Heidfeld: Red Bull ma najlepszy bolid
Nick Heidfeld, który w tym roku nie zdołał znaleźć sobie miejsca w podstawowym składzie żadnej z ekip, ostatecznie zostając kierowcą testowym Mercedesa, wyraził przekonanie że najlepszym bolidem w stawce dysponuje aktualnie Red Bull.„To przerażające jak łatwo Vettel i Webber są w stanie jeździć na granicy możliwości.”
Przed pierwszym wyścigiem sezonu do pewniaków zdolnych walczyć o wygrane w sezonie 2010 zaliczane są auta: Red Bulla, McLarena, Ferrari oraz Mercedesa. Czy jednak tak się stanie przekonamy się już w najbliższą niedzielę.
komentarze
1. jajjo82
z tej trójki najbliżej serca mi do ferrari...ale nikuś chyba ma racje...ale licze na świetny wyscig i walke do ostatniego zakretu i wtedy niewązne kto wygra...jakieś punkty gargamelek tez mógłby przywieść pozdrawiam...to juz sie zaczyna!!!!!!!
2. CUSSLER
Tor w Bahrajnie po zmianach, kilka nowych twarzy , nowe bolidy , nowe przepisy, w pierwszym wyścigu nie patrzyłbym na mocne marki a raczej na to kto bedzie miał więcej szcześcia:) Będzie sie działo.
3. robtusiek
Szczerze mówiąc to nie mam swojego zdania;) Wszyscy stawiają na Red Bulla lub Ferrari więc musi coś być na rzeczy. Nie zapominajmy że w zeszłym sezonie Horner skonstruował taki bolid który bez wielostopniowego dyfuzora i bez KERSu dorównywał Brawnom, więc stawiam że Red Bull zdominuje pierwszy wyścig, oczywiście po sugestiach Heidfelda;)
4. robtusiek
Przepraszam nie Horner, a Newey:/
5. biter1
kempa007, ten portal był zawsze dla mnie czymś co określam "przysfajalny profesjonalizm" jak przeczytałem ten artykulik to musiałem sobie sprawdzić Logo bo myślałem że jestem na SportFan, po jakiego grzyba wstawiłeś to "A jakie jest Twoje zdanie". Dobrze wiemy że i tak każdy tutaj swoją opinię wyrazi a tak to wygląda jak zachęta do nabijania postów w dyskusji, tak SportFanowsko/Pudelkowato to zabrzmiało.
6. sydemon
Doświadczony weteran, który ma za sobą WYTĘP w 169 wyścigach GP w wywiadzie dla Auto Motor und Sport stwierdził: „Red Bull jest z pewnością najlepszym autem.”
Ciekawe okreslenie;)
7. kempa007
Po prostu chcialem zachecic ludzi do wymieniania swojej trojki najlpeszych, ale skoro tak ma to byc odbierane to poprawiam.
8. Strong
CUSSLER myślę że masz dużo racji. Ważne będą opony, hamulce i szczęście na starcie. A później to zobaczymy jak często będą zmieniać gumy i jak będą się zachowywały bolidy, jak będzie im ubywało ciężaru.
9. kempa007
cos mi kompa sie zwiesza i literki zjada :/
10. krystianxp
ciekawe kto w rok temu stawial na brown gp, a te wszystkie spekulacje podgrzewaja atmosfere ja mam tylko nadzieje ze bedzie bardz ciasno jeszcze ciasniej niz rok temu
11. Koyot.
hehe wiadomo ze nie powie nic o reni nawet jakby go ogniem przypalali. a dlaczego? kazdy wie :)
12. biter1
Jak będzie jeszcze ciaśniej niż rok temu to będzie masakra, i tak Polsat ucinał kilka sekund początku kolejnego Quala na rzecz reklam teraz te kilka sekund może znaczyć dla nas wszystko...
13. jar188
@10. krystianxp po testach kierowcy i ludzie ze światka F1 obstawiali,że Brawn GP będzie bardzo wysoko.
14. Strong
W tym roku w Polsacie będzie dwu godzinny blok reklamowy z migawkami z wyścigu w Bahrajnie. Szkoda że nie przejmie transmisji TVP. Jesteśmy skazani na blok reklamowy polsatu.
15. atomic
zastanawia mnie dlaczego do tej pory mcl i ferrari nie wystawiło drugich ekip w f1. red bull ma toro rosso i dobrze na tym wychodzi. a co do nicka to chłopak chyba liczy ,że coś ugra w przyszłym sezonie
16. pjc
Moim zdaniem czwórka McLaren, MercedesGP, wraz z Red Bullem i Ferrari rozdadzą karty w tym sezonie.
kolejność nie jest przypadkowa.
Jako goniących widzę Williamsa, Renault oraz Saubera, którzy moim zdaniem mogą regularnie gościć na podium.
Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat formy ekip Force India oraz STR.
Dla mnie jest to ogromna niewiadoma.
Reszta z tyłu.
17. pytoniusz
14. Strong polsat nie przerywal wyscigu reklamami w tym roku na byc inaczej?a co do kolejnosci to juz mi sie czytac nie chce jak widze te 4 ekipy ktore beda wedlug wiekszosci rzadzily w tym sezonie.jeden zaczal a reszta powtarza
18. Koyot.
Usunięty
19. pjc
Mam przeczucie,że z pewnością będzie bardzo ciasno w czołówce.
20. Strong
Myślę że już w piątek będziemy orientacyjnie wiedzieć jakie zespoły zobaczymy w Q3. Jak na razie możemy tylko gdybać. Na pewno w wyścigu dużą rolę odegrają hamulce, które będą narożone na mocną exploatację. Ciekaw jestem czy bolidy nie będą padały w wyścigu jak muchy. Na pewno będzie kilka stłuczek i awarii. Ale poczekajmy już tylko kilka dni.
21. Koyot.
Usunięty
22. Strong
17. pytoniusz - masz rację. Ale zamiast pokazać trochę więcej relacji przed startem i po finiszu to mamy w nagrodę za cierpliwość - reklamy.
23. pytoniusz
22. Strong ale z 2 strony gdyby nie reklamy po i przed to bysmy mieli je w trakcie,to dzieki tym reklama polsat kupuje prawa do transmisji.mysle ze to dobry kompromis
24. murmunder
Ja obstawie i nie tak prostolinijnie pewnie jak wszyscy, ale dla mnie pierwsze trzy bolidy na mecie to Alonso w Ferrari, Robert (Renault) Vettel RBR ( chociaż go nie lubie to podziwiam pieke bolidy RBR).
Mam pewne obawy co do Ferrari bo przed sezonem 2009 tez pokazywali na testach swoją sile a co wyszło to wiemy.
25. Musashi
To już widać jaką funkcję otrzymał HEI w Mercedesie. Wręczyli mu lornetki, kanapki i termos i teraz obserwuje bolidy konkurencji hehe
26. Koyot.
f1 . pl / Artykul.82+M5263e21b90d.0.html
sorrki wstawiło mi zły link ten jest prawidlowy oczywiscie bez spacji
27. URAN
W Bahrainie bardzo ważne będą hamulce. Niestety, Renault ma z tym problemy od samego początku testów o czym kilkakrotnie czytałem na http://www.renault-f1.fr Miejmy nadzieję, że usterka została skutecznie wyeliminowana.
28. Strong
Ciekaw jestem czy Reno zastosuje nowy dyfuzor, czy to tylko taka podpucha, bo na ich stronkach nie ma żadnej zmiany o dyfuzorze. Nawet Robert jak się wypowiada to mówi o nowych częściach aero, ale ani razu nie wspomniał o dyfuzorze.
29. Ajek
Musashi - dobre
30. Strong
27. URAN - pamiętasz jak na pitstopie nie mogli odkręcić kół dla Alonso, a później jego bolid zatrzymał się i cały wyścig poszedł w de.
31. Strong
Piszą że BMW będzie dbało o opony i oni mają dobre hamulce. Robert nigdy nie miał z nimi kłopotu, za ro motory mieli do de. A nóż widelec.
32. Koyot.
ale teraz BMW jeździ na silnikach ferrari :)
hehe fajnie to brzmi
33. Strong
Wicia w wywiadzie powiedział "Trudno powiedzieć, jakie są nasze cele w pierwszym wyścigu, bo wciąż nie wiemy, gdzie stoimy w porównaniu do innych zespołów."
To może być po części prawda
34. Koyot.
albo podpucha dla innych
35. Alakhai
reklamy owszem przed i po wyścigu ok, ale transmisja z toru powinna się zacząć godzinę wcześniej tak jak na innych stacjach
36. Strong
Do 35. Alakhai - na jakich innych stacjach możemy obejrzeć F1 oprócz polsatu.
Daj cynk
37. jfc
Jeśli chodzi o kolejność ekip generalnie zgadzam się z pjc (@16). Tylko jak na tę chwilę dałbym Merca na razie do tej drugiej grupy. W ciągu sezonu napewno dogonią pierwszą trójkę (duży budżet). Jednocześnie w dalszym przebiedu sezonu z goniących zdecydowanie powinien odpaść Sauber i trochę też Williams (brak sponsorów).
Jeśli chodzi o TR i FI to uważam że nie są daleko za drugą grupą, ale mają za słabych kierowców i zbyt małe doświadczenie zespołu żeby realnie walczyć o regularne punkty.
Za to dla mnie Renault jest wielką zagadką. Może dlatego że nie odkrywają wszystkich kart a Robert ma zbyt wiele przyzwyczajeń z pokera ;). Najbardziej prawdopodobne jest że na początku Robert może być w okolicach 10 miejsca, a potem zaczną gonić najlepszych. Jednocześnie nie byłoby ogromnym zaskoczeniem zobaczyć Roberta na podium już w Bahrainie. Myślę że podobnie jak większość forumowiczów traktował bym to raczej w kategorii miłej niespodzianki. Choć pewnie wielu fanATYKów miejsce tuż poza podium potraktowałoby za porażkę...
38. redlum
15. atomic - odpowiedz jest prosta - nie można korzystać z osiągnięć innych drużyn - nawet jak jest jeden właściciel. Bolidy redbulla i toro rosso - są dwoma niezależnymi konstrukcjami i oficjalnie nie mogą się wymieniać technologią..
39. jar188
Pierwsza czwórka wiadomo, będą blisko siebie, każdy z nich przygotowuje większe lub mniejsze zmiany na Bahrajn więc kolejność jeżeliby teraz założyć jakąś na podstawie testów i tak może ulec zmianie, więc ja nie pokuszę się o typowanie.
Co do reszty- to ich czasów z testów nie porównywałem ale robili to z całą pewnością inni kierowcy którzy w większości niestety Renault widzieli gdzieś w środku stawki nawet za Sauberem, Force India, Williamsem, chociaż akurat tutaj z nimi się zgadzam bo nie ma pewności czy przynajmniej dwójka - Sauber i Williams nie kręcili czasów "pod sponsorów".
Robert i Renault wspominali o nowych częściach i obiecujących danych z tunelu wiec być może będą wyglądać lepiej po wprowadzeniu tych zmian już w Bahrajnie.
Nie wierzę jednak aby Renault udało się dogonić czołowe zespoły na tyle aby walczyć regularnie o podium (dwa kroki Renault przy jednym pozostałych), po prostu w tym sezonie mamy aż cztery mocne ekipy i nawet jeżeli dwie spośród nich trochę zaśpią lub nie trafią zez zmianami to pozostają jeszcze inne plus cala reszta która też nie spocznie na laurach.
Moim zdaniem zdobywanie regularne punktów prze Renault będzie dobrym początkiem przed następnym sezonem.
40. ppiotrekk87
A o reni nikt nic nie mówi ... wydaje się, że im to nawet na rękę - przynajmniej mają spokój :)
41. Manisze
Mają spokój , a przede wszystkim zostawili sobie coś w rodzaju "furtki"- w wypowiedziach byli stonowani, nic nie obiecywali i dobrze. Uda się być wysoko- będzie miła niespodzianka, nie uda- nie będzie tragedi, bo nic nie zakładali :D
Choć osobiście uważam, że Robert z Renią szykują wejście szerszenia heh :D
42. darecky3
16. pjc zastanow sie, na podium sa tylko trzy miejsca. Wymieniasz 4 zespoly, ktore ustanowia kolejnosc stawki wiec wiadomo ze pudlo bedzie juz zajete, ale dokladasz jeszcze 3 inne zespoly, az szesciu kierowcow, ktorzy regularnie maja sie pojawiac na podium. Gratuluje ci logiki...hahaha
43. dafxf
Oj jak to dobrze ze w tym sezonie moje oczy nie beda musialy ogladac Slynnego Nica H. Weterana Formuly1 no no 169 startow robi wrazenie ale zaraz zaraz ile to bylo tych wygranych ??? Bo sie juz pogubilem.........
44. Alakhai
na kanele naszego sąsiada RTL mają relacje na gorąco z toru, BBC również nie próżnuje gorzej z odbiorem tej stacji online niestety, a u nas mam studio i pytania Zientarskiego typu ?? co byś poradził Kubicy na starcie ( pytanie do kierowcy wśród gości, albo co teraz Kubica czuje kierowany do ojca ) i w kółko te same pytania co wyścig, to na prawdę wole niemiecki z którego nic nie rozumiem i poczuć atmosferę bezpośrednio z prostej startowej tuż przed wyścigiem
45. fezuj
I ani słowa o krajobrazach i galeriach ?? coś nie tak z Nickusiem :(
46. ziyon
Robert mówił, że testowali z dużą ilością paliwa, więc może nie będzie tak źle.... ];-)
47. Gosu
25. Musashi - trafna i cięta riposta samuraja :) Tak naprawdę to dalej spekulacje i przypuszczenia, a Nick gada jakby wiedział już coś więcej. Renia nie jest wymieniana do grona faworytów, ale dla mnie jest to czarny koń sezonu.
48. ziyon
HEI prędzej by połknął zużytą oponę deszczową, niż powiedział coś dobrego na temat Renault... Robert jest liderem zespołu, a jemu pozostała rola eksperta...
49. Bajto
He he strasznie podobają mi się takie typowania jest 4 faworytów chociaż powinien być jeden skoro to faworyt. RB, Ferrari, Merc a może jednak Mclaren i w ten sposób mamy wymienione 33% startujących ekip więc typując w ten sposób zawsze pod koniec sezonu można powiedzieć ze miało się rację... A od siebie osobiście dodam że życzę mercowi i mclarenowi kiepskiego sezonu :)...
50. atomic
38 sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ,że "oficjalnie"
51. Szybszy
No nic wszyscy gdybają a nikt tak nie porównywał czasów z testów. Nie mówię tu o najszybszych kółkach tylko o tempie wyścigowym. Z tego co gdzieś czytałem to Renia ma lepsze od McLarena. Ale wy już prorokujecie ze Renia w drugiej grupie. Jeszcze kilka dni i będzie wszystko wiadomo.
52. zet_usun
Co do RED Bull-a to wszystko okaże się na wyścigu. Mogą mieć dobry bolid ale mogą też mieć pecha:) A teraz troszkę z innej beczki: Ponownie przeczytałem regulamin typowania na formula1.pl i zauważyłem zmianę dotyczącą terminu do którego można typować. Jest to sobota do godz.22.00 co oznacza, że możemy głosować po 3 sesji treningowej i po kwalifikacjach. Czy, któryś z adminów może potwierdzić ten fakt? Przepraszam, że w tym miejscu zadałem takie pytanie.
53. dariuslo
Co byśmy tu nie napisali to na obecną chwilę przypomina bardziej wróżenie z fusów lub koncert zyczeń niż ocenę na podstawie jakikolwiek racjonalnych argumentów. Z tupowaniem lidera trzeba czekać do Q.
54. ziyon
Kolego "zet", wejdź w zakładkę TYPOWANIE, tam wszystko jest opisane...
55. pjc
@darecky3 to przez to,że muszę znosić trudy dzisiejszego dnia w firmie:)
Generalnie chodziło mi o kolejność 1.MCL,2MERCEDES,3RED BULL,4FERRARI;
Potem umieściłem tych, których (moim zdaniem) stać na niespodzianki czyli Williamsa,Renault,Saubera(choć tu mam dużo wątpliwości);
To tylko moje przypuszczenia.
I tyle.
56. rabus30
44. Alakhai
Co do atmosfery wyścigu, którą można odczuć to masz rację. Relacja w Polsacie i komentarz pana Borowczyka jest tak porywający jak gdyby cały start był puszczany w zwolnionym tempie. Jeszcze jak był Sokół to zawsze i na starcie i w trakcie wyścigu jak coś się działo to się włączał przerywał ten słowotok Borowczyka i w jego komentarzu można było usłyszeć pasję i profesjonalizm. Kiedyś miałem okazję zobaczyć nagranie startu do jakiegoś GP z azjatyckiej tv kurcze komentarz niósł tam w sobie taki ładunek emocji, że można było się poczuć na moment jakby się tam było!!!, no a u nas lipa.
57. dafxf
A czy juz wiadomo na 100% kto bedzie sie WOZIL za F1 z naszych komentatorow?
58. zet_usun
Kolego "ziyon" jakbyś nie zauważył to już tam byłem, a tu poprosiłem o potwierdzenie tej zmiany przez jakiegokolwiek administratora.
59. Alakhai
56 wystarczy oglądnąć treningi w kanale speed, żeby poczuć różnice, własne ujęcia i komentarze na wszelkie nowinki techniczne itp. nie mówiąc o kwalifikacjach i wyścigu, do tej pory pamiętam jak kwalifikacje w Bahrajnie 2008 oglądałem właśnie online i słyszałem same pochwały pod adresem Roberta, zresztą szkoda nawet komentować "profesjonalizm" całego studia itp., już nawet nie mówiąc, że jak Robert był z tyłu to zawsze wina bolidu, a jak z przodu to jego geniuszu - trochę obiektywizmu też jednak wskazane, heh dlatego z dwojga złego czasami i niemiecki szum działa uspokajająco :D
60. Matysss
panie HEI !!!!! czyżby szykowałby się Pan do RBR ?? a ja myślałem że otworzysz Pan biuro turystyczne...
61. prolim
Sokół + Borowczyk to dobra para. Borowczyk ma kwiecisty język, aczkolwiek musi byc ktoś kto nada profesjonalizmu komentarzowi. Sokół był dobry, dobrze kumał różne rzeczy i wyłapywał je. Natomiast Kochański + Borowczyk to bardzo słaby mix. Kochański niech lepiej jeździ, a nie komentuje, nie potrafi i nie zna się na komentowaniu... No mam nadzieję na większą ilość materiałów z Tomaszem Lorkiem, rzeźnik po prostu :), dobrze mówi po angielsku i ma tą nutkę humoru w pytaniach. Bo ten drugi koleś, Sobierajski to ma angielski na poziomie gimnazjum i jest mega sztywny... :P
62. lechart
30. Strong Kłopot z odkręceniem koła w samochodzie Renault, wystąpił z powodu niewielkiej kolizji Alonso z innym samochodem. Dziwi mnie że NH chwali samochód innego zespołu niż ten, w którym jest (jako kierowca rezerwowy..., ale jest....). Ma jakiś cel....???
63. jfc
@62 Cel, a raczej powód jest prosty. Merc nie jest jeszcze w pełni sił. Wiedzą co jeszcze trzeba poprawić i wiedzą że jeśli inni zrobili co trzeba to będą trochę przed nimi. A RB ma Neweya więc musi mieć wszystko ok. Ot cała filozofia.
64. dziarmol@biss
Pewnie ma to być kolejna zasłona dymna(chwalenie konkurencji) Być może Mercedes chce zaszokować w Bahrainie nadzwyczajną formą.Zastanawia bardzo dużo sprzecznych wieści płynących z ust pracowników Mercedesa. a to raz chwalą aby znowu następnego dnia ganić. Ot reklama, ma być głośno i tyle...
65. atomic
59alakhai : na czy teraz można otworzyć " speed"
66. Jacu
@64. dziarmol@biss - dokladnie tez tak uwazam. Mercedes na bank bedzie w scislej czolowce. Bez dwoch zdan. Wszyscy zapominaja, ze to reszta musi ich gonic patrzac przez pryzmat zeszlego sezonu. Oczywiscie zaraz beda glosy, ze mieli podwojny dyfuzor itd. etc. Ale pamietajcie ze mieli swietny pakiet wogole a dyfuzor to tylko czesc i caly pakiet musi dzialac jako harmonijna calosc (ponoc sami wiecej zaslug przypisuja przedniej partii niz dyfuzorowi). I nawet jak w polowie sezonu odpuscili rozwoj - na rzecz nowego bolidu - to w momencie kiedy trzeba bylo pogonic natychmiast nastapila poprawa pod koniec sezonu (patrzcie chociazby na wyniki ostatniego wyscigu). Mercedes liczy na wielki sukces i widac to napiecie wewnatrz wlasnie w postaci sprzecznych info (kogos ponosi to zaraz studza atmosfere). Zobaczycie oni beda silni ...niestety. Pozdro
67. jar188
@66. Jacu, Patrząc przez pryzmat zeszłego sezonu to reszta musi gonić właśnie RBR a nie Mercedesa. Brawn nie odpuścił w połowie sezonu (skąd masz takie info?) po prostu nie trafili kompletnie z poprawkami i musieli szukać gdzie popełnili błąd, do tego jeszcze nie najwyższy budżet i mamy obraz drugiej połowy sezonu. w wykonaniu GP Brawn.
Ale zeszły sezon to zeszły sezon.
68. Kiachi
Pan Nick mówi to co inni za wiele to nie dodaję.
69. dziarmol@biss
Ja jednak liczę na Alonso-Ferrari ;-)) a jak nie to trudno "cza" będzie przeprosić Mclarena ;-))
70. Master666
A ja liczę na Pana S. i Pana H. ;-)
71. Big master
Ludzie ściśle związani z F1 potrafią na pewno dużo lepiej interpretować wyniku testów, nikt nie wymienia reno w czołówce, większość uważa ze sa oni za Sauberem. Jedynie mega gigantyczny krok na przód w Bahrajnie może sprawić, ze reno będzie się liczyło w walce o miejsca 1-6, a w to nie wierze. Wielu mi mówiło, żebym się nie zdziwił 13 marca jak reno pokaże na co ich stać, już niedługo się przekonamy czy ja się zdziwię czy wy :)
72. Alakhai
65. atomic, swego czasu był dostępny za pomocą tvuplayer, lecz ostatnio znikł, więc nie wiem jak będzie w tym sezonie
73. dziarmol@biss
@Master666 A to mój czarny koń ;-))
>> http://w w w .youtube . com/ watch?v=WPDMxqFOgXU << (spacje)
74. Jacu
@67. jar188 - przez pryzmat calego sezonu napisalem, a to oznaczalo rowniez jego poczatku gdzie mieli miazdzaca przewage. Poza tym Ross gdzies sie wypowiadal (chyba w ktoryms numerze f1 Racing) ze ze wzgledu na ograniczony budzet majac spora przewage musieli czesc zasobow wykorzystac na poczet nowego bolidu liczac na trafnosc minimalnych porawek. Te jak wiemy nie byly za dobre w srodkowej czesci sezonu (problemy z temp opon itd) ale juz w koncowce wrocili do scislej czolowki, jesli patrzec na potencjal bolidu. Owszem w koncowce brylowal RBR ale zaraz za nimi byly Brawny (nie liczac McLarena Hamiltona).Do tego dochodzi problem z nazwijmy to "delikanoscia" konstrukcji Neweya. Oby tym razem nie przesadzil jak w przeszlosci czesto bywalo w McLarenach. Mercedes zatem potencjalnie wydaje sie bardzo silny jesli chodzi o bolid,.... ale jak wiadomo - nic naprawde nie wiadomo ;).
@69. dziarmol@biss - tez trzymam za nich kciuki, a jak nie wyjdzie to pozostaja Mc-ki ;). Chociaz mam "zle" przeczucia jesli chodzi o Mercedesa - oby sie nie sprawdzily... ;)
@70. Master666 - ...nooo i kola beda fruwaly hihi :D
75. dziarmol@biss
74. Jacu - na kołach może się nie skończyć, a wizyty kurtuazyjne w boksach to co?? Bywało i tak nieprawdaż ;-))
76. jar188
@74. Jacu
"Wszyscy zapominaja, ze to reszta musi ich gonic patrzac przez pryzmat zeszlego sezonu" Jeżeli goni się czyjąś formę to z końca zeszłego sezonu a nie z początku czy środka.
Co ma forma z początku sezonu zespołu do formy na koniec sezonu w sumie? A na koniec sezonu najmocniejszy był RBR i to wyraźnie.
Ale podkreślam- to wcale nie oznacza,że Mercedes będzie słabszy od RBR, tego dowiemy się po pierwszym wyścigu.
77. Jacu
@75. dziarmol@biss - ;)))) ...eh moze i dojsc nieprzejednana chec parkowania na srodku zakretu - waskiego toru na poludniu europy ;) - tez nowosc to zadna by nie byla , co nie... ;)
78. Jacu
@76. jar188 - ...cos tam ma bo jednak i pod koniec sezonu byli mocni. Chodzi o to ze mozna zdobyc tytul nie bedac przez caly sezon na absolutnym topie a wystarczy czasem miec solidny pakiet juz na starcie. A historia lubi sie powtarzac, ale oczywiscie zgadadzam sie, ze wcale tak nie musi byc i mam nadzieje, ze nie bedzie.Nieco madrzejsi bedziemy juz za pare dni. pozdro
79. dziarmol@biss
Znacznie trudniej rozwijać bolid będąc w Azji czy Australii z dala od swoich fabryk więc te pierwsze wyścigi mogą być kluczowe..Pamiętamy ubiegły sezon.
80. Marti
Ja tez uważam, że pierwsze skrzypce zagrają: Ferrari, Mercedes, McLaren i Red Bull (kolejnością proszę się nie sugerować).
Drugie skrzypce: Williams, Sauber i Renault (tutaj kolejność też nic nie oznacza).
Reszta się nie liczy ;)
81. matito
80. Marti
No popieram tylko zastanawiam się jak sie pokaże Force India. W ubiegłym sezonie przygotowali niezły bolid.
82. darecky3
73. ...ja tez wiem kto ma "czarnego konia" i jezdzi w F1 ...ale sie tym nie chwali.....ha ha ha..:))
kempa007 prosze mnie nie banowac, po prostu mi sie wyrwalo...:))
83. jfc
@80,81 to zbyt oczywiste. Zawsze są niespodzianki, zawsze w szybkość bolidów wmiesza się zawodność i przypadek. Mercedes na początku będzie za pierwszą trójką z powodu ilości zmian które wprowadzili w zespole. Z "drugich skrzypiec też sądzę że ktoś zawiedzie. Może Reno? a ktoś też zaskoczy pozytywnie. Tylko że i Williams i Sauber nie mają dopiętego funduszu i w środku sezonu będą wyraźnie słabsi niż na początku. Wiele zobaczymy już jutro... Jeszcze więcej w Niedzielę, a prawie wszystko po GP Hiszpanii i Monako.Do tego czasu zespoły mniej więcej pokażą na co je stać w tym roku.
84. dziarmol@biss
82. darecky3 - A tu żeś trafił !! ;-)) No tak ten koń to nie przelewki ;-))))Nicole pewnie by więcej powiedziała ..Ale któż ją zapyta??
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz