komentarze
  • 1. kiwiknick
    • 2024-03-24 12:47:46
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Bezpośrednio po wyścigu na pytanie dziennikarki SKY UK o ten incydent z Georgem odpowiedział, że jego nie interesuje co się za nim dzieje.

  • 2. belzebub
    • 2024-03-24 13:16:21
    • *.gdansk.vectranet.pl

    margro1399, popraw pozycję Alonso z 18 na 8.

  • 3. Vampir707
    • 2024-03-24 13:25:18
    • *.

    Pierwszy raz od 2005 kiedy FIA nie podjela decyzji sprzyjajacej Alonso, wow

  • 4. Supersonic
    • 2024-03-24 13:31:39
    • *.play-internet.pl

    Absurdalna decyzja. Alonso płaci za błąd Russella, który popełnił kolejny amatorski błąd i nie wytrzymał ciśnienia.

  • 5. fan_93
    • 2024-03-24 13:33:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Hahah powodzenia wilczek z takim " liderem" teamu :D

  • 6. Addd
    • 2024-03-24 13:42:17
    • *.play-internet.pl

    Gdyby Stroll jeździł by tak cały czas to nikt by nie kwestionował sensu jego obecności w F1. Natomiast kara dla Alonso mocno wątpliwa

  • 7. mafico
    • 2024-03-24 13:53:49
    • *.

    Za co niby ta kara? Że Brytol nie ogarnia jazdy samochodem pod koniec wyścigu?

  • 8. smiglomufc
    • 2024-03-24 14:52:14
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7 akurat kara w pełni zasłużona. Alonso zaczął hamować w połowie prostej przed zakrętem, a potem znowu dodał gazu. Też na początku mnie to dziwiło, ale jak zobaczyłem shota na IG to zmieniłem zdanie. GP_n_memes na IG dla chętnych

  • 9. kiwiknick
    • 2024-03-24 15:20:55
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @8 z onboardu Russella było widać jak w ułamku Sekundy z ok 30 m zobiła się odległość długości bolidu.

  • 10. johan24
    • 2024-03-24 15:21:40
    • *.

    @8 Przy najzwyklejszej stłuczce kierowca jadący z tyłu dostałby mandat za "nie zachowanie wystarczającego odstępu od poprzedzającego go pojazdu" ;)))

  • 11. kiwiknick
    • 2024-03-24 15:27:30
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @10 jak ktoś bez powodu nagle specjalnie hamuje żeby ten z tyłu miał problemy jest nienormalny i przy udowodnieniu winy karany.
    Jest pełno filmkiów na YT o takich chamach :)

  • 12. Lulu
    • 2024-03-24 16:02:40
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @11 No ok ale wszyscy to widzieliśmy i zdecydowana większość z nas uważa że ta kara i cała interpretacja tego zajścia to bzdura . Georg znowu nie wytrzymał ciśnienia

  • 13. kiwiknick
    • 2024-03-24 16:38:20
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @12 dobre :)

  • 14. karolck93
    • 2024-03-24 17:13:02
    • *.146.204.229

    @3. Vampir707, akurat Alonso często jest karany przez sędziów dość dotkliwie. Coś, za co Hamilton, Verstappen czy wielu innych kierowców nie dostaje kary, Hiszpan jest karany.
    Oczywiście nie on jeden, jest jeszcze kilku, których sędziowie lubią karać, ale pisanie, że Alonso jest faworyzowany przez sędziów, to już jakiś odlot.

  • 15. Raptor Traktor
    • 2024-03-24 17:38:23
    • *.

    @10 F1 to nie zwykła droga, żeby się trzymać na trzysekundowy dystans od poprzedzającego pojazdu.

  • 16. johan24
    • 2024-03-24 18:21:51
    • *.

    @11,15 Ale rozumiecie, że to była ironia czy jeszcze więcej znaczków typu ";))))" mam nastawiać?

  • 17. gen_jaruzelski
    • 2024-03-24 19:16:50
    • *.217.218.238

    Ściganie w sportach motorowych opiera się wg kanonu "wzajemne zaufanie" i najważniejszym punktem tego wzajemnego zaufania jest:
    - nie wolno! nie wolno! i jeszcze raz nie wolno! robić brake testu w celu utrudnienia jazdy - a nawet życia - przeciwnikowi za sobą.
    Nie ma nic ważniejszego.
    Block passy, weavingi na prostej to jest małe piwko, ale celowe brake testy są i chyba każdy się zgodzi, że powinny być surowo karane!
    Nie przesądzam winy Fernando i chce wierzyć, że spowodowały to jakieś problemy których nie wiemy.
    Jeśli jednak tak nie jest kara jest i tak za mało surowa.

  • 18. Greek
    • 2024-03-24 23:12:30
    • *.

    @8
    Nie w połowie prostej, tylko nieco wcześniej przed zakrętem. I nie hamować, a dotknąć p**ału hamulca. Nawet sędziowie w swoim idiotycznym uzasadnieniu na to zwrócili uwagę, przyznali że "hamowanie" nie było istotne, ponieważ nie doszło do konkretnego spowolnienia bolidu. Telemetria udostępniana w transmisji działa zero-jedynkowo, czyli dotknięcie p**ału hamulca jest prezentowane jako hamowanie maksymalne, nie ma tam pośredniej pozycji. Jest hamulec lub nie-hamulec.
    To o co chodzi to po prostu odpuszczenie gazu, w ten sposób sam bolid na biegu zwolnił wystarczająco, żeby George się zestrachał. No i na koniec wjechał w zakręt wolniej. Totalny bezsens, ale co zrobić.

  • 19. Fan Russell
    • 2024-03-24 23:38:37
    • *.w.knc.pl

    @7 Które? Hamilton

  • 20. mm27m
    • 2024-03-25 09:54:52
    • *.eaw.com.pl

    aaaa, i jeszcze jedno:
    komentarz do tego zdarzenia, i komentarz RUS, o tych dramatycznych sekundach, że niewiadomoco to było...
    no ludzie - zanim przejechał przez żwir i zaliczył ścianę to już wytracił tyle prędkości że po prostu ją zaliczył a nie uderzył, a to że tylne koło dostało się pod podłogę i auto zatrzymało się na nim - dodało dramatyrgii której w ogóle nie było.
    zabrakło tylko oskarżeń RUS do ALO że ten drug próbował go zabić
    :D

  • 21. seybr
    • 2024-03-26 10:36:40
    • *.133.115.22

    FIA to dzbany a Gekon udowadnia że to żaden materiał na mistrza.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo