RaptoRi
Ostatnia aktywność
avatar
RaptoRi

03.02.2015 20:13

0

„Z pit wall widać było, że auto jest stabilne w pierwszym zakręcie, a działo się tak także gdy na torze był Mercedes.” - Chyba nie do końca łapie o co chodzi w tym zdaniu :) Co ma obecność Mercedesa do stabilności bolidu McLarena? :)

avatar
RaptoRi

06.10.2014 14:40

0

Na razie walczy o życie, nie czas aby rozmawiać o powrocie na tor...

avatar
RaptoRi

04.04.2014 13:08

0

Jakby ktoś nie czytał to wyszła oficjalna wypowiedz menagerki Schumiego ze ma "momenty świadomości" - brzmi to dosyć optymistycznie :) Także trzymam kciuki. Sorry za offtop.

avatar
RaptoRi

02.04.2014 09:39

0

Nie wiem po co uzyli niemal identyczynego zwrotu jak w tej "aferze" z Alonso. Mogli powiedziec to na 100 innych sposobow - nie wiem czy to mial byc zart czy co, bo nie wierze ze inzynier nie slyszal o tamtej wczesniejszej sutuacji. Tak jak napisal Orlo - mogli po prostu powiedziec ze Bottas sprobuje wyprzedzic Buttona, a jezeli mu sie nie uda to na ostatniej prostej odda pozycje i by bylo wszystko ok. A tak mamy juz lekko niezdrowa sytuacje w Teamie...

avatar
RaptoRi

28.03.2014 09:30

0

Maksymalny przepływ paliwa to jeden z najgłupszych przepisów w tym sezonie. Skoro ustalili maksymalny limit paliwa na wyścig to co ich interesuje przepływ chwilowy. Bolid może podczas wyścigu spalić tyle i tyle i ok (jeśli już muszą być tak bardzo pro eco... ) :) Z roku na rok niszczą ten sport, czekam tylko na karabinki,wylewanie plam oleju i rozrzucanie gwoździ za bolidem - do tego to zmierza - bo chwilowe bonusy prędkości przeniesione z gier komputerowych w postaci KERS czy DRS już mieliśmy w zeszłym roku :)

avatar
RaptoRi

05.03.2014 21:26

0

@ RyżyWuj - no jak nic nowego? Dobra wiadomość że jeszcze prowadzą rozmowy, gorzej jakby odpisali, że rozmowy się zakonczyły i F1 w Polsacie nie bedzie :) Tak czy inaczej trzymam kciuki - zawsze to transmisja w dobrej jakości bez reklam...

avatar
RaptoRi

03.03.2014 13:42

0

Dla mnie właśnie niezrozumiały jest cel "zamrożenia przełożeń". Zresztą zamrożenie rozwoju silników też wydaje się bez sensu... F1 to sport + technologia i jej rozwijanie powinno być elementem całej gry. Równie dobrze mogą zamrozić, rozkład masy, pakiety aero - tylko PO CO???

avatar
RaptoRi

03.03.2014 12:20

0

5 silników, całkowicie nowej konstrukcji - odważnie :) Szczególnie zespoły korzystające z silników Renault mogą mieć spory problem... No nic, zobaczymy - już niecałe 2 tygodnie... :D

avatar
RaptoRi

28.02.2014 13:56

0

RedBull 1:36.340 no no, jak na silnik Renault to ładnie... Ciekawe czy go nie musili gasić po zjezdzie do PIT :)

avatar
RaptoRi

28.02.2014 09:25

0

Z tego co pamiętam dziś czyli 28.02 miało nastąpić "zamrożenie" silników - nie wygląda to dobrze dla Renault... Szkoda Lotusa, Caterhama i TR - bo akurat problemy RedBulla wprowadząją powiew świeżości po długim okresie dominacji ;)

avatar
RaptoRi

24.02.2014 09:08

0

A to ciekawe, z jednej strony naciskają na ECO F1 - coraz niższe spalanie, mniejsze silniki, a z drugiej oświetlenie toru które zapewne pobiera mln kWh. Osobiście wolę dzienne wyścigi, chyba że nocny wyścig jest podytowany duża rożnicą czasu.

avatar
RaptoRi

20.02.2014 14:56

0

Wygląda na to ze tegoroczne konstrukcje nie będą wiele wolniejsze niż modele sezonu 2013... Za to wygląda na przewagę bolidów z silnikami mercedesa... No ale zobaczymy, jeszcze tylko 3 tygodnie :D

avatar
RaptoRi

19.02.2014 13:21

0

Wypowiedz Lopeza: "Nasz samochód powinien być szybki jak diabli, jeśli dane z symulacji i tunelu są poprawne." - ciekawe, zobaczymy... :)

Przejdź do wpisu Ruszyły testy w Bahrajnie

avatar
RaptoRi

19.02.2014 11:04

0

Wygląda na to ze bolidy wyposazone w silniki mercedesa radzą sobie najlepiej. No ale wiadomo, to tylko testy - chociaz do wysligu zostalo niewiele czasu... :)

Przejdź do wpisu Ruszyły testy w Bahrajnie

avatar
RaptoRi

19.02.2014 09:23

0

@eez - Jest jak najbardziej NIESYMETRYCZNY - ponieważ "nosy" mają różną długość :)

Przejdź do wpisu Lotus oficjalnie pokazał E22

avatar
RaptoRi

18.02.2014 22:27

0

@mazur81 - Opanowany tak, umiejętności też ok, ale moim zdaniem brak mu trochę agresji sportowej, która pomaga walczyć i wygrywać. Co do ferrari - bolid będzie kluczowy - oby wreszcie jeżdził jak trzeba - a bedziemy mieli okazje obserwować pojedynki dwóch bardzo dobrych kierowców - jeden perfekcyjny i opanowany (Alo), drugi mocno wyluzowany (Rai) :) Bedzie sie dzialo!

avatar
RaptoRi

18.02.2014 11:56

0

Rosberg to niezły kierowca, ale raczej nie materiał na mistrza. Nie ta psychika, tak mi się wydaje...

avatar
RaptoRi

30.06.2013 21:10

0

osobiscie nie wierze w slabe starty Marka, to bardzo doswiadczony kierowca - jestem niemal pewny ze zespol delikatnie "reguluje" mu sprzeglo albo cokolwiek innego - filmik u kolegi powyzej bardzo wyraznie pokazuje jak Mark jest zdziwiony zachowaniem bolidu na starcie...

avatar
RaptoRi

14.05.2013 08:55

0

Tak, tylko trochę mało precyzyjnie napisane "Wrócimy do opon z ubiegłego sezonu". OK, ale kiedy - od następnego wyścigu, od nastepnego sezonu czy w 2020 roku? :) W każdym razie jeżeli w tym sezonie - to będzie lekko nie fair. Jak ktoś dobrze napisał "nie zmienia się reguł w czasie gry"...

avatar
RaptoRi

02.03.2013 14:14

0

Bolid Mercedesa jest na pewno lepszy niż w zeszłym sezonie, jednak ważny jest też kierowca. Chociaż nie jestem wielkim fanem Hamiltona - to na pewno jest sporo szybszy od obu zeszłorocznych kierowców. Nico to raczej średniak, natomiast Schumacher był po prostu bez formy.

avatar
RaptoRi

19.02.2013 18:42

0

Nie chce być stronniczy, ale ciekawe jakby zareagowali gdyby chodziło o redbulla. Bo zazwyczaj jak jakiś team zgłaszał uwagi to się okazywało ze jednak wszystko mają legalne.

avatar
RaptoRi

19.02.2013 15:18

0

Tak sobie ogladalem tego FW35 i mnie wzielo na wspomnienia ;P Polecam zdjecie ponizej - uchwycony moment kiedy przepisy zmienily piekne bolidy w kanciate potworki (teraz jest oczywiscie juz lepiej niz w 2009) htt p://formula1.file s.wordpress.co m/2009/01/b mw_sauber_f109_4.jpg (4 spacje)

avatar
RaptoRi

07.02.2013 16:10

0

Najbardziej martwi mnie w nadchodzacym sezonie forma zepołu Marussia - który po odejsciu HRT bedzie bardzo osamotniony na tyłach stawki i w zasadzie bedzie sie scigal sam ze soba :) Caterham mysle ze sobie poradzi. No ale poczekajmy do pierwszego wyscigu...

avatar
RaptoRi

07.02.2013 16:03

0

A może po prostu zrobili nieco za miekkie mieszanki i probuja jakos to tłumaczyć...

avatar
RaptoRi

04.02.2013 11:45

0

No nie poszlo im troche, nie przewidzieli takiego ruchu na serwerach. Aktualnie na stronie jest juz jasne i wyrazne zdjecie nowego bolidu :)

avatar
RaptoRi

14.03.2012 15:30

0

http: //www.myk art.it/User Files/Images/Ne ws/30/P103 0036.JPG

avatar
RaptoRi

14.03.2012 15:26

0

Kurde, czekamy na najnowsze fotki Roberta za kierownica gokarda :D to mi poprawilo humor dzis konkretnie. Slyszalem od kumpla ze sie pojawily takie foty w sieci i najpierw wszedlem tu a tu nic :)

avatar
RaptoRi

24.02.2012 19:50

0

Na zdjeciach Roberta nie widac jego rąk - przypadek czy jeszcze ma druty i celowo są z tyłu - to mnie zastanawia. A testy jak testy, wiemy jak wygladają bolidy i które są bezawaryjne. Ktore są szybkie dowiemy sie w pierwszych kwalifikacjach :) Ehhhhh... jeszcze tyle dni :/

avatar
RaptoRi

20.05.2011 20:33

0

Oni w koncu przekombinują :) DRS działa całkiem fajnie, ale z roku na rok F1 upodabnia sie do wyścigów z filmu "Death race" :) Na razie mamy 2 rodzaje dopalaczy (DRS + KERS), teraz pozostaje czekać na działka i tarcze ;)

avatar
RaptoRi

07.04.2011 14:48

0

Obawiam sie ze ten pasek nie wytrzyma zbyt długo, chociaż z pewnością na tyle dlugo zeby zobaczyć na jakich oponach ktoś wyjezdza z pit-a :)

avatar
RaptoRi

28.05.2010 12:50

0

Ja nie jestem fanem Alonso, ale moim zdaniem nawet jak wiedzial ze schumi nie powinien go wyprzedzac to naturalne ze sie bronil. Rozne interpretacje przepisow i przekrety w F1 sa na porzadku dziennym wiec wcale sie nie dziwie ze nie "zaufal slepo" regulaminowi. Chociaz moim zdaniem kara dla Schumiego to tez nieporozumienie - starczyloby jakby go cofneli za Alonso - to by bylo sprawiedliwe.

avatar
RaptoRi

28.05.2010 11:21

0

Alonso widzial ze Schumi cos kombinuje to sie bronił - chyba normalna sprawa... Co mial wszystkich przepuscic i liczyc ze sedziowie ich ukaraja ?

avatar
RaptoRi

27.05.2010 10:49

0

Czy oni naprawde nie widza ze tory ktore projektuje Tilke sa najzwyczajniej w swiecie nudne i niebardzo mozna na nich wyprzedzac??? Porazka :/

avatar
RaptoRi

05.03.2010 23:26

0

co w tym nadzwyczajnego ze w bolidzie wazacym ponad pol tony sprezyna wazy 800g ?

avatar
RaptoRi

18.02.2010 10:10

0

Ja nie wiem jak to jest. Jak Robert byl w BMW to wyjezdzali na testy i do kwalifikacji bardzo pozno... Teraz Renault robi na testach to samo - wszyscy jezdza a oni sie opierdzielaja :) jakies fatum? :)

avatar
RaptoRi

17.02.2010 11:00

0

Uuuuu Lotus szaleje 1.35.777 - jeszcze 10 minut i zejda ponizej 1.30 ;) Jak na pierwszy test to idzie im naprawde super.

avatar
RaptoRi

08.02.2010 14:29

0

Nie wiem, ale mi sie raczej chce płakać... :) F1 to juz przestaje byc sport - zostaje tylko kasa, kasa, kasa i polityka - smutne troche...

Przejdź do wpisu Posada Pietrowa zagrożona?

avatar
RaptoRi

30.12.2009 11:29

0

Ta nazwa STEFAN po polsku nie brzmi za powaznie... ;P Co jak Stasio GP albo Włodek GP ;P Tak czy inaczej plus za wytrwalosc!

avatar
RaptoRi

14.12.2009 10:37

0

A czytal ktos wypowiedzi menagera Roberta ? Wprawdzie czytalem na portalu do ktorego mam ograniczone zaufanie (wp) niemniej to niby slowa menagera Roberta, ktory powiedzial ze jutro sie wszystko wyjasni, ze jesli ktos nabedzie 75% Renault to Robert zostaje zwolniony z kontraktu (klauzula) - a dodatkowo mowil ze mercedes sie z nimi juz kontaktowal... Wiec trzymam kciuki bo mimo wszystko bym wolal widziec Roberta w Mercedesie niz w niepewnym Renault...

avatar
RaptoRi

27.10.2009 11:50

0

Ciekawe czy to sprawa kontuzji czy tez KOB po prostu dostaje szanse zeby pocwiczyc przed nowym sezonem... Tak czy inaczej jezdzi ciekawie, jak na debiutanta bym powiedzial ze nawet dobrze.

avatar
RaptoRi

20.10.2009 11:03

0

Kurcze a bylem ciekawy jak to "kolo zamachowe" bedzie dzialalo.... :/

avatar
RaptoRi

19.10.2009 18:10

0

Uuu jesli by sie okazalo ze po modyfikacjach jednostki napedowe cosworth sa mocniejsze i oszczedniejsze niz reszta to bedzie afera jak nic... ;)

Przejdź do wpisu Williams wybrał Coswortha?

avatar
RaptoRi

13.10.2009 10:59

0

F1 i WRC to kompletnie inna bajka... Inny samochod, inna technika jazdy - dlatego jestem pewny ze w pierwszym wyscigu bylby poza pierwsza 15

Przejdź do wpisu Loeb: brakuje doświadczenia

avatar
RaptoRi

05.10.2009 19:05

0

Tak, czytalem tutaj gdzies ze w regulaminie jest ustanowione ze kierowca musi brac udzial w sesji sobotniej czy jakos tak...

Przejdź do wpisu Glock zdrowy za 2-3 dni

avatar
RaptoRi

05.10.2009 12:33

0

Tak naprawde wszystko zalezy od tego ktory bedzie Rubens... Jakby button nie dojechal a Rubens byl wysoko... Bedzie ciekawie na ostatnim GP... :>

avatar
RaptoRi

01.10.2009 10:26

0

Fakt jest taki ze to nie tylko wina kierowcow... Samochody sa bardzo delikatne, na torach jest malo miejsca do wyprzedzania i to sa glowne powody... Male otarcie konczy sie czesto wycofaniem z wyscigu. Dlatego czesto ktos woli jechac np. na niezlej 5 pozycji i zdobyc kilka punktow niz ryzykowac 1punkt wiecej i walczyc.

avatar
RaptoRi

25.09.2009 13:51

0

BMW nie błyszczy, a gdzies czytalem ze maja calkiem nowe auto i ze zostal tylko kokpit ze starego ;P (i to nie byl onet! ;))... Mialo im to dac nawet 1s. na okrazeniu hehe - co oczywiscie wydaje sie raczej watpliwe. No ale nic - wszystkie wyjdzie w kwalifikacjach.

Przejdź do wpisu Brawn GP dominuje w treningach

avatar
RaptoRi

10.09.2009 14:20

0

Troche dziwna sytuacja... to tak jakby kogoś z repretentacji kraju w siatkówce brac do reprezentacji w kosza... niby i tu i tu pilka... Lepiej niech zostanie przy tym w czym jest naprawde dobry...

avatar
RaptoRi

10.09.2009 09:52

0

Generalnie Panowie taka wymiana zdań jest troche nie na miejscu i obniża nieco poziom strony - dajcie sobie spokoj raczej na rzecz konkretnych komentarzy... A co do tarek... hmmm... Ham. lubi sobie poscinac zakrety wiec bedzie musial nieco zmienic tor jazdy, moze go to nieco spowolnic... Włosi by raczej nie robile czegoś co pomoże Macom bo oni przeciez kochaja Ferrarke :)

Przejdź do wpisu Monza zainstaluje nowe tarki

avatar
RaptoRi

24.05.2009 15:56

0

BMW w tym roku naprawde mnie zaskakuje - szczerze to ciezko mi uwierzyc w to co widze - nizej upasc juz chyba sie nie da... Wielka szkoda.

Przejdź do wpisu Brawn GP wygrywa w Monako

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu