mm27m
Ostatnia aktywność
avatar
mm27m

25.04.2026 20:13

0

@EnderWiggin  nie zauważasz różnicy między:

ktoś kończy karierę bo minęlo już mnóstwo czasu, ma swoje lata i odchodzi na emeryturę

 

ktoś odchodzi z F1 bo się spedaliła? 

;)

avatar
mm27m

25.04.2026 20:04

0

sorry za brak spacji, nie zrobiły się mimo osobnych wierszy...

avatar
mm27m

25.04.2026 20:02

2

fakt, ludzi którzy przestali oglądać F1 jest coraz więcej :)

ale nic się nie dzieje oczywiście...

spójrzmy na WEC, idą mocno do przodu, wyścigi są cholernie zacięte, ściganie koło w koło, przez cały wyścig! 

odejdzie Max, za nim pójdzie sporo kibiców oglądać go wszędzie indziej. odejdzie jeszcze ktoś tłumacząc to w podobny sposób co MAx - i wtedy Stefano powie że wsłuchał się w głosy w swojej głowie i znów zmieniamy przepisy :D

szczerze - od lat F1 i pojebane przepisy które są zmieniane co chwilę, nawet w trakcie sezonu, to jaka popierdółka, po dekadach ścigania "ustala się" czy i jak można wyprzedzać (a kiedy jest kara...) mało tego - w jednym wyścigu kara za coś jest w innym za to samo jej nie ma, mimo kamer, onboarów etc.GridGirls - zniknęły....hałas - zniknąłjazda na 100% możliwości - zniknęładoszedł KERS, doszedł DRS, doszedł na całęgo prąd teraz... totalne gówno!pierdolenie że "kiedyś nie było wyprzedzania"?!zapraszam na YT, są onboardy, epickie walki, było wszystko :)przykład: Alonso vs Schumi w Imola:wtedy? totalna epicka walka do linii mety, próbu Schumiego, i genialna obrona Fernandodziś?  ojebał by go na prostej i "nara!" tyle z piękna morotsportu!

no ale....wtedy NIE BYŁO WYPRZEDZENIA, a tera BY BYŁO!:jpd...zebrało mi się na ten wysryw bo nie wytrzymałem tych bredni już :D3majcie się tam Wszyscy Prawdziwi Fani Motorsportu!

avatar
mm27m

01.04.2026 11:10

1

@EnderWiggin  perez celowo zrobił czerona flagę w monaco żeby mieć PP, i wygrał.

zrobił to o niebo lepiej niz Schumi ;)

jeśli masz wątpliwości - polecam onboard.

oczywiście - cięzko udowodnić że dodał za wczesnie i za dużo gazu... ale myślę że osoby mające pojęcie o tym sporcie i gierkach jakie w nim są odwalane - wiedzą.

avatar
mm27m

30.03.2026 11:55

1

@banani  nie wykluczam, choć oczywiście dodając komentarz trochę się droczę :)

myślę że mimo wszystko, o ile obaj kierowcy będą blisko siebie oraz będzie jakiekolwiek zagrożenie z innego zespołu, Toto na kogoś postawi i myślę że będzie to Dżordż

avatar
mm27m

30.03.2026 10:42

3

nie mogę się doczekać aż Kimi nagle w pewnym momencie straci formę... ;)

avatar
mm27m

30.03.2026 08:53

5

@ojciec3d  ejj, wyprzedziłeś mnie z tym, ja chciałem wrzucić info o Alonso I Gekonie! :D

avatar
mm27m

20.03.2026 15:03

1

@Frytek  racja...

w 100%

avatar
mm27m

20.03.2026 14:59

4

aj waj!ale po co o tym mówić? to niedobra jest!

nie wolno mówić źle o niczym przecież :)

sami na siebie ukręcili bicz...

2 wyścigi w tym roku - nie obejrzałem żadnego, za to dałem radę zobaczyć dwa skróty, i to mi wystarcza...

osób takich jak ja jest coraz więcej, z opóźnieniem odbije się to na frekwencji/oglądalności i wpływach. czy w tym roku? być może.

a wtedy będzie jedno wielkie "co poszło nie tak?!"

niedaleko patrząc - spójrzmy na to co się wydarzyło z kinem w ostatnich 10 latach i jak pięknie to wygląda obecnie.

grid girls - uprzedmiatawianie kobiet!onlyfans - silne nieależne kobiety, performerki!

jpd...

sorry za wysryw ale musiałem

JPM chyba ma z głową po tym incydencie co wyrżnął w kamerę  i chciał napi....lać bogu ducha winnego faceta :)

avatar
mm27m

12.03.2026 08:35

2

@Lipski

 jest wyraźnie napisane:

Wszystkie samochody muszą pozostać na przydzielonym im polu startowym przez cały okres od zapalenia się czerwonego światła do momentu sygnału startu, przez który rozumie się zgaszenie wszystkich czerwonych świateł.

nie zauważam tutaj możliwości różnych interpretacji...

avatar
mm27m

11.03.2026 15:59

2

przecież to samo sobie przeczy:

Mając na uwadze artykuł B5.11.1 Regulaminu Sportowego, okazało się bowiem, że Russell nie dopuścił się falstartu. W rzeczonym przepisie znalazły się przesłanki takiego przewinienia, a Brytyjczyk nie złamał żadnej z nich.

Wszystkie samochody muszą pozostać na przydzielonym im polu startowym przez cały okres od zapalenia się czerwonego światła do momentu sygnału startu, przez który rozumie się zgaszenie wszystkich czerwonych świateł.

na załaczonym filmie oraz na onboardzie który jest już w sieci, widać że się rusza...

ehhh, ta układy i u układziki

avatar
mm27m

11.03.2026 15:57

1

no właśnie... ciekawe ;)inni dostawali za coś takiego karę, on nie...

jakieś pomysły? biorę po 500zł od każdej z drużyn i słucham państwa!

avatar
mm27m

09.03.2026 14:43

3

@Lukas SnR  

pamiętajmy że ongiś... niejaki Robert Kubica, ścigając się z nim w jednym zespole, zdobył  wtedy 100% punktów dla Williamsa, a George - zero, takżeten... :D

avatar
mm27m

09.03.2026 12:49

1

trudno żeby nie był zadowolony... wychodzi na to że jeszcze 2-3 wyścigi i będzie wiadomo że ma tytuł (bo przeciez nie Kimi).

swoją drogą - ja osobiście nie mam aż tak dużego problemu z tym, że jeden zespół ma znaczną przewagę nad resztą, natomiast szczerze -  nie da się oglądać tej farsy która obecnie jest "ściganiem" - wymijanie się na prostych, naprzemian, różnice prędkości etc.

walki już nie będzie... pozostaje naprawdę żałosna namiastka motorsportu który ze swoim DNA nie ma już obecnie nic wspólnego.

(za to hajs się zgadza tam gdzie trzeba)

kiedyś zarywałem nocki żeby na żywo obejrzeć F1, ZAWSZE, a teraz - wystarczył mi 8min skrót wyścigu na F1COM.

wystarczył też po to żeby niestety, po 35 latach pasjonowania się tym sportem, przestać...

avatar
mm27m

05.03.2026 14:55

3

Newey miał być gamechangerem w Astonie, i pewnie się nie przekonamy czy jest bo "klątwa Alonzy" znów wróciła, i znów z Hondą (prawdopodobnie znów się pomylili i zamontowali ten słynny silnik z GP2) :D

avatar
mm27m

03.03.2026 10:36

1

@FanFerrari16  

użycie siły jest dozwolone tylko w określonych przypadkach, tutaj USA nie miały podstaw, żadnych... o tym że "iran by zaatakował" netanjahu mówił już od 1995 roku;)droczę się, to nie miejsce na takie rzeczy, ale próbuję tylko pokazać jak bardzo podwójne standardy funkcjonują w dzisiejszym świecie. ruscy "ble", izraelyka "not-ble"

avatar
mm27m

02.03.2026 21:12

7

jestem ciekaw czy w takiej sytuacji wyrzucą ze stawki Haasa i Cadillaca.

generalnie - to chyba powinno być oczywiste - rosjan zbanowali za bezprawną agresję na inne państwo. liczę że tutaj zadziała ten sam mechanizm...

avatar
mm27m

19.02.2026 12:27

2

dopóki hajs się będzie zgadzał - nic się nie zmieni.

moment w którym spadnie oglądalność albo najlepsi kierowcy odejdą z tej serii sprawi że FIA sie obudzi.

można tutaj zauważyć analogię do ostatnich trendów w motoryzacji:okazało się że elektryki nie są aż takie super w momencie gdy państwo do nich nie dopłaca, okazuje się że AMG V4 to swykły sh!t więc wracają do korzeni, okazuje się że Porsche Macan elektryczny to był strzał w kolano, okazuje się że tylko elektryczny Fiat500 (IMHO - najładniejsze damskie miejskie autko) również się nie sprzedaje więc... powrót do spalin!w F1 może być tak samo, ale to nie zależy od FIA tylko od fanów. Fani = $$, a wciskanie na siłę "eko"logii wszędzie jednak okazuje się nie do końca dobre.myślę że i tak większość zdaje sobie sprawę że w "ekologii" głównie chodzi o to żeby "ktoś" zarobił  ;)

avatar
mm27m

15.02.2026 18:04

1

jestem ciekaw, czy i kiedy Max albo ktoś inny z debeściaków opuszczą serię i pójdą gdzies indziej, właśnie ze względu na to że to zaczyna się mijać z celem...rozumiem - hajs się zgadza, piniondz nie śmierdzi, ale... to jest zabijanie DNA F1.

jakoś MotoGP jest topem topów, nie szczypią się że hałas za duży, zuzycie paliwa za duże, za mało prądu...zapieprzają i o to chodzi.

a F1 - cóż - jest jak jest(kiedyś to było, teraz już nie ma....)

avatar
mm27m

13.02.2026 11:18

1

@Hanss  nic dodać, nic ująć!

dlatego też ja jeśli chodzi o wyjazdy, przesiadłem się na WEC.

avatar
mm27m

02.02.2026 15:38

3

@banani  mam dokłądnie tak samo...

ilekroć się to gdzieś pojawia, i do tego wątek kontraktu z Ferrari, jest po prostu zwyczajnie smutno.

i tym większy szacunek dla RK że wróci po tym wszystkim i jest tam gdzie jest.

ale aż by się chciało cofnąć w czasie i wybić mu z głowy ten rajd.......

avatar
mm27m

27.01.2026 16:54

1

chyba nie było na stole lepszych opcji, bo - nie ukrywajmy - RK wyraźnie dał do zrozumienia że wygrana w WEC w ub roku dla zespołu #83 nie była by czymś mile widzianym, wygrana w LM też nie była, ale na szczęście drugie było Porsche :)zobaczymy co będzie, najważniejsze że ma co robić w topowej serii!

3mam kciuki

p.s. byłem w ub roku na LeMans i łezka poleciała ;)

avatar
mm27m

20.01.2026 08:40

5

patrząc na jego dokonania i tak nie za wiele zapamiętał z tego kartingu więc nie będzie miał za wiele do zapominania :D

avatar
mm27m

12.01.2026 11:41

2

i kto teraz wygra wyścig?kierowca? inżynier który będzie u nawijał non stop jaki guzik i po co wduszać?trochę słabo....

avatar
mm27m

29.12.2025 14:36

3

@FUNO  niestety, wg mnie, ich auta już nie są tak piękna jak kiedyś i niedawno jeszcze, kolejne modele mają coraz mniej piękna w sobie (subiektywna opinia)

avatar
mm27m

19.12.2025 15:49

1

żal Lecreca jeno...

avatar
mm27m

18.12.2025 15:58

2

@ojciec3d  ale czy na pewno chodzi o "ilość wyprzedzeń"? a często niestety "omijań" na prostych...? 

wg mnie na atrakcyjność mocno wpływają też g...ne opony, konieczność oszczędzania bo się je zaora, albo przegrzeje, albo trzeba ustawowo nakazać większe ciśnienie bo pęknie...

tak jak piszesz - kiedyś można było cisnąć na 100% i mimo mniejszej ilości wyprzedzeń - było więcej walki wg mnie, i zdecydowanie lepsza jakość tego co się działo na torze.

pzdr!

avatar
mm27m

18.12.2025 12:16

0

i taki Kimi już by nie powiedział "leave me alone, I know what im doin'!"ani Fernando "no more radio for rest of the race!"

avatar
mm27m

18.12.2025 12:09

1

oglądałem oficjalny "trailer" nowych przepisów i bolidów.coraz mniej kierowania w kierowaniu, strategia ataku, strategia obrony, inżynier w uchu który non stop mówi co zrobić, brakuje tylko laserów jakichś....

pojawia się pytanie:czy kierowca ma pozostać kierowcą, wygrywa ten który najlepiej potrafi operować rękami w połączeniu z nogami i czuciem auta, (oczywiście plus bolid odpowiedni ;) )czy idziemy w kierunku gdzie kierowca zaczyna być pilotem, z kokpitem pełnym guzików, bajerów etc.

serio, lata 2000-2005 były super, pod każdym względem

avatar
mm27m

17.12.2025 11:10

12

hmm...Vettel - przyszedł do nich z know-how jak się wygrywa majstra, próbował to zaszczepić - nie chcieli, nie wyszło, Hamilton to samo.

a może problem jest jednak wyżej?

Schumi zrobił zespół pod siebie i coś z tego wyszło...  i naprawdę współczuję kibicom Ferrari że co roku zamiast lepiej jest.. tak samo lub gorzej.

kierowca:- auto jest słabe, poprawmy to i tam w taki i taki sposób...

zespół:- pozwól że to my będziemy projektować bolid a ty skup się na ściganiu;)

avatar
mm27m

15.12.2025 13:34

0

@Frytek  pamiętam Hungaroring w 2006r.

to jest nie do opisania, nawet GP2 wtedy sprawiało że ciary wszędzie!

avatar
mm27m

15.12.2025 13:32

1

@xmalekox  dawno dawno temu... niejaki Nigel Mansell zmienił F1 na IndyCar i wygrał, w debiucie.

Alex Zanardi, w debiucie w Indy (CART) był drugi, rok później wygrał (a w F1 był taki sobie...)

avatar
mm27m

15.12.2025 13:29

2

ciekaw jestem co sobie myśli Charles... mając mniej niż połowę tego co Sir Lewis (a troszkę więcej punktów :>)

avatar
mm27m

09.12.2025 17:43

3

nie mogę się doczekać aż nikt nigdy nie założy deszczówek... :>

avatar
mm27m

08.12.2025 15:18

2

@Frytek  ja deviousa zrozumiałem inaczej:

nie napisał że "nienajlepszy" nie może mieć tytułu tylko że jeśli nie potwierdzi swojej wartości w przyszłości to przylgnie łatka że mistrzostwo 2025 wygrał trochę bardziej bolid niż sam kierowca.no i ja się z tym nawet zgadzam :)

avatar
mm27m

08.12.2025 11:08

1

@BlahFFF  wg mnie Lando nie poradził by sobie w tym roku bez "niektórych" decyzji zespołu.

co do Maxa - pierwszy tytuł wygrany w "niejasnych okolicznościach" -> można sie z tym zgodzić, ale... biorąc pod uwagę cały sezon, "incydent" z Silverstone, "incydent" z Hungaroring - pomimo tych "niejasnych okoliczności" Max był zdecydowanie najlepszym kierowcą w tamtym sezonie.

(tak, oczywiście jestem zagorzałym kibicem Maxa, przy okazji Oscara również, i oczywiście Roberta ;) )

avatar
mm27m

08.12.2025 10:19

2

@michal395  a co z innymi sytuacjami gdy jeden kierowca wyprzedzając po zewnętrznej, będąc wypchniętym poza tor (obrona pozycji) wyprzeda poza torem i MUSI oddawać pozycję?

avatar
mm27m

08.12.2025 09:13

2

@devious  nic dodać, nic ująć :)

przy okazji - szkoda że w momencie gdy cała stawka jest tak blisko siebie, wszyscy walczą z wszystkimi, musi przyjść "reset" i wszystko od nowa...

podobnie było w ostatnim sezonie V8, bardzo wyrównana stawka, mnóstwo walki, a potem.... było jak było

pzdr!

avatar
mm27m

07.12.2025 21:09

6

"został zmuszony"no właśnie - nie został....

avatar
mm27m

07.12.2025 21:07

9

dziwne że kilka lat wcześniej VER jechał wężykiem po restarcie przed hamiltonem i nic się nie wydarzyło...

yuki - żenada, to fakt, ale obiektywnie - dwa razy zmienił kierunek i to nie jakoś przesadnie, a norris wyprzedził poza torem, i nie był wypchnięty miał mnóstwo miejsca. uprzedzam polemikę z tym co właśnie napisałem - zróbcie sobie stopklatkę na 17sekundzie filmu - yuki wcześniej zjeżdzał w lewo ale jak norris był już obok - przestał,  norris mając mnóśtwo miejsca - wyprzedził poza torem... (stopklatka panowie;))w tym sezonie za mniejsze wyjazdy poza białe linie kierowy byli karani, i to również w przypadkach gdy była walka na torze i ktoś ich wypychał poza tor (!)tak naprawdę - verstappen przegał przez błąd kimiego w katarze, tych 2 pkt zabrakło właśnie.

a yuki - dno dna, i dziś i cały sezon...

avatar
mm27m

02.12.2025 16:53

2

@IEPSowiec  fakt, i nie sądziłem że Hamilton wypadnie tak beznadziejnie na tle Lecrerca, tłumaczenie że "trzeba się przyzwyczaić" jest słabe...

(Verstappen wygrał w pierwszym starcie w RB, z dnia na dzień, Russel "prawie wygrał" w MErcedesie przesiadając się z williamsowej taczki z dnia na dzień, nawet Bearman w debiucie w Ferrari pokazał że "można", ok- na pewno potrzeba trochę czasu żeby wejść na 100% możliwości swoichi auta ale bez przesady - lanie od Lecreca na maxa) :)

pzdr.

avatar
mm27m

02.12.2025 16:49

0

fakt, Dunne jest petarda, ale może chodziło o o to że byłby u nich niepotrzebny, Norris i Piastri są ok, kolejny debeściak? i co z nim? rezerwa? szkoda talentu :)

avatar
mm27m

01.12.2025 22:29

2

hmmm:"W sytuacji, w której ściągnęlibyśmy obu kierowców, Lando mógłby na tym stracić"myślałem że zawsze w lepszej sytuacji jest ten z kierowóc który jest wyżej, i tak zawsze było, a nawet jak cos potem nie zagrało to kazali Piastriemu przepuszczać Norrisa.norris lepiej wyszedł na tym finalnie, bo ma przewagę 12pkt nad verstappenem, a gdyby wygrał piastri, a lando byłby dalej - miałby mniejszą przewagę nad oscarem w abudabi.

avatar
mm27m

01.12.2025 22:24

4

w sumie... najlepsze w tym wszystkim jest to, że Sainz, w Williamsie (!) ma 2 podia więcej niż Hamilton który go podsiadł w Ferrari...imho - jeden z najbardziej niedocenionych kierowców w stawce, jako jedyny rywalizował z Verstappenem w TR, wszędzie gdzie był pokazywał że jest naprawdę dobry, wg mnie - jest :)

avatar
mm27m

01.12.2025 14:26

0

@devious  Joylona zajebiście się ogląda i słucha jak robi analizy, może nie do końca nadawał się n kierowcę, ale jako komentator jest świetny.

do tego yelistener z YT a propos analiz przeróżnych.

avatar
mm27m

01.12.2025 12:04

0

@sty77  dokładnie, to samo zauważyłem że oni nie ogarnęli że Mcl przegrał z MAXem wyścig na 7okr.  a jedyną niewiadomą było czy Mcl po swoim pierwszym pitstopie wyjadą przed, czy za Alonso.

myślę że większość wiedziała że MAX to wygrał już znacznie wcześniej, po za panami z Eleven :D

pzdr!

avatar
mm27m

25.11.2025 09:30

0

ja nie twierdzę że pomiar był "zły", nie wykluczam że nietrafione ustawienia, po których zużywa się deska mogły nie być przypadkowe.oczywiście mocno naciągana jest ta moja teoria ale nie takie rzeczy w sporcie już sie działy gdy w grę wchodzi dużo $

avatar
mm27m

25.11.2025 09:07

5

dawno mnie tutaj nie było...

wg mnie - nie wykluczam że jest to "ustawka", celowe zagranie Liberty (oczywiście wspólnie z Mcl), mające na celu napompowanie balonika do granic przed finałem w AnuDhabi.

w przypadku gdy Lando, Oscar i Max walczyli by o tytuł w ostatnim wyścigu - rekordy oglądalności murowane, wszyscy, wszędzie... 

jeśli moja "teoria" jest prawdziwa, po nadchodzącym weekendzie zarówno Oscar jak i Max pozostaną w grze do samego końca.

jeśli mistrzostwa ma wygrać Lando - to wygra, ale gdyby zrobił to już teraz - wpływy z pozostałych 2 eventów były by znacznie mniejsze, nikt o nic by nie walczył, pamiętajmy że Liberty to maszynka do robienia kasy ;)p.s. kiedyś jak Piquet w Singapurze się rozbił a Fernando wygrał - byłem pewien że to była ustawka, bo takie zbiegi okoliczności istnieją tylko w teorii, no i wyszło jak wyszło :D

avatar
mm27m

07.03.2025 07:29

0

posłuchajcie... nie bez powodu miejsce kierowcy bolidu nazwane zostało COCKpit (a nie cuntpit) i tyle w temacie! :D

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.