komentarze
  • 1. antonelli-herta
    • 2023-08-09 21:59:55
    • *.waxpol.net

    Temu to się chyba sufit na łeb oberwał - podobnie jak lata temu Wąskiemu jak mu się gangsterki zachciało ;-)

  • 2. Frytek
    • 2023-08-10 08:17:29
    • *.

    Słabo to wygląda gdy ktoś ma ambicje bycia jak Valteri Bottas. Takich kierowców jest wielu.
    Co innego gdy ktoś chce być jak Lewis Hamilton i w dodatku pokonać go. Takich kierowców jest znacznie mniej

  • 3. Danielson92
    • 2023-08-10 09:14:52
    • *.117.127.49

    @2 Patrząc na całokształt kariery to Bottas jednak trochę osiągnął. Mistrzostwa świata konstruktorów, kilkanaście zwycięstw, pole position i kilkadziesiąt miejsce na podium to naprawdę dobry wynik. Wielu kierowców chciałoby być na jego miejscu w złotym okresie Mercedesa i mieć złudzenia walki o mistrzostwo świata. Tak było kiedyś - aktualnie jednak chyba u Fina występuje już równia pochyła i spadek formy.

  • 4. mm27m
    • 2023-08-10 09:31:17
    • *.eaw.com.pl

    no właśnie, 2 i 3:
    Dżoł dość wyraźnie nam wszystkim pokazuje jak szybki był/jest Bottas w porównaniu do Hamiltona.
    wg mnie - totalny przeciętniak, przenigdy niczym nie błysnął. pojedyńcze wygrane przez tyle lat w takim aucie - troszkę mało.
    przypomnijcie sobie Rosberga, owszem, też nie był aż tak dobry jak HAM, ale często z nim walczył, podgryzał, wygrywał i przy odpowiedniej dozie szczęśćia - wygrał majstra - szacun.
    Bottas to dla mnie taki trochę Perez, noooo może bardziej 0.75 Pereza :)

  • 5. Frytek
    • 2023-08-10 14:43:18
    • *.

    @4
    Taki Russel w za małych butach i nie znanym bolidzie potrafił obiechać Bottasa. Co by się działo gdyby jeździł tym bolidem dłużej?
    Zhou chcąc zostać i być docenianym powinien również obieżdżać Bottasa a nie jeździć jak on.
    Fin zazwyczaj jeździł dość dobrze tylko na początku sezonu, reszta jego osiągnięć to super bolid

  • 6. Supersonic
    • 2023-08-10 15:32:49
    • *.play-internet.pl

    Jak tak patrzę na te 1.5 roku jazdy Zhou to nie widzę podstaw do tego by miał otrzymać kolejną szansę. Niewiele się różni od takiego Ericssona, Hartleya, Palmera, Gutierreza co byli generalnie niewidoczni. Jedynie chiński szmal może go uratować.

  • 7. Raptor Traktor
    • 2023-08-10 16:58:44
    • *.fiberway.pl

    @6 No akurat Palmer i Gutierrez to były wyjątkowe ogóry, Hartley niewiele lepszy zresztą.

  • 8. xandi_F1
    • 2023-08-10 20:25:08
    • *.25.30.61.ipv4.supernova.orange.pl

    dopóki zespół będzie jeździł jako Sauber teraz przez 2 lata to pewnie będzie jeździł, aby od Chińskich sponsorów wycisnąć ile się da.

  • 9. Manik999
    • 2023-08-10 20:57:17
    • *.toya.net.pl

    Niestety, ale w mojej ocenie to bardziej Valtteri zaczął mocniej cieniować, aniżeli Zhou jeździć lepiej. Jak dla mnie obaj są do zastąpienia - Fin jest już wypalony, pora na Rallycross. Chińczyk ewentualnie do weryfikacji z kimś innym, np. w Haasie u boku Hulka (bo jak dla mnie Kevin również powinien polecieć), albo w Williamsie (za Logana). Jest kilku zawodników z zaplecza (np. Theo Pourchaire, Frederik Vesti, Ayumi Iwasa), którzy powinni dostać szansę w kolejnym sezonie.

  • 10. antonelli-herta
    • 2023-08-11 17:36:00
    • *.waxpol.net

    Nie ma co dyskutować, cały skład Alfa jest do zmiany. Zhou nigdy do F1 się na nadawał (ten sam kaliber co Latifi, Palmer, Nasr czy Logan Sierżant). Bottas owszem, mógł sobie dokończyć karierę w Alfie - jako driver nr 2. Liderowanie jakoś nie bardzo wyszło. Skład do zmiany i szybkiego zapomnienia. Może już powinni robić jakieś przymiarki do drugiego (pierwszego?) fotela pod kątem Audi? (a w zasadzie czy Audi nie powinno naciskać na "testowanie" swojego kierowcy w drugim fotelu by pod kątem przejęcia?) By wejść do F1 z jako tako ogarniętym składem a nie krzyżówką Chińczyka z wąsatym.
    Tylko pewnie Audi nie ma na to wpływu, musiałyby być jakieś skomplikowane zapisy w umowie o przejęciu.

  • 11. Fan Russell
    • 2023-08-11 22:39:19
    • *.204.72.123.mobile.internet.t-mobile.pl

    @4 Nie lepiej?

    Bottas jak Kovalainen
    Perez jak Webber
    Button jak Rosberg

  • 12. Raptor Traktor
    • 2023-08-12 10:01:08
    • *.fiberway.pl

    @10 Stawianie Sargeanta i Zhou na jednej półce z ogórami Latifim i Palmerem to nieporozumienie.

  • 13. xandi_F1
    • 2023-08-12 18:27:24
    • *.25.30.61.ipv4.supernova.orange.pl

    @12

    Zhou półka wyżej, ale w F1 takich półek mamy z 20 a nie 6. Natomiast Sargeant to półka Latifiego i Palmera. Ferrari nie zapewniłoby Leclercowi miejsca w F1 w Sauberze, gdyby ten nie wygrał F2. A Williams wziął gościa do siebie i wystarczyło im 4 miejsce w F2 w ogórkowej stawce poza dość dobrym-szybkim jak na F2 Drugovichem. No i teraz wychodzą efekty. Williams już w 2020 roku był lepszy i szybszy od Haasa a przegrali. Od 2021 ich potencjał to miejsce gdzie jest ich najlepszy zawodnik, ale zawsze drugi ogórek odwraca uwagę i ściąga presję. Najpierw z Russella a teraz Albona. Albon do rozwoju potrzebuje lepszego teammate'a. Nagle jest przymierzany do Ferrari i RedBull ciągle ma go na oku.

  • 14. antonelli-herta
    • 2023-08-12 18:37:56
    • *.waxpol.net

    @12 Naprawdę? A powiedz mi proszę co różni Zhou oraz Sierżanta od Latifi i Palmera?
    Jakież to szczególne osiągnięcia ich wyróżniają? Chyba tylko to, że Sierżant został promowany do za szybko F1 po jednym dość średnim sezonie w F2 (Liberty potrzebowało Amerykanina w stawce) a Zhou, Latifi i Palmer gnietli bułę w F2 odpowiednio 3 / 5 / 4 sezony z wynikami podobnymi do Sierżanta. I tylko sianko sponsorów / rodziców pozwoliło im zaistnieć w F1. Można do tej grupy dopisać jeszcze Mazepina, Schumachera juniora i pewnie z 10 innych (ale nie chce mi się już przypominać).

  • 15. giovanni paolo
    • 2023-08-13 16:59:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja dla odmiany nie widzę powodu dlaczego zespół miałby rezygnować z tych pieniędzy czy też wymagać więcej. To słynne "lepsze jest wrogiem dobrego", lepiej mieć kierowcę którego sponsorzy płacą niż być chciwym i go stracić (kilkanaście milionów czy tam ile płacą), bo chciało się zyskać kolejne 2 miliony.
    Ten fotel jest skazany na kierowcę z Chin, na dwa lata, a co potem to nie wiem bo nie mam kryształowej kuli.
    Dla zespołu to są dwa lata do przemęczenia, kierowca i tak nic tu nie zmieni.

  • 16. antonelli-herta
    • 2023-08-13 20:56:04
    • *.waxpol.net

    @15 nie zgodzę się, to decyduje czy team zajmuje w klasyfikacji generalnej 7, 8, 9 lub 10 miejsce. A to oznacza mniejsze lub większe pieniądze od FIA. A to oznacza, że jeżeli na miejsce Zhou kółkiem będzie kręcił choćby taki ładny Russell - to taki delikwent może dowieźć więcej punktów dla zespołu.
    Co prawda Georgina nie jest dostępna dla Alfa, ale to tylko przykład, że kierowca może zrobić różnicę, jeżeli o P7 walczą 4 teamy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo