez kase też w F1 nie jeździ.
13. pesymista
6. Kojag ale żeś pojechał :D
A jeśli chodzi o ten news to ja już się nie nastawiam ,bo przed kanadą się tak nakręciłem na świetny wynik qbicy, że potem struty chodziłem.
14. kierowca
@6
z ktorej choinki sie urwales ?
15. RoyalFlesh F1
Petrov spieprzył wszystkie wyścigi oprócz jednego. Za same części które zniszczył można by zapłacić innemu kierowcy.
Ja widzę Kimiego w Reno i to jest prawdopodobne bo niby gdzie pujdzie? wszystko zajęte. Mogł spokojnie jeździć z Hamiltonem tylko zbyt wiele chciał kaski. Ni chciał stracic tych 15 mln dlatego jeździ w WRC. A Petrov godby
16. kierowca
@13
ja moze nie struty, bo mimo wszystko wynik cieszył,
ale tak niewiele brakło by był rewelacyjny.
A najbardziej cieszy, że wybor Kubicy był bardzo dobry (chodzi o przejscie do Renault).
Jakby ktos powiedział jeszcze w styczniu/lutym ze renata z brawnami bedzie walczyc o 4 miejsce to bym wyśmiał.
17. ErniK
zauwazcie jedna rzecz - im bardziej Kubica jest 'niezadowolony' przed sezonem tym lepsze ma wyniki w sezonie:
w 2008 - RK byl bardzo niezadowolony - a w sezonie - PP+pierwsza wygrana i gdyby nie podejscie Niemcow mogl walczyc o mistrza...
w 2009 - o jaki dobry bolid - a w sezonie kajakiem nie dalo sie jezdzic - sukcesem bylo ukonczenie wyscigu w 10...
w 2010 - raczej niezadowolony ale bedziemy walczyc - i walcza i to konkretnie...
takze zycze aby przed sezonem 2011 RK - byl 'wkurwiony' na bolid ;D
18. orto
@6 Skąd zaczerpnąłeś te zaskakujące informację. Czy może jest to Twoja teoria?
19. tomek1973
Osobiscie takze liczylem na wiecej w Montrealu ale coz....zaryzykowali a wtedy moze byc fifty fifty...
To co optymistyczne to wyniki w Q2 i Q3-przy zalozeniu jazdy na miekkich ......
Bolid pod RK prowadzi sie dobrze a czasy do czolowki porwierdzaja ze malymi krokami calyczas R rozwija bolid...jak mozna wyczytac z wywiadu wyciagneli wnioski-pozycja w Q jest szalenie wazna. W wyscigu wszystko moze sie zdarzy .... czekam z optymizmem na Valencie
20. masaj
@6. Kojag | Petrov czasami nie miał nowych części podczas wyścigu, ponieważ wcześniej sam je zniszczył podczas treningów czy kwalifikacji.
21. kubazyw
Nie ma się co podniecać, że Renault się mocno poprawiło w Q2 bo w Kanadzie małą rolę odgrywa docisk aerodynamiczny. Była więc szansa na nawet pierwszy lub drugi rząd dla kub w Q3 gdyby pociskał na miękkich na maksa. Również moim zdaniem zespół zrobił błąd za późno wypuszczając w Q3 Kubicę. W q3 jest tylko 10 min i cały czas powinien być wykorzystany. Powinni zrobić tak jak mclareny zrobiły wyjechały zaraz gdy zielone światło sie pojawiło.
22. elin
@ RoyalFlesh F1 - a, może Kimi wcale nie planuje wracać do F1. Jest zadowolony z jazdy w WRC, gdzie już widać jego postępy w porównaniu z początkiem sezonu. Więc bardzo prawdopodobne, że będzie chciał tam zostać na dłużej ... ;-)
Chociaż we włoskiej prasie zaczynają się pojawiać plotki, według których marzeniem Lopeza na 2011 jest właśnie duet Kubica - Raikkonen, lub Kubica - Sutil ( w przypadku odmowy Fina ).
23. ar2rg
6. Kojag----Ale ty pieprzysz-skąd masz takie ,,fantazje ''- albo następny prowokator!
24. robstep
@17 podoba mi się to rozważanie;) Coś w tym ewidentnie jest:)
25. Konik_mekr
Kimi i Robert w jednym teamie - w końcu obserwowalibyśmy dwie Reńki walczące z przodu:).
26. Gosu
To było pierwsze GP gdzie zawiodła strategia. Twardsza mieszanka zdegradowała się prawie tak samo szybko jak miękka i cały misterny w pizzzdu. Wyniki nie jest zły ale nasze oczekiwania były dużo większe.
27. Senna_olk
6. Kojag
Ostrożnie mogę się z Tobą zgadzać. Podobna sytuacja Hamilton - Koval. Ale czy to prawda, to już pozostawię znawcą i znaFcą.
28. Senna_olk
om*
29. Sadu1
27 o nastepny mondrol
to czemu teraz nie ma tego samego z guzikiem ?
jest tylko inna strona medalu : komunikacja miedzy kierowca a mechanikami i tutaj robert jest mistrzem a vitalijowi tylko czasami udaje sie wstrzelic w ustawienia. zreszta nie sadze ze juz powinnismy na niego narzekac - nie mamy jeszcze nawet polowy sezonu ...
30. strong1
@elin
No nie no widzę ,że ten Lopez to z partyzanta jedzie jak nic i krecią robotę wykonuje. No przecież na Kubicę spadłoby 97% procent obowiązków pijarowych,a to mogłoby Nashego wykończyć definitywnie:)
Nieco poważniej to niech ten Lopez daje kasę na auto,a nie rozdrabnia się gdzieś po kątach i niech nie zapomina jaki to system chciał wprowadzać-Schuja,schuja- herrowski czy jjakiś taki:)
(brawo Kub waleczne serce i konfrontację z Miszczem notabene) A tak już prawie całkiem na serio to Kimi nie może wrócic,bo on jest w stanie zasnąć nawet za kierownicą! Wszysyscy wiedzą ,że on już nie wróci powtarza to niemal w każdym wywiadzie otwartym tekstem zostawiając jedynie "zefir przeciągu",ale to i tak nic nie zmieni według mnie. Także plotka dość karkołomna,ale jak w ogródku nie ma ogórków to trzeba je wymyślić. Pozdrawiam.
PS. No może z Glockiem coś popróbować na partnera R.K , może z Buemim.
31. Niespokojny
Dlaczego mieliby stracić optymizm? W Kanadzie nie było źle! Nietrafione decyzje- raz może się zdarzyć, ale żeby to mi było ostatni raz!!! :-) Oni się wiele nauczyli i ja również po tym GP, bo też dałem się nabrać na tą strategię twardej mieszanki. Dziwię się tylko, że nie zebrali odpowiednich danych z treningów, co do szybkości jej zużywania.
32. strong1
"wszyscy", "jakiś", "za konfrontacje"
Aha Schumacher-zrobię już ten wyjątek od reguły dla Marti:)
33. strong1
31Niespokojny-może deszcz,który spadł w nocy z soboty na nieszielę ich dobił. A symulację sprawunku opon robili na FP2,kiedy warunki były całkiem inne. No,ale do przewidzenia było to,że się coś kiedyś "pokićka". Natomiast znowu własnym sumptem mogli stanąć w drugim rzędzie, może nawet w pierwszym po karze dla Webbo.
A zresztą przed sezonem byłem już tak spanikowany,że 7miejsce wziąłbym bez mrugnięcia okiem:) W ogóle Kub ma teraz dobrze-będzie jeżdził bez takiej presji jak inni-co ugra to jego, bo na Mistrzostwo jednak o rok za wcześnie:):)
34. elin
30. strong1 - Kubica tak łatwo nie da się wykończyć. W jeden weekend F1, a w drugi już planuje jakiś rajd, więc pewnie z tym dodatkowym pijarem też by sobie poradził ;-)
A system Schumacherowski ( racja, poprawka dla Marti ;-)) ... może Lopez doszedł do wniosku, że nie bardzo się sprawdza - jeśli między kierowcami jest jednak zbyt duża przepaść. Dla nr 1 podium, ale niech nr 2 przynajmniej jakieś punkty zdobywa, bo na razie to kiepsko dość wychodzi. Renault miałoby szansę wyprzedzić Mercedesa, ale Witek niestety wciąż się uczy ...
Również nie wierzę w powrót Kimiego do F1. Za bardzo odpowiada jemu atmosfera rajdów. Chociaż, malutki minusik za miganie się od rozdawania autografów i unikanie wywiadów już zarobił ;-). Jednak " ogórki " w tym roku słabe - Ferrari i Red Bull bez zmian, McLaren i Mercedes prawdopodobnie też, więc o czym ci lubujący się w plotkach Włosi mieliby pisać ... Kimi jakoś zawsze był dla nich ulubionym tematem ;-).
Ale, zgadzam się Glock mógłby przejść do Renault. Jednak przed sezonem coś wspominał, że chciałby pracować z zespołem od podstaw i datego wybrał swojego obecnego pracodawcę ( chociaż chyba nie takiej pracy się spodziewał ), więc ciężko ocenić co zrobi w przyszły sezonie... A jeśli Buemi będzie tak jeździł jak w ostatnim wyścigu, to chyba Toro Rosso jego nie odda. Bardziej pewne, iż w 2011 pojeździ jeszcze w " juniorach ", a w 2012 za Webbera do Red Bull ... Może jednak Sutil nie byłby takim złym rozwiązaniem ...
Pozdrawiam :-)
35. Niespokojny
33. strong1- faktycznie, chyba ten deszcz tak się przyczynił
36. Niespokojny
Ciekawe, jak się spisze nowe przednie zawieszenie? - oby dało Robertowi 1PP , a Witkowi chociaż 7PP ;-)
37. Mad89
Apropo nowego sezonu to wg. mnie partnerami Kubicy w Renault mogliby być Raikkonen / Sutil / Alguersuari / Barichello - o ile jeszcze będzie jeździł. Petrov jak się obudzi w dalszej części sezonu to może jeszcze wezmą go pod uwagę...
38. piotrek74
jeżeli Renault nie złapie jakiegoś sponsora większego od Łady to Pietrow pozostanie na następny sezon . Obu nauka nie trwała ,,ruski rok,, (jak ktoś napisał ) .
Jest jeszcze stary kolega Roberta ?,Może znudziło mu się grzanie ławy .A jako kierowca (po za jego Ego) jest solidny,punkty zawsze jakieś dowiózł i bardzo nie odstawał od RK .
39. dziarmol@biss
38. piotrek74 - Ów kolega jest od Kubicy lepszy a przynajmniej ma takie mniemanie o sobie ;-)) A i na naszym forum nie brakuje podobnych opinii ;-)) Tak więc lepiej niech wzdycha tęsknie za Schumacherem ;-))
40. fezuj
39. dziarmol@biss "przynajmniej ma takie mniemanie o sobie"
- myślę że to mnimańje pomału z niego wyparowywuje ;)
41. dziarmol@biss
40. fezuj To jego "mniemańje" tylko operacyjnie można usunąć ;-)) Chociaż z drugiej strony ponoć czas leczy ...rany ...przerośnięte ego... i tego tam ;-)))
42. rafekf1
Nikuś jest jak zwierz w klatce. Tylko czeka aż go z niej wypuszczą, wswadzą do jakiegoś bolidu i on im wtedy wszystkim pokaże !! ;) Gdyby tak się nie stało, to zawsze w trybie awaryjnym pozostaje solidny cios w karczycho kolegi Michaela, tak znienacka, na partyzanta ;)))
43. theadzik
A ja lubię dżem.
44. Mad89
a my nie lubimy spamu
45. Ataru
Czytacie komentarze idiotow i myslicie, ze ci idioci maja racje, bo Wam te komentarze odpowiadaja, nawet jak to najglupsze farmazony tutaj.
Witalij to skromny i rozsadny chlopak, obejrzyjcie jakikolwiek wywiad z nim - peszy go kamera, odpowiada zawsze z dystansem i taka zwyczajna ludzka skromnoscia, u wiekszosci kierowcow tego brakuje.
Po drugie - jasne jest, ze mu sytuacja taka, w jakiej sie znalazl srednio odpowiada. Jest ciagle dolowany, a to wynikami, a to oczekiwaniami, bo moze i szef zespolu stara sie byc dla niego delikatny, to media juz takie nie sa z cala pewnoscia.
Ten chlopak to wicemistrz GP2, to naprawde nie jest przypadek, a maszyny wcale tak rewelacyjnej nie mial. Dosc powiedziec, ze skopal dupe Valsecchiemu, ktory jest uwazany za najwieksza nadzieje wloskich kierowcow. Witalij ucieral mu nosa niejednokrotnie, przez co nie ma dobrej prasy we Wloszech, ktora to wlasnie szuka jego nastepcow w Renault, jak ktostam wspomnial wyzej ;-)
Uwazacie, ze jest slaby? Jest debiutantem. Dzis trudno o start w F1, brak testow powoduje, ze chlopaki nie maja wejscia, maja tylko weekend wyscigowy by sie moc czegos nauczyc. Pietrow w sposob naturalny znalazl sie w F1, jako ze w jej zapleczu radzil sobie rewelacyjnie. Nie jest to wybitny kierowca, ale na pewno bardzo solidny.
A w Walencji bedzie mocny, odniosl tam 2 zwyciestwa w GP2, w tym jego pierwsze w karierze, a trzeba powiedziec, ze to przeciez "mlody" tor.
A dzieci zamiast pieprzyc na forum to niech wsiada, nawet nie za kierownice bolidu, czy wyscigowego samochodu, a chociaz gokarta i sprawdza, czy w ogole sami cokolwiek potrafia, zamiast byc mocnym w enefesie.
46. ziyon
Zabrakło jednego pytania: ,,Hmmm.. i ostatnie pytanie, a co z kanałem F w waszym bolidzie??? " .....
47. ziyon
12. RoyalFlesh F1
Tak.... tylko Kimiemu trzeba by zapłacić więcej kasy, niż wnosi jej (kasy) do zespołu Pietrow(poprzez swoich sponsorów).... pozdro 4U
48. kedar9315
17.Ernik
zgadzam sie z tobą oby w sezonie 2011 robert był szalenie wściekły na bolid to może bedzie częściej na podium niż w tym sezonie xD xD xD
jak narazie widać że bolid rozwija sie w dobrym kierunku :)
49. arthi
19. tomek1973 wiesz to samo mowili dwa tygodnie temu, a zrobili po swojemu, zreszta dziwne wnioski zespolu ktory jednak co by nie bylo nowicjuszem nie jest.
50. Qbicek
Renault z kanałem F w Walencji :D NARESZCIE :))
51. szejno
Francuski serwis renault-f1.fr poinformował, że w najbliższym GP Europy, bolidy Renault będą wyposażone w "kanał F"................... oby pomogło :)
52. piotrek74
39. [email protected] ta terapia była by wskazana ,a przy okazji miał by możliwość objechania Schumachera .
45. Ataru--- nie raz idioci też klepną coś z sensem ,a twój idol na razie ma tylko przebłyski formy z Gp2 i czekam z niecierpliwość aż wreszcie odnajdzie się w tej serii wyścigowej i pokaże jaki z niego kozak
53. Emer
45. Ataru... zgadzam się z Tobą, prawdą jest, że nie zaskarbił sobie przychylności włoskich mediów z wiadomych powodów... Mnie się bardzo podoba jego postawa w F1, mam nadzieję, że pazura pokaże... Szczerze mu tego życzę.
54. JarKo111
Renault niebawem wróci do dawnej świetności, mają wszystko co trzeba by wspiąć się na szczyt i wyraźnie widać, że wiedzą jak to zrobić.
55. Marti
@ 32. strong1 - taaa... i na tym jednym wyjątku z przymusu pozostanie :P
@ 34. elin - Kimi zawsze stronił od wywiadów i od udzielania autografów ;)
pozdrawiam Was :)
56. leo_
Kwalifikacje i Wyścig w Kanadzie nasunęły mi myśl o silnym zuzyciu opon spowodowanym zbyt słabo ustawionym dociskiem. Teraz to się potwierdziło (chyba renautf1.com). Tal więc obok złej strategi opon, przegięli również z dociskiem. Bo mozliwość jego zwiększenia była, tylko z tego nie skorzystali. Obserwując kwalifikacje i licząc czasy z uwzględnieniem miękkich opon, w stosunku do wszystkich czołowych kierowców , można powiedzieć że Kubica mógł być wysoko klasyfikowany. Zespół też już potwierdza, że są szybcy średnio na całym torze.
57. Marti
* oczywiście miało być: od udzielania wywiadów i rozdawania autografów :)
58. hotshots
56. leo_
Słusznie - ale Renio musi kombinować z aero, bo silnika nie może ruszyć
(te brakujące 20/30KM) - czyli coś za coś
59. zbkie1
@45 Ataru WP to niezly kierowca. Wyniki ma takie sobie w średnim co prawda bolidzie ale pozwalającym na punktowanie. A tylko wyniki się liczą. Różnie możemy oceniać różnicę pomiędzy nim a RK, czy to Robert jest tak genialny i wyciska z bolidu 150%, a WP robi dobrą robotę w przeciętnym bolidzie, czy też RK wyciąga to co można z bolidu a WP jest slaby. Brak możliwości subiektywnej oceny.
60. zbkie1
obiektywnej mialo być
61. Ataru
Witalij sie chyba nie odnajduje po prostu w Renault, przytlacza go to wszystko, ale jak tu czytam opinie to wiem, ze to sie szybko moze zmienic, raz, czy dwa przyjedzie przed Robertem i juz sie zaczna komentarze, ze zaplacil za lepszy bolid, takze z tym polemizowac nie planuje ;-)
52. piotrek74, to nie jest moj idol, ale cenie go jako kierowce, bo jest na pewno bardzo solidny.
Ja tak generalnie to uwazam, ze dobrze by mu zrobil pobyt w innym teamie, niech go z Renault wypieprza, wyjdzie to na dobre i jemu i samemu zespolowi, tak mi sie wydaje, on w takim WIlliamsie obok Hulka moglby wypadac niezle, a obecnie jest strasznie dolowany, przez co jest tylko jeszcze gorzej. I tak jak mowil 59. zbkie1, trudno o obiektywna ocene tego, co chlopak naprawde potrafi, na tle Roberta wypada po prostu dramatycznie kiepsko, ale to nie jest tak, ze Robert jest nieziemski, a Witalij fatalny, co pisalem wczesniej.
No i poza wszystkim - bolid jest pod Roberta, jemu pasuje, jego teammate'owi nie do konca, trzeba brac pod uwage i to.
62. dziarmol@biss
61. Ataru - A mnie on- (Pietrow) przypomina jako żywo młodego Piqueta który to u boku Alonso też nie błyszczał. Choć źle mu nie życzę ;-))
A ten pierwszy akapit to komu dedykujesz?? Prorok jesteś ??;-))
63. elin
55. Marti - no fakt ;-), nie da się zaprzeczyć, że tego typu " nad - obowiązki " nie były i pewnie nigdy nie będą ulubionym zajęciem Kimiego ...
Pozdrowionka :-)
64. hotshots
Witek Pietrowski ma farta,że ma sponsora, który był potrzebny na początku,
......bo już by go nie było w R - jak na razie jako vice F2 g...o pokazuje - nie ta liga
65. carlos11111
Czy wy nie wiecie ze Lada to Renault? Poszukajcie jakis innych argumentow zeby jezdzic po Witku. a apropo Mercedesa to reno juz dawno ich obiechalo tyle ze punkty tego nie odzwierciedlaja Kubica sam nie jest wstanie zdobyc wiecej punktow niz obaj kierowcy Mercedsa (nie licze ¨wypadku¨ Witka gdy zdobyl 6 punkcikow)
66. Budyn_F1
Mysle ze dadza rade i sie poprawia.
67. Marti
63. elin - też tak uważam ;) pozdrówki :)
68. hotshots
65. carlos11111
Lada jest równorzędnym partnerem w Renault-Nissan-AvtoVAZ Alliance
nie żadnym właścicielem Renio - a kasa za Witka to MegaFon (15banioszek) i magli i sto dać - na razie i tak jeździ byle jak - i to są fakty
69. darecky3
59. jak jeszcze raz napiszesz ze Kubica wyciska z bolidu 150% to chyba zwymiotuje......
70. kumahara
Kubica wyciska z bolidu 150% ....
71. Danny257
www.swiatwedlugmuzyki.dbv.pl
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz