komentarze
  • 1. hubos21
    • 2022-10-13 10:11:16
    • *.223.55.32

    Non stop poprawki a w limicie się mieszczą, jakieś przekręty znowu :)

  • 2. Gumek73
    • 2022-10-13 10:21:38
    • *.146.135.34.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A Russell jakoś wyprzedzał i to wcale nie na prostych.

  • 3. zachukg
    • 2022-10-13 11:38:54
    • *.25.94.82

    Sami ze sobą walczą?:)

  • 4. MacQ
    • 2022-10-13 16:28:09
    • *.120.211.141

    @1. hubos21

    Po prostu mają lepiej ogarniętych księgowych, ale mało kto tutaj to zrozumie.

  • 5. Zaps
    • 2022-10-13 17:57:40
    • *.dynamic.mm.pl

    @2 Wyprzedzał ale Okon to nie ogór i żadnego błędu nie popełnił

  • 6. Otta
    • 2022-10-13 19:25:29
    • *.

    Pierwsze słowo w artykule i od razu literówka.

  • 7. ekwador15
    • 2022-10-13 21:38:46
    • *.legionowodom.pl

    no spece, fani Maxa, mówią, ze Suzuka pokazała jak LH nie potrafi wyprzedzać :D nie zauważyli, że Lewis wyjezdzał z ostatniej szykany w odstepie 0,3 za Oconem a przed pierwszym zakrętem strata się zwiększała a nie zmniejszała, nawet cien aerodynamiczny nie pomógł. nie zauwazyli ze skrzydla w Alipine byly male a w Mercu były największe z dociskiem. oczywiście można próbować w zakrętach co pokazał Russell ale to było na innych bolidach typu Williams a tu mielismy Alpine który caly weekend dobrze sobie radziło i notowało czasy na poziomie Mercedesa, wiec mimo tych mniejszych skrzydłem i dobrych prędkosci maksymalnych, nie byli jakos duzo wolniejsi w zakrętach od Mercedesa

  • 8. Krukkk
    • 2022-10-13 22:19:03
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @7 ekwador 15. Zgas usmiech dzieciaku, bo tak Elliott jak i Shovlin od poczatku sezonu glupoty opowiadaja, a Ty wierzysz w roznice skrzydel.
    To, ze przed przerwa wakacyjna Wolff nie oglosil zakonczenia pracy nad W13 dowodzi, ze nie maja bladego pojecia jak wystartowac w nastepnym sezonie.

  • 9. Zaps
    • 2022-10-13 23:12:54
    • *.dynamic.mm.pl

    @8 a Ty przedszkolaku zgaś swój antymercedesowski smug face bo cokolwiek o nich piszą i mówią to jesteś w pierszym rzędzie do ich nieuzasadnionego i nieobiektywnego krytykowania

    "To, ze przed przerwa wakacyjna Wolff nie oglosil zakonczenia pracy nad W13 dowodzi, ze nie maja bladego pojecia jak wystartowac w nastepnym sezonie."
    Tak bo Ty wiesz lepiej, jako weekendowy oglądacz wyścigów i jeden z wielu forumowych pseudoznawców a nie zastępy inżynierów zapierdalające przez cały rok od wielu lat no i lider zespołu który przecież nie odkryje wszystkich kart.

    Jesteś dokładnym przeciwieństwem psychofana, masz obsesję na punkcie Mietków oraz Hamstera i cokolwiek piszesz na ich temat trzeba zwyczajnie ignorować. Czekam aż Ci (i kilku innym forumowym ekspertom, nie tylko antyfanom mercedesa) w emocjach noga się powinie i Cię zgłoszę do bana, bo zwyczajnie umiejętnie siejesz ferment a potem "płaczesz" jacy to fani mercedesów są źli i niewychowani ale mam nadzieję że admini bacznie Cię obserwują

  • 10. Krukkk
    • 2022-10-14 07:12:51
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9 Zaps. Pewnie, bo to moj wymysl, ze Mercedes przestrzelil mysl techniczna budujac W13 i nie wygral w tym sezonie ani jednego wyscigu.

    Na co czekasz? Az noga mi sie "powinie"? No to sobie jeszcze poczekasz jezeli nie masz nic lepszego do roboty.
    A co do banowania, to akurat do usuniecia nadaje sie Twoj komentarz, wiec wyglupiaj sie dalej.

  • 11. Krukkk
    • 2022-10-14 07:30:00
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9 Zaps.
    PS. O najwazniejszym zapomnialem. Przesledz wszystkie wypowiedzi Elliott'a i Shovlin'a od poczatki sezonu i napisz ile z tego pokrylo sie z wydarzeniami na torze. Jedyne co w tym sezonie robi Mercedes, to nieudolnie tlumacza sie ze swojej porazki oraz daza do dyskwalifikacji Bykow, ale to nie ma nic wspolnego z problemami W13. Problemy sa i to duze, wiec bedzie to rzutowac na sezon 2023.

    Rowniez moja wina jest, ze projekt W13 nadaje sie jedynie do kosza? Jezeli wedlug Ciebie tak, to przypomnij sobie wypowiedz Lewisa o osiagach W13.

  • 12. Iron Man

    @Krukkk Mercedes sam siebie załatwił w tym sezonie przez to lobbowanie by im FIA załatwiła podpórki i by zdelegalizować elastyczne podłogi które miał tylko RBR i SF. Zamiast podpórek FIA tylko bada dobijanie. Oberwało się SF a Merc za wiele na tym nie zyskał.

    Tak się kończą takie ingerencje! Liczyli że dzięki temu będą już w tym sezonie na poziomie liderów i że bardziej oberwie się ich publicznemu wrogowi nr 1 czyli RBR który na nieszczęście dla Mercedesa lepiej ogarnia różne elastyczne elementy bolidu za co czapki z głów przed nimi. Mercedes z Wolffem na czele SAMI SIĘ ZAORALI! :D

    A tu taaaki klops! SF bez tempa bo opony wypadły z idealnego okna pracy i balans bolidu już nie ten. Byli najszybsi a teraz są wyraźnie za RBR.

    Podziękujmy Toto za takie lobbowanie. Mam nadzieję że FIA ostatni raz delegalizuje coś w trybie pilnym.

  • 13. Frytek
    • 2022-10-16 12:26:57
    • *.8.226.89.ipv4.supernova.orange.pl

    Tak jak nie lubię fałszywych ludzi tak samo nie przepadam za tym fałszywym zespołem. Byli w porządku do póki byli nie do pokonania, od kiedy zaczęła się konkurencja to zaczęły się brudne zagrywki. Tak wiem, Redbull uznawany jest za toksyczny ale to lepsze niż fałszywy. Ferrari to znowuż gamonie. Więc chcąc być konkurencyjnym trzeba być toksycznym albo fałszywym.

    Mniejsza o to, mam nadzieję że Merc w końcu się odbije od dna i zacznie się prawdziwe ściąganie jak w zeszłym roku. Gdyby chociaż wygrali w tym sezonie to byłoby coś. Na pewno to by ich podbudowało

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo