komentarze
  • 33. WRC_fan
    • 2008-07-16 17:30:20
    • *.cable.ubr08.smal.blueyonder.co.uk

    Nie czczą go tam jak boga. To się nazywa przyjazna atmosfera. Tak samo jak wy, kiedyś nienawidziłem Hamiltona i generalnie jego stajni dopóki nie odwiedziłem Londynu kiedy był tam mclaren. Atmosferka naprawdę fajna, Hamilton też spoko koleś (wśród gąszczu fanów udało mi się zamienić z nim 3 zdania) i zdecydowanie podkreślam, że nie czczą go jak boga.

    Co do Waszej spekulacji nt. transferów. Koval leci na pewno, MCL nie pozwoli na tracenie bezcennych punktów. Kubica raczej też nie pójdzie do Ferrari :). Notabene jedno z moich pytań do Hamiltona brzmiało co sądzi o Kubicy. Odpowiedział: "We used to hate each other, he's a nice guy tho". Czyżby Kubika w MCL? :)

  • 34. WRC_fan
    • 2008-07-16 17:33:29
    • *.cable.ubr08.smal.blueyonder.co.uk

    Podkreślam słówko "used" w jego wypowiedzi :). Z tymi panami to nigdy nic nie wiadomo, może nas Robert zaskoczy tak samo jak Raikonnen zaskoczył przejściem do Ferrari a przecież wtedy wydawało się, że to na pewno sto procent niemożliwe :).

  • 35. pz0
    • 2008-07-16 17:37:11
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ja wiem czy tak słynie z tych eksplozji. Swego czasu silniki Hondy były bezkonkurencyjne.

  • 36. ris
    • 2008-07-16 18:41:52
    • *.77.classcom.pl

    Mam jakieś przeczucie, że plotka o Alonso w Ferrari jest zasłoną dymną. Coś mi się zdaje że Robert w tym sezonie kończy przygodę z BMW....

  • 37. darecky3
    • 2008-07-16 18:45:55
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    pz0 nigdy nie byly, wierz mi na slowo, w f1 jedynym bezkonkurencyjnym silnikiem byl Cosworth-Motor 1970 az do 1982 roku (honda uzywala tego silnika), potem nastapila era silnikow turbo (innowacja wdrozona przez Renault). Natomiast przyznam ze honda wchodzila w sklad stajni zdobywajacych tytul MS WIliams- Honda i McLaren-Honda 1987-1991 Nelson Piquet, Alan Prost, Ayrton Senna ale dostarczala tylko silniki i chyba o to ci chodzilo ale to byly silniki ssace, turbo zostaly zabronione od 1989 roku. Stosowano silniki V8,V10,V12 i W12 w f1 a ich pojemnosc zamykala sie w 3300ccm. Liczba obrotow wzrosla do 12000 i Honda wraz z Renaultem zastosowala pneumatyczna amortyzacje zaworow. Ale lata 90-te do dzis to inna era w f1 i roznica w technologii wrecz kosmiczna. 1991 rok byl ostatnim rokiem hondy w f1. Powrot hondy do f1 to rok 2000 BAR-Honda znow silniki ale juz bez zadnych wielkich osiagniec az BAR wycofujac sie ze sportu zostalo kompletnie przejete przez honde w 2006 no i jak do tej pory raczej marniutko. Pozdrawiam

  • 38. darecky3
    • 2008-07-16 19:03:32
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    sprostowanie pojemnosc maxymalna stanowila 3500ccm

  • 39. faficki
    • 2008-07-16 19:21:37
    • *.subscribers.sferia.net

    darecky3 jestem pod wielkim wrażeniem Twojej wiedzy. Mam do Ciebie pytanie off topic, gdzie mogę poszukać więcej informacji na temat KERS, bardzo mnie ten temat interesuje, a wczoraj czytałem info o tym że BMW, inaczej niż pozostałe zespoły, zastosuje układ elektryczny zamiast mechanicznego. Zelektryzowała mnie ta wiadomość, bo myślałem że wszyscy zastosują ten nowy system oparty na wysokoobrotowym kole zamachowym. Tymczasem Williams, któremu nie dajecie szans kupił Automotive Hybryd Power Limited (AHP) - firmę która zajmuje się budową kół zamachowych oraz baterii do KERS.

    Proszę, jeśli masz jakieś dobre źródła wiedzy o "wyścigu zbrojeń KERS" podziel się...

    Z góry dziękuję :-)

  • 40. sk0k
    • 2008-07-16 19:37:10
    • *.icpnet.pl

    tak jak ktos juz powiedzial byc moze nico nie ma talentu do wspolnego budowania bolidu i to tez powoduje brak rozwoju w dorbym kierunku williamsa, rubens byl w ferrari i nie potafil powiedziec inzynierom jak maja auto ustawic i mimo iz jezdzil najlepsza gablota nic konkretnego nie zdzialal. jedyne w czym jest nico dobry to w pokazywaniu fuckerów kierowcom za to ze go wyprzedzili co bedzie mu dlugo przez nas wszystkich pamietane...

  • 41. pz0
    • 2008-07-16 19:46:30
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    darecky3, chodziło mi oczywiście o silniki i to właśnie o tamte czasy. Był jeszcze krótki zryw pod marką Mugen, nawet w pewnym momencie wydawało mi się że to będzie udany powrót. Co ciekawe Honda robiła świetne silniki zarówno turbo, jak i wolnossące. To co podałeś to oczywiście wiem. Były też wynalazki nawet w układzie H. Co do KERS to rzeczywiście BMW wyskoczyło z elektrycznym, ale czy na tym dobrze wyjdzie. Podobno ma ważyć około 40kg, czyli więcej niż mechaniczny. O KERS nic się nie dowiemy bo w tej chwili to chyba najpilniej strzeżona tajemnica.

  • 42. darecky3
    • 2008-07-16 19:47:49
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    faficki linki sie nie wklejaja ale jesli znasz troche niemiecki stuknij maila [email protected] cos ci podesle co posiadam. Czy chodzi ci o kolko zamachowe 60 000rpm?

  • 43. patrysiaaa
    • 2008-07-16 19:48:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież Frank Williams gdzieś ostatnio powiedział, że nie wypuści Rosberga.

  • 44. Voight
    • 2008-07-16 20:13:32
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Powiedział też, że mistrzostwo dla jego teamu zawsze zdobywał bolid.

  • 45. darecky3
    • 2008-07-16 20:44:07
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    silniki KERS w F1 nawet niby maja sie ograniczac do 26kg, musze jeszcze doczytac, na razie mam pare materialow dotyczacych technologi i zastosowania w f1 oraz regulacje wstepne FIA dla f1 oraz cytaty Maxa Mosleya. jesli ktos zainteresowany lapac mnie na skypa, nick ten sam. pozdr

  • 46. lipens
    • 2008-07-16 20:59:51
    • *.chello.pl

    kurde darecky3 wymiata :) Aż miło poczytać. :)

  • 47. jzb
    • 2008-07-16 22:01:45
    • *.echostar.pl

    Patrząc statystyczie na ten sezon, Rosberg zdobył 8 pkt., tyle co Nakajima-san:), na dodatek wszystkie w Australii i od tego momentu nie punktuje. Czyli jako kierowca nie robi róznicy. Czy zasługuje w tym momencie ma fotel kierowcy w McLarenie i zastąpienie Kovalainena? Jeśli zasługuje, to Nakajima zasługuje jeszcze bardziej. IMO Nicko sprawia wrażenie przeciętnego kierowcy w tym sezonie, bardziej niż Kovalainen, więc traktuje wynużenia Willi Webbera jako pobożne życzenia.

  • 48. darecky3
    • 2008-07-16 22:10:33
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    niby haug potwierdzil, ze jesli po zakonczeniu tego sezonu williams go wypusci (kontrakt z williamsem do konca 2010) to mclaren jest zainteresowany. czas pokaze

  • 49. jzb
    • 2008-07-16 22:18:10
    • *.echostar.pl

    Nie dostrzegłem, żeby potwierdził słowa Webbera, ale na pewno wokół Kovalainena robi się gorąco.

  • 50. darecky3
    • 2008-07-16 22:30:20
    • *.range86-134.btcentralplus.com

    artykul jest na rtl f1

  • 51. baworak
    • 2008-07-17 08:46:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nico w przyszlym sezonie bedzie jezdzil Ferrari,na jednej ze znanych stacji paliw sa dostepne modele;-)

  • 52. Raven89
    • 2008-07-17 09:21:20
    • Blokada
    • *.chello.pl

    A przed sezonem "Bild" i inne gazety niemieckie były pewne,że Williams zmiażdży BMW-żałosne.Pozycja Williams a w tym sezonie pokazuje,że prywatny team nie ma wielkich szans na sukcesy w F1,która została zdominowana przez wielkie konecerny jak Ferrari,BMW i Mercedes.Może lepiej będą sobie radzić w 2009,ale bez takiego zaplecza,jakie posiadają wyżej wymienione teamy raczej znowu wyląduje w środku stawki.

  • 53. sk0k
    • 2008-07-17 09:31:34
    • *.icpnet.pl

    zastanawia mnie tylko dlaczego McL jest zainteresowany Rosbergiem a nie np Kubica a przeciez rosberg nie osiega Robertowi nawet do pierwszej warstwy naskórka na piecie , no chyba ze szukaja kogos kto bedzie sluzyl jako podnózek hamiltona a;e z kolei taka postac to juz maja

  • 54. walerus
    • 2008-07-17 10:01:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mcl szuka drugiego dsolidnego kierowcy ale żeby nie był przez przypadek lepszy od Hamiltona - według mnie nie będzie rewolucji wśród kierowców składów na 2009 i Koval zostanie - widać po tym sezonie, iż kierowcy radzą sobie różnie w nowych warunkach a za rok rewolucja będzie jeszcze większa - za rok spirala zmian ruszy - bo teamy będą widziały kto jak sobie radzi w nowych warunkach....

  • 55. Voight
    • 2008-07-17 10:47:25
    • *.ssp.dialog.net.pl

    sk0k bo wszyscy doskonale wiedzą, że Kubica nie zgodzi się na miano kierowcy nr 2 a nawet gdyby takie otrzymał to i tak by nie respektował. Rosberg z dwóch względów. Po pierwsze Mercedes potrzebuje Niemca do celów marketingowych. Po drugie Rosberg jest lepszy od Kovalainena ale Hamiltonowi nie zarozi. Nie wiem jak długi kontrakt ma Heikki ale jak dalej będzie tak jeździć to chyba wyleci

  • 56. Angulo
    • 2008-07-17 12:05:02
    • *.yeo.pl

    Co wy mówicie? Kovalainen od początku sezonu ma ogromnego pecha. Australia - pierdolony SC zabrał mu pewne 2 miejsce, Malezja - kara, Hiszpania - auto nawaliło, Turcja - pech i nic więcej, Monako - znów auto, znów pech, Kanada - Lewis zablokował go 2 razy, raz w boksie, raz na wyjeździe z boksu.

  • 57. kumahara
    • 2008-07-17 12:13:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jaki by nie był ten SC, więcej kultury nie zaszkodzi a tenże SC nie tylko Heikiemu uprzykrzał życie, jednak z Kovalainenem wiązano większe nadzieje i tak naprawdę się nie sprawdził, ani w Renault, ani w Mcl, przynajmniej jak na razie.

  • 58. tomaszek f1
    • 2008-07-17 12:14:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale wygadany to on jest hahaha jak narazi Kazuki jezdzi od niego o klase wyzej i nie narzeka niech sobie Niko nie mysli ze jezeli jego tatus Keke byl mistrzem to mu pomorze i tak mu juz zalatwil duzo bo przeciez w koncu jest w F1... mistrzem to on nigdy nie bedzie i na zmiany temu to on moze liczyc ale tylko na gorsze teamy bo jest cieki i tyle

  • 59. Kamilio123
    • 2008-07-17 13:09:32
    • *.dhcp.adsl.tpnet.pl

    wedlug mnie rosberg nie zmieni teamu.do lepszego przynajmniej bo bmw,ferrari albo mc laren nie przyjma go

  • 60. robercik746
    • 2008-07-17 13:44:50
    • *.xdsl.centertel.pl

    Raven89 - zgadzam się z tobą w 100%. Tylko jedno sprostowanie a mianowicie za ferrari stoi fiat bo samo by się nie utrzymało. pozdrawiam :-)

  • 61. jzb
    • 2008-07-17 14:38:03
    • *.echostar.pl

    Angulo, masz oczywiście racje i jednocześnie jej nie masz:) Pamiętam tekst Marka Hughesa, eksperta ITV, który analizował otwierające starty Roberta w ubiegłym sezonie i mocno krytykował BMW (czytaj: Rampfa) za np. sposób rozgrywania kwalifikacji i zbyt późne wypuszczanie Kubicy na tor, co przekładało się na fatalne wyniki całego weekendu, ale podsumowując stwierdził, że percepcja w F1 jest wszystkim, a wtedy percepcja atutów RK ze względu na jego słabe wyniki w porównaiu z Nickiem była niewielka i przeważała krytyka. Według tej samej, niepisanej reguły dzisiaj to Kovalainen staje się chłopcem do bicia (trzy wyścigi, w których nie miał "pecha" - Kanada, Francja, UK) - poza podium, to dla Mc porażka i wystarczający pretekst do krytyki kierowcy płynącej ze strony otoczenia tego teamu (fanów, mediów etc.)

  • 62. darecky3
    • 2008-07-17 19:09:45
    • *.range217-43.btcentralplus.com

    w swiecie f1 fiat absolutnie nic nie ma do zeczy i nie stoi za ferrari a znaczek fiata na bolidzie chyba jest najmniejszy sposrod innych, gdyby fiat rozpoczal ekspansje do f1 to raczej bez ferrari fiat by sie nie utrzymal

  • 63. dziarmol@biss
    • 2008-07-19 08:31:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem co masz na myśli pisząc że fiat nie stoi za ferrari ? ponieważ wystarczy na wikipedii sprawdzić informacje gzie jest czarno na czerwonym .


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo