komentarze
  • 1. pz0
    • 2009-04-15 20:43:27
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Tak to jest jak się pyta Whitinga o opinię. McLaren też już się na takim pytaniu przejechał. Może na przyszłość trzeba będzie robić odwrotnie do opinii Charliego?

  • 2. masaj
    • 2009-04-15 20:44:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kolejny przypadek potwierdzający, że Whitinga lepiej o nic nie pytać bo w ten sposób można tylko napytać sobie biedy.

  • 3. jantar321
    • 2009-04-15 21:02:41
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A może Whiting jest kobieta i kiedy mówi nie znaczy to TAK. P.S przepraszam wszytkie nasze KOBIETKI :-) za ten tekst.

  • 4. masaj
    • 2009-04-15 21:11:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Na chłopski rozum formułowanie tego typu zapytań powinno odbywać się zgodnie z jakąś oficjalną procedura, która pozwalałaby zabezpieczać interesy zespołów w takich przypadkach jak opisany.

  • 5. m.o.n.i.k.a
    • 2009-04-15 21:30:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To niech teraz Charlie Whiting za sponsoruje Red Bull'owi budowę nowego dyfuzora :D Ps. Ja mówię 'nie' gdy myślę 'nie' i moje 'nie' znaczy dokładnie 'nie', tak samo jest w przypadku słowa 'tak' O_o [masło maślane]

  • 6. HelLEyes
    • 2009-04-15 21:45:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe...a podobno kto pyta nie błądzi ;)))

  • 7. Vysogota
    • 2009-04-15 21:47:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Monika ważne, że na końcu powiedziałaś "tak" =)

  • 8. cukiereczek
    • 2009-04-15 21:47:51
    • *.chello.pl

    mam nadzieje, że BMW weźmie przykład i z zapałem po werdykcie zbuduje dla Kubicy bolid godny mistrza .

  • 9. walerus
    • 2009-04-15 22:17:06
    • *.adsl.inetia.pl

    chamówa.... niestety....

  • 10. leo_
    • 2009-04-15 22:31:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tez się dziwię, że te pytania o dyfuzor były jakby bez procedury, tzn takie jakby nieoficjalne. Sprawa dyfuzorów , jak i każda inna kwestia wątpliwa, powinna być wyjaśniona przed sezonem. I byłaby wtedy jasność, czy można czy nie. Nie wierzę, że nie dałoby się tego zrobić.

  • 11. niza
    • 2009-04-15 22:43:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kurde chyba takie rozmowy powinni nagrywać, bo porobiło się fest.... jedynym powiedział, że taki projekt jest ok, a innym, że nie. Chcieli przetasowania stawki ale dlaczego kosztem innych, pozostałych zespołów?

  • 12. mationF1
    • 2009-04-15 22:49:16
    • *.ipv.net.pl

    Każdy kręci:/ dziwna sprawa:/ dla odstresowania polecam http://mation.mybrute.com :) to tak poza tematem:)

  • 13. Z.Stardust
    • 2009-04-16 00:20:46
    • *.onecik.pl

    zmiana przepisów = rewolucja. i jest rewolucja. panowie inżynierowie: zgładzić obecny porządek! w sumie to wszystko jest ok. spoko, niech będzie silny brawn gp lub williams ale ta toyka mi wogóle nie pasuje. nie lubie men-dy i już. viva france!

  • 14. vincent86
    • 2009-04-16 00:46:24
    • *.limes.com.pl

    literówka w tytule news'a!! 'podróżNy'.

  • 15. tadzik
    • 2009-04-16 03:03:37
    • *.master.pl

    Uważam ze w tym roku wszyscy się pogubili

  • 16. tadzik
    • 2009-04-16 03:43:47
    • *.master.pl

    Oczywiście oprócz Williamsa,tyjoty i brawna .Którzy na tym zamieszaniu skożystali

  • 17. szaszlyk
    • 2009-04-16 07:39:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    przyjaciele mam pytanie co do godzin transmisji treningów: które sa wiarygodne? te tutaj czy te z v10.pl??

  • 18. mpstir
    • 2009-04-16 07:39:42
    • *.quick.net.pl

    ''Zespół Red Bull liczy, że nowy bolid będzie gotowy dopiero na GP Monako", czyli na 24.05. Zostało niecałe półtora miesiąca, także chyba już od przynajmniej paru miesiący pracowali nad tym rozwiązaniem, albo wcale (jak twierdzi doradca Red Bulla Helmut Marko) nie przestali drążyć tego tematu.

  • 19. gerber
    • 2009-04-16 08:24:34
    • *.netia.com.pl

    Red Bull bardzo pozytywnie przedstawia się na tle innych ekip, z lepszym dyfuzorem będą w gronie najlepszych, a może najlepsi. Teraz FIA powinna podzielić GP na 2 klasyfikacje z podwójnymi dyfuzorami i bez, wtedy byłoby to sprawiedliwe, skoro przy użyciu takich rozwiązań, bolidy uzyskują taką przewagę.

  • 20. gerber
    • 2009-04-16 08:33:24
    • *.netia.com.pl

    Myślę, że mamy tu do czynienia z bardzo poważnymi niedociągnięciami przepisów, (z którymi FIA w obecnej sytuacji nie może się wycofać, bo jest pat) albo ze skandalem podchodzącym pod aferę. Takie sytuacje nie powinny w przyszłości mieć miejsca bo to szkodzi wizerunkowi F1.

  • 21. atomic
    • 2009-04-16 08:49:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak jak mówiłem wcześniej : tegoroczny sezon jest równy i równiejszy

  • 22. Jacu
    • 2009-04-16 09:26:58
    • *.142.202.118

    To jest wina nieprecyzyjnie skleconego regulaminu. Wystarczylo dopisac ze rozwiazania multi dyfozorowe sa zabronione.Tym bardziej ze byly juz opd dawna znane!!! wiec zapewne tworcy regolaminu musieli liczyc sie z ich zastosowaniem i kontrowersjami. Chyba ze poprostu przeoczyli sprawe???. Swoja droga inna konstrukcja tylnego zawieszenia w RB5 znacznie utrudnia mozliwosc stosowania podwojnego dyfuzora (umiejscowienie nizej amortyzatora). Nawet jesli go tam wcisna to wydajnosc moze byc nizsza niz u innych. Jednak w pozostalych aspektach konstrukcyjnych to swietny bolid jak mozna bylo po jezdzie Vettela zaobserwowac wiec pewnie Newey da rade ;).

  • 23. robtusiek
    • 2009-04-16 13:00:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pewnie pytanie zostało postawione w czasie jakiejś ostro zakrapianej biby, i Whiting nie zrozumiał o co chodzi Newey-owi;) no coż alkohol robi z człowieka głupiego hehe:)

  • 24. Skoczek130
    • 2009-04-16 15:43:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to zobaczymy, co wykombinuje Pan Newey. Obecnie bolid RBR i tak jest najlepszy z tych bez podwójnego dyfuzora, więc postarał się. Po jego wprowadzeniu można nawet spodziewac się walki o zwycięstwa z ich strony. Powodzenia!!!

  • 25. Lauraf1
    • 2009-04-16 15:56:45
    • *.cdma.centertel.pl

    FIA powinna usiąść nad regulaminem i jeszcze raz przemyśleć, co w nim napisali.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo