komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2023-03-09 21:48:02
    • *.legionowodom.pl

    no absurd z tą koncepcją, bo jeszcze w tamtym roku Toto mówił, że zobaczył nowy bolid, który nie wiele się roznił, a oni go zapewniali, że calkowicie zmienili koncepcje podłogi i będzie dobrze. juz wtedy Toto zwracał na to uwagę. wiec ja nie wiem jak to jest. może widzieli w danych, że odnotowali sporą poprawę, ale jak widac inni ze swoich koncepcji wyciągnęli jeszcze wiecej. słabo to wygląda.

  • 2. Gumek73
    • 2023-03-09 22:20:51
    • *.icpnet.pl

    Wielka szkoda że Redbull w erze hybrydowej dopiero w 2021 roku dostał konkurencyjny silnik od Hondy, bo panowie Newey z Fallowsem napewno napsuli by Mercedesowi zdecydowanie więcej krwi.

  • 3. Tomek_VR4
    • 2023-03-09 22:26:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2
    Kolego przecież Red Bull w erze hybrydowej nie miał wcale konkurencyjnego aero o czym mówili Helmut Marko i Christian Horner.

  • 4. hubos21
    • 2023-03-09 22:52:34
    • *.8.182.156

    @3
    Wow, widzę, że masz nowych fanów, od kiedy wierzysz w to co mówi dziadek, dzisiaj widać tak Ci wygodniej.? Poczytaj lepiej wywiadu z Neweyem.

  • 5. Tomek_VR4
    • 2023-03-09 22:56:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @4
    nigdy nie napisałem na tym forum żadnego komentarza o Red Bullu poza tym tutaj pozdrawiam.

  • 6. Gumek73
    • 2023-03-09 23:15:37
    • *.icpnet.pl

    @3 Tomek_VR4
    Rozumiem że sobie żartujesz.
    A kto Twoim zdaniem miał konkurencyjne aero, wygrywający raz po raz Redbull, pomimo kiepskiego silnika, a moze fabryczny zespół Renault z tym samym silnikiem który raczej nie błyszczał, czy moze Mercedes który miał silnik z innej planety i który teraz udowadnia, że bez tego jest tam gdzie jest.
    Tak jak napisał kolega hubos21, przeczytaj sobie wywiad z Neweyem.

  • 7. hubos21
    • 2023-03-10 10:57:59
    • *.8.182.156

    @6
    Dokładnie, Mercedes a Aero za bardzo nie szalał przez co tak ładnie Ferrari ich zaskoczyło w 2017r mimo, że czerwoni mieli dużo słabszy silnik, późniejsze bolidy mieli dużo bardziej uniwersalne i kompletne,

  • 8. F1driver12
    • 2023-03-10 11:19:14
    • *.

    Ktoś kto trochę jest kumaty tem wie że Merc wygrywał głównie przez silnik, który stworzył mając dane 2 lata wcześniej niż konkurencja A wcześniej jeszcze były tajne testy opon z Pirelli itd. Prawda jest taka że Mercedes to Stolikiwi "miszczowie" z Hamiltonem na czele. A skoro mowa o Lewisie, to może on niech weźmie się za aero w bolidzie skoro wie jak to zrobić haha

  • 9. Shadow 75
    • 2023-03-10 12:19:12
    • *.217-171-61.tkchopin.pl

    Jedno jest pewne - LH zapisał się na kartach historii tego sportu tak jak MS. I dawno poumieramy a o nim jeszcze będą pamiętać. I żadne obraźliwe teksty tego nie zmienią. MV może to osiągnie a może nie - na pewno musi jeszcze wygrywać przez 5 (!!!!) lat aby osiągnąć ten poziom. Więc skończcie się ośmieszać Panowie - sport tak jak życie trzeba doświadczyć i zrozumieć a nie zaklinać .....

  • 10. Iron Man F1

    @9 Owszem! Zapisze się. Jako mistrz samograja.

  • 11. Iron Man F1

    Schumi w przeciwieństwie do LH miał większy wpływ na rozwój Benettona i SF

  • 12. Krukkk
    • 2023-03-10 16:57:37
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9. Jezeli Max zdobedzie dziesiec tytulow, to taki fakt wplynie na Twoj swiatopoglad F1? Zamiast "Jedno jest pewne" powinienes napisac: wedlug mnie.

  • 13. fan_93
    • 2023-03-10 17:22:16
    • *.24.29.232.ipv4.supernova.orange.pl

    @8 przecież on woli wyjść i robić z siebie biedna duszyczke żaląc się do mediów, że go nie słuchali :D

  • 14. BekowySzyderca
    • 2023-03-10 18:21:12
    • *.11.32.43.ipv4.supernova.orange.pl

    @9

    Na razie ośmieszasz się ty, uważając stek swoich bzdur za fakt. To tylko opinia, która jest jak d**a - każdy ma swoją.

    Widocznie komuś Hamiltonowy Monster z Biedronki mocno zaszkodził :)

  • 15. kembry
    • 2023-03-10 18:58:42
    • *.dynamic-4-waw-k-4-3-0.vectranet.pl

    Ja nie wiem dlaczego Mercedes ma takie problemy. Przecież rozwiązanie mają proste.
    Lewis przy zeszłorocznej aferze z przekroczeniem limitu budżetowego przez Red Bulla , utrzymywał że usprawnienia z Silverstone kosztowały mniej niż milion, a dały około 0,3 sekundy na okrążeniu.
    Skoro tak, to dać mu dodatkowe dodatkowe 10 milionów i bolid Mercedesa będzie szybszy o 3 sekundy.
    I będzie to miało jeszcze jedną zaletę, że zarobki kierowców nie wliczają się do limitu budżetowego.
    Nie chce mi się liczyć ile trylionów dolarów jest potrzeba dodatkowo na gażę Lewisa aby Mercedes był szybszy od prędkości światła. To wtedy Lewis kończył by wyścig zanim by go zaczął.

  • 16. fistaszeq
    • 2023-03-10 20:42:09
    • *.toya.net.pl

    czyżby Toto był aż tak przydupasem Hamstera?

  • 17. rowers
    • 2023-03-12 00:04:56
    • *.dynamic-1-kat-k-5-1-0.vectranet.pl

    Chodzi o to, że inżynierowie budują bolid zgodnie ze swoją koncepcją i tak jak im podpowiadają wyniki CFD czy też z tunelu. Jednak ci co ten bolid konstruują nie jeżdżą nim, nie mają z niego odczuć. Po to właśnie jest feedback kierowcy. To kierowca wie jak się czuje w tym aucie, wie jak się prowadzi, a ponadto prowadząc dany bolid i jadąc za innym konkurencyjnym to widzi czego brakuje w jego własnym bolidzie w stosunku do konkurencji. Większości czołowych kierowców zdarzało się próbować wywrzeć wpływ na zespół w publicznych komunikatach. Wystarczy spojrzeć na Verstappena w 2021 lub Leclerca 2022. Nie wspomnę o GP2 Engine Alonso. Wszyscy zapomnieli o Kubicy 2008? To jedna z metod, jeśli nie działają komunikaty wewnątrzzespołowe to stwarza się presję na zespół z innej strony. Zawoła go szef razem z kimś od PR i będzie miał pogadankę, ale jednocześnie on powie w tej rozmowie "zróbcie coś, to nie będę miał powodu tak mówić".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo