komentarze
  • 19. kacperboss
    • 2009-11-17 11:55:05
    • *.sta.asta-net.com.pl

    To zróbcie jeszcze zestawienie HEI - KUB pod względem defektów i błędów mechaników :)

  • 20. walerus
    • 2009-11-17 11:59:50
    • *.klingspor.pl

    9. ładnie to poukładałeś - ale wprowadzę poprawki:
    renault: Koval + Kubica
    mercedes: Heifeld + Rosberg
    mcl: Button + Hamilton - to już jest potwierdzone
    Manor: Glock + nowy
    Lotus: Truli lub Kobayashi + nowy
    USF: nowy + nowy
    Toro Roso: Buemi + Syler
    Red Bull: Vettel + Weber
    Ferrari: Alonso + Masa?
    Wiliams: Barichello + [Hinderburger]
    Force India: Sutil + Liuzzi
    Sauber: Niemiec + nowy
    Campos: Senna + nowy..
    Takie tam typki....

  • 21. beltzaboob
    • 2009-11-17 12:00:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @19 i który kiedy miał sraczkę albo katar. stare przysłowie mówi(a przysłowia są mądr.narodów)ża jak g...pływać nie umie to na wodę narzeka. Z całym szacunkiem dla Roberta wypadł minimalnie gorzej od Nica. Apel o obiektywiozm!!!!
    Tomo, pjc mają niestety rację.

  • 22. beltzaboob
    • 2009-11-17 12:02:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @20 walerus-chciałbym w związku z nowymi wiadomościami wejść pod stół i odszczekać co nioniejszym czynię a pro pos naszej i buddy ostatniej dyskusji...mieliście rację, jestem głupi...no naiwny.

  • 23. tomek83f
    • 2009-11-17 12:19:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. Tomo2345 jezeli Nick pozostawil na kims dobre wrazenie to chyba tylko na kibicach ktorzy patrza tylko na punkty,dla porównania wezmy chocby mistrza sezonu 2009 Jensona Buttona punktów miał najwiecej ale wrazenia to on dobrego raczej nie wywarł.
    Ktoś kto patrzy obiektywnie nie patrzy tylko na to ile punktów dany kierowca zdobył ale tez w jakich okolicznosciach sie mu to udało,wiec to porównanie 15. pjc jest śmieszne i świadczy tylko o jego pojęciu o tym sporcie.

  • 24. beltzaboob
    • 2009-11-17 12:34:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @23pogratulować samopoczucia. Niestety obiektywne są fakty(vide15)a nie Twoje z całym szacunkiem wrażenia które to z definicji są subiektywne. Okoliczności, o których wspomniałeś sprzyjały twoim zdaniem Nicowi na przestrzeni ostatnich 9 lat!!! Ma facio szczescie;) Pozdr.

  • 25. Marcin157
    • 2009-11-17 12:49:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    beltzaboob - dobra a może porównamy takiego kierowce X który przez powiedzmy 10 wyścigów zdobywa po 2 punkty czyli ma ich 20 i kierowce Y który w ciagu tych 10 wyścigów wygrawa dwa zdobywając łącznie też 20 punktów to wg. Ciebie który z kierowców jest lepszy ten co zawsze dowozi po pare punktów czy ten co potrafi wygrywać ale przez to że stara sie wyciągnac coś więcej z wyścigu niż tylko dojechanie do mety nie raz nie dowozi ich wcale??

  • 26. Igor
    • 2009-11-17 12:56:21
    • *.116.132.158

    Bardzo dobrze. Ten cały obecny zamęt rynkowy tylko pomaga Ferrari które ma teraz jasną sytuację. Oby tylko nie było żadnych jajec z Massą!

    Forza Ferrari

  • 27. beltzaboob
    • 2009-11-17 12:57:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @25 przykład skrajny, wyjątek potwierdzający regułe ale masz rację. Od RAI nigdy szybszy nie był ale od Web już tak. Porównanie z Robertem jest siłą rzeczy trudne, uwazam polaka za świetnego kierowcę ale Nick też ZAWSZE był szybki od kiedy pamiętam, czyli od początku jego kariery i nigdy typowym ciułaczem pnktów nie był. Osobiście też wolę tych kierowców którzy wygrają 2 wyścigi. Ja odwieczny fan JPM coś o tym wiem. Wierz mi. Dzieks za merytoryczny głos. Pozdr

  • 28. Smola
    • 2009-11-17 13:08:10
    • *.adsl.inetia.pl

    Pieprzenie i sprzeczanie się. Problem tkwi nie w obiektywizmie, czy subiektywizmie. Obiektywnie Nick był solidniejszy od Roberta i wielokrotnie lepszy od swych kolegów z zespołu (dzięki pjc). To fakt. Obrona Częstochowy drodzy "obiektywni" odczuwający - szanuję Was. Powiem że w takim stopniu, iż się z wami identyfikuję. Lecz nie śmiałbym twierdzić, że Kubica pozostawiał lepsze wrażenie w sezonie (bo to jest śmieszne hahahaha ;p) i na siłę starał to udowodnić. Raczej otwarcie bym przyznał, że cholernego Heidfelda nie trawię bo jest dupkiem, co udowodnił wielokrotnie. Po prostu nie lubicie Nick'a i tyle - szanuję to (trzymam kciuki)

  • 29. pjc
    • 2009-11-17 13:10:22
    • *.244.91.2

    @ tomek83f jesteś w błędzie ale nikt nie broni CI tak myśleć.
    Nie mam ochoty wdawać się w dyskusję na ten temat ale powiem CI tylko,że podałem to zestawienie jako ciekawostkę a nie jako moją opinię na temat tego czy ktoś jest lepszy czy nie. Z resztą nie użyłem słowa "lepszy" czy "gorszy" tylko "wyżej" czy "niżej" w klasyfikacji.
    Błagam Cię więc nie wypowiadaj się o moim pojęciu bo zapewniam Cię,że jest inaczej niż myślisz.
    Pozdrawiam:)

  • 30. pjc
    • 2009-11-17 13:13:15
    • *.244.91.2

    To jest sucha statystyka tomek83f a zapewniam Cię,że prawie wszystkie sezony w wykonaniu Nicka pamiętam. Takie tam domowe archiwum:-)

  • 31. beltzaboob
    • 2009-11-17 13:14:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @28nic dodać nic ująć...pozdr

  • 32. david9
    • 2009-11-17 13:43:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A już był na 90% w Renault ciekawe co go skłoniło do wybrania Manora? Może nie chęć do bycia kierowcą numer 2 a może poprostu boi sie że Renault mu wywinie taki numer jak Toyota.

  • 33. gryzipiorek
    • 2009-11-17 13:47:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Przepraszam, że się wtrącam. Spór dot. HEI i Kubicy jest nieco śmieszny.Osobiście nie lubię Nikusia za wredny, zakompleksiony charakter (chyba najniższy kierowca w stawce). Nie lubię go też za to, że po prostu jedzie, a nie ściga się. Tak dobrze pojęta niemiecka robota - dojechać. Czy był lepszy od Roberta ? - jeśli Robert nie scharciłby się w Australii - byłby lepszy w tym sezonie o te kilka punkcików. Akurat przeszarżował. Ale PRÓBOWAŁ coś zrobić..
    A teraz załóżmy tak - w każdym teamie jest 2 kierowców - jeden jest pupilkiem i dostaje nowe części, a z drugim eksperymentują - inna strategia, inne części. Jakie to porównanie kierowców ?
    Przypomnę, że w ostatnim wyścigu Nikuś był 6,5 sek za Robertem a po pierwszym tankowaniu - 7 sek przed.. Przypadek ?... jak powiedział Doktorek - "Robert miał pecha.. kilka razy".. ten pech nazywa się awantura w Brazylii..
    Ad rem - Nikuś to dobry kierowca, ale jako kibic czemuś go nie lubię..
    Pozdrawiam..

  • 34. walerus
    • 2009-11-17 14:03:23
    • *.klingspor.pl

    22. spoko loko luz i sponton - to tak z reklamy renault....;-)
    Nick i RObert są siebie warci - choć teraz to Nick może być górą - bo jest bardziej cierpliwy i miał mniej do stracenia niż Kubica który jest młody i nie chciał ryzykować - Kubica w renault ma nr 1 a tak w Mercedesie czy mcl, czy ferrari startowałby bardziej lub mniej jako nr 2... a jak jest w teamach narodowościowych to wiemy (ferrari rodzinne nie narodowościowe).
    Niestety widać iż do końca grudnia będziemy się bujać z kierowcami w zespołach i ich kontraktami....

  • 35. pawel3012
    • 2009-11-17 14:50:39
    • *.mniow.pl

    wiedziałem że wybierze Manora :) obstawiałem tak od początku aczkolwiek miło by było jakby był w renault :)

  • 36. xdomino996
    • 2009-11-17 16:23:22
    • *.146.214.232.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    a moze w renault bedzie jezdzil Sutil.

  • 37. Myntel
    • 2009-11-17 17:03:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie dziwi że jako Niemiec nie spróbuje sił w Mercedesie ... Jest na pewno lepszy od Heidfelda ... :/ no ale może kontrakt podpisał już przed ogłoszeniem przejęcia Brawn GP przez Mietka a dziś to dopiero ogłoszono.

  • 38. fabian
    • 2009-11-17 17:12:31
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może założymy ANTY FANCLUB NICKA HEIDFELDA? :)

  • 39. Myntel
    • 2009-11-17 17:23:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @38. fabian Myślę że są już organizacje antyrasistowskie trzeba im tylko cynk wysłać :)

  • 40. walerus
    • 2009-11-17 20:35:17
    • *.adsl.inetia.pl

    ja lubię Nicka - naprawdę....

  • 41. Marti
    • 2009-11-17 20:55:21
    • *.160.167.2

    Szkoda, bardzo liczyłam na przejście Glocka do Renault. Z drugiej strony z powodu wielkiej niewiadomej wokół "Reno' rozumiem jego decyzję, wolał wybrać bardziej pewną opcję.

  • 42. zenobi29
    • 2009-11-17 21:31:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No właśnie Marti.....:-)

  • 43. Marti
    • 2009-11-17 21:38:57
    • *.160.167.2

    siemanko zenobi29 :-) co tak mało znaków życia dajesz ostatnio? ;-)

  • 44. zenobi29
    • 2009-11-17 21:48:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Siemka Marti ;) Przesilenie jesienne....Chyba?.....He he he

  • 45. Marti
    • 2009-11-17 22:30:33
    • *.160.167.2

    przesilenie precz! ;-)

    Zapomniałam wcześniej oficjalnie się zapytać (a dzisiaj już chyba niestety trzeba) po jakiego grzyba Robert tak wcześnie podpisał ten kontrakt?? ;/

  • 46. jar188
    • 2009-11-17 22:47:52
    • *.chello.pl

    Glock może nie chciał być numerem 2 w zespole.

  • 47. zenobi29
    • 2009-11-18 20:26:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. Marti - Bardzo dobre pytanie - Po kiego...... ?! Jednak wydaje mi się , że jego determinacja by się uwolnić wreszcie od BMW , wzięła górę nad cierpliwością .
    A z drugiej strony - kto to wiedział , że będą się działy takie chocki klocki w F1 ?!
    Suma sumarum - było to lepsze posunięcie , niż z Toyotą. Dopiero by umoczył !!
    Nie należy też zapominać , że na jego decyzje , w bardzo dużym stopniu wpływa menager. A ten z kolei , ma o wiele większe wiadomości i wcześniej , niż ogół......CHYBA?!?! ...I oby !!
    A co powiesz Marti , jak się okaże , że partnerem Kubicy będzie Witalij Pietrow ?!
    Bo niby dlaczego tak długo Renault zwlekał z doborem drugiego kierowcy ?!
    I tak pytanie będzie goniło pytanie...A czas i tak nas wyleczy z niepewności he he he
    Hejka :-)

  • 48. Marti
    • 2009-11-18 23:58:17
    • *.160.167.2

    47. zenobi29 - oczywiście masz rację, obecnie F1 to jedna wielka niepewność i jeden ruch transferowy może być albo wielkim strzałem w 10-tkę, albo kompletnie nietrafionym posunięciem. Kierowca nie może być do końca pewien swojej decyzji, a obecnie menadżer tym bardziej nie wie, czy doradzi dobrze.
    Gdy Robert podpisał nowy kontrakt to cieszyłam się, że ma zapewniony przynajmniej kolejny rok, że tak szybko znalazł kokpit. Potem gdy zaczęły się pojawiać spekulacje o odejściu Renault, zaczęłam być coraz bardziej sceptyczna wobec tego wyboru. Po obecnych roszadach w Mercedesie nie mam już watpliwosci, że Kubica z Morellim pospieszyli się z tym podpisem. Nie chcę krytykować, gdyż może się jeszcze okazać, że Reno zostanie i w miarę dobrze ukończą nowy sezon, lecz niepewność jednak wzrasta.
    Trzeba czekać na rozwój całej sytuacji. Racja, z Toyotą by się umoczył, ale też od razu byłby wolny i znów wskoczyl na rynek handlowo-transferowy ;-)

    Niestety, dziwne czasy panują w F1, bardzo niepewne. Kierowcy się wydaje, że dostał mega-propozycję od szefa zespołu podpisuje z nim kontrakt, a za pare dni ów szef się dowiaduje, że koncern rozważa, czy lub na jak długo jeszcze pozostać w F1.

    Jeśli się okaże, że partnerem Roberta będzie jakiś nowicjusz tak jak Pietrow, to nie bedę zadowolona, wolę aby jego partnerem został ktoś, kto ma już jakieś doświadczenie i nie jest marnym kierowcą (nie mówię, że takim jest Pietrow, bo nie wiem jakim jest, nie oglądam GP2). U boku Kubka widzę kogoś, kto w miarę sensownie by jeździł i dowoził punkty (oczywiście na ile pozwoli bolid, bo jeśli będzie marny, to nawet Robert nie będzie punktował), dlatego moim faworytem był Glock. Musiał mieć jednak mocne powody, że zdecydował się na debiutancki zespół.
    Zwlekanie z doborem drugiego kierowcy też ma swoje uzasadnienie, jakie? Pozostają tylko domysły. Może faktycznie cos jest na rzeczy z Rosjanami?
    Trudno, się zobaczy jak to się wszystko rozegra i ułoży. Jedno jest pewne: niczego nie można być pewnym i niczego nie można wykluczyć ;-)
    pozdrówki :-)

  • 49. zenobi29
    • 2009-11-19 20:36:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    48. Marti - I jak Ci tu nie przyznać racji ;)
    Pozdrówka ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo