komentarze
  • 29. Miro66
    • 2009-05-13 13:14:14
    • *.aster.pl

    Depallier, jeśli juz :)

  • 30. go!!!
    • 2009-05-13 13:21:16
    • *.swidnica.mm.pl

    26. jawiemwszystko Zgadza się - to sześciokołowe cudactwo :) to tyrrell p34 prowadzony przez Schecktera i Depailler w '76r. gdzie Scheckter wygrał jedyny w historii wyścig dla samochodu 6-kołowego w gp szwecji (zresztą mieli dublet)

  • 31. go!!!
    • 2009-05-13 13:22:08
    • *.swidnica.mm.pl

    29. Miro66 raczej ty się mylisz :)

  • 32. L00Kass
    • 2009-05-13 13:47:31
    • *.adsl.inetia.pl

    niepredko sie dogadaja wiec przydalby sie lockout jak w NHL,
    co wydaje sie byc calkiem sensownym rozwiazaniem.

    ps: Tyrrell robi wrazenie, dyfuzory Brawna przy nim to nic, heh.

  • 33. Dagmara_W
    • 2009-05-13 13:54:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ta formuła nie robi sie pieknym czystym sportem a samymi grożbami , aferami i Bóg wie jeszcze czym.. dla fanó to porażka, jakby nie mogli usiąść i coś z tym zrobić

  • 34. dziarmol@biss
    • 2009-05-13 13:57:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale wy cudaczycie.. news traktuje o odejściu (prawdopodobnym) Ferrari a wy tu przechwalacie się wiedzą zdobytą w wikipedii ... piszcie na temat .
    jestem ciekaw czy gdyby odeszli "fabrykanci" i załozyli własną "F" to na jakich torach ścigali by się i czy FIA jako organizacja mogłaby im jakoś szkodzić. Czy mógłby mi ktoś objaśnić jak stanowi prawo w tym "temacie' gdyż jestem nieco zielony ..:-)

  • 35. ramic
    • 2009-05-13 14:07:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak mnie drażni wmawianie przez FIA wszystkim, że te ich przepisy, regulaminy wymuszone są przez konieczność oszczędzania. No jakie to oszczędzanie kiedy zmusza się zespoły do opracowywania KERSu za dziesiątki jak nie setki milionów dolarów, który w ostatecznym rozrachunku nie spełnia roli jaką miał odgrywać? Jakie to oszczędzanie kiedy źle sformułowany przepis zmusza teamy do wydania praktycznie równowartości przyszłorocznego budżetu na skonstruowanie podwójnego dyfuzora?
    To jest oszczędzanie według FIA. Nie mam pytań.

  • 36. fan massy
    • 2009-05-13 14:13:18
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Chyba odejda i te przepisy wejdą w życie.
    75% ferrari odejdzie.
    Niedługo pewnie protest złozy McLaren. Przyjda jakies teamy z USA. Co to się porobiło Formule 1. Ferrari musi zostać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Według mnie prezydentem FIA mogł by zostać Bernie Ecclestone.

  • 37. Niespokojny
    • 2009-05-13 15:08:34
    • *.tvgawex.pl

    34. dziarmol@biss - też nad tym zastanawiałem się, ale myślę , że nowa FTF (Formuła Team-ów Fabrycznych) , gdzie, jak gdzie, ale na tor w Kanadzie mogłaby liczyć! ...,a i więcej torów za rozsądne pieniądze, byłoby chętnych goszczenia FTF! - tylko, czy FIA byłaby w stanie przeszkadzać? - tego nie wiem.

  • 38. dziarmol@biss
    • 2009-05-13 15:23:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i co do nazwy Formula One to ta nazwa funkcjonuje od początku chyba istnienia tej serii , a skoro tak to kiego Ecclestone rości sobie prawa do nazwy?

  • 39. krz08
    • 2009-05-13 15:24:23
    • *.xdsl.centertel.pl

    tak trzymać niech wszystkie zespoły zastrajkują

  • 40. dziarmol@biss
    • 2009-05-13 15:26:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    37. Niespokojny- A ciekawe czy FOM ma jakieś udziały w torach wyścigowych i czy też nie stosowaliby obstrukcji

  • 41. ForceIndia
    • 2009-05-13 15:26:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wielkie mi co F1 wytrzyma bez Ferrari...

  • 42. MARTINWTCC
    • 2009-05-13 15:56:21
    • *.adsl.inetia.pl

    dobra oto zespoły f1 na sezon 2010
    Fiat f1 team
    Syrena racing
    Łada sport team
    Warszawa poland race
    Nysa gp
    Chenchang china f1 team
    FIA private idiot team
    Żuk zespół niezawodny
    Team of Demokratyczna Republika Konga
    Skoda 105 team
    Hamilton to idiota team

  • 43. Skoczek130
    • 2009-05-13 16:45:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Porozumieją się, spokojnie. Ferrari na pewno nie odejdzie. Jednym z argumentów są oczywiście ogromne dla nich korzyści, a drug, to to, że i tak FIA odpuści. Będzie dobrze!!!

  • 44. orinocoPL
    • 2009-05-13 17:17:50
    • *.251.141.116

    42. MARTINWTCC-z tym ostatnim to pojechales :))))

  • 45. Xellia
    • 2009-05-13 17:54:18
    • *.37.139.132.inquad.biz

    42.MARTINWTCC hahaha świetne te zespoły XD

  • 46. jawiemwszystko
    • 2009-05-13 19:18:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    MARTINWTC - jakby w F1 jeździł HamiltonToIdiota team to ja bym sie nie wycofał z oglądania, ba nawet bym miał ulubiony zespół :]

  • 47. wojtkar1
    • 2009-05-13 19:28:12
    • *.33.117.33

    ot i konczy sie seria wyscigowa F1

  • 48. zawiedziony
    • 2009-05-13 19:55:43
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    Nic nie spadnie.F1 bedzie ogolnodostena.Nie bedzie juz elitarnym sportem.Byle neptek bedzie mogl wystawic swoje dwa samochody.Bilety pewnie bardzo potanieja.Dla przykladu.Biltet na wyscig DTM 15 euro a na F1 180 euro.Ja wole isc na DTM bo wiecej atrakcji ( pod koniec sezonu po wyscigu mozna wejsc do boxow) agresywniejszy i glosniejszy ryk motorow i akcja na torze i to wszystko za 15 euro.Niestety F1 jest nudna jak flaki z olejem i ogladam to tylko dlatego bo jezdzi tam Robert Kubica.Byle jak ale jezdzi.Coraz czesciej zdarza mi ie zasypiac na wyscigu szczegolnie teraz w Hiszpanii.Starym nie zalezy na Ferrari.Im zalezy na tanich wyscigach i duzym proficie.Jak wiadomo kazdy kierowca i stajnia dostaja od FIA kase.Im wiecej punktow tym wiecej musza dac kasy.

  • 49. dziarmol@biss
    • 2009-05-13 20:44:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    48. zawiedziony- Przyznam się że trochę nie rozumiem Twojej postawy , ja oglądam F1 dla samej F1. Formula sama w sobie jest królową Oglądam i oglądałem F1 czy Kubica jest w F1 czy go nie było (teraz obecność polaka dodaje jeszcze większego smaku) to ten sport jest najlepszy. Bardzo lubię hokej na lodzie ale kiedy muszę wybierać wybór zawsze jest jeden. Dlatego czuje takie wzburzenie kiedy inni (FIA) usiłują zarżnąć moją ulubioną dyscyplinę... Nawet dzwonki w telefonie mam w rytmie F1 :-) Dobrze Ci radzę nawróć się :-))

  • 50. zawiedziony
    • 2009-05-13 21:02:01
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    ja sie nawroce jak mina czasy gdy jezdzil Hill,Schumi itd. i wszystko bylo normalne.

  • 51. zawiedziony
    • 2009-05-13 21:02:28
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    wroca czasy oczywiscie:))

  • 52. walerus
    • 2009-05-13 21:21:32
    • *.adsl.inetia.pl

    podjudzajcie się dalej...;-)

  • 53. pz0
    • 2009-05-13 23:13:03
    • *.1.92.40

    34. dziarmol@biss - o ile mi wiadomo to ani FIA ani FOM nie są udziałowcami torów. Często właścicielami torów są narodowe automobilkluby zrzeszone we FIA... Właściciel chyba może wynająć taki tor na coś co nie ma nic wspólnego z FIA (w Polsce na takim torze zaraz zorganizowaliby pewnie jakieś targowisko czy bazar...) Co może zrobić FOM? Najprościej to olać organizatora i pod byle pretekstem zerwać umowę i nie organizować wyścigów. Nie wiem czy taki Bernie nie szykuje się do przejęcia jakiegoś toru w Wielkiej Brytanii, bo cała sprawa jest jakaś dziwnie śmierdząca. Na Donington nie, bo się nie wyrobią, jak się wyrobią to znajdzie coś nowego, na Silverstone nie bo nie i już. Tylko patrzeć jak poleci SPA i oba niemieckie. W Monaco na szczęście nie podskoczy bo F1 bez tego toru trudno sobie wyobrazić. Myślę że takie zawody byłoby trudno zorganizować nawet na torach które wyleciały z kalendarza, tam są organizowane wyścigi innych serii, czy MotoGP. Coś jednak z pewnością da się znaleźć. W przypadku zorganizowania innej serii nie mogę sobie wyobrazić dalszych konsekwencji. Takie BMW czy Toyota będą mogły mieć utrudniony dostęp do innych zawodów organizowanych czy nadzorowanych przez FIA.

  • 54. grzes12
    • 2009-05-14 08:05:59
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Wracając do torów i możliwości udziału na nich wyścigów tzn.teamów fabrycznych ,wydaje mi się to jedynie co FIA mogła zrobić w tej sprawie to zagrozić torom które pozwoliby się scigać tzń nowej "F" odejściem,a właściciele torów miali by możliwość wyboru którą formułę chcą gościć.przynajmniej tak mi się wydaje.

  • 55. jawiemwszystko
    • 2009-05-14 11:45:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0 - znaleźć inny tor to nie wielka sztuka tak myślę. Jest tyle niużywanych do F1 torów ze wszelkimi licencjami. Postaram się o kilka: A1Ring, Imola, Kyalami, Gilles Villeneuve, Magny Course, Jacarepagua, Ricardo Torno, Donington/Silverstone, zawsze któryś z torów niemieckich, Adelaide, Zandvoort, Estorli, Aida...

  • 56. jarko dnb 85
    • 2009-05-14 16:52:11
    • *.toya.net.pl

    Adelaide:)))))Sweet:))

  • 57. pz0
    • 2009-05-14 18:10:11
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    55. jawiemwszystko - nie do końca tak. Jeżeli tor jest zupełnie nieużywany to doprowadzenie go do stanu używalności może być problemem finansowym. Jeżeli jest używany to najprawdopodobniej zawody na nim rozgrywane mają jakieś powiązanie z FIA, no i wtedy takie FIA może odebrać zamknąć tor pod jakimkolwiek pretekstem, np, zły asfalt, czy chociażby że kibelki nie odpowiadają normom. Owszem, znajdzie się pewnie kilka takich, ale zorganizowanie całego cyklu zawodów będzie mocno utrudnione. Właściwie trzeba by było założyć zupełnie nową, konkurencyjną dla FiA całą organizację. Tak jest np. w boksie, ale tam jest niezły bajzel. Chyba nie do końca o to chodzi. łatwiej chyba jednak zmienić całe kierownictwo FIA, chociaż to też nie jest takie proste. Jednego jestem pewien, będzie się w sporcie samochodowym mocno dymiło, co z tego wszystkiego wyjdzie nie mam bladego pojęcia.

  • 58. jawiemwszystko
    • 2009-05-14 19:34:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    56. Ja bardziej wzdycham do Ricardo Torno, moim zdaniem jednego z najlepszych torów świata, ale Adelaide też jest jedwabiste :)
    57. A o tym nie pomyślałem. Człowiek uczy sie całe życie :). To znaczy o tych powiązaniach z dziadkami, bo kasę pewnie by znaleźli.

  • 59. Niespokojny
    • 2009-05-14 23:58:31
    • *.tvgawex.pl

    40. dziarmol@biss - widzę, że koledzy wyżej zajęli się tematem i dzięki im za to, bo sam mogę zaczerpnąć wiedzy. Sam jestem ciekawy, jak te niuanse wyglądają dokładniej pomiędzy serią wyścigową ,FIA,FOM, a właścicielami torów.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo