DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
19.03.2009 12:37
0
marcin, jak narazie to ty robisz zamet i szukasz sensacji. I po chuj piszesz to samo w roznych watkach.
Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne
19.03.2009 12:08
0
errata - to tylko jeden z kilku emiratow..mialo byc ;]
Przejdź do wpisu Abu Zabi nocnym wyścigiem?
19.03.2009 12:04
0
Natomiast w samochodach seryjnych, tez wystepuja dyfuzory i spojlery ktore pelnia dokladnie taka sama funkcje. Nie sa one znow az tak zaawansowane, ale z certyfikowanym bodykitem pelnia bardzo wazna role - dlatego jak widzicie jakies subaru albo evo z duzym spoilerem i zderzakiem 5cm od ziemi (podkreslam FIRMOWE i montowane przez fachowca) to nie smiejcie sie, ze to na pokaz i dla bajeru - to dziala i bylibyscie zaskoczeni jak bardzo :).
Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne
19.03.2009 11:59
0
atomic, pozwol ze dodam jak to sie ma w teorii z dyfuzorem:). Tylni spojler generuje okolo 45% docisku calego bolidu a dyfuzor to wyprofilowane wykonczenie tylu bolidu. Dyfuzor wplywa na sile i predkosc wplywanego powietrza pod podwozie. Glownym zadaniem inzynierow jest wyprofilowanie i polaczenie dyfuzora w ten sposob, zeby powietrze jak najszybciej uciekalo spod podwozia bolidu. Im szybciej powietrze "przelatuje" przez tylni spojler, tym mniejsze jest cisnienie pod bolidem a co za tym idzie wieksza jest przyczepnosc. Jako ciekawostke o dyfuzorze dodam, ze bolid formuly jeden jest w stanie jechac po suficie (do gorny nogami) i nie spadac, gdy predkosc dojdzie do ok. 200km/h - taka role pelni tylni spojler i dyfuzor. Pozdro.
Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne
19.03.2009 11:18
0
O co tylko gniewu? Czemu tak szczekacie? Z historii mozna wywnioskowac, ze jak cos sie w F1 nie sprawdza to z reguly wracaja do starego, dobrego rozwiazania albo zastepuja to czyms nowym i tez lepszym (np. teraz system medalowy). Zamiast spekulowac poczekajmy na rozpoczecie sezonu i zobaczymy co sie stanie - moze faktycznie kierowcy wezma sie w karby i zaczna jezdzic a nie _utrzymywac sie_ na np. drugim bardzo dobrze punktowanym miejscu. A alonso sam sobie przeczy w swoich wypowiedziach. F1 rozwija sie od ponad 50 lat - no fakt, gdyby przepisy nie bylyby zmieniane to dalej kierwcy by sie zabijali albo spalali. Po to sie zmienia regulamin zeby uatrakcyjnic i zrobic ten sport bezpieczniejszym. Jak wszedzie, zdazaja sie wpadki ale to jest naturalna kolej rzeczy - nikt nigdy nie zrobi wszystkiego w 100% perfekcyjnego i zeby kazdemu kibicowi pasowalo. Nie jestem fanem FIA i berniego, bo z niektorymi przepisami sie nie zgadzam no ale co my mozemy? Popisac sobie? Mi szkoda czasu na jeczenie o czyms, na co nigdy nie bede mial wplywu. Wasze zycie :) POZDRO.
Przejdź do wpisu Alonso przeciwny ciągłym zmianom
19.03.2009 11:10
0
Chodzi o to, ze dyfuzor bolidu BGP laczy sie z podlaga przez co maja wiekszy docisk i przez to kreca takie czasy :D.
Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne
19.03.2009 11:08
0
pawriq, wyedukowany niezle jestes widze. Abu Zabi to tylko jeden i najwiekszy (takze stolica) emirat Zjednoczonych Emiratow Arabskich. Abu Zabi to nic innego jak polska nazwa Abu Dhabi. No ale przynajmniej usmiac sie mozna :), Pozdro!
Przejdź do wpisu Abu Zabi nocnym wyścigiem?
17.03.2009 10:58
0
O qrwa ale sie podniecacie i i spiskujecie. To co, ze GPB jezdzi pod bublike niedociazonym bolidem albo na oparach. Ich sprawa, niech sobie testuja. Dodam tylko, ze w zeszlym sezonie stary team hondy nawet na oparach nie potrafil byc w top10 na treningach. To o czyms swiadczy, no ale zobaczymy co sie stanie. Wole, zeby jezdzili lekkim bolidem i uzyskiwali dobre czasy chociaz na treningach zeby zyskac sponsorow, niz zeby byli ostatni lub ew. przedostatni tak jak FI w zeszlym roku. A co do GP Australii, to ani wy, ani ja i ani szefowie teamow F1 nie wiedza co sie stanie wiec polowa waszych smutnych komentarzy jest do dupy. POZDRO :D
Przejdź do wpisu Alonso przełamuje monopol Brawn GP podczas testów
02.12.2008 09:14
0
Tak samo jak darecky, nie spotkalem sie jeszcze z tym, zeby ktos w UK wysmiewal Kubice. Wszyscy mowia, ze jest bdb kierowca. Spotkalem sie nawet z angielskimi opiniami, ze bylby lepszy od Lewisa gdyby go tylko do MCL albo Ferrari wsadzic :).
Przejdź do wpisu Hamilton: radzę sobie z mediami
30.11.2008 14:04
0
Ale zazdrosc i nienawisc chlopaki, wstyd :). Cokolwiek by nie powiedzial, to i tak zostalby tutaj zmieszany z blotem. Tez za nim nie przepadam jakos, no ale bez przesady...
Przejdź do wpisu Hamilton: radzę sobie z mediami
20.10.2008 17:35
0
A tam glupoty :). Fajnie jakby Robcio tym rzechem wygral Brazylie na final i czesc - pokazal BMW ze niepotrzebnie pajace odpuscili ten sezon. Pozdro!
Przejdź do wpisu Co musi zrobić Hamilton, aby sięgnąć po tytuł
17.10.2008 17:56
0
haha, mialem dzis rano sen, ze hamilton zrobil PP i w niedzielnym wyscigu na starcie ruszyl na wstecznym biegu i nie potrafil wrzucic jedynki :DDDD.
Przejdź do wpisu McLaren czuje się pewnie w Chinach
24.09.2008 09:53
0
HAM i tak wygra te mistrzostwa:>. Oby tylko Robcio utrzymal 3 pozycje.
Przejdź do wpisu FIA odrzuca apelację McLarena
13.09.2008 16:49
0
To jest ta niespodzianka na Monze, o ktorej mowil tisen. Hahaha :D.
Przejdź do wpisu Sensacyjne pole position Sebastiana Vettela!
07.09.2008 18:01
0
HAMILTON ZARZADZIL :) Nie lubie go tak samo jak wiekszosc tutaj, ale jestem obiektywny i smialo mozna powiedziec, ze ten gosc ZDOMINUJE F1 na tyle samo albo nieco dluzej niz Schumi. Respekt.
Przejdź do wpisu Hamilton szczęśliwie triumfuje w Belgii
31.08.2008 23:44
0
Hahaha jaki ten kimi jest udupiony :D. A gdyby Kubica wyprzedzil mase i hamiltona na pierwszym zakrecie w walencji, to bylby pierwszy na mecie! haha O jezu, wezcie tego raikonena :D.
Przejdź do wpisu Kimi zmotywowany jak nigdy
15.08.2008 21:18
0
maro1993: To, ze moj nick to WRC_fan nie oznacza, ze nie wiem nic o F1. Pasjonuje sie motoryzacja ogolna i duzo wczesniej zaczalem sledzic F1 niz Ty. To co napisales w Twoim pierwszym poscie nt. fighterow tylko Ciebie kompromituje. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Stuck: BMW powinno wyrzucić Nicka i ściągnąć Alonso
15.08.2008 21:16
0
Gigi: tak sie skada, ze znam Roberta osobiscie. Chodzilem z nim do podstawowki. Poza tym, jestem bardzo obiektywnym czlowiekiem i nie boje sie powiedziec co mysle. Nie jestem rowniez zazdrosny bo sam osobiscie mam udana kariere zawodowa, tylko nie w sporcie. Nawiasem mowiac, nikt nie bylby zazdrosny o sukces Roberta, gdyz kryja sie za tym pewne rzeczy, o ktorych nie bede pisal - on w niczym nie zawinil, tylko jego ojciec, co w b. duzym stopniu rzutuje na kariere Roberta od kartingu poczawszy. Wiec nie pisz mi tutaj kolego zadnych bzdur, bo niewiedzy nie znosze.
Przejdź do wpisu Stuck: BMW powinno wyrzucić Nicka i ściągnąć Alonso
14.08.2008 21:00
0
Zgadzam sie. Za wczesne to. Nawet jeszcze nie obronil tytulu. Rodacy chca go jakos podbudowac :D.
Przejdź do wpisu Raikkonen uhonorowany w Finlandii
14.08.2008 20:53
0
Na moje powinny byc przynajmniej 3 koncerny dostawcow opon. BS, Michellin i GY. No ale co my mozemy. Wszystko i tak zaczelo sie of FIA. Czasem to sobie mysle, ze gdyby FIA objelo wladze nad jakims malym panstewkiem, to ich nieskonczona swietnosc i inteligencja nakazywalaby ludziom chodzic do tylu, bo chodziliby wolniej a co za tym idzie bezpieczniej :D.
Przejdź do wpisu Ferrari niezadowolone z wybranych mieszanek
14.08.2008 20:47
0
Errata: zapomnialem o Alonso. On tez jest bardzo waleczna scigalka.
Przejdź do wpisu Stuck: BMW powinno wyrzucić Nicka i ściągnąć Alonso
14.08.2008 20:44
0
maro1993: Ty gp f1 ogladales chyba 2 razy a nazwiska kierowcow zapamietales z internetu lol. Owszem, sa fajterzy i pseudo-fajterzy. Roznica polega na tym, ze Ci drudzy tez musza przynajmniej sie starac wyprzedzac. A ze ciagna sie po torze jak flaki z olejem, to juz cos innego. Prawdziwi fajterzy nie tak odleglych sezonow to dla mnie MSC, Hakkinen i Montoya. Montoya tez na poczatku jezdzil w niezbyt konkurencyjnym bolidzie, ale WALCZYL. Mozna powiedziec, ze w takim samym stopniu niekonkurencyjnym bolidzie, w jakim teraz jezdzi Robert. Tylko ze Robert nie walczy, on po prostu sobie jedzie :) - nie widac tutaj charakteru fightera. Prosze mnie nie mieszac z blotem - jestem fanem Roberta i kibicuje mu w kazdym GP, ale odrobina obiektywizmu nie zaszkodzi nikomu.
Przejdź do wpisu Stuck: BMW powinno wyrzucić Nicka i ściągnąć Alonso
14.08.2008 20:31
0
Robert fighter? Hahah a to ci dobre :). Dawno juz nie widzialem takiego flegmatyka w zyciu prywatnym jak i na torze. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Stuck: BMW powinno wyrzucić Nicka i ściągnąć Alonso
08.08.2008 22:16
0
Juz mnie ten sport wkurwia. To powoli przypomina polski rzad i walke o stolki, wplywy i pieniadze. A FIA niech sie jebnie w ta pusta dynie.
Przejdź do wpisu Ross Brawn chce kierować techniczną stroną FOTA
03.08.2008 16:36
0
Szkoda mi polskich kibicow, ktorzy pojechali na Hungaroring. Ja bym sie wkurwil :D
Przejdź do wpisu Kovalainen szczęśliwie wygrywa pod Budapesztem
02.08.2008 15:58
0
Jacek, uzywasz takich epitetow, to ja tez znize sie do twojego poziomu - przez komin ciebie przepuscic i tyle.
Przejdź do wpisu Pierwszy rząd dla McLarena, Kubica czwarty
02.08.2008 15:35
0
No, mial wjebac sie w bande bo HEI jechal. Hahaha
Przejdź do wpisu Pierwszy rząd dla McLarena, Kubica czwarty
02.08.2008 15:30
0
Nikt HEI nie przyblokowal. Byla w miare duza odleglosc do Francuza. To Nick zepsul ostatni zakret wyjezdzajac poza tor lewymi kolami, ale na pewno nie zostal przyblokowany.
Przejdź do wpisu Pierwszy rząd dla McLarena, Kubica czwarty
01.08.2008 22:38
0
Kiepsko to widze dla Ferrari w Q3...Oj kiepsko :).
Przejdź do wpisu Ferrari zadowolone z piątku, ale...
01.08.2008 22:37
0
shumi85: Na Monzie, to powinien byc dublet Makow. Sa szybsie niewatpliwie, maja dobre tempo i balans, ktory pasuje kierowca. Ferrari nie ma tego komfortu, szarpia sie z ustawieniami i krytyka, ze jakis kryzys jest. To troche dziala na psychike. No chyba, ze do tego czasu pojda do przodu i to znacznie, bo powoli stwarza sie mala przepasc pomiedzy nimi a McLarenem.
Przejdź do wpisu Ferrari zadowolone z piątku, ale...
01.08.2008 22:27
0
kumahara: Nie chodziło mi o czasy BMW w treningach jak o styl wypowiedzi odnosnie bolidu Maka. Oni zawsze mowia, ze balans jest nadzwyczajnie dobry, ze tempo jest super itp itd. Gdyby balans i tempo w BMW byly dobre, to tez KUB i HEI wypowiadaliby sie podobnie. A jak na razie, to przez caly sezon to mowia te same formulki po treningach. Da sie zauwazyc roznice pomiedzy kierowcami Makow a innymi po treningach - potem to tylko dopelnienie formalnosci w ich wynikach po niedzielnym GP :).
Przejdź do wpisu McLaren zadowolony z nowego pakietu aerodynamicznego
01.08.2008 18:09
0
Następny... widzę, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Ja pisałem o Ronie, a nie o MCL. Zaczepki też nie szukam. Ja tylko piętnuję idiotów jak Ty, którzy wymyślają cytuję "teorie spiskowe", naciągają fakty i doszukują się najmniejszej rzeczy, by zrobić awanturę.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
01.08.2008 18:02
0
Stawiałbym na dublet dla MCL w tym GP.
Przejdź do wpisu McLaren zadowolony z nowego pakietu aerodynamicznego
01.08.2008 18:01
0
Czemu kierowcy BMW nigdy nie skomentują treningów i bolidów tak jak kierowcy MCL? Bo jak na razie, to KUB i HEI walczą z BMW, a nie ścigają się. To do niedowiarków, którzy uważają, że BMW jest zajebiste na dzień dzisiejszy :). Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu McLaren zadowolony z nowego pakietu aerodynamicznego
01.08.2008 17:18
0
Sivshy: Ja w ogóle nie mam i nie miałem zamiaru z Tobą dyskutować, więc uwagi nt. merytorycznej dyskusji możesz wsadzić sobie w pupę. Nienawidzę ludzi, którzy wypowiadają się na temat, o którym nie mają zielonego pojęcia. Ty nie jeden raz udowodniłeś, że piszesz żeby pisać. Nieważne czy z sensem, czy po prostu skopiować to, co piszą inni. Zaliczasz się do bandy ignorantów, którzy lubią naciągać fakty. Nie lubię Rona tak samo jak 90% użytkowników tego serwisu ale nie oznacza to, że można przypisywać mu coś na pałę nie mając żadnych dowodów. Gardzę ludźmi, którzy żyją insynuacjami - połowa z was powinna pracować w gazecie Fakt. Ron nie nacisnął żadnego przycisku - mam GP Niemiec nagrane na ntv i tam nic takiego nie ma.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
01.08.2008 14:52
0
Szkoda, ze ja nie mam guziczka, który spowodowalby odstrzelenie Twojej czaszki, polglowku.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 20:12
0
;D
Przejdź do wpisu Silnik Hamiltona został poddany kontroli
31.07.2008 20:10
0
Angulo: No fakt, zgadzam sie. Ale patrzac na te twoje komentarze to mysle, ze ty bardziej fascynujesz sie F1 Fantasy niz ta rzeczywista ;D. "Gdyby, mialby, ukonczylby" hah, gdybym nie poszedl na studia tylko zaczal jezdzic w gokarcie, to moze bylbym teraz w f1! Eh glupi ja ;).
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 19:30
0
Posluze sie Twoim rozumowaniem - gdyby w Monako nie wyjechal pierwszy SC to Kubica zarobilby 10 pkt, ogolnie mialby 58 - tyle co Hamilton. Powtarzam to co pisalem wyzej, nie umiejetnosci KOV mnie interesuja, ktore notabene nie sa tak kolorowe jak to opisujesz. To ciotowski brak charakteru mnie drazni. Zreszta poczytaj sobie zagraniczne fora o F1, gdzie wypowiadaja sie Finowie. Oni sie po prostu do niego nie przyznaja :).
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 18:38
0
Czasami ta FIA przypomina mi polski rzad, albo nawet i gorzej. Jak tak dalej beda wprowadzac glupie restrykcje, to na pewno ktos kiedys sie zdenerwuje i bedziemy miec bojkot. Oby FIA wtedy nie bylo zaparte, bo beda to ostatnie uderzenia serca F1.
Przejdź do wpisu Silnik Hamiltona został poddany kontroli
31.07.2008 18:24
0
Szymas, nie jestem dzieckiem i nikt nie wmowi mi, ze ktos jest bardziej pechowy a ktos bardziej szczesliwy. Tak jak pisalem wczesniej, pech to nieodlaczny czynnik tego sportu i nie mozna owego "pecha" wdrazac na pierwszy plan. Poza tym, KOV mial nieco wiecej niewykorzystanych sytuacji przez samego siebie niz z winy bolidu, co go nie usprawiedliwia. Kubica w zeszlym roku tez nie byl pechowcem. To zeszloroczny bolid BMW byl do dupy.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 18:18
0
Zreszta nie pilem w moim pierwszym poscie do umiejetnosci KOVALA, tylko o jego zachowaniu i sposobie bycia. Wiadomym jest, ze gdyby nie potrafil jezdzic to nie jezdzilby w formule pierwszej. Ale to co ty piszesz to w ogole mija sie z celem i nieco zawyzasz jego umiejetnosci.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 18:14
0
A skad wiesz, co bedzie pod koniec sezonu? Moze BMW Roberta juz nigdy nie dojedzie do mety w tym sezonie bo albo Rober zawali albo bolid nawali. Ze szczesciem/pechem jest tak samo jak z rzutem moneta. Rzucisz 10 razy i moze wypasc 10 razy reszka. Ale rzucaj moneta przez rok i wynik bedzie baaardzo zblizony. Przyklad Kubicy to akurat niezbyt trafny jest - on tez przegral Monaco przez SC, nie wyjechal na Q3 przez zawieszenie, wypadl z toru na GP UK itp itd. Gdyby mial lepszy bolid, np. taki jakim KOV dysponuje to z pewnoscia lepiej by go wykorzystal i bylby teraz wyzej w klasyfikacji.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 18:05
0
Odpowiadajac na Twoje pytanie: tak, Kovalainen CIOTA.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 18:02
0
Angulo: haha troche mnie rozbawiles swoim postem. Rownie dobrze moglbym napisac, ze gdyby nie SC i pech to Kimi mialby teraz 35 punktowa przewage nad Hamiltonem. To jest sport, a SC i pech/szczescie to nieodlaczny czynnik tego sportu - nie mozna tutaj mowic "a gdyby". Stalo sie i tyle, KOV ma 28 punktow w bardzo dobrym bolidzie i nie potrafi tego bolidu wykorzystac. Twoj komentarz jest bez sensu. Gdyby byl choc troche logiczny, to na miejscu Malysza mowilbym: "gdybym mial silniejszy niz moi rywale nosny wiatr, to skoczylbym dalej i wygralbym zawody". Wg. Ciebie bylby usprawiedliwiony? No bo przeciez pech/szczescie towarzyszy kazdemu kierowcy W TAKIM SAMYM STOPNIU.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 16:51
0
Na dodatek on jest Finem! Tym walecznym, skutecznym i przede wszystkim ZACIETYM z krwi i kosci kierowca! Ten co niby nie zwalnia przed gorka, bo za wzniesieniem jest prosta haha. Zakladam, ze kibice z Finlandii chowaja glowy w piasek gdy slysza o swoim rodaku. Ja bym chowal, gdyby to byl Kubica w MCL i robil to, co robi Heikki.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 16:46
0
Komentarz bedzie nieco szorstki. Sorry, ale nie trawie KOVALA. Troche z niego przydupas, jeden z najwiekszych w f1. Kubica swoja flegmatycznoscia nie dorownuje mu w najmniejszym stopniu. KOV to laleczka w rekach Rona, az zal bierze, ze czlowiek pozwala sobie na takie cos. Ok, mial pecha i kilka niepowodzen w tym sezonie ale sam od siebie tez niczym nie zablysnal. Moim zdaniem nie zasluguje na jazde w MCL, jeszcze za wczesnie i za male doswiadczenie podejrzewam. Z drugiej strony nie dziwie mu sie. Placa dobra kase, to czemu nie. Przeciez nie zrezygnuje z dobrego teamu i dobrych pieniedzy na sciganie sie tam, gdzie bedzie mogl zadecydowac samemu kiedy pojdzie do toalety sie wysrac. Nie lubie go za sposob bycia, a za jego wywiady i komentarze przed i po GP nienawidze. Zgadzam sie z chlopakami, ktorzy pisali wyzej ze nie ma w sobie ducha walki i pasuje mu rola kierowcy nr. 2 - byleby od czasu do czasu jakies punkty urwac. W GP Niemiec Ron NIE NACISNAL zadnego przycisku, tylko KOV dal dupy jak 25zl panienka z ulicy. Tylko sie osmiesza ten pan. No ale insynuujac podejscie MCL, ze dla nich wazniejsze jest mistrzostwo HAMa to sie nie dziwie ich decyzji. Na ich miejscu tez zostawilbym tego lebka, nawet gdyby w tej chwili mial 8 punktow w klasyfikacji. Im predzej KOV zniknie z F1 tym lepiej - oby jego nastepca potrafil powiedziec co mysli i potrafil postawic na swoim a nie tylko tanczyc jak mu zagraja. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
31.07.2008 00:42
0
Kimi to luzak :D. Niepełnoletnim wstęp do padoku powinien być wzbroniony.
Przejdź do wpisu Kimi chciałby startować w rajdach
31.07.2008 00:15
0
Gabrych: skokowi nie chodzilo o to czy bedzie padac czy nie. Zdanie "pewne prawdopodobieństwo opadów(35%)" jest nielogiczne i nie ma zadnego sensu :). Cos co jest prawdopodobienstwem nie moze byc pewne :). Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Sucho i gorąco podczas GP Węgier
30.07.2008 00:56
0
Raikkonen byl zadowolony po testach bo znalazl pewnie pol litra w szatni na koniec;). Tak na serio to uwazam, ze HAM zrobi mistrza w tym roku a walka pomiedzy Ferrari i MCL w klasyfikacji konstruktorow bedzie zacieta pod koniec sezonu i wyscig w Brazylii zadecyduje, kto zdobędzie pierwsze miejsce. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Szef Ferrari: nie ma kryzysu w zespole