MacQ
Ostatnia aktywność
avatar
MacQ

14.11.2022 19:11

0

4. Markok Polecam zainteresować się jednak inną dyscyplinę sportu, np. piłką nożną. W F1 nie ma finału Ligi Mistrzów, a punkty na końcowy triumf zbiera się cały sezon i nie ma logicznych argumentów, które mówiły by, że błędy sędziowskie z ostatniego wyścigu (nota bene wyścigu, w którym Hamilton wedle przepisów powinien startować z 11 pozycji) mają większą wagę, niż te popełnione w trakcie sezonu.

avatar
MacQ

13.11.2022 05:47

0

Naprawdę liczę na to, że obejdzie się bez poleceń zespołowych w stronę Russella i chłopaki będą mogli się uczciwie pościgać. Przy problemach, jakie ma tutaj Red Bull szykuje się dublet. PS. Panie moderatorze! Jestem zarejestrowany od ponad 2 miesięcy, nie rozsyłam pornografii ani nie ślę bluzgów w co drugim poście, mógłbym prosić o zdjęcie uprzęży i możliwość bezpośredniego wstawiania postów z pominięciem akceptacji moderatora? :) Z góry dziękuję za rozpatrzenie wniosku :)

avatar
MacQ

12.11.2022 05:28

0

Będziesz kiedyś mistrzem Charles! Ale nie w tym zespole... O_o

avatar
MacQ

11.11.2022 20:01

0

"...objeżdżał Verstappena jak chłopca..." Dobry Boże...

avatar
MacQ

09.11.2022 18:18

0

Nie ma w tym nic złego. Każdy, kto w swojej karierze pracował w dużej firmie, która odniosła sukces na rynku wie, że kluczem jest posiadanie pracowników wysoce wyspecjalizowanych w danej dziedzinie. Nie da się być dobrym we wszystkim.

avatar
MacQ

09.11.2022 06:17

0

@ 4. ekwador15 "...lepiej takie zdobywac niż lewe tytuły jak Max" Ale przecież Max nie zdobył jeszcze żadnego lewego tytułu. "Marko już zapowiada, że w 2022 red bull też nie zmieści się w limicie." Nic takiego nie powiedział, jeżeli nie mam racji to przytocz cytat proszę.

avatar
MacQ

05.11.2022 19:25

0

@5. Vendeur "Kto jest od zeszłego roku promowany i komu wręczono tytuł?" Od wielu lat promowany jest Hamilton, na szczęście w zeszłym sezonie wręczono tytuł zasłużonemu mistrzowi i to pomimo wielu pomyłek sędziowskich i zmian przepisów na jego niekorzyść. "Jaki zespół pomimo skandalicznych oszustw jest wciąż traktowany jako uprzywilejowany?" Zakładam, że poprzez termin "skandaliczne oszustwa" rozumiesz zakulisowe, mafijne układy, które dają danemu zespołowi przewagę na torze, tak więc myślimy zapewne o tym samym zespole, czyli Mercedesie. "Max to rozwydrzony bachor" Cały Twój infantylny post pokazuje, że nie tylko on jest tutaj rozwydrzonym bachorem. Śmiem wręcz twierdzić, że daleko mu, żeby osiagnąć dno szamba, które reprezentuje pewna grupa polskich kibiców.

avatar
MacQ

05.11.2022 19:09

0

@14. Davien 78 Ile razy Wolf przepraszał w tym sezonie Russella, że ten skończył wyścig za Hamiltonem? :)

avatar
MacQ

01.11.2022 05:17

0

"To drugorzędna sprawa. To po prostu próba Red Bulla na odwrócenie uwagi", powiedział szef Mercedesa dla niemieckiego Sky Sports." Czyli wiemy kto to zrobił, ale nie powiemy bo to drugorzędna sprawa. Nie, to jest sprawa fundamentalna i jeszcze dzisiaj pan szef powinien zostać wezwany na przesłuchanie. Bez względu na to, czy pałamy nienawiścią do Red Bulla, czy nie, chyba wszyscy się zgadzamy, że nielegalne wynoszenie poufnych informacji jest zjawiskiem wysoce szkodliwym. Patrząc na ostatnie 10 lat, zażyłość Mercedesa z FIA zaczyna przypominać układ mafijny.

avatar
MacQ

31.10.2022 19:37

0

@6. Adriannn " ...że ma ten tytuł tylko i wyłącznie dlatego, że dostał go w podarunku..." Ma ten tytuł, bo przez cały poprzedni sezon na niego ostro zapie*szał. A kto miał go wygrać według Ciebie? Hamilton, który wedle przepisów powinien startować w tamtym wyścigu z 11 miejsca i który miał okazję walczyć o cokolwiek tylko dzięki wałkom z silnikiem i eliminacji konkurenta z 2 wyścigów?

avatar
MacQ

31.10.2022 06:05

0

@13. mardab "Procentowo nadal najwięcej wyścigów w sezonie wygrał MS. Jeszcze ten rekord został do pobicia ;-)" @17. Raptor Traktor "Ascari ma 75% w sezonie 1952. Verstappen już nie ma szans tego poprawić." Patrząc od strony % wygranych w sezonie trzeba obiektywnie przyznać, że dłuższy sezon oznacza nie tylko szanse na wygrane, ale także większą szanse na porażki i utratę formy w trakcie jego trwania. W przypadku 22 wyścigów trzeba by wygrać 17 GP, bez usterek, błędów strategicznych czy kolizji, a to mało wykonalne.

avatar
MacQ

30.10.2022 13:55

0

I właśnie dlatego Red Bull nie bardzo miał jak kombinować z Podciąganiem Pereza pod wygraną przed własną publicznością. Przy aktualnej formie Mercedesa takie zabiegi byłyby zbyt ryzykowne.

avatar
MacQ

30.10.2022 13:52

0

@ 8. Grzesiek 12. "A Max zachowuje się jak chłopiec w krótkich spodenkach... - :(" Zastanów się jeszcze raz co napisałeś. Rozumiem, że jak na Ciebie plują to udajesz że pada deszcz i dalej trzymasz kindersztubę jak na prawilnego obywatela przystało? Oj dostaniesz jeszcze od życia po dup*e z takim podejściem.

avatar
MacQ

30.10.2022 07:04

0

Mam nadzieję, że zespół zachowa się dojrzale i przy ewentualnym prowadzeniu Russela nie usłyszymy poleceń zespołowych, w trosce o równowagę psychiczną Hamiltona.

avatar
MacQ

29.10.2022 08:09

0

Usunięty

avatar
MacQ

29.10.2022 05:28

0

@8Danielson92 "Może w końcu pierwszy w pełni uczciwy bez żadnych wałków należałoby dodać.:-D Tu dalej bajki, że Red Bull nie jest w tym roku najszybszy..." Ależ Max posiada już 2 w pełni uczciwe tytuły, było już wałkowane. Młody, do nauki.

avatar
MacQ

29.10.2022 05:23

0

Zdecydowanie za mała. Natychmiast ukrzyżować całą ekipę, od Hornera po sprzątaczkę i nabijacza pączków. Bolidy przerobić na żyletki, a miejsce w padoku oddać Porsche, ich księgowi będą potrafili lepiej rozpisać przychody i wydatki... ekhm, znaczy będą krystalicznie uczciwi, a blask ich prawilności będzie oświetlał nasze zmęczone niesprawiedliwością twarze. Każde inne rozwiązanie to pośmiewisko, blamaż i odchody słonia. @2. Iron Man "FIA wie że Wilczek jest frajerem..." Nie zgodzę się, FIA przez kilka lat dominacji Merca zmieniała pod nich przepisy. Ba! Federacja wprowadziła zmiany na ich korzyść nawet w tym sezonie. Frajer by tego nie wynegocjował bracie.

avatar
MacQ

29.10.2022 05:13

0

@ 55. xandi_F1 "Kibicujemy oszustom! Piąteczka!" Ale wiesz, że takimi samymi oszustami są ludzie z Mercedesa, którzy w zeszłym roku NIELEGALNIE przekroczyli limit silników na sezon? @ 53. Globtrotter "ciekawą rzecz ludzie poruszyli na profilu F1 na TT Wypowiedź Ross Brawna z 2019 "Jeśli nieuczciwie przekroczysz limity finansowe, stracisz swój tytuł" Ale to było przed, czy po tym, jak wszystkie zespoły ustaliły z FIA, że przekroczenie budżetu o 5% będzie traktowane jako lekkie przewinienie? @ 51. ryan27 "Tak jak mówiłem. FIA nie zrobi nic." To źle mówiłeś skarbie, bo Red Bull dostał bardzo dotkliwe kary - warto, żebyś przeczytał artykuł przed popełnieniem tej wypowiedzi. "Te kary są śmieszne za złamanie tak poważnych przepisów." Tak samo śmieszne kary są za złamanie tak poważnych przepisów jak limit silników do wykorzystania w sezonie. Prześlesz mi link do swoich wypowiedzi, w których z taką zajadłością krytykujesz złamanie przepisów w tym zakresie np. przez Mercedesa? @ 32. Vendeur "Jakim debilem i psychofanem RedBulla trzeba być, aby umniejszać ich oszustwo, oskarażając o to bezpodstawnie Mercedesa bez jakichkolwiek dowodów ani nawet przesłanek???" Być może facet zaszedł trochę wyżej w karierze zawodowej niż posada magazyniera badź sprzedawcy w sklepie spożywczym i ma jako takie pojęcie o prowadzeniu biznesu i księgowości. Świat nie jest zero jedynkowy, szkoda, ze tak mało ludzi u nas w kraju to rozumie.

avatar
MacQ

27.10.2022 05:27

0

@1 Iron Man Też chciałbym takiego scenariusza, ale nie wiem czy Red Bull może sobie na to pozwolić. Z której strony by nie spojrzeć, Perez jest wolniejszym kierowcą, a w obliczu coraz lepiej radzącego sobie Mercedesa hamowanie Maxa na rzecz Pereza może doprowadzić do katastrofy.

avatar
MacQ

26.10.2022 05:20

0

Więc może powinni odpuścić? W tym przypadku pragmatyzm w dłuższej perspektywie może przynieść im więcej korzyści, niż 2 miejsce w generalce.

avatar
MacQ

24.10.2022 06:16

0

Przyjemnie było popatrzeć na walkę Lewisa z Maxem w końcówce, ALE... To nie miało by miejsca, gdyby nie awaria klucza do kół podczas pit stopu Maxa, tak więc ten hura optymizm jest trochę przestrzelony.

avatar
MacQ

20.10.2022 06:31

0

@4, 5. A ja się zastanawiam, jak długo jeszcze krytycy Maxa i moraliści z rodzimego podwórka będą żyli w swojej bańce informacyjnej i pleść głupoty. Na dzień dzisiejszy znamy już sumę o którą został przekroczony limit oraz powód tego przekroczenia - pomysł Newey`a, który zamiast rozliczać się jak ma to miejsce w pozostałych zespołach, wystawiał faktury jako firma. W przeciwnym wypadku nie tylko nie było by przekroczenia limitu, ale zostałby im jeszcze spory zapas. Nie ma tutaj mowy o jakiejkolwiek przewadze w bolidzie, którym jeździ/jeździł Verstappen. @ 3. Jacko napisał: "... na zawsze położy się cieniem na tych jego "mistrzostwach" Jestem szczerze ciekaw, czy z takim samym zapałem przytaczasz nielegalne mistrzostwa Schumachera bądź Hamiltona, które kładą się "cieniem" na ich karierach.

avatar
MacQ

13.10.2022 16:28

0

@1. hubos21 Po prostu mają lepiej ogarniętych księgowych, ale mało kto tutaj to zrozumie.

avatar
MacQ

12.10.2022 05:48

0

Natychmiast odebrać Maxowi obydwa tytuły!! Te dwa miliony wydane na catering i pensje pracowników na chorobowym z pewnością dały mu co najmniej 1 sek. na okrążeniu!

avatar
MacQ

10.10.2022 17:38

0

Z niecierpliwością czekam na konkretne sumy. Ponad 3 miliony kosztowały Red Bulla same naprawy po eliminacji Maxa i Sergio z wyścigów przez kierowców Mercedesa.

avatar
MacQ

10.10.2022 17:01

0

@ 1. X-Y-Z napisał: "Dla osób logicznie myślących, niebędących psychofanami RedBulla sprawa jest prosta." Nie. Osoby logicznie myślące wiedzą, że osądy wydaje się na podstawie dostępnych dowodów i znanych faktów, a nie rewelacji brukowców i chłopskiego rozumu. @ 3. sismondi napisał: "No wiadomo prawdy się nie dowiemy bo co tam fair Play i kibice niech plują na siebie dalej nieświadomi o co chodzi CYRK F1 będzie jechał dalej dla zombi kibiców ..." Czyli prawdy dowiemy się tylko wtedy, gdy przedstawiona wersja będzie zgadzała się z naszym poglądem na daną sprawę, bo w przeciwnym wypadku będziemy mieli do czynienia ze spiskiem i manipulacją? :)

avatar
MacQ

09.10.2022 19:40

0

@ 1. T0ny Prześlij przy okazji link do źródła, na podstawie którego wygłaszasz to stwierdzenie. @2. ekwador15 Twój post sam sobie przeczy. To i tak zdobyłby to mistrzostwo, czy nie? Jeżeli tak to o jakim znaku zapytania tu mówimy? "...pierwsze to przekroczenie limitów budżetowych a teraz to" Nie przypominam sobie, żebyśmy dysponowali jakimikolwiek dowodami w tej sprawie (publikacje brukowców dowodami z pewnością nie są). Jeżeli dysponujesz takowymi, podeślij mi linka, będę wdzięczny. @ 7. Artur fan Dzięki Bogu! Bez tego z pewnością Verstappen przerżnąłby tytuł na rzecz Leclerca ;)

avatar
MacQ

09.10.2022 19:32

0

@ 2. ahaed Podobnie jak w niemal każdym komentarzu ^_^ By the way, przed ale wstawiamy przecinek :)

avatar
MacQ

09.10.2022 19:30

0

@ 1. pizgatron W przypadku Hamiltona nigdy do końca nie wiadomo, co w jego wypowiedzi jest szczerą opinią, a co PR`ową zagrywką.

avatar
MacQ

09.10.2022 19:29

0

Brawo Max! Genialny sezon i w pełni zasłużone mistrzostwo, tak ja w poprzednim sezonie, czekamy na więcej! :)

avatar
MacQ

08.10.2022 17:27

0

Tsunoda odstawił już pracę z psychologiem, czy nie daje ona po prostu rezultatów? Facet znowu drze mordę na wszystkich, jak coś nie idzie po jego myśli.

avatar
MacQ

08.10.2022 17:25

0

@ 1. Gumek73 Najprawdopodobniej o to, że często ślizgają się na prostych.

avatar
MacQ

08.10.2022 17:24

0

Dobry kierowca, ale jak dostawał odchyłu z piciem buta na podium to musiałem odchodzić od telewizora. No nie mogłem no.

avatar
MacQ

07.10.2022 06:10

0

@ 6. ekwador15 Sprawdzałem przed chwilą w kilku źródłach i mylisz się! Max ma już jeden uczciwy tytuł i zmierza po drugi. Swoją drogą, jeżeli Hamilton w przyszłym sezonie dostanie konkurencyjny bolid, mam nadzieję ze Perez zrobi robotę i wsadzi go parę razy w bandę, dzięki czemu Max zdobędzie trzeciego mistrza. Dla fanów Hamiltona będzie to w pełni uczciwe złoto :) @7. xandi_F1 "wygranie wyścigu i mistrzostwa poprzez złamanie procedur SC" Wedle procedur Hamilton powinien być cofnięty o 10 pozycji w ostatnim wyścigu zeszłego sezonu. Na szczęście nastąpiła sprawiedliwość dziejów i uniknęliśmy największego wała XXI wieku, gdzie niedoszły mistrz z nr. 44 zdobyłby mistrzostwo dzięki pomocy FIA oraz eliminacji konkurenta przez siebie oraz swojego kumpla z zespołu co notabene przyniosło im dodatkowe straty finansowe, które ładnie przytoczył kolega Grzesiek 12 pod innym tematem.

avatar
MacQ

04.10.2022 20:15

0

@ 10 Tomek_VR4 Bo nie można po prostu nie przepadać za egocentryzmem, dwulicowością i w wielu przypadkach głupotą tego człowieka, niee..... to musi być rasizm. Posiadanie własnej opinii, szczególnie odmiennej od Twojej nie jest od razu równoznaczne z zaliczaniem się do ciemnogrodu czy "polactwa". Mnie osobiście kole, gdy widzę jak atmosfera siada przed przyznaniem trofeów, gdy ten człowiek zdobywa miejsce na podium. Dodając do tego szum, jaki robi wokół własnej osoby i cyrk, w który angażował cały świat F1 uważam, że odejście Hamiltona oczyści atmosferę i przyniesie powiew świeżości. Pozdrawiam!

avatar
MacQ

02.10.2022 11:43

0

Hamilton też kilkukrotnie w tym sezonie cisnął zespól i to całkowicie normalne. Osiągnięcia współczesnej medycyny mówią jednoznacznie, emocje muszą wybrzmieć, inaczej człowiek kończy na psychotropach. Odmawianie kierowcom ludzkich odruchów jest tylko próbą tworzenia alternatywnej rzeczywistość. Jak pojawiają się problemy w firmie to ku*wy lecą zarówno od magazyniera jak i prezesa zarządu, taka prawda :)

avatar
MacQ

02.10.2022 11:32

0

Ma oczywiście rację. Jedyne czym aktualnie dysponujemy, to niepoparte dowodami rewelacje włoskich i niemieckich gazet. Zarówno rywale Red Bulla jak i antyfani już dokonali ukrzyżowania, ale na podstawie plotek, nie faktów.

avatar
MacQ

01.10.2022 16:58

0

@ 2 Mayhem "...Red Bull za finansowe machlojki "publiczną reprymendę"." Pragnę przypomnieć, że na razie nie ma żadnych finansowych machlojek. Są tylko rewelacje gazet, przypadkowo tylko pochodzących akurat z krajów rywali Red Bulla, FIA nic jeszcze nie potwierdziła. Natomiast jeżeli sam dysponujesz dowodami na winę Red Bulla, podziel się nimi z nami.

avatar
MacQ

01.10.2022 13:57

0

1. weres & 2. hubertusss FIA nie znała na bieżąco sytuacji księgowej Red Bulla. Pełną dokumentację 'byki' przesłały dopiero w marcu.

avatar
MacQ

30.09.2022 19:59

0

1. Slazak To jak według Ciebie należałoby ukarać hołotę (tak, celowo poziomem zrównałem mój komentarz z Twoim) z Merca, przez którą Red bull musiał o wiele za wcześnie wymieniać silniki i inne komponenty w bolidach, przez co budżet mógł zostać przekroczony?

avatar
MacQ

26.09.2022 19:09

0

@2 "...tak brakuje mu najszybszego auta w stawce tak jak i innym wielkim mistrzom" Przecież przez niemal pierwszą połowę sezonu je miał :)

avatar
MacQ

21.09.2022 05:29

0

"...Nie wyszło to jednak z paru powodów, które nie są mi znane..." Oczywiście, ze są znane. W Porsche chcieli przycwaniaczyć i niewielkim kosztem nabyć aktualnie najlepszy team w F1, na szczęście w Red Bullu są ludzie, którzy znają wartość tego, co stworzyli.

avatar
MacQ

18.09.2022 04:29

0

Na siłę jej nie wepchali. Pracodawca zaoferował stanowisko, a ona je przyjęła. Powodzenia!

avatar
MacQ

15.09.2022 03:50

0

Lepsze jest wrogiem dobrego. Przez te kombinacje stworzą potworka bez ładu i składu.

avatar
MacQ

15.09.2022 03:49

0

@ 2. X-Y-Z napisał: "Niestety już nic nie zmyje kompromitacji FIA z ostatniego GP Abu Zabi z 2021!!! Na oczach milionów widzów zrobiono chyba największy WAŁ w historii sportów motorowych, a teraz próbują sztuczek aby to zatuszować." Nie tyle zrobiono co próbowano zrobić jeden z największych wałów w historii sportów motorowych nie cofając Hamiltona o 10 pozycji na starcie, na szczęście nastąpiła sprawiedliwość dziejów, i wygrał zasłużony mistrz, który mistrzostwo miałby zapewnione już 2 wyścigi wcześniej, gdyby nie 2-krotne wyeliminowanie go z wyścigów przez kierowców Mercedesa i niezawiniony wypadek z Azerbejdżanu (milczeniem pominę zakulisowy lobbing Mercedesa, który także robił robotę). Dzięki opatrzności sezon zakończył się w jedyny rozsądny sposób. Pozdrawiam!

avatar
MacQ

15.09.2022 03:35

0

@ 2. Slazak Bo w poprzednich latach dominacji Mercedesa emocje sięgały szczytu i to w każdym sezonie! :D Pierwsza połowa tegorocznych zmagań w odniesieniu do ogółu poprzednich sezonów była arcyciekawa, późniejsza dominacja Maxa tego faktu nie deprecjonuje. Osobiście nie mogę się już doczekać kolejnego sezonu, gonitwa Merca za Red Bullem, wymiana kadr i nowe otwarcie w Ferrari (nie biorę pod uwagę innych rozwiązań) - będzie ciekawie :)

avatar
MacQ

11.09.2022 18:58

0

34. ahaed "Bali się że Maksiu dostałby po dupie na ostatnim okrążeniu?" Jakim cudem Max mając nowe opony (Leclerc dostał miękkie używane) i lepsze tempo wyścigowe miałby dostać po dupie?

avatar
MacQ

11.09.2022 16:58

0

2. Cadanowa napisał: "Ale to było łatwe i przyjemne zwycięstwo. Zero zmęczenia mijanie rywali jak tyczki. Samochód sam jedzie jak na szynach. Dziękuję FIA za zmiany na prawdę super sezon. Więcej takich dziękuję" Sam nie jedzie, potrzebny jest jeszcze wybitny kierowca, którym jest Holender. Na razie mamy pierwszy sezon z nowymi przepisami, uważasz, że poprzednia generacja z wieloletnią dominacją Mercedesa była ciekawsza?

avatar
MacQ

11.09.2022 16:53

0

Wygrał kto miał wygrać, przegrał kto miał przegrać. Szkoda, że kibice gwizdali na Maxa, tegoroczna rywalizacja pomiędzy nim, a Leclerc`iem jest bardzo fair play, nie ma złej karmy, więc hejt totalnie bez powodu.

avatar
MacQ

11.09.2022 09:46

0

9. Frytek Nie zaliczyli jeszcze kraksy z innym zawodnikiem, wtedy byłby komplet :)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu