gerber
Ostatnia aktywność
avatar
gerber

15.06.2011 17:44

0

Najważniejszą tu informacją jest to że Kubica będzie jeszcze jeździł, a w jakim zespole to będzie musiał swoją formą udowodnić. Czy w tym sezonie, to wydaje mi się że w tym momencie nie jest już takie istotne. Może pojechać, ale to chyba po to, żeby sobie coś udowodnić, ale to byłoby bardzo ryzykowne. Ja chcę oglądać Roberta walczącego o podium w pełni sił, a nie walczącego z własnymi problemami w środku stawki.

avatar
gerber

13.06.2011 23:10

0

15. Marti - popieram w Twoje słowa. Osobiście też wolę oglądać Kubicę jako zwycięzce na podium (a nie połamanego w stanie rehabilitacji) i pewnie on też chce, żeby jego kibice go takim widzieli.

Przejdź do wpisu Nielsen opuści Renault

avatar
gerber

01.06.2011 16:10

0

38. devious nie musisz dawać tak spektakularnych wyjaśnień i tak ponad 90% osób się z Tobą zgadza. Natomiast osoba z nickiem AndrzejOpolski to taki Andrzej Lepper tego serwisu dla którego zawsze czarne będzie białe, dlatego nie warto się wdawać w dyskusje bo to bez sensu. Na temat McLarena oraz Hamiltona zawsze będzie wypowiadał się pochlebnie, bez znaczenia czy zrobili dobrze czy źle. Albo to jest zaślepienie zespołem, albo zaślepienie własną osobą (chęć zwrócenia na siebie uwagi). Pozdrawiam

avatar
gerber

29.05.2011 19:42

0

Przez Hamiltona dwóch kierowców straciło szanse na punkty. Sędziowie długo się zastanawiali aż w końcu dali mu karę, natomiast w podobnym przypadku Pereza kara nastąpiła natychmiast po zdarzeniu. Jest bezkarny i robi co chce i jestem za tym, żeby nakładać na niego większe kary.

avatar
gerber

29.05.2011 13:31

0

pozostaje*

avatar
gerber

29.05.2011 13:30

0

jar188 trafnie to ująłeś. Odnośnie samej wiadomości, cieszę się z tego, że Morelli przekonuje o tym, że nie ma obaw jeśli chodzi o powrót Roberta do ścigania (wcześniej nikt tego nie powiedział). Teraz tylko pozostanie nam czekać na to wielkie wydarzenie.

avatar
gerber

28.05.2011 22:17

0

Właśnie - na początku sezonu Boullier zapowiadał, że z uwagi na wolne zakręty na Monako i GP Węgier będą walczyć o PP - tymczasem nawet nie kwalifikują się do Q3! Totalna porażka!

avatar
gerber

26.05.2011 20:51

0

Balans: Heidfeld nie sprostał oczekiwaniom.

avatar
gerber

23.05.2011 22:41

0

2 jurecek Widziałeś wypadek Webbera w Walencji rok temu? To wyobraź sobie coś takiego przy 280 km/h w tym tunelu. Chyba nie chodzi o to w wyścigu, żeby było jak najwięcej kolizji, bo każdego GP zmieniałaby się lista startowa kierowców.

avatar
gerber

23.05.2011 22:04

0

Mądra decyzja, w przeciwnym razie mogłaby być masakra

avatar
gerber

23.05.2011 21:54

0

Myślę, że za wcześnie Lopez wyskoczył z tą informacją. Czas pokaże czy wystartuje w tym roku czy przyszłym. Wszystko poza tym to tylko gdybanie, które jest bardzo wkurzające i może lepiej nie podawać żadnych przypuszczeń, jeżeli mogą się one nie w przyszłości nie sprawdzić. 62. Marti może zamiast browarka meliskę? :)

avatar
gerber

22.05.2011 22:55

0

Może gdyby NH 2 okrążenia wcześniej zjechał na 1 pit-stop po miękkie opony to by wyprzedził obydwa mercedesy. W końcówce na 4 okrążeniach odrobił ponad 11 sekund. Petrov bardzo mizerne tempo wyścigowe.

avatar
gerber

18.05.2011 21:05

0

Do administratora - GP Hiszpanii jest 22 maja czy tak jak na zakładce 29 maja? Wydaje mi się że 29 maja mamy GP Monaco. Poprawcie te dane pls.

avatar
gerber

06.02.2011 18:53

0

Kolejny pech Kubicy, super umiejętności i brak szczęścia. Najważniejsze że żyje i nic poważniejszego mu się nie stało. Renault zgodziło się na jego jazdy w rajdach bo pewnie tak sobie Robert wynegocjował, na pewno nie byli z tego zadowoleni. Jeśli nadal będzie się ścigał w F1 to mam nadzieję, że skończy z rajdami.

avatar
gerber

19.05.2010 17:45

0

No wyrzucana kierownica, pozbywanie się kół w przypadku Buemiego, ciekawe czym jeszcze nas kierowcy zaskoczą. Przypomina się gra Super Mario Kart :-)

avatar
gerber

12.05.2010 19:22

0

To się zaczyna robić jawne szpiegowanie! Jakim prawem inne zespoły miałyby się porozumiewać w sprawie genialnej konstrukcji Red Bulla? Żeby mogli sami zastosować te rozwiązania w swoich samochodach. Najlepiej to niech wszyscy się porozumieją i zrobią unifikację nadwozia i podwozia we wszystkich bolidach i będzie spokój!

avatar
gerber

21.04.2010 23:15

0

@16, @26 to nie dla Schumachera najważniejsza jest kasa ale dla Ecclestone'a, dlatego wie kogo należy wspierać dobrym słowem.

Przejdź do wpisu Ecclestone broni Schumachera

avatar
gerber

21.04.2010 17:30

0

On nie musi być dobry, ważne że przyciąga kibiców z tego jest kasa i tylko to się liczy

Przejdź do wpisu Ecclestone broni Schumachera

avatar
gerber

20.04.2010 21:58

0

@65 popieram w 100%. Eccleston wspiera człowieka, który jest jego rodakiem, promuje swoim wizerunkiem F1 dziewczyna - Nicole Scherzinger, występy na pokazach, udział w reklamach, itp. Jego agresywna jazda po torze (nie zawsze zgodna z przepisami) i buńczuczne wypowiedzi, to też jest kreowanie popularności. On jest skazany na sukces i nie ważne czy osiąga to w uczciwy sposób czy nie, bo na niektóre występki będzie przymykane oko. Ciekaw jestem co będzie w następnych wyścigach, jak inny kierowca w podobny sposób będzie chciał wykonywać manewry Hamiltona, czy dostanie karę, czy też reprymendę. Ja też jestem za agresywnym stylem jazdy na torze, ale skoro jest regulamin, to należy jeździć zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, natomiast jeśli się je złamało to należy się kara. Montoya nie jeździł po torze bezkarnie.

Przejdź do wpisu Hamilton chwali sędziów

avatar
gerber

20.04.2010 18:50

0

karę to dostanie ten kto wjedzie w Hamiltona

Przejdź do wpisu Hamilton chwali sędziów

avatar
gerber

20.04.2010 18:48

0

Kurde, na jego miejscu to bym milczał, a on jeszcze to komentuje, żal...

Przejdź do wpisu Hamilton chwali sędziów

avatar
gerber

19.04.2010 11:54

0

No niestety na takie manewry może sobie pozwolić tylko Hamilton bo inni mieliby kary, to oczywiste! On jest zbyt popularny żeby mogło mu się coś stać na torze, za to jemu można robić wszystko bo wie że wujek Bernie za nim stoi! Czekam aż ktoś mu wjedzie, bo jak na razie to wszyscy odpuszczają, szkoda że nie ma Coultharda :-)

avatar
gerber

18.04.2010 13:14

0

Dobre równe tempo ale bez rewelacji. Witalij 2 do przodu 3 do tyłu, dzięki dobrej strategii wysoka pozycja. Muszą coś poprawić żeby byli szybsi...

avatar
gerber

18.04.2010 12:43

0

Co niektórzy nie znają pojęcia słowa "neutralizacja" po wjeździe SC

avatar
gerber

18.04.2010 12:13

0

238 popieram, decyzja o wjeździe SC była słuszna, odłamki leżały na torze, kiepska widoczność sprawiała możliwość uszkodzenia bolidów...

avatar
gerber

18.04.2010 11:48

0

Jak mają zabrać Hamiltonowi 25 sekund to i tak samo Alonso, czyli Kubica 3 miejsce :-)

avatar
gerber

18.04.2010 11:45

0

McLaren pokazał że w wyścigu jest poza konkurencją. Hamilton ma bardzo dobry samochód, ale nie dba o opony i to jeszcze nie raz się zemści. Renault dziś przeciętnie, a swoją pozycję zawdzięczają dobrej strategii. Najleprzy wyścig pojechali wg mnie Rosberg, Alonso i Hamilton, ale w przypadku tych dwóch ostatnich to nie wiem czy można się ścigać na dojeździe do pitline, ale może tak...

avatar
gerber

17.04.2010 19:28

0

Może na jedno i drugie i dodatkowo trzęsienie ziemi...

avatar
gerber

17.04.2010 19:03

0

A może Shumi ma ustawienia na deszcz?

avatar
gerber

15.04.2010 20:50

0

Kubica nie zrobił niczego co nie było wcześniej praktykowane, trzeba tylko myśleć na torze, a nie ustawiać się gęsiego. Wystarczy sobie przypomnieć incydent w GP Kanady 2008, gdzie na pitline Hamilton wjechał w Raikkonena, tam kierowcy nie ustawiali się na światłach jeden za drugim.

avatar
gerber

15.04.2010 20:25

0

* Jeżeli jest jakaś umowa to powinni ją wszyscy przestrzegać.

avatar
gerber

15.04.2010 20:23

0

@58 W F1 nie jest zabronione blokowanie kierowcy który jedzie w szybszym bolidzie z tyłu, lecz razczej niewskazane jeździć zygzakiem po torze (ze względu na możliwość wypadku, kolizji, etz) żeby tylko przeciwnik nie mógł wykorzystać tunelu aerodynamicznego. Ja jestem przekonany o tym że nie tylko Hamilton potrzafi jeździć zygzakiem, ale czy to jest moralne? Jeżeli jest jakaś umowa to powinni ją wszyscy się do niej stosować.

avatar
gerber

09.04.2010 10:43

0

@5 Massa - kierowca rezerwowy

avatar
gerber

09.04.2010 10:03

0

Może jako kierowca rezerwowy ;-)

avatar
gerber

28.03.2010 12:27

0

Witalij - drugie miejsce Roberta pokazuje potencjał kierowcy - mógłby pogratulować...

avatar
gerber

28.03.2010 10:36

0

Brawo Kubica, wywalczył sam sobie to 2 miejsce i nie było w tym przypadku, a to jak blokował szybszych od siebie kierowców to było mistrzostwo świata!!! To co zrobił z Rosbergiem, to jeszcze czegoś takiego nie widziałem, chyba trzeba mieć oczy dookoła głowy :-). Hamilton nie potrzebnie zjeżdżał po opony bo miałby 4 miejsce gwarantowane, ale to problem McLarena który 2 razy zaryzykował i tylko 1 raz się udało. Niestety Renault nie może sobie pozwolić na hazard, bo ma na razie tylko 1 dobrego kierowcę.

avatar
gerber

19.03.2010 12:58

0

Już to jest nużące, niech FIA zaproponuje dla wszystkich jednakowy dyfuzor i problem będzie rozwiązany...

avatar
gerber

17.03.2010 17:23

0

Kiedyś było więcej wyprzedzeń na prostych, bo nie było takiego docisku jaki jest obecnie w bolidach F1, to zmienić i będzie ciekawie.

avatar
gerber

17.03.2010 17:12

0

Wyścig polega na wyprzedzaniu, dlatego żaden live timing ani skróty, lepiej przebudować tak tory, żeby było więcej miejsc do wyprzedzania, a nie tylko 1 miejsce na torze jak w przypadku Bahrajnu. Zabronić modyfikacji dyfuzorów i wprowadzić przymusowe 2 pitstopy.

avatar
gerber

12.03.2010 18:17

0

Według statystyk to Kubica może mieć dobre tempo wyścigowe, bo tylko Ferrari i Red Bull mają podobne czasy na długich przejazdach, Mercedes i McLaren słabizna..., ale zobaczymy jutro...

avatar
gerber

28.10.2009 18:49

0

Super tor, ciekawe zakręty, będzie tam się dużo działo. Każdy kierowca w debiucie Abu Dhabi marzy o zwycięstwie na tym torze. Brawa dla kempa007 za przygotowanie bardzo ciekawego artykułu.

avatar
gerber

10.05.2009 19:53

0

Przynajmniej 2 ekipy muszą wygrywać z Brown GP i nie koniecznie wygrają całe mistrzostwa, ale musi się to stać jak najprędzej, najlepiej już na GP Monako.

avatar
gerber

10.05.2009 17:34

0

Heidfeld nie miał żadnego bolidu przed sobą i tempo o sekundę wolniejsze od Brown GP. A może mi ktoś napisać jak było z tempem wyścigowym Kubicy w porównaniu z Buttonem gdy Kubica nie miał nikogo przed sobą czyli nie jechał za Glockiem?

avatar
gerber

26.04.2009 18:32

0

Gorzej być nie mogło, ale mogło być lepiej gdyby nie głupia decyzja o jeździe cysterną. Może nie mieliby super tempa, ale przynajmniej na miękkich oponach jechaliby tempem renault czy ferrari. Prawdopodobieństwo że w takim wyścigu wjedzie SC jest bliskie 0.

avatar
gerber

19.04.2009 14:34

0

No tak, miały być zwycięstwa, a tu problem z balansem, przyczepnością. Tyle pracy włożyli w przygotowania do sezonu i totalna klapa. Samochód jest mniej stabilny niż w tamtym roku. Wozi te bolidy strasznie, widać to gołym okiem, a RedBull nawet w deszczu jedzie jak po sznurku. Szkoda mi ich wszystkich, a jeszcze bardziej wszystkich kibiców BMW, bo to kolejna przygnębiająca niedziela. Gdyby chociaż jakieś punkty zdobyli, może za bardzo kombinują z KERS-em a potem brak czasu żeby dobrze ustawić bolidy.

Przejdź do wpisu BMW chce zapomnieć GP Chin

avatar
gerber

18.04.2009 09:15

0

Gratulacje dla Red Bulla, Alonso pewnie mało paliwa i super miękkie opony, taką samą strategię powinien przyjąć Kubica - to jedyna szansa na cokolwiek w tym GP.

avatar
gerber

16.04.2009 08:33

0

Myślę, że mamy tu do czynienia z bardzo poważnymi niedociągnięciami przepisów, (z którymi FIA w obecnej sytuacji nie może się wycofać, bo jest pat) albo ze skandalem podchodzącym pod aferę. Takie sytuacje nie powinny w przyszłości mieć miejsca bo to szkodzi wizerunkowi F1.

avatar
gerber

16.04.2009 08:24

0

Red Bull bardzo pozytywnie przedstawia się na tle innych ekip, z lepszym dyfuzorem będą w gronie najlepszych, a może najlepsi. Teraz FIA powinna podzielić GP na 2 klasyfikacje z podwójnymi dyfuzorami i bez, wtedy byłoby to sprawiedliwe, skoro przy użyciu takich rozwiązań, bolidy uzyskują taką przewagę.

avatar
gerber

29.03.2009 09:54

0

Mógł Kubica poczekać z tym manewrem, jeszcze by dogonił Buttona, widać było ewidentnie, że opony zaczęły się zużywać jak u Rosberga. Szkoda, ale forma Kubicy i bolidu pozwala przypuszczać, że cały sezon będzie dobry i śmiało można stawiać Kubicę w gronie mistrzów świata!!!

avatar
gerber

18.10.2008 20:14

0

Stawiam na Alonso, Renault ma bardzo dobre tempo w wyścigu i dużo paliwa w zbiorniku. Przy dobrym starcie powinien wygrać. Szkoda, że Kubica nie jest teraz na miejscu Alonso w tak szybkim bolidzie, byłyby realne szanse na mistrzostwo, a tak to raczej pozamiatane. Pozdrawiam

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu