komentarze
  • 1. tt16
    • 2008-08-28 14:05:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajnie ze bedzie mozne wiecej wyprzedzac....:DD

  • 2. conrad30
    • 2008-08-28 14:12:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    oby oby!

  • 3. pgolebiow
    • 2008-08-28 14:25:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Większa możliwość wyprzedzania spowoduje, że błędy dobrych kierowców w dobrych bolidach będą dla nich mniej bolesne tzn ciężej będzie utrzymać fuksiarsko zdobytą pozycję, bo poprostu lepszy cię wyprzedzi.

  • 4. SebastianR76
    • 2008-08-28 14:46:36
    • *.chello.pl

    No to już wiadomo dlaczego Robert (i nie tylko) mają problemy z wyprzedzeniem Trulli'ego:)

  • 5. FUNIOF1
    • 2008-08-28 14:59:22
    • Blokada
    • *.elk.mm.pl

    Jak tak bedzie to bedzie poprostu zaje*iscie a gdy jeszcze do tego wszystkiego dojdzie w ostatecznosci KERS to juz calkiem bedzie wyj*banie.

  • 6. lukasz11
    • 2008-08-28 15:04:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mam nadzieje ze to sie sprawdzi. ale to tylko symulacja. tak samo mialo byc w walencji "Usytuowany w portowej dzielnicy Walencji nowy tor uliczny wydaje się być jednym z najbardziej ekscytujących dodatków w kalendarzu Formuły 1 od lat. Otoczony przez betonowe ściany, składający się z 25 zakrętów tor jest mieszanką szybkich i wolnych sekcji, jednocześnie będąc na tyle szerokim żeby stworzyć dobre okazje do wyprzedzania." i co to byl wyscig w ktorym nikt nikogo nie wyprzedzil. mam nadzieje ze w przyszlym sezonie bedziemy czesto ogladac wyprzedzania

  • 7. sivshy
    • 2008-08-28 15:13:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Co do wyprzedzania w przyszłym sezonie, to ta teza to nic nowego :) Slicki co prawda trochę skrócą drogę hamowania, ale i tak powinno być lepiej z wyprzedzaniem. A co do Toyoty i ich dyfuzora, to ja myślałem że kolejka Trullego powstaje dlatego, że to fighter i nie daje się wyprzedzać, a tu niespodzianka. W każdym razie, cieszę się, że w końcu znikną procesje, a sport będzie ciekawszy.

  • 8. grzesiek1870
    • 2008-08-28 15:13:44
    • *.adsl.inetia.pl

    Ale już nie będzie takich nudów, czasami to przydarza mi się przysnąć podczas wyścigu, będzie dobrze:)

  • 9. lukasz11
    • 2008-08-28 15:15:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    oby oby:D

  • 10. Budyn_F1
    • 2008-08-28 15:29:29
    • *.199.253.213

    Fajnie ze beda mogli wyprzedzac a nasz ROBERT jest w tym najlepszy ale jestm ciekawy jak beda wygladac bolidy w sezonie 2009

  • 11. Slavregas
    • 2008-08-28 15:35:04
    • *.131.132.126

    Wąskie i zmniejszone przednie skrzydło , przednio skrzydło szersze i na dodatek z możliwością zmiany kąta pochylenia żeby utrzymać się jeszcze bliżej za jadącym przed .

  • 12. Slavregas
    • 2008-08-28 15:35:23
    • *.131.132.126

    wąskie tylne oczywiście

  • 13. furai
    • 2008-08-28 15:42:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    byłoby super :)

  • 14. walerus
    • 2008-08-28 15:45:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tak to pięknie brzmi, że aż trudno uwierzyć.....

  • 15. Bosiu
    • 2008-08-28 15:49:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba kazdy fan by sobie tego zyczyl... wiece wyprzedzania, z tym ze BMW musi byc dobre bo wtedy to Roberta beda wyprzedzac a to juz nie bedzie fajne;/

  • 16. niza
    • 2008-08-28 16:20:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oby to nie były obiecanki cacanki hehe, w takim razie już coraz bardziej nie mogę się doczekać sezonu 09 :P

  • 17. Voight
    • 2008-08-28 18:38:24
    • *.8.141.231

    Ktoś się orientuje czy kołpaki i płetwy wylecą w 2009?

  • 18. nowyziomal
    • 2008-08-28 18:57:38
    • *.148.114.163

    a w 2010 FIA znów coś wymysli głupiego, przepisy powinny buc stałe przynajmniej na 3 kolejne sezony tak aby koncentrowac sie na bolidzie i ulepszać go a nie tylko myslec o przyszlorocznych zmianach nie byłoby napewno zadnego odpuszczania tak jak teraz robi to BMW

  • 19. sivshy
    • 2008-08-28 19:39:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nowyziomal, ale po co trzymać jedne przepisy przez 3 lata, jeżeli coś się nie sprawdza? Po co FIA miałoby czekać 3 lata z wprowadzeniem dobrego pomysłu, skoro można go wprowadzic od razu, i szybciej doprowadzić do uatrakcyjnienia widowiska?

  • 20. jar188
    • 2008-08-28 22:24:08
    • *.acn.waw.pl

    Vettel trochę nam wyjaśnił dlaczego tak ciężko było wyprzedzić Jarno:)

  • 21. darecky3
    • 2008-08-28 22:26:49
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    sivshy Trulli juz byl znany z ciezkiego wyprzedzania zanim zasiadl za kolkiem w Toyocie. Dyfuzor swoja droga ale ten problem wystepowal i wystepuje u kazdego samochodu. Bolid zostawia za soba slad turbulencji, ktory bardzo nadwyreza aerodynamike tego co siedzi mu na karku. takie dluzsze trzymanie krotkiego odstepu przy duzych predkosciach bardzo zakloca rowniez chlodzenie silnika i grozi awaria. Czasem ta turbulencja jest widoczna przy mglistej pogodzie w postaci bialej smugi za tylnymi lotkami jak na kincowkach skrzydek w samolocie (szybkie skraplanie pary wodnej). A co do Trullego to ten gosc nie daje latwego zycia tym za soba poniewaz zawsze wykorzystuje optymalnalinie jazdy. Jedzie po czystym nagumowanym torze i nbie popelnia bledow przechamowania. pozdrawiam

  • 22. darecky3
    • 2008-08-28 22:28:14
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    nastrzelalem troche bykow, sorry, szybko pisalem

  • 23. darecky3
    • 2008-08-28 22:30:41
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    a i jeszcze jedno, Trulli to tylko jeden kierowca Toyoty, Glock to nowy driver ale z poprzednim nie bylo klopotow jesli chodzi o wyprzedzanie, problem pojawia sie u Trullego, ten gosc jak dla mnie wymiata, chociaz w srodku stawki.

  • 24. totalfun
    • 2008-08-28 22:59:37
    • *.nsm.pl

    Lucas di Grassi jest brazylijczykiem nie włochem. I dziwie się, że o nim nikt nie mówi. Koleś jest tylko rok starszy od Senny (24 latka) i co do tego że jest lepszy od Bruno ja nie mam wątpliwości. P.S. Śmiesznie obu panom w Walencji zabrakło paliwa 200 metrów przed metą ;) (Senna jakoś się doczłapał)

  • 25. shav
    • 2008-08-29 01:32:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma to jak użyc KERS na starcie :D

  • 26. walerus
    • 2008-08-29 10:42:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tylko z czego mieć energię zgromadzoną na starcie z kółka formującego...?

  • 27. pery
    • 2008-08-29 10:56:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oglądam F1 od 93,ale nie jestem żadnym oczywiście ekspertem,jednak jedno co mi przychodzi do głowy słysząc te zapowiedzi to myśl "pożyjemy zobaczymy",przez tyle lat co roku mówiono o różnych zmianach które spowodują uatrakcyjnienie F1,ale dużych różnic nie ma ,poza oczywistymi postępami w bezpieczeństwie,auta się zmieniają to oczywiste ,ale czy liczycie ,że t e zmiany nagle spowodują mnogość wyprzedzeń,nie sądzę.Tak samo było ze wspomaganiem trakcji,faktycznie na początku było parę baboli w wykonaniu niektórych dobrych kierowców,ale od jakiegoś czasu można zauqważyć że kierowcy przyzwyczaili się do nowego przepisu i teraz utrzymuje się status quo z tamtego roku.Chciałbym ,żeby tak było jak wszyscy piszą,ale poczekajmy na pierwsze wyścigi 2009,pozdrawiam

  • 28. hotshots
    • 2008-08-29 14:41:11
    • *.chello.pl

    pery--
    tez śledzę od lat f1(pamietam przez mgłę nawet te podwójne koła bolidów !) i to oczywiste, że na początku rywalizacji będzie parę "baboli" i nieoczekiwanych akcji, dopóki stajnie nie poznają swoich i cudzych mozliwości
    ale...ale... to,że na raz wejdą slicki,zmieniejszone aero,Kers i wyścigi przy sztucznym świetle - jest znakomite !!! bo wprowadza tyle zmiennych i pola do popisu dla inzynierów, że przegrają oczywiście w tym wyścigu firmy, które nie mają zaplecza ($ i sprawny zespół tech) + "fighterzy" za kólkiem.
    teraz to tylko (oprócz kasy) Force India dopiero tworzy taką bazę więc będzie super, bo jest możliwość niesamowitych - choc jednorazowych fajerwerków każdej ze stajni.
    Nie zdziwię się, jak najbardziej efektywny/bezawaryjny Kers zespołu będzie momentalnie obiektem handlu i spekulacji w światku f1 - więc wprowadzą jakąś unifikacje a`la Ecu.

  • 29. sivshy
    • 2008-08-29 19:58:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    totalfun, widocznie di Grassi nie ma odpowiednio kasiastych sponsorów, aby ktoś się nim zainteresował... Pery, ale kiedyś, gdy było mniej aero, wyprzedzeń było jednak trochę więcej. Nie mówię tu o drastycznych zmianach. Ale nie powinno być problemów z dublowaniem, no i po drugie, tylko najlepsi fighterzy utrzymywaliby pozycje przed szybszymi.

  • 30. darecky3
    • 2008-08-29 20:47:53
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    hotshots zapewne masz na mysli P34 stajni Tyrrell w ktorej jezdzili Jody Scheckter i Patrick Depailler w sezonie 1976 i 1977. pozdrawiam

  • 31. darecky3
    • 2008-08-29 20:48:45
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    chodzi mi i te szesciokolowki pozdro


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo