komentarze
  • 6. kempa007
    • 2010-04-07 22:04:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    stefan nie ma juz bolidu :-)

  • 7. norek7107
    • 2010-04-07 22:08:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    kempa ..... czyli co już po STEFAN GP?

  • 8. kempa007
    • 2010-04-07 22:10:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Stefan tez jak sie okazlo chcial FIA w wala zrobic, wiec nie wiem jak bedzie w przyszlosci. Pewne jest to, ze nowa ekipa niezaleznie kto by mial za nia stac bedzie miala tak samo niski poziom jak te ktore aktualnie sa w stawce. Pomoc moze jedynie zakupienie auta od Toyoty, ale doswiadczony personel tez jest potrzebny.

  • 9. rafekf1
    • 2010-04-07 22:15:15
    • *.intelink.pl

    Sam tytuł news-a wiele mówi o szansach i możliwościach startu tego czegoś w F1. Wydaje mi się, że w kolejce czekają poważniejsi gracze .... i w ogóle nie mam na myśli Stefana. Chociaż patrząc na takie HRT. Wszystko się może zdarzyć.

  • 10. norek7107
    • 2010-04-07 22:16:50
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    SGP zerwal umowe z Toyota

  • 11. piotrek74
    • 2010-04-07 22:23:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie długo to F1 będzie przedsionkiem dla GP2

  • 12. rafekf1
    • 2010-04-07 22:25:05
    • *.intelink.pl

    8. @kempa007 ... Napisz proszę jeśli sen Cię jeszcze nie morzy na czym miał polegać to "robienie FIA w wała" bo szczerze o tym nie słyszałem ;( ... poza tym, że zerwali umowę z Toyotą.

  • 13. rafekf1
    • 2010-04-07 22:26:31
    • *.intelink.pl

    miało*

  • 14. biter1
    • 2010-04-07 22:31:09
    • *.238.201.25

    Odruchowo spojrzałem na pasek startu jaka jest data. Myślałem że to 1 kwietnia znowu. biorac pod uwagę jaki poziom prezentowali kandydaci ubiegłoroczni a jaką dotychczasowi tego roczni to zaczynam myśleć że Orlen pospieszył się z tym swoim Porshe. Z kasą jaką posiadają, po znalezieniu jakiś jeszcze partnerów, a tacy by sie znaleźli, mieli by wcale nie mniejsze szanse dostania się do F1.
    Mogli by połączyć siły z zespołem Kochańskiego, mieli by doświadczenie w wyścigach bolidowych:D
    Verva F1 Team, to dopiero nazwa.

  • 15. shad2pl
    • 2010-04-07 22:35:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja Lole chciałbym zobaczyć. Byłby to jedyny nowy team który miał już za sobą konstrukcję prawdziwych wyścigowych samochodów.

  • 16. biter1
    • 2010-04-07 22:38:44
    • *.238.201.25

    15. Miał, no własnie miał. Dalara też miała. co prawda HRT sobie coraz lepiej poczyna i myślę że są na dobrej drodze by skończyć jako najlepszy z nowych teamów ale to nie znaczy że Dalara super auto im zrobił. to samo mogło by być z Lolą.
    Osobiście jestem przeciwny reanimacjom legend, nie podoba mi się powrót marki Lotus. To jest takie żerowanie na legendzie.

  • 17. Musashi
    • 2010-04-07 22:54:26
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Jak czytam takie newsy, to mam wrażenie, że dziadostwo ciśnie się drzwiami i oknami do F1 i to za jawnym przyzwoleniem jej kierownictwa. Ważny sygnał-dowód w tej sprawie, to była nie tak dawna wypowiedź Ecclecstone'a, że F1 przeżyje bez Ferrari (sic!). I teraz pomyślcie sobie co to by była za Formula 1, jakby zamiast Ferrari czy McLarena jeździły różne HRT, Stefany czy inny paździerz. Po roku musieliby zmienić punktację znowu - 25 pkt za dojechanie do mety, 18 pkt. za nie zgubienie żadnej części, 15 za przejechanie bez awarii okrążenia startowego itd.

  • 18. BLOO
    • 2010-04-07 22:56:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    też odrazu pomyślałem Stefan gp !! ale jesli nie stefan to milo by bylo gdyby to był jakiś poważny gracz z dużą kasą np Volkswagen. O wiele więcej emocji zapewnia ścisk w czołówce stawki a nie w ogonie tak jak w tym roku .

  • 19. Wiater
    • 2010-04-07 23:05:38
    • *.217.146.194.generacja.pl

    Trzebabyło wybrać zespoły wyścigowe, zamiast zespolow na ktorych da sie jak najwiecej zarobic i zyskac jak najwieksza ogladalność. Ja jestem za Epsilon euscadi ;) To dobry team i maja doświadczenie. Stefan GP to pieniadze i nic wieceja bolid toyoty wcale nie musiał być rewelacyjny.

  • 20. habib
    • 2010-04-07 23:10:24
    • *.ip.netia.com.pl

    NIE DLA PSA KIEŁBASA

  • 21. biter1
    • 2010-04-07 23:29:02
    • *.238.201.25

    kempa007, możesz coś zrobić z postem habiba? lekko szpeci.

    Co do dziadostwa w F1. to coś w tym jest, jeśli opłata zgłoszeniowa jest tak niska że sam mogę sobie na nią pozwolić, a minimalny budżet taki że można go złożyć przy użyciu kilku Polskich firm/konsorcjów to to przestaje być elitarny sport.

    W mojej prywatnej opinii F1 to własnie powinna być seria out of limits. Podniósł się krzyk że kanały McL wprowadzą wyścig zbrojeń kosztujący majątek tak jak to było z dyfuzorami, moim zdaniem o to chodzi właśnie. O wyścig zbrojeń, nie powinno byc ograniczania budżetów. Nie powinno byc tej zmiany w aerodynamice przez którą z bolidów po znikały te dodatkowe rogi lotki itp. F1 powinna być ultranowoczesna, to ma być coś co się wyróżnia na tle innych seri. Jeśli stać by było na taką F1 8 zespołów, to trudno było by 16 zawodników jeśli mniej to wprowadzić zespoły 3 bolidowe albo 1 bolidowe ale ultranowoczesne a nie średnio przeciętne, no i zmienić projektanta torów..

    F1 jest coraz mnie superserią a coraz bardziej jedną z serii, mocno kibicowałem rozpadowi F1 po tej aferze FOTA Berni bo miałem nadzieje na powrót serii ultra nowoczesnej, niestety nie wypaliło.

  • 22. Cwirs
    • 2010-04-07 23:52:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co Ty chcesz od habiba, nic zlego nie napisal.

  • 23. hotshots
    • 2010-04-08 06:34:13
    • *.chello.pl

    21. biter1
    przesada - F1 dalej jest najbardziej "wyżyłowaną" technologicznie serią wyścigową, tylko tym razem samowola konstrukcyjna, zastąpiona jest "kulawymi" regulacjami, które w/g siwego gościa+FIA zrobią
    z F1 globalny/medialny produkt dla mas......co już widać po próbach załapania się do tej karuzeli
    jakiś nieznanych z osiągnięć wirtualnych ekip, dla których ważne jest chyba, umieszczenie ich nazwy
    w newsach.........
    Coca-cola i tak rządzi :)




  • 24. Konik_mekr
    • 2010-04-08 06:35:35
    • *.gorzow.mm.pl

    A mnie się wydaje, że im więcej producentów, tym lepiej dla widowiska. A na to 13 miejsce (o kto wie, czy inne się nie zwolnią po tym sezonie:) ) FIA powinna ogłosić taki konkurs, żeby rzeczywiście wszedł najlepszy. Szkoda, że jest to nie do zrobienia...

  • 25. habib
    • 2010-04-08 08:27:32
    • *.ip.netia.com.pl

    21. bitter 1 - niestety nie jest moją winą że dysponujesz ograniczonym słownictwem i nie rozumiesz znaczenia frazeologizmu " nie dla psa kiełbasa" otóż nie obawiaj się, pomogę Ci - oznacza to że nie dla kogoś coś jest przeznaczone, nie ma się o co starać, ubiegać, ktoś na coś nie zasługuje. W tym przypadku Durango nie zasługuje na F1. Nie będę chyba jedynym na tym forum któremu nazwa Durango kojarzy się tylko z modelem Dodge'a którym to jeździł pewien strażnik.

  • 26. Jazz
    • 2010-04-08 08:32:17
    • *.243.120.232

    Durango 95? Ten z Mechanicznej Pomarańczy?:)

  • 27. habib
    • 2010-04-08 08:38:15
    • *.ip.netia.com.pl

    nie nie chodziło mi o Cordella Walkera:P ale teraz sie dopiero spostrzegłem że wersja pickup nazywa sie Ram:D W sumie to to samo tyle że buda z tyłu inna.

  • 28. Cypriano
    • 2010-04-08 08:39:21
    • *.icpnet.pl

    Skąd wogóle pochodzi ten Durgano?

  • 29. modafi
    • 2010-04-08 09:02:11
    • *.153.158.115

    habib myślę, że chodzi nie o frazeologizm tylko o CAPS LOCKA

  • 30. kempa007
    • 2010-04-08 09:26:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. rafekf1nie wszystko zloto co sie swieci. Podobno firmy Stefanovica to jakies malo wiarygodne z kapitalem wlasnym rzedu 500 euro. Zoran tam sie cos tlumaczyl, ale FIA mu nie dala mozliwosci startu mimo, ze mial w teorii wszystko co mu potrzebne.

  • 31. Voight
    • 2010-04-08 09:52:40
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Durango jest z Włoch. A o Stefanie tak jak mówi kempa zapomnijcie. To już historia.

  • 32. biter1
    • 2010-04-08 10:08:12
    • *.238.201.25

    29. Dokładnie, forma robi różnicę.

  • 33. robtusiek
    • 2010-04-08 10:20:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Szczerze mówiąc dla mnie, tych nowych zespołów to tak jakby nie było. Oglądam ich tylko jak któryś wypadnie z toru i jak ich dublują, czy o to chodzi w F1 żeby oglądać dziadowstwo i odpadające części (choć Sauber na tym polu też ma problemy)? Może nie powinienem ich w tej fazie mistrzostw krytykować, bo są to zespoły raczkujące ale dla mnie to zbyt duży kontrast do zespołów z czołówki. Mam nadzieję że do końca sezonu zobaczę walkę nowych ekip chociaż z pierwszą pietnastką.

  • 34. Voight
    • 2010-04-08 11:18:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Mam tylko pytanie do wszystkich krytykujących. Ile w swojej karierze wiedzieliście debiutantów w F1? Bo ja przez 16 lat oglądania to kojarzę tylko Toyotę w 2002 i Lolę w 1997. Nigdy debiutant nie osiągają wiele na początku. Gdyby tak było to znaczyłoby że poziom czołówki jest beznadziejny.

  • 35. szerter
    • 2010-04-08 14:28:46
    • *.com-promis.3s.pl

    34. Voight - Jestem przekonany, że za rok mało kto będzie się przejmował nowym zespołem. Teraz pewnie przyciągają uwagę głównie dlatego, że stanowią 25% stawki :)

  • 36. marcin20
    • 2010-04-08 15:31:32
    • *.static.sitel.net.pl

    Ciekawe jak to się skończy, czy tak jak USF1????


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo