komentarze
  • 316. rKubica-fan
    • 2010-02-17 16:19:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl


    1 HAMILTON 1:24.762
    2 MASSA 1:26.473
    3 DE LA ROSA P 1:27.825
    4 VETTEL P 1:27.871
    5 BARRICHELLO P 1:28.256
    6 DI RESTA P 1:30.080
    7 SCHUMACHER P 1:30.273
    8 PETROV 1:30.311
    9 BUEMI P 1:31.555
    10 FAUZY P 1:34.396
    11 GLOCK P 1:34.453

  • 317. rKubica-fan
    • 2010-02-17 16:22:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pos. Driver Car Best Time Laps
    1. Sebastian Vettel Red Bull RB6 1:22.593 90
    2. Felipe Massa Ferrari F10 1:23.204 50
    3. Sebastien Buemi Toro Rosso STR5 1:23.322 67
    4. Lewis Hamilton McLaren MP4-25 1:24.367 52
    5. Michael Schumacher Mercedes W01 1:24.532 87
    6. Pedro de la Rosa Sauber C29 1:24.616 62
    7. Paul di Resta Force India VJM03 1:25.088 74
    8. Vitaly Petrov Renault R30 1:26.237 38
    9. Rubens Barrichello Williams FW32 1:28.256 96
    10. Fairuz Fauzy Lotus T127 1:31.848 76
    11. Timo Glock Virgin VR-01 1:32.417 10

  • 318. Kacper94
    • 2010-02-17 16:25:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    S. Vettel Red Bull 1:22.593 +-.--- 90
    2 F. Massa Ferrari 1.23.204 +-.--- 57
    3 S. Buemi Toro Rosso 1.23.322 +-.--- 67
    4 L. Hamilton McLaren 1.24.367 +-.--- 52
    5 M. Schumacher Mercedes 1.24.532 +-.--- 92
    6 P. de la Rosa Sauber 1.24.616 +-.--- 62
    7 P. Di Resta Force India 1:25.088 +-.--- 74
    8 V. Petrov Renault 1.26.237 +-.--- 46
    9 R. Barrichello Williams 1.28.256 +-.--- 99
    10 A. Sutil Force India 1:28.710 +-.--- 11
    11 F. Fauzy Lotus 1:31.848 +-.--- 76
    12 T. Glock Virgin 1.32.417 +-.--- 10

  • 319. ar2rg
    • 2010-02-17 16:28:26
    • *.243.177.251

    Witam wszystkich.
    Też nie wypowiadam się na tym forum,ale uważam,że ,, MIchas'' wypowiedział się bardzo rzeczowo ,fachowo i logicznie w przciwieństwie do Pana zakop-a.
    Więc powtórzę:WSZYSTKO TO SĄ TESTY WIELE KONKRETNEGO NA 100% NIE WNOSZĄ ,ABY WIĘKSZOŚĆ (PONAD 90 %) WYPOWIADAŁA SIĘ W TAK ,,FACHOWY''SPOSÓB ! Jak będzie,zobaczymy w marcu.SerdecznieWszystkich pozdrawiam.

  • 320. STMan
    • 2010-02-17 16:32:17
    • *.182.86.140

    Witam
    Spinacie się jak dziewice.... każdy lepszy fachowiec... dajcie luzu
    Tym, który piszą, że z testów nic nie wynika i że Reno ma mocny bolid napiszę tylko:
    Jeżeli uważasz, że tylko Reno ulepszy konstrukcję do 40% nowych części to oznacza, że Reno spóźniło się z budową R30. Inni mają bolidy zamknięte w 85% i teraz testują a Reno na pierwsze GP dostanie bolid bez testów. Niech mi znawcy testów napiszą, jak można testować 60% bolidu, podczas, gdy jeden element zmienia areodynamikę. Jedyne co mogą przetestować to silnik.....

    Czy naprawdę uważacie, że wszyscy jadą po najlepszy czas a Reno testuje? Proszę Was, Reno z pewnością już jeździło na pusto.....

    Wniosek? Reno na pewno nie będzie w pierwszych 2 liniach w pierwszych 4 GP

  • 321. lechu55
    • 2010-02-17 16:33:47
    • *.181.129.250

    Czerwona flaga na torze

  • 322. Taiyou
    • 2010-02-17 16:38:07
    • *.chello.pl

    Wiecie, przwda jest taka, że wszystko może się okazać..Pamiętacie zeszłoroczny wyścig w Australii? Wszyscy się jarali że Kubica mial szanse na podium a co się okazalo? Że bolid BMW byl doprawdy guzik warty..Pierwsze 3 wyścigi i będzie można mówić kto w jakiej jest formie..

  • 323. Made in Poland
    • 2010-02-17 16:38:29
    • *.227.107.65

    STMan, nie jestem interpretatorem wyników testów, ale wskażę tylko, że źle rozumujesz twierdząc, że skoro reno wprowadzi 40% nowych części to znaczy, że się spóźniło. Zbyt śmiały wniosek i zarazem niepoprawny, ponieważ może być tak, że reno wprowadzi 40% nowych części, których teraz nie chce pokazać, a za które jest pewna mniej lub bardziej. Nie chcę wywracać kota ogonem, ale jak już zarzucasz ludziom spinę to zarzucaj solidnie. Pozdrawiam amatorów wykładni czasów testów.
    Ponadto wniosek, że reno na pewno nie będzie w pierwszych 2 liniach w pierwszych 4 GP płynący z przesłanek, które przedstawiłeś jest tak niepoprawny, że aż w oczy rażący. Polecam jakikolwiek podręcznik z logiki.

  • 324. lechu55
    • 2010-02-17 16:38:45
    • *.181.129.250

    322. Taiyou- święta prawda

  • 325. STMan
    • 2010-02-17 16:38:46
    • *.182.86.140

    304. MIchas 2010-02-17 16:04:13 (Host: *.159.31.124.static.crowley.pl)
    Moze byc tak iz Reno jest swiadom osiagow swojego bolidu z nowymi czesciami, a teraz chca do maksimum poznac "tajniki oszczednosci bolidu", bo wlasnie to moze byc kluczem do sukcesu.

    Panie, mówisz Pan bzdury.
    Jak mogą byś świadomi nowych części bez testów?? Możliwe, że te nowe elementy testowane są dopiero w tunelu, jakby je mieli, to założyliby je pewnie.

    Wiedzą, że będą mieli super części.... hehe dobre

  • 326. misiauek
    • 2010-02-17 16:45:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najpierw mam pytanko: czy wiecie dlaczego wyścigowa dziewica zrobiła tylko 10 kółek? Odnośnie wypowiedzi STMan'a @325 Weźmy pod uwagę, że części to nie tylko aero, ale baaardzo wiele innych rzeczy - wszystkim zawsze narzuca się nowy nos wymyslne osłonki itp ale w bolidzie można poprwic wiele więcej niż aero chociaz rzeczywiscie kształt szerszenia może wskazywać, że będa jeszcze zmiany aero ale przecież na 100% tego nie wiemy

  • 327. azazel
    • 2010-02-17 16:46:01
    • *.chelm.mm.pl

    304. MIchas Niby dobrze piszesz, ale w pewnym punkcie sam sobie zaprzeczasz. Napisałeś, że: „Nikt po za zespołami, nie wie jaką formę ma bolid. Dodatkowo żaden zespół nie zna formy innego.”, a później: „Sami kierowcy z Saubera powiedzieli, że nie maja wystarczającego bolidu, aby konkurować z przodu stawki, a na testach kręcą najlepsze czasy.”. W takim razie skąd wiedzą, że nie mają konkurencyjnego bolidu, jeśli nie wiedzieliby gdzie jest konkurencja? Otóż zespoły wiedzą już mniej więcej gdzie są, ponieważ inżynierowie podglądają konkurencję, widzą ile okrążeń kręcą w poszczególnych stintach i jakie czasy uzyskują, a po kilka dniach testów można na podstawie tych danych próbować oszacować gdzie się jest.

  • 328. STMan
    • 2010-02-17 16:46:30
    • *.182.86.140

    323. Made in Poland
    Jezuuu, powiedz mi czemu ludzie związani z F1 po wprowadzeniu zakazów testów w sezonie wypowiadali się, że bardzo ciężko jest udoskonalać konstrukcję BEZ TESTÓW, dlaczego na treningach pojawiały się nowe części a potem znikały - bo się nie sprawdziły. Komputer, czy tunel nie dadzą ci wyników. Nowe elementy trzeba przetestować.
    To, że Reno nie będzie w czołówce wnioskuję nie tylko po tym co napisałem. Pisałem wcześniej o Reno, nie będę się powtarzał. Chodzi mi o:
    1. Wypowiedzi zarządu
    2. Dyfuzor, którego nie rozumieją (dopiero podłogę pod niego mają robić)
    3. Dłuższe przejazdy nie są rewelacyjne
    4. Opóźnienia

  • 329. pesymista
    • 2010-02-17 16:55:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    322. Taiyou w Australii to akurat Kubica mógł mieć 2 miejsce z palcem w nosie (czyli samochód był potencjalnie szybki), ale nie bo mu się zachciało wylądować na ścianie z vettelem.

  • 330. zakop
    • 2010-02-17 17:00:01
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    304. MIchas no i co?

  • 331. Michal1050
    • 2010-02-17 17:00:52
    • Blokada
    • *.189.216.230.skyware.pl

    Petrov coraz szybciej! Niepokoi mnie Virgin 10 okrążenia:(
    A tak poza tematem http://stefangp.lua.pl/news.php - jest to stronka poświęcona Stefanowi GP i F1,zapraszam do pomocy w rozwijaniu się dla pierwszych 10 osób status admina!;) To nie jest spam chcę tylko żeby było jak najwięcej stron o F1!;)

    Pozdrawiam!;)

  • 332. sm0ku
    • 2010-02-17 17:02:00
    • *.chello.pl

    323. Made in Poland - w końcu ktoś kto myśli, czasem mam wrażenie że bardzo niewielu nas tu. Pozdrawiam - A do reszty wspaniałych amatorów czasów testowych, oprócz ciężaru paliwa dam wam wskazówkę co do interpretacji czasów - Bridgestone wzięło na testy w Jerez 3 typy samych slickow które bardzo różnie zachowują się na torze - nie mówiąc już nawet o przejściowych i deszczówkach. CZASY NIE MÓWIĄ NIC A NIC

  • 333. legac
    • 2010-02-17 17:03:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widać wszyscy teraz wyjechali na popisówkę, żeby ich zdjęcie było przy komentarzach z dnia testów

  • 334. Taiyou
    • 2010-02-17 17:05:29
    • *.chello.pl

    329. pesymista Tylko co z tego że wtedy był szybki, skoro potem, w następnych wyścigach albo silnik się dusił albo ta 'prędkość' gdzieś zniknęła? No chyba że BMW robi wozy cudowne na jeden wyścig, a na reszte sezonu to zamykanie stawki..

  • 335. pele2808
    • 2010-02-17 17:08:37
    • Blokada
    • *.dip.t-dialin.net

    329. pesymista wyladowal na scianie bo walczy o swoje

  • 336. legac
    • 2010-02-17 17:09:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wtedy BMW dobrze trafiło z oponami, stąd wynikała ich duża przewaga w końcówce wyścigu. Stąd też wniosek na ten sezon, że nie jest pewne czy najszybsze bolidy będą zawswze wygrywać. Trzeba też mieć zawsze bolid na mecie i dużo szczęścia, bo to 19 wyścigów a nie jedna czasówka

  • 337. omegags
    • 2010-02-17 17:19:18
    • *.ssp.dialog.net.pl

    329 gdyby chciał być drugi to by był na pewno ale onwalczył ozłoto i musiałatakować jak najszybciej nie mógł czekać i tyle

  • 338. rogas144
    • 2010-02-17 17:23:46
    • *.tktelekom.pl

    Wiecie co mnie najbardziej tu bawi? to, że każdy mówi, że poczekajmy, aż rozpoczną się pierwsze kwalifikacje itp a później piszą sami takie bzdury, że bolid Renault jest słaby i w ogóle. Zastanówcie się co piszecie bo tak naprawdę G**NO wiecie!! Każdy zespół testuje bolid pod coś innego i z czymś innym więc jak można wywnioskować, gdzie dany zespół się znajduje na tle innych zespołów. Nie podniecajcie się tak, zobaczymy w marcu co i jak i gdzie. Zresztą pierwszy wyścig i tak nam niczego nie powie w 100%. Ja wierzę w Renault bo przynajmniej chcą walczyć, wiedzą jak wygrywać i na pewno każdy się teraz o to stara. PZDR

  • 339. misiauek
    • 2010-02-17 17:24:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @336 Dokladnie - co więcej może (choć nie musi) się okazać, że ten kto z czołowych 6-7 zespołów najlepiej poradzi sobie z degradacją opon bedzie mistrzem w 2010 - na ostatnich kółkach różnice czasów w zalezności od zużycia opon mogą sięgnąć np. od 1 do może i 3sek na okrążeniu- jesli ktoś będzie pod tym względem zdecydowanie lepszy od reszty stawki

  • 340. legac
    • 2010-02-17 17:31:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nawet kiepszkim BMW można było zająć drugie miejsce. Taktyka , "fart" i niezawodność, to moim zdaniem klucz do wygrywania w tym roku. W 2008 Hami;ton miał dużo szybszy bolid od innych, prawie zawsze PP, a ledwo się wykaraskał

  • 341. dick777
    • 2010-02-17 17:52:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    STMan, w odróżnieniu od ciebie sądzę, że Renault przygotowało kilka wariantów rozwiązań i testy mają im udzielić odpowiedzi, którą drogą pójść. Być może inne zespoły poszły inną drogą i od razu postawiły na konkretne rozwiązanie, które może przynieść im sukces lub totalną porażkę, tak jak to było w ubiegłym sezonie, kiedy to BMW, Renault, McLaren i Ferrari postawiły na KERS i przegrały z kretesem. Być może Renault wyciągnęło z tej porażki lekcję i postanowiło nie pakować się na całego w jedno rozwiązanie. Stąd ta zapowiedź o tak dużych zmianach na Bahrain. Tezę o opóźnieniu w pracach nad bolidem uważam za niczym nie popartą bzdurę. 300 osób siedziało w Enstone na stołkach i przez kilka miesięcy pierdziało w stołki. A Lopez i spece z jego z firmy to idioci, którzy kupili bubel. Wolne żarty! Pomyśl czasami, zanim zaczniesz wypisywać głupoty, podobnie jak pozostali, którzy bredzą o opóźnieniu Renault.

  • 342. Perkoz_1
    • 2010-02-17 18:06:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też uważam, że szkoda klepania w klawirkę na temat formy Renault czy innego teamu na podstawie jakichkolwiek testów. Mniej więcej kogo stać na zwycięstwo będzie wiadomo po powrocie F1 z antypodów, czyli po GP Chin. I dopiero na GP Hiszpanii karty będą jako tako potasowane i rozdane.Ten sezon jest stricte przełomowy technologicznie i dlatego mogą być różne wielkie niespodzianki, Jeszcze większe niż w ubiegłym sezonie. I to jest dobre dla tego sportu.

  • 343. MQual
    • 2010-02-17 18:11:03
    • *.dip.t-dialin.net

    196. matey89 sądząc po twoim nicku jeteś jeszcze szczeniakiem a szczeniak lubi szczekać... więc nie wchodź jeszcze na takie brzydkie strony :D

  • 344. figo7
    • 2010-02-17 20:20:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    . dick777 Ty chłopie czytasz w moich myślach jestem takiego samego zdania , podoba mi się twój tok myślenia masz bardzo mądre komentarze pozdrawiam .

  • 345. MIchas
    • 2010-02-17 22:25:08
    • *.echostar.pl

    325 STMan

    Nie jestem zwolenikiem wplatywanie sie w dyskusje na forach, wiec jeszcze tylko raz odwolam sie do tej dyskusji.

    Po pierwsze to napisalem "sa swiadomi", anie wiedza, ze beda dobre (czesci). To jest duza roznica. Jak chcesz prowadzic z kims dyskusje, nie mozesz tak znaczaco przeinaczac toku myslenia rozmowcy.

    Zadam Tobie kilka pytan. Czy uwazasz, ze te 40% czesci nei zostalo testowanych przez rozne technologie? Sadzisz ze wpakuja 40% nowych czesci nei majac pojecia jak moga wplynac na bolid? Sadzisz, ze te czesci na czym beda bazowaly? Moze byc tak, iz te czwsci, sprawdza sie kapitalnie poniewaz zrobili je na podstawie kilkunastu dni testow wersja przejsciowa bolidu.
    Skoro inna ekipa mogla stworzyc Caly bolid bez tunelu areo, to...

    Ponadto moze byc tak jak napisal jeden pan, iz nie chca ich ujawniac do GP. Po akcji z dyfuzorami, kazda ekipa jest teraz 10 razy czujniejsza.

    Powodow moze byc setki, a i one sa poza naszym zasiegiem.
    Nikt z nas nie ma najmniejszej swiadomosci co tam sie naprawde dzieje, wiec jakiekolwiek pisanie, z ektos kogos wyprzedza jest poprostu oznaka, iz nei jest sie swiadomym swojej niewiedzy.

    Tyle zmojej strony ;).

  • 346. F1 team PL
    • 2010-02-17 23:21:07
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Kolejny dzień testów, setki spekulacji i kto ma racje
    5 dzień Jerez a czasy okrążeń nic się nie zmieniają , są bardzo zbliżone czyli pomiędzy 1;30 a 1;20
    więc znaczy to że na podstawie tych wyników nikt z nas niejest w stanie powiedzieć który team ma przewage, z wypowiedzi też nic niezkleimy ponieważ każdy ma swoją strategię. Jedni chwalą swój bolid inni są sceptyczni co niektórzy mówią o problemach.
    Najbardziej nakręcają nas te nagłówki np " Pierwszy dzień dla Vetela" tak jak by coś już wygrał,
    Prawda jest taka iż to dopiero w Bahrajnie zobaczymy który team wsadził najwięcej serca ,rozumu oraz kasy i odrobił lekcje z Jerez
    Oczywiście pragne całym sercem żeby R.K został mistrzem ale to niestety nieda mu tego mistrza ,tylko szybki i bezawaryjny bolid


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo