komentarze
  • 1. johan24
    • 2024-09-26 18:56:50
    • *.

    Chętnie założę koszulkę z logotypem "Nie będę płakać po RIC"

  • 2. Vendeur
    • 2024-09-26 20:11:21
    • *.icpnet.pl

    @1. johan24

    Załóż sobie lepiej koszulkę z logotypem "Nie jestem prawdziwym kibicem F1"...

  • 3. Lulu
    • 2024-09-26 20:24:36
    • *.

    Niestety ale Daniel od dawna nic tam nie wnosił i nie dziwi mnie wymiana kierowców. Dobrze rokował ale źle decyzję doprowadziły do końca kariery .

    Podziwiam Fernando że tak mu się chce bujać w ogonie stawki

  • 4. johan24
    • 2024-09-26 21:29:55
    • *.

    @2 No cóż, Twoja opinia vs. moja opinia. Mamy się więc sądzić przy zielonym stoliku?

  • 5. devious
    • 2024-09-26 23:39:33
    • *.134.70.206

    Oczekiwana zmiana, Ricciardo się zestarzał i wypalił i raczej to "najwyższy czas" na zmiany. Facet od dawna miał tylko te pojedyncze przebłyski jak wygrana na Monzy 2021, ubiegłoroczny Meksyk (P4 qual, P7 wyścig) czy sprint w Miami w tym roku (4 w quali i na mecie). To zdecydowanie za mało.

    To był klasyczny przykład kierowcy F1, który był szybki jak był młody, a po 30-stce nagle zjechał totalnie z formą... Teraz ma 35 i już chyba nie byłby w stanie nigdy wrócić do dawnej formy. Być może kończący karierę w F1 w wieku 31 lat Nico Rosberg wiedział co robi - może lepiej słuchał swojego organizmu :)
    Ricciardo też ostatni udany sezon miał w wieku 31 lat - w Renault w 2020 - oklepał wtedy konkretnie Ocona (119-62) i zdobył długo wyczekiwane 2 podia dla Renault. Był 5 w mistrzostwach i "best of the rest" - przed nim tylko kierowcy Merca i RBR. Wtedy jeszcze "był na topie", ale to był koniec mocnego Ricciardo.

    Ostatecznie 257 wyścigów, 8 wygranych, 32 podia, dwa trzecie miejsca w mistrzostwach oraz pokonanie Vettela i rzucenie rękawicy młodemu Maxowi - to nie jest najgorsze CV. Powiedziałbym - całkiem przyzwoite, jak na gościa, który nie wchodził do F1 jako "wielki talent". Poszło mu lepiej niż można było się spodziewać oglądając jego pierwsze lata w HRT i Toro Rosso.

    Jedynie szkoda, że Red Bulla nie było stać ogłosić tej decyzji w trakcie weekendu w Singapurze - by Daniel dostał godne pożegnanie, na jakie zasłużył.

    Płakać na pewno nie będę patrząc na te mizerne ostatnie lata, ale na pewno uchylę kapelusza i podziękuję Danielowi za te wspólne wiele lat radości na torze i poza nim (jego filmiki "integracyjne" z Maxem z czasów Red Bulla są po prostu kultowe!).

  • 6. Michael Schumi
    • 2024-09-27 00:50:02
    • *.

    Szkoda, że niestety już po McLarenie nie odpuścił sobie. Powrót do juniorskiego zespołu Red Bulla to raczej degradacja. Tu dawali mu potencjalnie szansę na pokazanie się, ale przegrał wyraźnie z Tsunodą, a w tym sezonie również z nim przegrał. Czarować charakterem i uśmiechem może potrafi, ale nie dały mu one wyników.

  • 7. fistaszeq
    • 2024-09-27 07:47:31
    • *.toya.net.pl

    Gdyby nie Perez to Riccardo przejechałby do końca sezonu, ale RB chce kogoś do głównego teamu od przyszłego roku.

  • 8. NieantyF1
    • 2024-09-27 08:02:33
    • *.

    Lawson wygląda na przemądrzałego Narcyza

  • 9. TomPo
    • 2024-09-27 10:00:17
    • *.keznews.com

    Tak jak Go lubie, tak rowniez przychylam sie do tej decyzji.
    Niestety ale RIC za czasow RBR a RIC obecny, to dwaj rozni kierowcy.

    Lista mlodych zdolnych, ktora pcha sie do F1 jest dluga i w obecnej stawce sa kierowcy, ktorych powinno nie byc. Jednym z nich jest niestety RIC, a kolejni to MAG, Zhou, Stroll, czy BOT.

  • 10. antonelli-herta
    • 2024-09-27 13:03:30
    • *.gigainternet.pl

    Oh Dan! No!!!

  • 11. antonelli-herta
    • 2024-09-27 13:06:13
    • *.gigainternet.pl

    I to to chodzi! Sierżant - z głowy. Dan - z głowy. Teraz kolej na Bobbasa, Zhou, Strolla, Tsunodę, Magnussena a w dalszej kolejności być może Pereza i Okonia.

  • 12. Raptor Traktor
    • 2024-09-27 17:30:24
    • *.

    @2 Jestem pewien, że będziesz tęsknił za piciem z buta.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo