komentarze
  • 1. Myster01
    • 2010-01-11 14:00:18
    • *.olsztyn.mm.pl

    w ankiecie już dawno obstawiałem pedra

  • 2. pjc
    • 2010-01-11 14:31:06
    • *.244.91.2

    No to byłoby bardzo dobre posunięcie.
    A słyszeliście,że Sato jest poważnie brany pod uwagę przez Renault jeżeli chodzi o rolę kierowcy.

  • 3. pjc
    • 2010-01-11 14:35:21
    • *.244.91.2

    A Nakajima ma ponoć szansę na występy w zespole Campos.

  • 4. Robert.Kubica
    • 2010-01-11 15:04:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tylko nick nie pojeździ ;)

  • 5. walerus
    • 2010-01-11 15:15:24
    • *.klingspor.pl

    no i dobrze - pokaże tyła renault...

  • 6. Gosu
    • 2010-01-11 16:03:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Decydującym argumentem byli sponsorzy.

  • 7. devious
    • 2010-01-11 16:08:44
    • *.nplay.net.pl

    właśnie że Heidfeld jest już mocno zaawansowany w rozmowach z Renault - ponoć do dogadania zostały szczegóły...

    w razie gdyby opcja Nicka nie wypaliła Francuzi biorą pod uwagę Sato oraz jakiegoś Francuskiego kierowcę (Groesjeana?) i jeszcze 2 innych driverów - zapewne w tej dwójce jest D'Ambrosio lub Ho Pin Tung... tak czy siak raczej obstawiam Heidfelda bo to dobry układ dla obu stron - choć Sato też byłby fajny ;)

    a co do de la Rosy i Saubera - od dawna to było rozgłaszane więc jest niemal na 100% pewne już - wybór Petera Saubera jest logiczny bo Pedro co prawda nie będzie pewnie bardzo szybki ale zapewnia $$$ i przede wszystkim ogromną wiedzę wynisioną z McLarena (a także z Ferrari jak dowiodła pewna afera szpiegowska ;p) - w trudnym momencie w jakim znalazł się Sauber to najważniejsze cechy kierowcy - a szybkościowo też raczej źle nie będzie, zapewne na poziomie Kobayashiego ;)

  • 8. BMWbmw
    • 2010-01-11 16:29:58
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Czy przypadkiem Universia nie jest sponsorem Reno ?

  • 9. pjc
    • 2010-01-11 16:33:10
    • *.244.91.2

    devious chyba masz rację. Z mojego punktu widzenia zarówno Heidfeld jak i Sato byliby dobrą opcją dla zespołu.
    Jak pierwszy raz usłyszałem o negocjacjach Renault z Heidfeldem to od razu przypomniałem sobie taki duet jak Berger-Alesi. Przez kilka sezonów też byli jak "papużki nierozłączki".
    Także powtórzę jeszcze raz, że nie widzę nic złego w kontynuacji występów składu HEI/KUB.

  • 10. lukas30
    • 2010-01-11 16:37:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    też stawiałem, że on będzie w Sauberze a Heidfeld pewnie nadal z Kubicą.

  • 11. Tilion
    • 2010-01-11 16:49:19
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Z możliwych opcji to Heidfeld w Sauberze jest najlepszym rozwiązaniem. A De la Rosa to też dobry wybór.

  • 12. lechu55
    • 2010-01-11 18:19:05
    • *.181.129.250

    Czyli raczej na pewno HEI pojawi sie w Renault. Choc moze oni mają jeszcze kogos innego na oku.

  • 13. pawel3012
    • 2010-01-11 18:46:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Renault sami przecież mówią że opcja Francuz-drugi kierowca jest mało prawdopodobna. Heidfeld ma doświadczenie i to przemawia za tym żeby go do zespołu wziąć. Większość z nas pewnie go nie lubi ( ja z resztą też ;)) ale w ostatnich latach nie miał dobrego bolidu, to i tak pokazał się z NAWET dobrej strony. Więc jeśli trafi do Renault nie będę płakać taksamo i nad tym że nie będzie go w F1.
    Pozdro

  • 14. vincent86
    • 2010-01-11 20:26:36
    • *.limes.com.pl

    BMW?

  • 15. fabian
    • 2010-01-11 20:29:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Renault długo zwleka z zakontraktowaniem drugiego kierowcy ponieważ szuka kogoś z "POSAGIEM". Potrzebują zastrzyku finansowego po tym jak nie mają już wsparcia od RENAULT. I Sato chyba taki posag ma a Hajcfel raczej nie...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo